Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Jak je to s těmi challenges? Je tam normální obtížnost nebo ta obtížnost, na jaké jste je odemkli?

Každopádně se mi na hře líbí ty upgrady a odemykání těch challenges, škoda že hra nemá multiplayer, to by určitě ještě nalákalo další lidi.
Pivo,Ty jsi warezák?to sem si nemyslel :/
Hráč tělem i duší..a toto..
Takže od začátku jsem to skoro celé projel a ten bug tam není, ale nějak se nevyplatí rozehrát hru na neoriginálu a pak vložit savy do hry a hrát na originále. Bugy tam jaksik zůstanou :-/
Nate: Mám originál a nějak mi to asi podupalo save nebo nevím, ale hraju od začátku a doufám, že to půjde O.K. Já si myslel, že když si dám ty savy, tak v originálce jenom budu pokračovat, ale holt jsem se sekl.

No snad to půjde, crack do té hry už nikdy nedám, ještě by mi to zas něco zdupalo :-)
Pivo: Pokud jde skutečně o ty bugy zapříčiněné ochranou, tak jednoduše stáhni nový crack a všecko půjde jako po másle.
Jen mi trochu uniká, proč mám stejné bugy v originální hře, které by měly být jen v neoriginálech :-(
Jsem to zkusil rozehrát na neoriginálce a jak přešel na originál, tak jsem se stejně sekl, wtf?
Snad při druhém rozehrání úplně od začátku ta chyba nenastane, i když si tím nejsem jistý už vůbec.
Mě pokračování dost vyhovuje a už se na něj těším. Jo, v Gotham city by to bylo fajn, ale samé exteriéry se mi moc nezamlouvají, chtělo by to ty fajn interiéry z původní hry.
Nechápu jak chtějí ten stealth system použít v hitmanovi. Že by akčnější přístup?
Fg: Jenže mě se Crysis i přesto líbí :P. A doufejme, že se Rocksteady Studios pochlapí a neukutí jen nějakou řadovou rychlokvašku, jak je dnes zvykem.
proč mají lidé se stejně pokřivenými názory na "něco" potřebu si lézt do prdele?
NL:"Crysis - dojela na přehnaný hype" tak se mi libis:)
Bohužel část úspěchu prvního dílu pramení z jeho tichého nástupu, kdy nikdo nic takového nečekal a vlastně doposud ani neviděl. Takhle brzké odhalení dává tušit velkou mediální masáž, obrovský hype a přehnaná očekávání (investorů i hráčů) a následné zklamání (viz třeba Crysis - kvalitní hra, která dojela na přehnaný hype). Existuje opravdu jen minimum výjimek potvrzujících pravidlo.
njn vypada to tak, ale svest se na znacce jen kvuli vydelku :X njn dnesni doba....
Pivo: Batman má stealth pasáže, ve kterých se máš chovat tiše. Pokud ne, schytáš to, ať už hraješ na vysokou obtížnost, či na tu normální. Zasádní změny v obtížnosti jsou však vidět v soubojích, ve kterých Batman na hard už není zdaleka takový superman jako na normal, ale musí skákat, uhýbat ranám a využívat svou výbavu. Nic, co by se vzhledem ke konceptu nedalo čekat.
Jinak river challenges jsou takové ty otazníky? Já jsem našel jejich mapu a mám jich tam aspoň 100 zaznačných, ne-lí více. Jen na ně zvysoka seru :-) Ještě jsem si všiml, že se mi trochu zvětšil o čtvrtinu život, ale já se věnuju příběhu a na ty vedlejší věci kašlu, protože mě to tolik nebaví. Neříkám, že to jsou blbosti, spíše naopak, že je to fajn, že tam má někdo něco navíc, ale u mě je hlavní to prokousávání se příběhem a zbytek není moc pro mě.
No, dvakrát tam bylo místo, kde byl Batman trochu zabitelnej. Hlavně, když na mapě bylo více nepřátel se zbraněmi. Jednoho zabiješ a za chvíli poznají, že někdo chybí a seskupí so do klubíčka a kryjou si záda. V takové situaci není zrovna nejlepší nápad do nich skákat a většinou to už znamená smrt. Nejlepší je co nejrychleji jich co nejvíce zabít - spíše omráčit, než si uvědomí, že jim kdosik chybí a ten zbytek už zvrchu nějak sejmeš pár komby. Jinak bossové jsou nějací trapní na tu střední obtížnost, to mě trochu mrzí. Nemuseli by být extra tuzí, ale kdyby ty souboje trvaly trochu déle, taky by se nic nestalo. Navíc na ně vždy platí ten samý způsob. Ale na Crockoboye nebo jak se jmenuje se těším, pokud teda ve hře bude. Takový sympaťák.
Někam do první třetiny. Obvykle mi taky snažší obtížnost nevadí, ale tady jsem byl fakt nezabitelnej, tak jsem chtěl zkusit hard, a je to hodně výraznej rozdíl.Ale baví mě to víc, musím se víc snažit a dávat větší pozor.Taky vzhledem k tomu, že léčení probíhá sbíráním zkušeností je tam pořádná motivace hledat riddler's challenges.
A na normál ses dostal kde? Je to hodně snadné, ale já se upřímně bavím, když hrou prolétnu bez problémů, než když se musím hodně snažit a hrát některé místa po x-té.

