http://www.doupe.cz/Arkham-Asylum-2-pry- ... -137640/default.aspx tak Joker asi nebude hlavnim zaporakem ve 2jce...
Diskuze
To jedno protiřečení bych bral. To se holt stává každému, ale ono je to celé divné. Psát o tomhle, že potřebuješ gamepad, jinak je to nehratelné, to si rovnou můžu psát všude, co chci. Třeba Batman má herní dobu 200 hodin čistého času.
A třeba u mojich GTA komentářů jsem dostával hodně mínusek za to, že prý nepíšu moc o hře, ale píšu své dojmy. Tady je to plné dojmů a o hře se nezmiňuje skoro vůbec.
No, nemá se smysl tím zaobírat. Upřímně bych to nevytahoval, kdyby se jednalo o jinou hru :-) Ale nic to nemění na tom, že pravdu mám.
A třeba u mojich GTA komentářů jsem dostával hodně mínusek za to, že prý nepíšu moc o hře, ale píšu své dojmy. Tady je to plné dojmů a o hře se nezmiňuje skoro vůbec.
No, nemá se smysl tím zaobírat. Upřímně bych to nevytahoval, kdyby se jednalo o jinou hru :-) Ale nic to nemění na tom, že pravdu mám.
MATADOR: Arkham Asylum čerpá z celého Batmaního univerza. Temného rytíře to může přípomínat díky množství gadgetů, ale příběhově na sebe nenavazují. Batmanovi po celou hru pomáhá Oracle (neboli Barabara Gordon), která se v Nolanových filmech vůbec neobjevila. (Spoiler se týká i Temného Rytíře) Ve filmu navíc zemře Two-Face, o kterém je ale ve hře na konci zmínka a právě Two-Face bude jeden ze záporáků v druhým dílu.
Pivo: Fakt si nemyslím, že tohle je dobrý důvod, aby tomu komentáři ostatní nepřidávali pluska.
Pivo: Fakt si nemyslím, že tohle je dobrý důvod, aby tomu komentáři ostatní nepřidávali pluska.
Nate: Já vím, že to vyplývá ze zmatené formulace, také jsem uvedl, že rozumím tomu, jak to myslí. Ale člověk by si měl dávat bacha, furt to nic nemění, že z toho to vypadá, jako by si protiřečil :-)
A s volantem je Most Wanted sice nehratelné, ale když napíšu, že volant k Most Wanted potřebuješ, přijde mi to stejné tvrzení jako, že k Batmanovi potřebuješ joypad - KRAVINA :-)
A s volantem je Most Wanted sice nehratelné, ale když napíšu, že volant k Most Wanted potřebuješ, přijde mi to stejné tvrzení jako, že k Batmanovi potřebuješ joypad - KRAVINA :-)
Pivo: (OT) Tak pozor, Most Wanted je S volantem nehratelný... Navíc ta tvoje rozporuplnost vyplývá jen ze zmatené formulace :P
marles: Třeba: "Nemám rád okaté konzoloidní porty na PC, kde chci a baví mě hrát na klávesnici" mi přijde divně napsané. Kdyby tam bylo třeba: "kde bych chtěl hrát na klávesnici, ale je to takřka nemožné". On tam na té klávesnici hraje a baví ho to, přitom to ale nemá rád? Vím, jak to myslí, ale je to napsané tak neohrabaně.
"S Batmanem je joypad takřka povinností."
Mi přijde jako bych u Need for Speed: Most Wanted napsal, že je bez volantu nehratelný :-)
Jinak spousta řečí okolo a hry se týká asi to, že je originální, graficky pěkná a nejde hrát na klávesnici.
Třeba rozepisování se o Burtonovském herním a filmovém stylu tam nemuselo moc být - styl je pouze jeden.
"S Batmanem je joypad takřka povinností."
Mi přijde jako bych u Need for Speed: Most Wanted napsal, že je bez volantu nehratelný :-)
Jinak spousta řečí okolo a hry se týká asi to, že je originální, graficky pěkná a nejde hrát na klávesnici.
