@kristmeister (30.11.2023 08:42): Neva, beru to tak, že se tam teď vybavím a pak budu pokračovat v příběhu nerušen. Ale jen se do nich dostat je výzva.
Diskuze
@SavageCZ (30.11.2023 08:24): to rozhodně, jen je tam blbé, že většinu si tam musíš najít a úplně odbočit od příběhové linky :)
@kristmeister (30.11.2023 07:44): Při druhém průchodu tomu rozumím, ale jinak by bylo škoda se připravit o ty puzzle. Hraju to na nejvyšší takže materiály a vylepšení se více než hodí.
@SavageCZ (29.11.2023 21:43): já je třeba při prvním průchodu dělal až v poslední třetině hry. A u druhého jsem udělal jen dvě kvůli upgradu na ákáčko a railgun xD
@kristmeister (29.11.2023 20:35): Dík, jsem teď sice uvnitř komplexu a huba mi padá z toho co se děje, ale prošmejdím to hned jak to půjde.
@SavageCZ (29.11.2023 20:06): jj dají
@Paul (29.11.2023 20:02): OK, díky. A dají se projít všechny najednou teda?
@SavageCZ (29.11.2023 19:55): Co si pamatuju tak jsou zcela optional, takže je prioritizuj pokud je chceš mít hotový.
Mám prosím dotaz. Ty testovací oblasti. Povede mě k nim hra v rámci příběhu nějak ,nebo je lepší je vybrat hned?
@martinelk (06.03.2023 16:33): Súhlasím, ale to CoD by som prijímal len veľmi ťažko. Ja by som napríklad prijal, keby bolo vonku menej robotov, resp. nerespawnovali sa, aj keď to dávalo zmysel. Akonáhle som sa dostal von, tak hra dosť strácala na atmosfére. Mohli to pokojne okresať, lebo herná doba AH by bola aj bez tých zbytočných 5 hodín stále nad 12 hodinami. AH nie je ako dnešný mainstream a to je dobré.
Ruda z Pařanského ráje vydal cz lokalizaci.
Koukám, že nejsem sám koho ten konec rozladil. Chtěl jsem tomu dát 70%-75%, ale ten konec mě tak znechutil že jsem musel o stupeň dolů. Hra to není špatná ale podle mě tam měl být někdo, kdo odřeže přebytečný tuk a udělá to víc údernější. Celá hra je taková rozvláčná a zdlouhavá, příklad je hned na začátku, kdy musíte hledat 4 kontejnery pro ten strom. To je přímo ukázkové, tam by stačilo říct najdi 1-2 kontejnery a mnohem víc to zahustit a udělat lineárnější ale víc zapamatovatelné. Prostě mi tady schází trošku toho Call of Duty :D, tím myslím udělat to víc sevřenější a bombastičtější ( já vím, zní to hrozně ). Např. většina interiérů se mi už slily do jedné masy ( to i díky de-facto stejným testing ground ). Otevřený svět v tomto podání mi přišel úplně mimo, byl spíš neskonale otravný než zajímavý.
No a ten konec to teda dorazil. Během pár minut se to celé honem honem uzavře, a ten twist s Charlesem je dementní a na sílu tlačený.
No a ten konec to teda dorazil. Během pár minut se to celé honem honem uzavře, a ten twist s Charlesem je dementní a na sílu tlačený.
@Sajbrspank (05.03.2023 19:50): s tím závěrem zcela souhlasím, taky mi přišel zbytečně uspěchaný a neměl takový dopad jak jsem doufal. Ani jeden. A je to důvod proč jsem dal silnou osmičku a ne devítku :)
@Paul: Jojo, kdysi jsem právě viděl ten teaser "Pushistov", který mi utkvěl v hlavě jako už dlouho nic. Perfektní daylight horror. A úplně stejně jako ty jsem později začal přemýšlet, jestli se mi to nezdálo :D Jak jsem psal, na ty dialogy jsem si zvykl a potom už mi moc nevadily. Kdyby P-3 nevedl několika odstavcové rozhovory s Charlesem co 3 minuty, dal bych klidně 90.
