Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Feidias (12.03.2025 13:54): Vedlejšáky nejsou, místo toho můžeš hledat komplexy, ve kterých jsou upgrady zbraní. A jestli si pamatuju správně, exteriéry můžeš prozkoumávat neomezeně, kromě asi závěrečného úseku.
@Feidias (12.03.2025 13:54): Oblasti netuším. Přestalo mě to bavit asi ještě dřív, než jsem si něčeho takového mohl všimnout. Já upřímně doufal trochu víc v hororovou atmosféru. Když tam v komplexu naběhl ten robot s laserovým paprskem z očí, tak to mělo šťávu. Pak to je spíš akční a začalo se vytrácet to prvotní kouzlo. No, ale časem se mi to v palici srovná a vrátím se k tomu, protože v jádru je to dobrá hra.
@Korbitch (12.03.2025 05:48): jsem cca 3 hodiny venku. Líbí se mi to zatím dost. Chtěl jsem si zahrát Prey co se odehrává venku:), což docela dostávám.
Nicméně je jasné, že to není tak vychytané. Už teď vidím, že mapa je docela rozsáhlá. Baví mě prozkoumávat, ale je otázka na jak dlouho. Vedlejší mise koukám chybí.
Celé to ale fakt parádně! Na té mapě se budou postupně odemykat další oblasti? Laserový plot je tam docela často.
Robotů je tam tak akorát. Když se člověk vyhne kamerám tak to celkem jde.
@Feidias (10.03.2025 08:53): Ten začátek v podzemí je, alespoň pro mě, paradoxně lepší. Interiéry mi přijdou lépe zpracované. Venku to špatně úplně není, ale začne se to pak přehánět s hlavolami. No a když jeden se neustále opakuje a navíc nemá moc logiku a děláš ho víceméně naslepo... Přestalo bavit. Ale šanci tomu ještě dám.
Za jak dlouho se dostanu napovrch? Ten úvod namlsá na parádní exteriéry a teď "jen bloudím chodbami".
Mám prosím dotaz. Ty testovací oblasti. Povede mě k nim hra v rámci příběhu nějak ,nebo je lepší je vybrat hned?
@martinelk (06.03.2023 16:33): Súhlasím, ale to CoD by som prijímal len veľmi ťažko. Ja by som napríklad prijal, keby bolo vonku menej robotov, resp. nerespawnovali sa, aj keď to dávalo zmysel. Akonáhle som sa dostal von, tak hra dosť strácala na atmosfére. Mohli to pokojne okresať, lebo herná doba AH by bola aj bez tých zbytočných 5 hodín stále nad 12 hodinami. AH nie je ako dnešný mainstream a to je dobré.
Koukám, že nejsem sám koho ten konec rozladil. Chtěl jsem tomu dát 70%-75%, ale ten konec mě tak znechutil že jsem musel o stupeň dolů. Hra to není špatná ale podle mě tam měl být někdo, kdo odřeže přebytečný tuk a udělá to víc údernější. Celá hra je taková rozvláčná a zdlouhavá, příklad je hned na začátku, kdy musíte hledat 4 kontejnery pro ten strom. To je přímo ukázkové, tam by stačilo říct najdi 1-2 kontejnery a mnohem víc to zahustit a udělat lineárnější ale víc zapamatovatelné. Prostě mi tady schází trošku toho Call of Duty :D, tím myslím udělat to víc sevřenější a bombastičtější ( já vím, zní to hrozně ). Např. většina interiérů se mi už slily do jedné masy ( to i díky de-facto stejným testing ground ). Otevřený svět v tomto podání mi přišel úplně mimo, byl spíš neskonale otravný než zajímavý.

No a ten konec to teda dorazil. Během pár minut se to celé honem honem uzavře, a ten twist s  Charlesem je dementní a na sílu tlačený.
@Sajbrspank (05.03.2023 19:50): s tím závěrem zcela souhlasím, taky mi přišel zbytečně uspěchaný a neměl takový dopad jak jsem doufal. Ani jeden. A je to důvod proč jsem dal silnou osmičku a ne devítku :)
@Paul: Jojo, kdysi jsem právě viděl ten teaser "Pushistov", který mi utkvěl v hlavě jako už dlouho nic. Perfektní daylight horror. A úplně stejně jako ty jsem později začal přemýšlet, jestli se mi to nezdálo :D Jak jsem psal, na ty dialogy jsem si zvykl a potom už mi moc nevadily. Kdyby P-3 nevedl několika odstavcové rozhovory s Charlesem co 3 minuty, dal bych klidně 90.

No a co se příběhu týče, hlavně mě prostě zklamalo to provedení konce.