Třeba rozepisování se o Burtonovském herním a filmovém stylu tam nemuselo moc být - styl je pouze jeden.
Re Marles: Mám pocit, že hra dá se říci navazuje na Temného rytíře. Na konci byl Joker lapen. Ale jestli se mýlím, mile rád se dozvím, jak to je.
Marles: Že na to vůbec reaguješ, jako bys odpověď neznal už dávno před tím :)
Pivo: Kde si protiřečí a kde má divně podané informace?
MATADOR: Příběh Arkham Asylum určitě nenavazuje na Temného Rytíře. Vždyť už samotnej Joker se chová v obou dílech jinak :) Taky mi přišlo, že AA působí víc komiksověji než právě Batmani od Nolana.
MATADOR: Příběh Arkham Asylum určitě nenavazuje na Temného Rytíře. Vždyť už samotnej Joker se chová v obou dílech jinak :) Taky mi přišlo, že AA působí víc komiksověji než právě Batmani od Nolana.
Re Pivo: S těmi komentáři mám podobný problém, už jen než ho napíšu mi trvá strašně dlouho a nakonec tam není vše, co jsem chtěl napsat. Spíše tam je ten fakt, že dlouhé komenáře asi nikoho zajímat nebudou, říkám si ;]
Já jsem taková zdechlina. Pročítám si komentáře, ale furt mi tu chybí nějaké postřehy, kterých jsem si za těch pár desítek hodin hraní povšiml, ale nedokopu se ke komentáři ze tři důvodů. Jsem zdechlý, mám strach, že bych to blbě nesrozumitelně podal anebo bych na spoustu věci zapomněl :-)
Jinak Matadorův komentář se mi líbí, ale nechápu počet plusek Terrymu. A NENÍ to kvůli nižšího hodnocení hry. Prostě si párkrát protiřečí a některé informace jsou podané tak nějak divně (sice rozumím, co tím chce říct, ale nedává to smysl, když se nad tím zamyslíte). To jsem si myslel, že vám tu právě hodně vadí u komentářů.
Jinak Matadorův komentář se mi líbí, ale nechápu počet plusek Terrymu. A NENÍ to kvůli nižšího hodnocení hry. Prostě si párkrát protiřečí a některé informace jsou podané tak nějak divně (sice rozumím, co tím chce říct, ale nedává to smysl, když se nad tím zamyslíte). To jsem si myslel, že vám tu právě hodně vadí u komentářů.
Nelogické z hlediska praxe to je. Nicméně je to furt hra a možné je všechno. On je celý design takový fantasmagorický a nějaký tajný průchod by tam teoreticky být mohl :-)
To víš, co čekat od blázince, kde schovávají lidské krokodýly apod.
Těch myšlenek, jak to tam udělali, může být více. Jen nemá smysl si dumáním nad tím, kazit hru.
Konec konců, mi to furt připomíná situaci s tou meteorou apod. stavbami, které existují v reálném světě a dokázali je postavit bez moderní techniky.
btw: Ten design je sice fantasmagorický, ale přesto a možná i proto se mi líbí. Lepší než nějaké nudné skutečné budovy. Ale pochopím, že každý má na to jiný názor.
To víš, co čekat od blázince, kde schovávají lidské krokodýly apod.
Těch myšlenek, jak to tam udělali, může být více. Jen nemá smysl si dumáním nad tím, kazit hru.
Konec konců, mi to furt připomíná situaci s tou meteorou apod. stavbami, které existují v reálném světě a dokázali je postavit bez moderní techniky.
btw: Ten design je sice fantasmagorický, ale přesto a možná i proto se mi líbí. Lepší než nějaké nudné skutečné budovy. Ale pochopím, že každý má na to jiný názor.
taky se mohli prokopat a díru po sobě zamaskovat a udělat tam novou podlahu
No, asi jsem se dostal k Montanově pověstné místnosti s generátorem, ke kterému není žádný přístup a Batman se musel do místnosti přitáhnout tím svým grapplem a přes možné překážky tam vyskákat. No, pokud se jedná o to samé místo, tak mám pocit, že to bylo vytesané celé ve skále, takže se tam vpodst. mohli dostat zvrchu. Někdy stačí zapojit mozek a fantazii a i když ten design vypadá místy trochu přehnaně a nelogicky (přestože se to dá vždy nějak odůvodnit :-)) jedná se pouze o hru, takže si lámat nad tímhle hlavu nemá moc smysl.