No a co se příběhu týče, hlavně mě prostě zklamalo to provedení konce.
Někdy to vypadalo, že P-3 už konečně pochopil, že Sechenov není spasitel a kladná postava, aby v další cutscéně zase tvrdil, že by to boss nikdy neudělal. No a ten závěr, kdy se nějakým způsobem teleportuje k Zině, tak tam mi přišlo že to šlo všechno do háje. Přišlo mi to jako naprostý chaos, divné cutscény, divné střihy, závěrečný bossfight s baletkama neměl moc dopad a byla to celkem nuda. Zvrat s Charlesem byl celkem OK, nečekal jsem to, ale tím jak strašně uspěchaně to působilo, tak to na mě nemělo skoro žádný dopad. No a jak tam pak úplně na konec střelili to minutové video s fotkama a řekli k tomu konci 5 vět, to mě zničilo úplně :D Tak mě to zklamalo, že jsem musel snížit hodnocení, i když jsem nechtěl.
Kdyby si hra udržela celou dobu takovou kvalitu cutscén a výpravy jako má na začátku (to intro je masterpiece), tak bych dal klidně 95 nebo i 100.
Asi si dám druhé kolo, více to prosvištím a možná mi to více sedne no :D
No a co se příběhu týče, hlavně mě prostě zklamalo to provedení konce.
Někdy to vypadalo, že P-3 už konečně pochopil, že Sechenov není spasitel a kladná postava, aby v další cutscéně zase tvrdil, že by to boss nikdy neudělal. No a ten závěr, kdy se nějakým způsobem teleportuje k Zině, tak tam mi přišlo že to šlo všechno do háje. Přišlo mi to jako naprostý chaos, divné cutscény, divné střihy, závěrečný bossfight s baletkama neměl moc dopad a byla to celkem nuda. Zvrat s Charlesem byl celkem OK, nečekal jsem to, ale tím jak strašně uspěchaně to působilo, tak to na mě nemělo skoro žádný dopad. No a jak tam pak úplně na konec střelili to minutové video s fotkama a řekli k tomu konci 5 vět, to mě zničilo úplně :D Tak mě to zklamalo, že jsem musel snížit hodnocení, i když jsem nechtěl.
Kdyby si hra udržela celou dobu takovou kvalitu cutscén a výpravy jako má na začátku (to intro je masterpiece), tak bych dal klidně 95 nebo i 100.
Asi si dám druhé kolo, více to prosvištím a možná mi to více sedne no :D
@Sajbrspank (komentář): Díky za linky na ty koncept videa v komentáři. Konečně jsem tam našel tohle video , který jsem si letmo pamatoval a chtěl si ho po dohrání zase zkouknout, ale na oficiálním atomic heart/mundfish kanále nikde nic a vygooglit se mi ho taky nepovedlo, tak už jsem si skoro myslel že se mi to jen zdálo a neexistuje :)
A dobrej koment, víceméně souhlas (příběh a dialogy mi přišly asi lepší než tobě, ale velkou roli v tom hraje ta ruština ve který jsem to hrál).
A dobrej koment, víceméně souhlas (příběh a dialogy mi přišly asi lepší než tobě, ale velkou roli v tom hraje ta ruština ve který jsem to hrál).
@Paul (03.03.2023 11:30): ono záleží....sice skončíš v limbu, ale setkáš se s Ekaterinou. Takže nějaké plus tam alespoň je :D
@kristmeister (03.03.2023 08:38): jasně, ale ten kdy na to kašleš tak neskončíš v limbu a nenecháš se zmanipulovat charlesem. Takže je depresivní méně. Ale přijde mi že původně hra měla jen ten hlavní konec a tenhle odcházecí tam dodali až po nějakém focus testu kdy testerům ten hlavní přišel příliš depresivní.
