Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Zsazs byl posera. Ale ne kvůli nahrávek: Jak držel tu holku a Joker mu říkal, že ji má zabít a on říkal, že když ji zabije, tak ho Batman dostane a Joker se mu vysmíval, jestli se náhodou nebojí malého Batmanka :-)
A jinak se mi líbilo tohle:Já nechci peníze, já chci svoje monstra :-D
Když vás tak poslouchám tak se začínám těšit až si hru zahraju v češtině, pokud se jí teda vůbec dočkám. Ty nahrávky se mi líbili, rozhodně zajímavá odměna za jejich nalezení, škoda že jsem půlce nerozumněl :D
Na mě nejvíce zapůsobil ten Croc. Možná tím, že mi tak celkově přišel jako nejzajímavější postava a to už i z traileru a vlastně i jeden z taháků, kvůli kterých jsem šel do hry.
Ta hláška "Tic toc, feed the croc" se mi líbila :-)

Ale když člověk ještě hru nehrál a hned ze začátku Joker začně na toho Ashe mluvit o krokodýlovi a vlastně si tak celkově ze všech dělá srandu. No na Jokera a Zzazse se musím podívat.
Ale Zzas je takový posera, co? :-)
Pivo: Jo, ty nahrávky jsou pěkné. Při poslední Crocově kazetě mě dostala jeho slova:" Znám váš pach doktorko, stejně tak Cashe. Až se postaram o něj, přijdu si pro vás. Tic Toc, přijde si pro tebe Croc." :)

Jinak mě všeobecně nahrávky spíš vždycky rozesmáli, neboť mi jejich účel byl jasný a na první pohled průhledný. Ale musim uznat, že Joker je měl ze všech vůbec nejlepší. Těsně za nim se umístil Zzazs (či jak se jmenoval).
Jak vidim tak spousta z vás už batmana dohrála mohl by mi někdo pomoct ? Nějak jsem se zaseknul Hned jak se na scéně objeví takový ty velká kytky tak máte jít za někym do arkham mansion. Jenže já se dovnitř vůbec nemůžu dostat. Zkoušel jsem to asi hodinu a furt nic. Poprví se tam šlo takovou šachtou, kterou ale teď projít nemůžu (nechce použít ten hák). Tak jsem vyběhnul na tu nejvyšší věž která je omotaná tou kytkou a dostal se na nejvyšší plošinu, ale z ní taky nevidim žádný způsob jak se dostat dovnitř. Proběhnul jsem po celé střeše s detektiv modem, ale nevidim žádnou slabou střenu nebo třeba šachtu kterou bych se mohl dostat dovnitř.
Ale někdy je fajn poslouchat ty nahrávky a pak si všímat těch postav.
Např. Jak je ta nahrávka, kde Killer Croc říká, že Cash je pro něj pouze žrádlo a vysmívá se, že mu užral kus ruky a pak jak se díváte na Cashe, tak má místo dlaně hák :-) Ten Croc je ale hnusný, co? :-D Ale já ho mám rád.
Jo, aha. Ten mi nepřišel nejtěžší. Jinak sory, jsem předpředposlední četl jako předposlední - ony ty slova jsou si dost podobná :-)
Řikam, ten předpředposlední (ten před předposlednim). Odehrával se v menší hale, kde jeden z věznů nakažený titanem vylezl z výtahové šachty.
A při hraní na hard ti teda přišel nejtěžší ten předposlední nebo ty na začátku? :-)
Myslel jsem ten předposlední. Ten epilog, to už byla opravdu jen třešnička na dortu. Nejtěžší mi přišel ten předpředposlední :-)
Nejtěžší byl ten předposlední,ne? Závěr byl úplně jednoduchý a nemyslím si, že by to bylo tím, že to má člověk v ruce.
Dokončeno na hard, i přes to docela lehké. Překvapivé je, že ten závěrečný souboj byl mnohem lehčí, než ty uplně první. Možná to bylo ale spíš tim, že ke konci už jsem to měl poměrně v ruce.
Kubulus: Pravé tlačítko funguje vždy, jenom to chce více přesnosti. Možná až moc, takže to trochu přehnali. Pokud stojíš trochu dál od nepřítele a nebo jsi otočený blbým směrem, tak nefunguje, chce to cit a trenink.