Jen se mi to při hraní trochu vybavilo, když jsem si téhle blbosti všimnul.
A jinak posbírat všechny ty Riddlerovy trofeje dá celkem zabrat. Si to občas dám a furt mám pouze přes polovinu.
edit: Každopádně takové "anomálie" a různé stavby na skále, kde by si člověk řekl, že se tam nikdo nemohl dostat, se najdou i v reálném světě. Viz. Meteora Montano :-)
trocha exotiky
Jen se mi to při hraní trochu vybavilo, když jsem si téhle blbosti všimnul.
A jinak posbírat všechny ty Riddlerovy trofeje dá celkem zabrat. Si to občas dám a furt mám pouze přes polovinu.
edit: Každopádně takové "anomálie" a různé stavby na skále, kde by si člověk řekl, že se tam nikdo nemohl dostat, se najdou i v reálném světě. Viz. Meteora Montano :-)
trocha exotiky
Tak jsem na to přišel, člověk musí přesně vycítit, kdy si může dovolit člověka na zemi dorážet a kdy vykrývat, či útočit a v jakém okamžiku mám naplněný "kombo měřič". S takovou jsem hned nahrál perfektní skóre, ale podmínkou je, že musí být na mě hodně nepřátel naráz. Přesně vycítit, kdy nepřítele přeskočit a kdy oslepit pláštěm. A na to vše člověk musí zatraceně rychle reagovat. Kdo měl, byť jen malinkaté problémy s Assassins Creed, ten by tady asi vůbec nepochodil, ale je to zábava se hecovat a zkoušet nejvyšší skóre.
Prosím, ať mi nikdo neříká, že souboje jsou jednoduché a pro opice. Ano je, mačkání 1 klávesy (plus pohyb), ale pokud člověk chce být mistrem komb a udělat si z toho pěknou podívanou, tak člověk musí mačkat kláves asi 6 a souboje jsou daleko propracovanější než nějaký Devil may Cry.
Prosím, ať mi nikdo neříká, že souboje jsou jednoduché a pro opice. Ano je, mačkání 1 klávesy (plus pohyb), ale pokud člověk chce být mistrem komb a udělat si z toho pěknou podívanou, tak člověk musí mačkat kláves asi 6 a souboje jsou daleko propracovanější než nějaký Devil may Cry.
Bodkin: Já to umím, jen nějaké jsem nepoužíval tu jednu capinu, takže jsem někdy ztratil kombo. Ale stejně to je i tak docela výzva nahrát takový počet bodů. Ale jinak na efekt to hraju úplně stejně, jen mi občas vypadne kombo a to ti sníží ten výsledek i na polovinu někdy :-(
A nudné? Ses posral, ne? :-D
Ty challenge jsou jen taková výzva, ale i tak hodně zábavné. Kampaň je ale podle mého lepší, alespoň na první dohrání.
A nudné? Ses posral, ne? :-D
Ty challenge jsou jen taková výzva, ale i tak hodně zábavné. Kampaň je ale podle mého lepší, alespoň na první dohrání.
Pí: Asi to narozdíl od tebe opravdu umí a ne jen kecá :)
BTW - ale nevypadá to až tak špatně(pitomě, nudně) jak jsem si to představoval. Zajímavé...
BTW - ale nevypadá to až tak špatně(pitomě, nudně) jak jsem si to představoval. Zajímavé...
Co on dělá lépe než já?
kombo bijec
Ale před tímhle smekám, tak tohle je king:
kombo master
A co joker? :-)
joker bojuje
btw: Joker se odemyká dohráním na nejtěžší obtížnost nebo jak?