@Blaiddtom (03.03.2023 09:38): Já mám pocit, že nás to na gymplu i učili, ale to už je tak strašně dlouho. Pak ještě člověk chodil na hudebku, kde byl zase jinej kánon xD
@kristmeister (03.03.2023 09:37): No prave takto kriticke informacie nas na skolach neucia ! :D Tiez som si to musel vyhladat az par rokov dozadu, ked som o tom vsade pocuval a netusil co to znamena.
@Blaiddtom (03.03.2023 09:34): Stihl no, docela fail. Učivo ze základní školy :D ono já si doteď vystačil s true ending a alternative ending xD
@kristmeister (03.03.2023 09:23): Kánonický je konec, ktory je povazovany za skutocny/spravny.
Vidim, ze uz si si to stihol vyhladat :D
Vidim, ze uz si si to stihol vyhladat :D
@BUMTARATA (03.03.2023 09:14): asi jsem dodnes žil v iluzích, ale myslel jsem, že kánonický konec znamená fiktivní :D
Kdyžtak když mi to nějaká dobrá duše vysvětlí.
EDIT. Jo aha, tak ono je to přesně naopak.....no nic, zase jsem o něco moudřejší.
Kdyžtak když mi to nějaká dobrá duše vysvětlí.
EDIT. Jo aha, tak ono je to přesně naopak.....no nic, zase jsem o něco moudřejší.
@Paul (03.03.2023 08:22): Rozdat? To nezní tak depresivně.
@kristmeister (03.03.2023 08:38): Proč se tomu říká true ending, když kanonickej je ten druhej?
@kristmeister (03.03.2023 08:38): Proč se tomu říká true ending, když kanonickej je ten druhej?
@Paul (03.03.2023 08:22): Však to je true ending, ten druhej je kanonickej :)
Depresivní jsou oba, protože Kollektiv je spuštěný tak jako tak, akorát buď Charlesem anebo Sechenovem. Mě třeba nejvíc přišlo depresivní jak jsi šel kolem tý výstavy těch robotů a na těch cedulích byly ty popisky, kolik to dokáže sejmout lidí za hodinu. A ten hlas ti ještě říkal, jakým způsobem :D
Depresivní jsou oba, protože Kollektiv je spuštěný tak jako tak, akorát buď Charlesem anebo Sechenovem. Mě třeba nejvíc přišlo depresivní jak jsi šel kolem tý výstavy těch robotů a na těch cedulích byly ty popisky, kolik to dokáže sejmout lidí za hodinu. A ten hlas ti ještě říkal, jakým způsobem :D
@kristmeister (03.03.2023 07:25): no ten kde si to jdeš rozdat s dvojčatama mi určitě přijde depresivnější :)
@Paul (02.03.2023 22:24): Který konec máš na mysli? Oni jsou v podstatě depresivní oba :D
Tak dohráno poprvé, chci víc :) Ale závěr (ten depresivnější a imho kanonický) neměl až takový impact abych chtěl dát devítku. Přijde mi že spousta příběhových konceptů/nahozených nápadů není dostatečně využita. Snad to případné datadisky či pokračování ještě zlepší.
Btw ta boží intro scéna s letem autem je podkreslená tímhle, trochu paradox že Royksopp poslouchám snad 20 let a tenhle song jsem od nich nikdy neslyšel, celkově mi tohle album nějak uniklo.
Každopádně jsem si to fakt užil, na debut studia parádní výsledek, ikdyž si s tím dali Mundfish dost na čas.
Btw ta boží intro scéna s letem autem je podkreslená tímhle, trochu paradox že Royksopp poslouchám snad 20 let a tenhle song jsem od nich nikdy neslyšel, celkově mi tohle album nějak uniklo.