Někdy to vypadalo, že P-3 už konečně pochopil, že Sechenov není spasitel a kladná postava, aby v další cutscéně zase tvrdil, že by to boss nikdy neudělal. No a ten závěr, kdy se nějakým způsobem teleportuje k Zině, tak tam mi přišlo že to šlo všechno do háje. Přišlo mi to jako naprostý chaos, divné cutscény, divné střihy, závěrečný bossfight s baletkama neměl moc dopad a byla to celkem nuda. Zvrat s Charlesem byl celkem OK, nečekal jsem to, ale tím jak strašně uspěchaně to působilo, tak to na mě nemělo skoro žádný dopad. No a jak tam pak úplně na konec střelili to minutové video s fotkama a řekli k tomu konci 5 vět, to mě zničilo úplně :D Tak mě to zklamalo, že jsem musel snížit hodnocení, i když jsem nechtěl. 

Kdyby si hra udržela celou dobu takovou kvalitu cutscén a výpravy jako má na začátku (to intro je masterpiece), tak bych dal klidně 95 nebo i 100.

Asi si dám druhé kolo, více to prosvištím a možná mi to více sedne no :D
@Sajbrspank (komentář): Díky za linky na ty koncept videa v komentáři. Konečně jsem tam našel tohle video , který jsem si letmo pamatoval a chtěl si ho po dohrání zase zkouknout, ale na oficiálním atomic heart/mundfish kanále nikde nic a vygooglit se mi ho taky nepovedlo, tak už jsem si skoro myslel že se mi to jen zdálo a neexistuje :)
A dobrej koment, víceméně souhlas (příběh a dialogy mi přišly asi lepší než tobě, ale velkou roli v tom hraje ta ruština ve který jsem to hrál).
@kristmeister (03.03.2023 08:38)jasně, ale ten kdy na to kašleš tak neskončíš v limbu a nenecháš se zmanipulovat charlesem. Takže je depresivní méně. Ale přijde mi že původně hra měla jen ten hlavní konec a tenhle odcházecí tam dodali až po nějakém focus testu kdy testerům ten hlavní přišel příliš depresivní.
@Paul (03.03.2023 08:22): Však to je true ending, ten druhej je kanonickej :)

Depresivní jsou oba, protože Kollektiv je spuštěný tak jako tak, akorát buď Charlesem anebo Sechenovem. Mě třeba nejvíc přišlo depresivní jak jsi šel kolem tý výstavy těch robotů a na těch cedulích byly ty popisky, kolik to dokáže sejmout lidí za hodinu. A ten hlas ti ještě říkal, jakým způsobem :D
Tak dohráno poprvé, chci víc :) Ale závěr (ten depresivnější a imho kanonický) neměl až takový impact abych chtěl dát devítku. Přijde mi že spousta příběhových konceptů/nahozených nápadů není dostatečně využita. Snad to případné datadisky či pokračování ještě zlepší.

Btw ta boží intro scéna s letem autem je podkreslená tímhle, trochu paradox že Royksopp poslouchám snad 20 let a tenhle song jsem od nich nikdy neslyšel, celkově mi tohle album nějak uniklo.

Každopádně jsem si to fakt užil, na debut studia parádní výsledek, ikdyž si s tím dali Mundfish dost na čas.
@Paul (28.02.2023 10:40): No jo no, asi budu muset přistoupit na tahle pravidla s kterýma hra operuje. I když to jde proti mý hráčský touze hned všechno prošmejdit a prozkoumat :D
@Widl (28.02.2023 10:31): roboti i kamery se daj vypnout (dočasně, ale trvá to třeba 15-20 minut), připoj se na kamery ve věži, odemkni dveře terminálu a overloadni hawka. A nebo prostě sestřeluj kamery a nezdržuj se zbytečně na jednom místě.
Tak ta venkovní část je dost chaotická. Chtěl bych si trošku oddechnout, zkoumat si okolí, ale ti roboti jsou fakt zběsilí. Rytmus tý první vnitřní části mi přišel úplně akorát.
Tak jedu druhý průchod na nejtěžší obtížnost a docela to frčí, když už člověk ví, co a jak :D za 3,5 hodiny jsem stihl dojít od začátku k Hedgiemu a zašlapat ho do země. Ono je docela vtipný, že při prvním průchodu člověk v tom openworldu opatrně našlapuje, plíží se....a ono to vlastně stačí proběhnout/prodashovat pryč :D
@Widl (27.02.2023 14:08): Tak jako mě to nějak zvlášť nevadí :D na průchod hrou to vliv nemá, ono je spíš blbý, když se to snažíš plnit a pak zjistíš, že je to vlastně k ničemu, protože hra ti resetuje progress achievementu po každém vypnutí hry :D
@kristmeister (26.02.2023 21:31): holt gamepass musí mít vždycky něco special :) Přitom můžu jít do složky se hrou a tam jsou všechny Nu Pogodi videa ve skvělý kvalitě normálně přehrávatelný.
Aspoň už mám konečně railgun.