Bych si za něho i docela rád zahrál.
kombo bijec
Ale před tímhle smekám, tak tohle je king:
kombo master
A co joker? :-)
joker bojuje
btw: Joker se odemyká dohráním na nejtěžší obtížnost nebo jak?
Bych si za něho i docela rád zahrál.
Zkoušíte někdo ty souboje v aréně (challenge)? Dáváte to někdo na tři hvězdy (no, jsou tam spíše netopýři)? Já tak na jednu na dvě, ale dát to na maximum, to je šílenost a přitom to umím hrát docela dobře :-)
EDIT: Pokud to někdo zkoušíte, tak by mě vaše skóre docela zajímalo.
EDIT: Pokud to někdo zkoušíte, tak by mě vaše skóre docela zajímalo.
Garet: Kubulus to trefil :-)
Popkec: Kvůli čeho se ti to nepovedlo dohrát?
Popkec: Kvůli čeho se ti to nepovedlo dohrát?
Pivo: Ne, důvod byl jinej a díky češtině se mi to snad bude líbit ještě víc
Garret: Co tě nemá, to je mozek :)
Pivo: pěkný avatar, ty sis vyfotil vlastní řitní otvor zevnitř?
Popkec: Ty jsi to nedohrál jen kvůli češtiny? :-)
http://cestiny.idnes.cz/hry/batman-arkha ... -cestiny-hry_zel.idn No to je sakra dobra zprava, uz se tesim az si to zahraju a budu poradne rozumet vsem zpravam a informacim a protivnicich
Nojo, tak uvidíme, jestli to zlevní...
Walome: Na střední obtížnost to není vůbec těžké. A řekl bych, že možná i lehčí než jiné hry. Ale hra jako samotná je dost dobrá.
A já nelituju ani těch 900 :-)
A já nelituju ani těch 900 :-)
Hm, nijak mě neberou komiksárny ani mlátičky, ale teď jsem zkusil demo a docela mě to bavilo. Graficky je to parádní a dvakrát mě zabili, což považuji za klad, protože dema, co jsem zatím hrál, jsem proběhl jak růžovou zahradu (Avatar například)... ovšem 600 je pořád moc :(
Thellwin: Viz diskuze na ČSFD u filmu Avatar... Tam se už přes měsíc v 5-6 tisících příspěvcích neřeší nic jiného. BTW koukněte tam na příspěvky jistého st.rangera - Jeho příspěvky mi teď trochu touto diskuzí evokoval Pivo :)
Jo, pro žebříčky a statistiky je číslo super věc, ale lidi by to neměli brát jinak moc vážně. Pak vznikají dlouhé diskuse na téma "proč jsi tomu dal 70, když je to jasně hra na 90 :D
Thellwin: Na tom se zhruba shodneme. Podle mě je nejlepší se spoléhat na celé komentáře a recenze, které mají nějakou úroveň. Ódu pějící recenze na 6 stránek bez nějakého konstruktivní kritiky mají často nulovou informativní hodnotu... To je pak jedno, jestli jde o recenzi na Halo nebo Alan Wake (od obou jsem nějaké takové četl a obě měly zhruba stejnou informativní hodnotu :D).
Číselná hodnocení jsou ale výborná věc jakmile dojde na žebříčky a podobné statistiky ;)
Číselná hodnocení jsou ale výborná věc jakmile dojde na žebříčky a podobné statistiky ;)
Nate - hodnocení hry bych rozhodně nespojoval s úspěchem z pohledu investorů. Možná by jsme se pak divili, jak by se to hodnocení měnilo. Stejně tak porovnávání mezi sebou je dost ošidné. V podstatě se dá říct, že dvě hry s hodnocením 5/10 nemusí být kvalitativně stejné. Vždycky je to o dojmu konkrétního uživatele, jestliže mi přijde hra průměrná, tak dostaně 5/10. Těch aspektů, podle kterých se dá hodnotit je moc, číselné hodnocení je jenom kost hozená davu, který chce nějaký jasný a stručný verdikt. Slovní hodnocení a teď nemyslím dvě věty jsou mnohem lepší a kolikrát vyjádří názor autora lépe, než číslo. Stačí se mrknout jak někdy slovní hodnocení a číselné spolu moc nekoresponduje. To slovní je aspoň podle mě mnohem spontánější a blíže pravdě, číslo je spíš střelené od boku.