Každopádně jsem si to fakt užil, na debut studia parádní výsledek, ikdyž si s tím dali Mundfish dost na čas.
Tak dohráno podruhé, hned mi víc věcí dává smysl.
@Paul (28.02.2023 10:40): No jo no, asi budu muset přistoupit na tahle pravidla s kterýma hra operuje. I když to jde proti mý hráčský touze hned všechno prošmejdit a prozkoumat :D
@Feidias (28.02.2023 13:34): Dá, já jsem se první část open-worldu doslova proplížil a dával jen stealth killy. Nebo můžeš používat mrazící skill.
@Feidias (28.02.2023 13:34): asi jo, ale já se moc nenamáhal - když se mi něchtělo bojovat, tak jsem zdrhnul :) Alarmu se dá rychle zbavit.
@Paul (28.02.2023 10:40): a dá se jim i vyhýbat?
@Widl (28.02.2023 10:31): Ze začátku celkem jo no. Jak psal Paul, buď přetížit Hawk a nebo to proběhnout. Ono později už si je budeš mazat na chleba a railgun ti ušetří spoustu času.
@Widl (28.02.2023 10:31): roboti i kamery se daj vypnout (dočasně, ale trvá to třeba 15-20 minut), připoj se na kamery ve věži, odemkni dveře terminálu a overloadni hawka. A nebo prostě sestřeluj kamery a nezdržuj se zbytečně na jednom místě.
Tak ta venkovní část je dost chaotická. Chtěl bych si trošku oddechnout, zkoumat si okolí, ale ti roboti jsou fakt zběsilí. Rytmus tý první vnitřní části mi přišel úplně akorát.
@kristmeister (27.02.2023 22:04): jasně, super!
@Feidias (27.02.2023 21:58): Jojo můžeš :) akorát v rámci příběhu navštěvuješ různá zařízení a komplexy a tam už to je lineární.
@kristmeister (27.02.2023 21:55): jak je to vůbec s lineárním průběhem hry. Je to třeba jako Prey, že se člověk může pohybovat libovolně v celém tom openworldu?
Tak jedu druhý průchod na nejtěžší obtížnost a docela to frčí, když už člověk ví, co a jak :D za 3,5 hodiny jsem stihl dojít od začátku k Hedgiemu a zašlapat ho do země. Ono je docela vtipný, že při prvním průchodu člověk v tom openworldu opatrně našlapuje, plíží se....a ono to vlastně stačí proběhnout/prodashovat pryč :D
@Widl (27.02.2023 14:08): Tak jako mě to nějak zvlášť nevadí :D na průchod hrou to vliv nemá, ono je spíš blbý, když se to snažíš plnit a pak zjistíš, že je to vlastně k ničemu, protože hra ti resetuje progress achievementu po každém vypnutí hry :D
@kristmeister (27.02.2023 10:59): To je to poslední co by mi vadilo, já chci Zajíce :D
@Paul (27.02.2023 10:11): Hele aspoň nemusíš řešit zabugovaný achievementy :D
@kristmeister (26.02.2023 21:31): holt gamepass musí mít vždycky něco special :) Přitom můžu jít do složky se hrou a tam jsou všechny Nu Pogodi videa ve skvělý kvalitě normálně přehrávatelný.
Aspoň už mám konečně railgun.
Aspoň už mám konečně railgun.
@Paul (26.02.2023 18:40): Běží úplně normálně.
@BUMTARATA (26.02.2023 18:56): tenhle bug tam je od vydání (nevím jestli jen v gamepass verzi) a jde o něco jinýho. Jinak teda wtf..
@Paul (26.02.2023 18:40): Neběží, nainstalováno dnes.
@kristmeister (26.02.2023 16:08): dík, vypadá to že to funguje. Akorát mi, ehm, chybí teď ostatní komponenty protože už jsem na railgun předtím rezignoval a vylepšil všechno ostatní :D
Mimochodem Jen počkej zajíci ti na televizích v save roomech běží nebo ne?