Jinak u lokací jsem neměl pocit, že by se opakovaly více než v jiných hrách. Nikdy jsem nenašel dvě stejné lokace bez viditelnější změny - leda tak exteriéry :-)
Pár her s pestřejším designem se najde (half life 2, Max Paynové), ale Batman je se odehrává pouze v tom blázinci, takže tam nemůžeš vidět nějaké různorodé lokace.

Ale i tak mi kanály, laboratoře, blázinec, doupě té Poison Ivy, knihovna a další docela stačily na to, abych si nemysel, že hra má málo lokací a není v nich žádná změna. Navíc každá místnost byla celkem dobře nadesignována a nepůsobila chudě.
Garret: To já ale taky nepopírám. Jak říkám, sám jsem to hrál rád (85% o něčem už svědčí, ne). Mě jsou i v některých případech ty chyby ukradeny (když má třeba ta hra geniální příběh a dá se do ní pořádně vžít). Bloodlines je zabugovaný jako prase, ale ten rozdíl situace je v tom, že já to dokážu uznat. Dokonce má těch chyb tak nejmíň 18krát víc než Batman, ale na mě to zapůsobilo prostě dobře. A jinak Deus Ex chyby nemá. A pokud jo, tak nestojí za zmínku :)

Pivo: Jak řikám, s linearitou to přeháněli spíše v magazínech. Opakující se lokace v každé hře nejsou a když už ano, mají v sobě nějakou viditelnější změnu. Hodně podobný případ jsem zažil s MGS, od kterého si taky Batman vypujčil poměrně víc věcí. OK, uznávám že ten systém soubojů jako vyložený zápor neobstál, protože přesto že byl tak primitivně ovládaný, docela mě taky bavil. Ale mohli tam být nějaké víc special útoky a to pravé tlačítko myši vždy nefunguje :D
Kubulus: Linearita není chyba :-) (a i tak to úplná koridorovka nebyla). Opakující se lokace - To je snad skoro u všech her kromě Half lifu 2 a ještě pár vyjímek. Batman se odehrává pouze v tom blázinci a i reálný svět má "celkem stereotypní lokace" :-)
Souboje nebyly plné mačkání různých tlačítek a byly zjednodušené a velice efektní - tvůj zápor - můj největší klad :-)

A to s tím nářadím neberu jako nějaký zápor. Sice grapplem by se člověk mohl uchytit na více místech apod., ale to je takový detail.
Každá hra má své chyby. I Deus Ex a Bloodlines. A to říká člověk, pro kterého je Deus Ex nejlepší hrou, co kdy hrál...
Garret: Pozor, já žádnou hůl nehledám. Rocksteady jsou pokud vím začínající studio, takže na to nepochybně mají právo. Stejně tak to bylo se Zaklínačem, i když ten mi toho nabídl ještě o desetinu navíc. Ale já tohle bral jako prostou chybu, našel jsem ji tam. Nechci ji nějak snížit kvalitu hry, ale podobných věcí si prostě všímám.

Edit: Jak řikám, mě se ta hra líbí a nepochybně je to i akce roku, ale zas uznávám, že má své chyby.
Spousta toho už tu zazněla, takže - souboje s bossy, opakující se lokace bez větších změn, soubojový systém je ve své podstatě školácký a zejména právé tlačítko pro protiúder nefunguje uplně bezchybně, ohledně té linearity už jsem to zmiňoval (i když to je spíše chyba recenzí), ač se to zdá, Batmanovo nářadí funguje správně jen tam, kde fungovat správně má a to další už s tím vším lehce souvisí. Viz to co píšu v komentáři, pár prvních minut se ukáže to nejlepší a zbytek hry to vlastně pořád jen opakuje.
Kubulus: Jmenuj a já řeknu, jak na mě ty zápory zapůsobily a jestli jsem to bral jako zápory :-)
Jediná věc, s kterou můžu s Montanou souhlasit je, že mohly být souboje s bossy propracovanější.