Když se nad tím ale zamyslíte, tak ono to není až tak nelogické. Dnes je už celkem standardem, že se dělají víceméně kvalitní hry. Na rozdíl od takových filmů je totiž celkem jednoduché odpískat rozpracovaný projekt, který nemá šanci na úspěch, pokud tedy hovoříme o té elitní sféře AAA her.
7/10 je dobrá hra, která nemá žádné zásadní chyby v hratelnosti, přesto jí ale něco chybí či nijak nepřekvapuje. Mezi 5-7 jsou hry s nějakou tou větší vadou na kráse, ale přesto to nejsou propadáky (teď to nemyslím z pohledu investorů). Mezi 3 a 5 jsou špatné jednohubky, které i tak mohou mít nějaké publikum, zpravidla se ale většině líbit nebudou (německé simulátory všeho možného). 3 a méně znamená průser herního průmyslu, kterému se vyhýbají i samotní recenzenti (proto takových známek moc nenajdeme).
Ti všichni, kdo si stěžují na špatné rozvrstvení hodnotící stupnice, pravděpodobně příliš nehrají odpadové hry malých studií (koukněte se na hry od City Interactive pro PS2, které byly vydány po zrušení kontroly kvality samotnou Sony - pokud by něco dostalo víc jak 2/10, byl by to zázrak).
7/10 je dobrá hra, která nemá žádné zásadní chyby v hratelnosti, přesto jí ale něco chybí či nijak nepřekvapuje. Mezi 5-7 jsou hry s nějakou tou větší vadou na kráse, ale přesto to nejsou propadáky (teď to nemyslím z pohledu investorů). Mezi 3 a 5 jsou špatné jednohubky, které i tak mohou mít nějaké publikum, zpravidla se ale většině líbit nebudou (německé simulátory všeho možného). 3 a méně znamená průser herního průmyslu, kterému se vyhýbají i samotní recenzenti (proto takových známek moc nenajdeme).
Ti všichni, kdo si stěžují na špatné rozvrstvení hodnotící stupnice, pravděpodobně příliš nehrají odpadové hry malých studií (koukněte se na hry od City Interactive pro PS2, které byly vydány po zrušení kontroly kvality samotnou Sony - pokud by něco dostalo víc jak 2/10, byl by to zázrak).
no to je prave ono, hosi, ja chapu obe strany, jenze mi prijde hloupy hodnotit tak, ze si reknu, ze takovejhle je muj zebricek bodu v supliku a tak to tam budu flakat, ono je sice pekny, ze kdyz se clovek podiva k vam do profilu a udela si z nej poradi, vyjde mu stejne jako u nekoho, kdo to dela podle jinyho zebricku, jde tady spis o to, ze tady se prumeruji hodnoceni u her a pokud to budeme vsichni delat podle vlastnich zebricku, vyleze nam z toho, ze vsechny hry se budou pohybovat rekneme mezi 50-70% a to uz bude hrat roli i kazde procento a to si myslim, ze nikdo nechceme
prijde mi,ze nekomu to neprijde (hraje kratce, lehce se prizpusobi stylu hodnoceni na hernich webech), nekdo se snazi prizpusobit vetsine a snazi se napasovat svuj zebricek na obecne uznavany (ja) a nekdo to prasi, jak se mu zachce, a potom tady vznikaji takovehle "afery" :)
prijde mi,ze nekomu to neprijde (hraje kratce, lehce se prizpusobi stylu hodnoceni na hernich webech), nekdo se snazi prizpusobit vetsine a snazi se napasovat svuj zebricek na obecne uznavany (ja) a nekdo to prasi, jak se mu zachce, a potom tady vznikaji takovehle "afery" :)
Garion - njn, ale mě přijde proti logice hodnotit průměr 70/75, jenom proto, že to tak dělají ostatní.