Mimochodem Jen počkej zajíci ti na televizích v save roomech běží nebo ne?
@kristmeister (26.02.2023 16:15): Shrodingerův achivement.
Jinak já zas řeším tenhle bug. To že jsou zabugovaný achievementy na všech platformách se ví, ale že se stane tohle, to už je jinej level :D
https://ctrlv.cz/6yq4
https://ctrlv.cz/6yq4
@Paul (26.02.2023 14:48): Je zvláštní, že to má jen gamepass verze. Nicméně našel jsem toto:
There is a workaround for this bug by reducing weapons crafting cost and upgrades to 0 neuromodules.
1) go to the /AtomicHeart/Content/GameTune folder
2) Two files here, WeaponsAttributes.json and WeaponUpgrades.json. do backups just in case
3) Open both with wordpad or something
4) Search(CTRL+F) in them for word NeuralModule
In the next string to it, change
"amount": 1,
to
"amount": 0,
5) search for the next upgrade and repeat
EDIT. Jo a prej už je to opravený, jen musíš rozehrát novou hru :DD
There is a workaround for this bug by reducing weapons crafting cost and upgrades to 0 neuromodules.
1) go to the /AtomicHeart/Content/GameTune folder
2) Two files here, WeaponsAttributes.json and WeaponUpgrades.json. do backups just in case
3) Open both with wordpad or something
4) Search(CTRL+F) in them for word NeuralModule
In the next string to it, change
"amount": 1,
to
"amount": 0,
5) search for the next upgrade and repeat
EDIT. Jo a prej už je to opravený, jen musíš rozehrát novou hru :DD
Ten bug kdy nejde sebrat nejvzácnější součástka padající jen z bossů - neuromodule, je fakt roztomile otravnej. Si ten railgun holt tenhle playthrough asi nesestavím.
@Charllize (25.02.2023 22:03): já už s tím počítám na příští rok. Ani Stalker 2 to imho nedá. A díky Baldursům 3 na PS5 nemusím zatím kupovat žádné nové herní zařízení. :-D
Třeba nám naopak všem vytře zrak DA4. Imho nevytře. :-D
Třeba nám naopak všem vytře zrak DA4. Imho nevytře. :-D
@Paul (25.02.2023 21:39): Já bych se nedivil kdyby Starfield letos nebyl :)
@Paul (25.02.2023 21:39): Hele asi se mi to jen špatně aktualizovalo, vrátil jsem se totiž do open-worldu dodělat jeden achievement a kromě fps dropů mi hra padala, když jsem vyrazil směrem k těm polím. Tak jsem ověřil integritu a už to jede zase v poho.
@kristmeister (25.02.2023 20:40): na gamepassu zatím nic, tak snad dojebávací patch vyjde co nejpozději....co konkrétně dojebal? :)
@Bursoft (25.02.2023 21:02): rád se nechám překvapit, doufám, ale moc s tím raději nepočítám. Ale jako mít v jeden rok hry od GSC, Bethesdy a Arkane, k tomu nováčky Mundfish a Nightdive, takovej rok se moc často nepoštěstí :) Ještě 4A Games a bylo by to komplet.
@Blaiddtom (25.02.2023 21:33): já to tak mám už snad z Falloutu jedničky :)
@Bursoft (25.02.2023 21:02): rád se nechám překvapit, doufám, ale moc s tím raději nepočítám. Ale jako mít v jeden rok hry od GSC, Bethesdy a Arkane, k tomu nováčky Mundfish a Nightdive, takovej rok se moc často nepoštěstí :) Ještě 4A Games a bylo by to komplet.
@Blaiddtom (25.02.2023 21:33): já to tak mám už snad z Falloutu jedničky :)
@kristmeister (25.02.2023 15:50): Blueprinty su v sedych truhlach nahodne. Resp. z kazdej ti moze nejaky padnut a z niektorych mas 100% ze ti padne.