A to, že člověk dělá pořád dokola to samé je sice pravda, ale to je úplně v každé hře, takže je blbost to brát jako zápor.
Ta hra nemá až na pár detailů žádnou chybu.
Tak dohrano a vic nez na tu osmicku to neni. Kdybych mel menit, tak spis smerem dolu :)
Spousta originalnich napadu naroubovana na staromilskou hratelnost, kde clovek v zakladu dela porad to same dokola, jen lehce osperkovane o nejake blbustky. A bossak aka Poison Ivy i finalni Joker docela zklamani. Cekal sem trosku velkolepejsi a propracovanejsi souboje. Tohle byla slabota. Navic punker Joker wtf? :)))
Ventilace kde se clovek skrci jsou klasika. To mi nijak nevadi. Ale ventilace, kde muze Batman plachtit je uz trosku hardcore :)
Montana: Ohledně ventilací - ani by si nevěřil jak je v nějakých supermarketech mají místy tak obrovské, že by ses do nich mohl nastěhovat. Jinak je jasné, že ve hře jsou tak velké ventilace, aby Batman se musel jen skrčit a narozdíl od plazení by byl pohyb a celková akce plynulejší - tohle není žádnej MGS. :)
Nebyl jsem z toho oslněn, ale navržený mi to zas uplně špatný nepřišlo. Spíš mě štvalo, že se ty lokace pořád dokola opakovaly.
Proč rozestavení budov nedává smysl?

Montana: Tak když napíšeš takovou blbost bez odůvodnění....
montana: vím co myslíš, občas prostě musíš přivřít oči. ta místnost, o které mluvíš, mě nechala chvilku zírat v šoku, ale pak jsem nad tím mávl rukou. asi byli sjetí, když to navrhovali. Rozestavení budov na ostrově taky nedává moc smysl, ale to mi požitek ze hraní nijak nekazilo.
Co je na tom nesrovnatelného? Prostě ve hrách jsou nelogičnosti, kdybych se měl zamýšlet nad každou kokotinou? V Burnoutu třeba nějaké budovy vůbec nemají dveře apod.

Místnost s generátorem - to teď přesně nevím, jakou myslíš. Ale stejnak nad takovými věcmi se nezastavuju a když už, tak jen ze srandy.

Anebo tím srovnáním myslíš srovnání s Dead spacem? Co by na tom bylo nesrovnatelného, to také nechápu. To je spíše jen tvůj pocit. Nic víc, nic míň.
Nad takovými detaily se nezastavuju. Třeba v Beyond good and evil město vypadalo hrozně malé, když jste byli v oblasti s majákem, ale jak jste přijeli do něj, tak nějak vyrostlo :-) To u her bývá zvykem. Design se mi tak na oko zdá perfektní a téměř žádná hra na mě tak nezapůsobila dobře s designem, snad Dead space je blízko.

A zbytek - gadgety, možnosti apod., skvělé souboje - to už jsem tu zmínil.
Necet sem to tady, nevim o cem jste se bavili, ale neprijde vam to Asylum uplne dementne navrzeny? Jak od petiletyho ditete? Budovy nedavaji vubec smysl.
At uz jsou to neskutecne smesny ventilacni sachty velikosti stredniho obyvaku nebo uplne stupidne navrzeny mistnosti. Napriklad jakto, ze mistnost s dulezitym generatorem nema zadne dvere (???), jen jedny ve vysce asi 8 metru, od kterych ale nevedou zadne schody (???). I Batman do ni musi dohopsat a presto v te mistnosti postava 5 vrazednych typku. Jak se tam dostali?
Jako je to vyborna hra (hraju na PS3) a i kdyz ze zacatku prvni dojmy byly vcelku hrozne, tak postupem casu jen a jen prekvapuje. Bohuzel jak dobryma vecma, tak i naprosto stupidnima.
Jo, Joker nám pěkně zestárl, tak už se na něj těším, i když v prvním díle mi jeho vzhled byl asi trochu více sympatičtější :-) Teď je takový strašidelný, odpudivý.
Na penguina se též docela těším. Jako malý jsem si vždy myslel, že je to hlavní záporák, ale už nevím kdy jsem se s ním naposled setkal. Jestli v nějaké batman hře na SNESU nebo ve filmu, už si to nepamatuju. Catwoman mi chyběla už v prvním díle hodně a zbytek nepřátel už moc neznám.