Jinak souboje jsou těžké na hard? Takový ten "arénový" souboj ti dá potom zabrat možná, ale hodně mě bavil, protože byl dobře zpracovaný.
No normal jsem hrál taky a bylo to extrémně snadný, takže jsem to restartoval na hard.To je úplně jiný kafe :P. Ale zábavný o dost víc.
Paul: Já hraju na střední obtížnost a tam problémy nemám žádné a vše dávám napoprvé. Nevím jak je na tom hard, ale když říkáš, že je hardcore, tak se těším až se dostaneš k takovému "arénovému" boji. Totálně dobrá část hry a ten souboj mě kurevsky bavil, ale dal jsem to až napotřetí nebo napočtvrté. Možná se tam trochu zapotíš. Jinak Bane byl v klidu, toho jsem dal hned napoprvé.

Každopádně hra mě strašně moc baví, už jsem skoro u konce a hraju to dneska od doby, co jsem přišel. Alespoň podle walkthroughu už mi chybí tak třetina či čtvrtina hry. Mlácení už mě dlouho v žádné hře moc nebavilo a to jsem na mlátičkách vyrůstal a byl to můj oblíbený žánr, ale tady je to udělané tak na efekt, že to prostě žeru a těším se až zase někomu rozbiju hubu :-D
Jinak pouze o mlácení by to asi nebylo ono a i zbytek hry je dost dobrý. Hlavní je, že je to vyvážené a nic neděláte do stereotypu furt dokola.


A k linearitě nelinearitě nebo Pookyho minus za Kubulusův komentář. Hra je přesně to, co jsem čekal - není to koridorovka, ale vyloženě lineární hra také ne. Prostě volný pohyb po blázinci, hledání nějakých achievementů nebo jak se tomu nadává, ale příběhová lajna je přesně vymezená a žádná svoboda rozhodování tu není. Mě to však nevadí, ačívy kašlu a jdu přesně po příběhové lince, protože to je to hlavní, co mě na hře bere a táhne mě ke hraní.

A jak někdo uváděl, že jsou tam samí Arnoldi, tak to je capina. Na hře se mi právě líbí, že doktoři jsou sušiny, nějací cvoci jsou taktéž vyzáblí, policisté normální lidé, ale tvrdí kriminálníci přece musí být pořádné korby a ani mi nevadí, že batman má loket dvakrát tlustší jak normální člověk bicepsy. To se mi právě líbí od Hitmana, kde byli namakaní snad i brýlatí úředníčci v kanclu :-)
No ten physx je sviňa, hlavně když nastavím nejvyšší, tak ten kouř mi hodně zpomalí počítač. Mě přijde efektivní třeba to poletování papírků apod. ale ten kouř bych tam vážně vůbec nemusel. Když však jsem mimo oblast s kouřem, tak hra jede celkem v pohodě, ale stejně radši dám phys na normal, s kterým to jede bez cukání na nejvyšší detaily 1920*1080
No nic valím, ale jak se vrátím, nevíte někdo jak nastavit ten Physx? Já se v tom ještě povrtám, ale docela bych si ho vyzkoušel. Na pctuning jsem se díval, že bez AA by mi hra měla jet na full detaily s physxem normal bez cukání. Jen AA je sviňa.
Asi jo, ale já už si filmy moc nepamatuju. S kámošem jsem se o tom chvíli bavil, ale teď nevím co o něm říkal a co má s Batmanem společného. Jinak hra docela dost dobrá.
To jste tu neměli dávat, ta hra mě tak bere, ale nechci si moc spoilerama kazit hru a projít si ji celou na videích. Jinak nastínil by mi někdo, co je zač takový ten obrovský týpek, co se vyhýbáte jeho pohledu?
Už jsem ho taky dal, nakonec to bylo snadný a neubyl mi ani jeden HP. Klíč byl v tom kompletně ignorovat těch 15 thugů a věnovat se jenom Baneovi, kterej si s nima hrál kuželky.
holy mother of fuck tahle hra je hardcore na hard. Zabíjím Banea po 10sátý a furt nic..ti henchmani to extrémně ztěžujou.Dohrál to někdo na hard? nějaký rady?
V pořádku, já jsem taky nikdy netvrdil, že to je nelineární hra. ;-) to psali "ti druzí".
Garret říkal (nebo spíš poučoval): "Kubulus: nelinearita je tady myšlena tak, že se můžeš volně pohybovat po ostrově. Ona je nelinearita a nelinearita. Nelinearita Morrowindu není nelinearita Risen není nelinearita Deus ex není nelinearita ..."