@Paul (25.02.2023 13:52): No ja odkojeny na piranha bytes hrach som zvyknuty presmejdit vsetko co vidim nez idem dalej :D
@Feidias (25.02.2023 19:50): Makind Divided jsem take dojel se vsemi DLC za necelych 40 hodin a mam za to, ze jsem tam videl a cetl vsechno. V Prey jsem take cetl vsechno, ale dost z toho mi nedavalo vubec smysl. :D Atomic Heart ma imo problem, ze hned v tech pocatecnich lokacich na vas toho haze strasne moc. Porad nachazite nejake zaznamy, kompjutry s emaily, blbec se neustale hada s rukavici. Je to desna otrava. Ale tak i v Guardian's of the Galaxy mi z pocatku dialogy mezi partaky neskutecne vadily, protoze jich bylo strasne moc a nakonec je to pro me hra s nejlepsim scenarem vubec, takze nechci nejak predem AH soudit.
@Paul (25.02.2023 20:38): A co Stalker? :D To uz nikdo nevěří releasu 2023? :D
Vyšel update dneska, kterej tu hru neskutečně dojebal. Super...
@Feidias (25.02.2023 19:50): trojnásobně zas ne, MD mi zabralo "jen" kolem 70ti hodin :) včetně všech DLC. Když mě hra pohltí, což se těmto immersivesim-style shooterům poměrně často daří, tak chci vidět a vědět všechno. A tenhle rok mě ještě čeká štace ve Starfieldu, Redfallu a System Shocku :)
@Paul (25.02.2023 18:29): ty jsi completionist:). Deus Ex ´Mankind Divided jsem já třeba měl hotový za ani 30 hodin a je mi úplně jasný, že ty jsi to hrál minimálně trojnásobně dlouhou dobu:). Prey jsem hrál tímto stylem a dopadlo to tak, že jsem už dva roky někde těsně před koncem a nedostal jsem se k tomu abych to dohrál:).
@marwel (25.02.2023 18:07): Hele ta finální část docela mění pohled na ten svět. Proto si chci dát druhej průchod a věnovat dialogům větší pozornost než při prvním dohrání, jelikož mi tam víc věcí bude dávat smysl.
@marwel (25.02.2023 18:07): tak tohle byl zrovna přímo interaktivní dialog s Charlesem. Ale jinak mě teda ten svět přijde zajímavější než např. v Prey, takže si čtu vše co najdu (byť Prey jsem taky neflákal).
@Paul (25.02.2023 16:01): Pani, ty to tedy zeres. Ja po dvou hodinach hrani neposloucham sesbirany ty "hodinky" ci co to je, nectu maily a dialogy mi jdou jednim uchem tam a druhym ven. Vzhledem k tomu, jak moc jsou tyhle hry prave o lore (Prey, Bioshock) to asi zabalim uz jen proto, jak strasne me ten svet a vse kolem vubec nezajima. Byt gameplay je docela fajn.
@Charllize (25.02.2023 16:06): Optimalizace je úplně nejvíc v pohodě. Šlapalo mi to stabilně na 60fps na max nastavení :)
Jinak ještě k těm blueprintům. Já si pamatuju, že jsem našel blueprint na railgun a hned někde fakt o kousek dál hned fat boye. Mám chuť si dát druhej průchod :D
Jinak ještě k těm blueprintům. Já si pamatuju, že jsem našel blueprint na railgun a hned někde fakt o kousek dál hned fat boye. Mám chuť si dát druhej průchod :D
@Charllize (25.02.2023 16:06): s tím RT to není tak jednoznačný - interiéry základen atd s baked osvětlením vypadaj fantasticky, ale venku to místy vypadá (z hlediska osvětlení) docela hnusně - hlavně ty interiéry který by měly mít osvětlení sluncem skrz okna vypadaj jak z Crysis 1. A zrovna nejpřímější konkurent Metro Exodus EE, kterej RT vyžaduje, v tomhle naprosto exceluje a kvalita osvětlení je tam o dva řády jinde.