btw: Ukřižovat všechny, kdo klesli v hodnocení téhle hry pod 85% a i těch 85 je málo :-)
Co vy s těmi spoilery máte? :-D
To, že něco bude velkolepé by vás ke hraní mělo lákat, ne?
Fg: Tož já také o MGS4 v podstatě nic nevím, schovávám si to až pro vlastní hraní, ale zrovna tohle jsem se dozvěděl ze souhrnného výpisu stránky na Googlu při hledání nějakých drobností na fyziku... A když už jsem to omylem našel při takové blbosti, tak jsem podvědomě očekával, že tohle už každý ví :)
Nate Hnate! :( ja te kopnu do vajicek!!!:( ty mi tu zaspojlujes o hre, na kterou se rok a pul tesim, kterou mam rok doma na policce a cekam, az budu mit konecne PS3-to je hlavni duvod koupe, tadle serie je zkratka uzasna a tesim se na zavrseni:(, ach jo:(, du skocit z mostu asi:(.....snad se v Loganovi hne svedomi a me nebohe maticce aspon zaplati pohreb a do rakve mi da PS3 s hrou, RIP

btw. veskere info obrazky, videa atd. tomu vsemu se relativne uspesne vyhybam ikdyz je to hooodne tezke, taky odolat me neskonale touze neco videt je tezke, ale taknejak sem zatim odolal, na todle si chci udelat jeden krasny den, uz mam to cely rozplanovany, tak mi nehrot sen :( u kterekoli hry me to je i jedno, ale zrovna u tohodle jako skveleho kousku opravdu ne, uz od prvniho dilu jde spis o pribeh, pac gameplay je na tom celkem spatne, takze hlavne mi jde o pribeh, tudiz SPOILERY nenavidim.....takze az te uvidim, tak te SNIM! pokud budu jeste nazivu........
Ať to dopadne, jak to dopadne, hra bude skvělá. Pro mě za mě, ať vymění lokace, zbytek při starém a jen udělají nový příběh a já si to jdu koupit :-)
Fg: Arkham by ve dvojce mohl klidně sloužit jako třeba dějiště nějakého fenomenálního závěru (něco na způsob Shadow Moses v MGS4)... A AA2 jako sandbox? Sandbox Batman tu už jednou byl a zrovna moc se nepovedl. Navíc čím větší herní plocha, tím méně je hra osobní a více šablonovitá.
"Programátor prvního Batman: Arkham Asylum, Paul Denning, v posledním čísle anglického PC Zone naznačil další směřování série - tedy aktuálně hlavně tuto neděli odhaleného druhého dílu.

"Arkhamský blázinec už je asi skoro vytěžená lokace," přiznal Denning na otázku, zda by vývojáři z Rocksteady nechtěli v budoucnu prozkoumat další části fiktivního města Gotham.

"Už v prvním díle jsme na ostrov umístili některé budovy, které by tam z čistě realistického pohledu na věc správně být neměly," říká Denning. "Pokud si tohle uvědomíte a třeba to promítnete do budoucnosti, vyjde vám jedna možná cesta, jak dál postupovat [při vývoji Arkham Asylum 2]."

A pak ještě dodal: "Vždyť Gotham je samo o sobě tak fantastické fiktivní město s tolika místy, které si zaslouží svoji vlastní hru - a také hráče, kteří ta místa pak pečlivě prozkoumají."

Že bychom se tedy v novém Batmanovi už do arkhamské věznice skutečně vůbec nepodívali? Možné to je. Rozhodně ale nemáme čekat hru s otevřeným světem a la GTA. "Sandboxové hry je fakt dost těžké vyvíjet," myslí si Denning.

"Série GTA je sice fantastický příklad toho, jak je to dobré, když se to podaří, ale je tu také spousta her, kde to nefungovalo - v tomhle ohledu je třeba být velmi opatrný," říká. "A kdyby Arkham Asylum mělo být sandboxovou hrou, mám za to, že by nebylo ani z půlky tak dobré."
Paul: Jinak na hard si pořádně užiješ ke konci, když na tebe budou dva podobní jako Bane a nepřátel budou kolem tebe mraky. Na normal to šlo i bez nervů jaksik, ale jak popisuješ hard, že je hardoce i ze začátku, tak nevím :-)