Tohle je celkově bolst všeh hodnocení. Aspoň, že to tu je po 5 % a ne po 1 %, to by bylo hádek, proč někdo dal jedné hře 73 % a druhej 74 %
Tohle je celkově bolst všeh hodnocení. Aspoň, že to tu je po 5 % a ne po 1 %, to by bylo hádek, proč někdo dal jedné hře 73 % a druhej 74 %
Já to měl kdysik stejně. Akorát jsem si chtěl vyhranit rozdíly mezi hrami, které jsou "jaksik dobré", které jsou "dost zábavné" a ty které "žeru"
A zadupat ty "špatné" :-)
Jinak tvůj názor garione chápu, ono to působí divně, ale když se podívám zase na jiného člověka, co hodnotí přísně podle průměru, tak mě totálně nasere, že mi ohodnotí hůře moji srdcovku a beru to, že ji bere jako odpad a mé "přísné" hodnocení mi pak léčí komplexy :-)
A zadupat ty "špatné" :-)
Jinak tvůj názor garione chápu, ono to působí divně, ale když se podívám zase na jiného člověka, co hodnotí přísně podle průměru, tak mě totálně nasere, že mi ohodnotí hůře moji srdcovku a beru to, že ji bere jako odpad a mé "přísné" hodnocení mi pak léčí komplexy :-)
Thellwin: to je prave ono, ano, hral jsem prumernou hru, Saboteura, vsechno vcetne zabavy jsem citil na prumer a proto jsem ji podle "konsenzu" ohodnotil na 70% (+5% za dobry hlasky, to jediny tam bylo nadprumerny :) a hral jsem taky relativne spatnou hru, Loki, a proto jsem ji dal dle "konsenzu" 60%, protoze ona neni v jadru spatna, nepada to, tlacitka funguji, zvuky hraji, ma to nejaky smysl, ale herni mechanismy imho naprosto nefunguji, urovne jsou porad stejne apod
tady nejde o to, ze rikam, ze hodnotis (hodnotite) spatne, naopak, vy hodnotite spravne, tady jde o to, ze 99% vsech lidi se adaptovalo na stupnici, jak jsem ji uvedl ja (a cisla pod 60% si v dnesni dobe vyziraji uz fakt jen chujoviny), a vzhledem k tomu pomeru by bylo zahodno, aby se to 1% prizpusobilo vetsine :)
tady nejde o to, ze rikam, ze hodnotis (hodnotite) spatne, naopak, vy hodnotite spravne, tady jde o to, ze 99% vsech lidi se adaptovalo na stupnici, jak jsem ji uvedl ja (a cisla pod 60% si v dnesni dobe vyziraji uz fakt jen chujoviny), a vzhledem k tomu pomeru by bylo zahodno, aby se to 1% prizpusobilo vetsine :)
S hodnocením her je to těžké. Průměrná hra se dá brát za hru, která moc lidí nebaví. A podprůměr jako hra, která nasere. Přičemž když se u hry baví, tak už jí automaticky dávají 70% a více, pokud hra nadchne.
Já se tomu tak nějak úplně sice nepodřídil, takže někdy hodnotím 60kou i hry, u kterých se bavím docela, jenom mě nenadchly. 70ka je u mě slušná hra. A 80ky+ mám už docela rád.
Já se tomu tak nějak úplně sice nepodřídil, takže někdy hodnotím 60kou i hry, u kterých se bavím docela, jenom mě nenadchly. 70ka je u mě slušná hra. A 80ky+ mám už docela rád.