Líbilo se mi jak ve fight clubu games CZ Makal hru dost chválil a Šárina Tmějová koukala jak sova z nudlí.
Jinak ja si ani nevšiml ze to vyšlo i na starou generaci konzoli. Koukal jsem tedy na nějaký porovnávácí videa a nevypadá to tam vůbec zle. Mundfish budou asi celkem schopny v optimalizaci. Na ps5 to nemá ani víc nastavení výkonu a na ten jeden to běží 60fps údajně stabilně. Na to ze mají zřejmě s konzolema prd zkušenost, solidní práce.
Taky mi přijde ze tahle hra ukazuje hezky ze RT není třeba když se to umí udělat :)
Jinak ja si ani nevšiml ze to vyšlo i na starou generaci konzoli. Koukal jsem tedy na nějaký porovnávácí videa a nevypadá to tam vůbec zle. Mundfish budou asi celkem schopny v optimalizaci. Na ps5 to nemá ani víc nastavení výkonu a na ten jeden to běží 60fps údajně stabilně. Na to ze mají zřejmě s konzolema prd zkušenost, solidní práce.
Taky mi přijde ze tahle hra ukazuje hezky ze RT není třeba když se to umí udělat :)
@kristmeister (25.02.2023 15:50): ještě ne, zrovna koukám na cohhcarnage run protože mi tam unikl jeden dialog kterej si chci poslechnout :)
@Paul (25.02.2023 15:30): Ono těch blueprintů bude víc, asi abys to fakt neminul, protože v divadle už jsem jí měl. Podle googlu je třeba i tady: Railgun: Head north of the Kollectiv Complex toward Testing Ground 8 to find this next to Polymer.
EDIT. divadlo už máš hotové?
EDIT. divadlo už máš hotové?
@kristmeister (25.02.2023 14:29): jestli je muzeum ten exhibition komplex tak Claire byla tam. Jinak railgun jsem teď našel v divadle, ale pro změnu nemám součástky :)
@Paul (25.02.2023 13:52): Ne já to popletl, po muzeu jsem získal všechny zbraně a prošel většinu test chambers. Mám v tom teď bordel, ty části Claire byly v muzeu anebo v tom kompexu jak byl na kopci? :D
@Blaiddtom (25.02.2023 12:05): @kristmeister (25.02.2023 12:59): to jste z rozmlácenýho maglevu šli do všech polygonů či co? Já šel rovnou do muzea a až po něm začal prozkoumávat. Ale railgun blueprint prostě nikde zatím.
@Blaiddtom (25.02.2023 12:05): Já taky právě.
@Paul (25.02.2023 10:49): Tak to mas celkom smolika(alebo ja stastie), ja som mal vsetky zbrane uz pred muzeom.
@Paul (24.02.2023 22:50): díky za tip, teď ještě najít blueprint na railgun
@Paul (24.02.2023 20:38): Ani vo sne by mi nenapadlo ze sa koli tomu sprasia savy..doteraz sa mi to nestalo(steam si ich mazal halabala bez pomoci). Ale aspon mam poucenie, minimalne pri xbox appke.
@Paul (24.02.2023 22:50): Nn Test Chambers je 8, nenech se zmást číselnými názvy. Ono je dobrý je dělat hned od začátku, ušetří ti to spoustu času proti bossům a ostatní havěti, která má jiný slabiny. Kupodivu mi dokonce překypoval storage municí, na to jak tvrdili, že nábojů bude málo :D Jinak už budeš za polovinou, kromě divadla je pak ještě jeden větší komplex a pak už se pomalu finišuje :)
Ještě jeden takový tip...pokud nepřátelský roboty usmažíš railgunou, tak už je nic neopraví.