Tímhle to ALESPOŇ pro MNE začalo. Nelinearitu jsem do toho pletl záměrně, protože jsme se o ni bavili o pár odstavců níž. Stručně - snažím se tu pouze o jedno a to dokázat, že tahle hra je lineární a vede člověka pěkně za ručičku. Ano, je to víceméně zbytečné, ale já jsem pevně přesvědčen o tom, že mám v tomhle pravdu :-)
Kubulus říká: "Spíš mi vysvětli to tvé "spousta možností likvidace protivníků". Mne tam totiž nic variabilního nepřišlo a pořád mám takový pocit, jakoby jste hráli nějakou hru století a já měl doma nějakou trapnou břitkou kravinu."

celá debata začala tím, že ses mě zeptal, v čem jsou souboje variabilní. já ti odpověděl. nelinearitu už jsi do toho pletl ty.
Garret: Já bych řekl, že do sebe nic nepletu. Celá debata začala kvuli tomu, že jsem si dovolil, za což se omlouvám, nazvat v komentáři hru za lineární, což ona bezpochyb je, co mám dělat s tím, že někomu taková nepřijde?

Pak jsem se tu snažil argumentovat s tím, že bych s tou "nelinearitou" možná i souhlasil, jen kdyby ta hra nabízela alespoň více způsobů jak danou potyčku vyřešit, což nenabízí. S prominutím, někoho zmlátit nebo ho bacit do hlavy batarangem je něco jako kdybych tvrdil, že jsou v nějaké koridorové střílečce variabilní souboje, jelikož nepřítele můžu buď rozstřílet samopalem, nebo se na něj vrhnout a upidlat s nožíkem.

A ta proklatá nelinearita, budiž. Možná žes ji tam našel, já ne. Asi máte s Pookym a ještě těmi recenzenty štěští, já narážel neustále na zavřené dveře, nepřekonatelné překážky apod, které mi prostě nedovolili jít vpřed. A jestli myslíš to, že se můžu vrátit do sanatoria, ze kterého jsem před 5 minutami vyšel, tak už se jen usmívám, protože já tohle asi holt jako nelineární neberu.
Kubulus: vícero možností jak protivníka dostat, tím myslíš by stealth a by action? tím je hra automaticky nelineární? asi nemá cenu se o tom dál bavit, jak jsem psal, pleteš do sebe švestky a melouny. "proměnlivý" nemá s "nepřímočarý" nic společného.
Garret: Jsem už s tím zřejmě otravný, ale faktem je, že je to přeci jen (i když úzce) spojeno. Pokud totiž existuje vícero možností, jak protivníka dostat, většinou to souvisí s nějakou nenaskriptovanou situací, a to já považuji za nelineární. Ale v Batmanovi je i AI nepřátel prolezlá skripty a často působí až laciným dojmem. Všechno tam jede podle připravého scénáře, to na moji údajnou malou fantazii v zabíjení protivníku už zas házet nemůžem. Protožer pořád tu je to, že hra vám přesně řekne - "teď se budeš prát, tyhlé bídáky obejdeš a odstraníš je zezadu. Hochu, přišel čas na stealth obíhání okolo bláznů hrajících si s pistolkama." A o to mi přesně jde. Za variabilní zabíjení se představuji například to, že bych danou situaci mohl vyřešit buďto tichým zabitím nebo ráznou kráglovačkou. Jenže ani tohle se v Batmanovi nenebízí a pokud máte štěstí, jediný alternativní postup je nepřátele oběhnout, což zde působí dosti ubože.

Edit: Tohle potvrzuje i situace, kdy se Batman dostává ze šachty. Když je v blízkosti nepřítel a hra po vás chce, abyste to zmákli tajně, Batman si cestu "neprokopne", ale hezky potichu zručně otevře.
Když se to tak vezme, tak Batman:AA svým způsobem není o moc víc nelineárnější než třeba takové Call of Duty. Jen je zde o mnoho víc způsobů likvidace nepřátel a možnost důkladnějšího prozkoumávání okolí.
Kubulus: variabilita soubojů nemá nic společného s nelinearitou. To si trochu pleteš.
NateLogan: Mne osobně přijde Kojimovým projektům Arkham Asylum podobný v mnohem více ohledech.

Garret: O tom vím, ale za více možných způsobů zneškodnění jsem to teda nepokládal, protože v tomhle smyslu je pak Splinter Cell taky nelineární, což je samo o sobě blbost (krom Double Agenta).
SilentWolf: PSX verze z MGS má velmi podobně zpracovaný jeden Kojimův žertík, ve kterém hráči při souboji s Psycho Mantisem zčerná obrazovka s nápisem HIDEO a jde vlastně o chvíli, kdy Snakovu mysl ovládá Mantis. Batmanovská verze je každopádně ale propracovanější a "účinnější" :)