EDIT. Je vlastně pravda, že od půlky hry jsem přestal číst ty různý maily.
Ještě jeden takový tip...pokud nepřátelský roboty usmažíš railgunou, tak už je nic neopraví.
EDIT. Je vlastně pravda, že od půlky hry jsem přestal číst ty různý maily.
@kristmeister (24.02.2023 22:43): to je fakt fascinující, když mě gamepass appka ukazuje 26 hodin a těch test chambers je tam snad přes 10 a mám hotovou jednu. Bych tě někdy chtěl vidět hrát :)
Jsem z hlediska hlavního děje aspoň v polovině?
Jsem z hlediska hlavního děje aspoň v polovině?
@Paul (24.02.2023 22:38): 22 hodin a ano dělal jsem všechny ty testovací komory. Jináč...divadlo je jedna z nejlepších lokací :)
@kristmeister (24.02.2023 22:19): nechápu jak můžeš bejt tak rychlej, fakt ne. Já ještě nebyl v divadle a jsem teprv v druhym polygonu (kde jsem se zasekl u prvních dveří, polygon 10). Kolik hodin a dělals všechno?
Jinak jsem rád že líbilo.
Jinak jsem rád že líbilo.
Dohráno. Za celou tu dobu jsem na hře nenašel nic, co by mě vadilo nebo sralo.....prostě královská zábava. Proto jasný kilo. Za konec bych dal klidně 110%.
@Blaiddtom (24.02.2023 20:08): ehm, to je ale fakt hovězí nápad měnit síťový připojení při zapnutý hře, zvlášť v dnešní době cloudů a kdesi cosi..
Btw pro tip, pokud vás jako mě irituje to nepřeskočitelný logo, tak
Create an empty text file and name it Launch_FHD_60FPS_PC_Steam.mp4 . Put the created file into <path-to-game> AtomicHeartContentMovies , overwrite when asked to.
Btw pro tip, pokud vás jako mě irituje to nepřeskočitelný logo, tak
Create an empty text file and name it Launch_FHD_60FPS_PC_Steam.mp4 . Put the created file into <path-to-game> AtomicHeartContentMovies , overwrite when asked to.
Ale asi to bude problém u Microsoftu. Na Steam verzi jsem nenarazil na nic.
@Paul (24.02.2023 19:58): Vcera som pocas hrania menil wifi, takze predpokladam ze koli tomu sa prestali ukladat savy. V hre mi tie savy ukazuje, ale ked ich dam nacitat naloaduje ma to do starsich pozicii. Mam fakt radost :D 3 hodiny sa mi opakovat nechcu, takze AH pojde zial bokom na nejaku dobu. Zazil som uz ale horsie, ked mi raz zo steamu zmizlo 30hodin progresu z baldura, to bola teprv bolest.
@Blaiddtom (24.02.2023 19:05): when in doubt, blame microsoft :) Ale to teda zamrzí, tohle je přesně ten problém co mě dokáže vytočit nejvíc, budu doufat že mě to nepotká..
Tak som prisiel o asi 3 hodiny progresu...vsetky vcerajsie savy sa vyparili. Neviem ci vinit hru alebo xbox appku.
@Klimic (23.02.2023 15:15): byl bych opatrný s těmi čísly a "dobrovolným odchodem". Určitě se ale najdou i takoví.
@Paul (23.02.2023 13:59): Dakujem ze si to sem postol, zrovna vcera som sa tam dostal a nemusel som vdaka tomu stracat nervy a cas hladanim na internete.
@Klimic (23.02.2023 15:15): Ano.
@Klimic (23.02.2023 15:15): Sdílejte než to smažou!!!!!!!! /s
@Klimic (23.02.2023 15:15): pokud tam nemají rodinu, tak to dementi jsou.
@Paul (23.02.2023 13:59): Fuu, tohle mám už naštěstí za sebou :)