Garion - ty jsi v poslední době nehrál žádnou průměrnou hru ? Hru, která nepřinesla nic nového, neohromila super grafikou atd., ale přesto se dala hrát a na nějaký čas dokázala zabavit ? Jasně, když se podíváš na seznam hodnocených her u lidí tady, tak převažují hodnocení od 50+, jenže třeba u mě je to tím, že u spousty her, které by měly třeba >50 si nejsem jistý, že jsem je hrál tak dlouho, abych mohl ohodnotit, kolikrát jsem zapnul, nezaujalo -> vypnul. Ale to není důvod, aby hra, kterou ohodnotím 50 % byla propadák.
Thellwin: spis jde o prizpusobeni se, jasne, mame celou skalu, ale kdo ji nejak rozumne pouziva? ja hry, co maji mene nez 70% ani nezkousim a hry mezi 70-80% jen velmi obezretne, tedy pokud samozrejme nejde o neco, na co jsem se "tesil" nebo je to muj oblibeny zanr... kazdopadne v dnesni dobe se povazuje za prumer cca 75% (aspon mne to tak prijde) a skoro kazdej se tomu +- prizpusobuje, takze je potom jasny, ze kdyz se 50 lidi prizpusobi a 1 ne, je to hloupy :)
zvlast ta posledni halucinace je nejlepší, ale vubec sem nepobral ze sem moh uhejbat ty zbrani kdyz joker vystreli...
Thelwin: Já tím chtěl říct, že hodnocení je subjektivní a někdy někoho může hodně znechutit i skvělá hra.
Že prostě sebelepší hra může dostat jakékoliv hodncení, i když to většinu ostatních třeba naštve :-)
Že prostě sebelepší hra může dostat jakékoliv hodncení, i když to většinu ostatních třeba naštve :-)
Udělat hru na nulu, to by chtělo hodně velké umění, já takovou ještě nehrál.
U GTA to je něco jiného :-)
Tam bych docela uvítal i nějaké ty aktivity, kdyby na nich zapracovali a byly komplexnější.
Ale u Batmana to bylo o něčem jiném. Tam rvačky působily docela komplexně, ale ovládání přitom bylo uzpůsobené i pro opičáky :-)
Tam bych docela uvítal i nějaké ty aktivity, kdyby na nich zapracovali a byly komplexnější.
Ale u Batmana to bylo o něčem jiném. Tam rvačky působily docela komplexně, ale ovládání přitom bylo uzpůsobené i pro opičáky :-)
Bursoft: Tak tak. Oni placení recenzenti jsou taky lidi. Proto takovej Tekken 6 tuhle dostal 60%, aby za rohem vedle skončil rovnou na devadesátce..V zásadě stejná věc
Pivo: JJ je jasný, že seš fanda. Proč ne. Já osobně takovéto zjednodušování herních mechanismů a možností hry moc nevítám. Strašně o tom přesvědčil kdysi GTA San Andreas. Ta hra byla skvělá, spousta možností, svoboda..Na druhou stranu alee:-)..Co to je za svobodu, když můžu sice cokoli, ale nikdy ne v dokonalejší formě, pokaždé ve formě, co je extrémně zjednodušená..Nevim, chápu, že to lidi baví, mě koneckonců do jisté míry taky, ale nikdy to nejsou tituly, ježto by patřily do mých nej všech dob..
Thelwin: To je pravda. Ale žádná hra není tak geniální, že by ji někdo nemohl shodit na nulu :-)
Asi svým stylem prostě někomu nesedla. Též hraju Rainbow: lockdown a bavím se u ní a chápu i hodnocení v 90kách, ale nejsem zvyklý na typ her: Vtrhni tam, vystřílej teroristy a zachraň růkojmí + příběh vyprávěný snad jen v briefingu anebo přes vysílačku. Takže s hodnocením půjdu na 60% asi.
EDIT: Kublus pochopil, jen si to píšu po svém a jak to cítím.
Bursoft: Točí, ale někdy o to nestojím :-)
Stejně vás ale nechápu :-D
EDIT2: Půl na půl jsem myslel, že Crysis má své fanoušky a odpůrce v rovnováze.
Asi svým stylem prostě někomu nesedla. Též hraju Rainbow: lockdown a bavím se u ní a chápu i hodnocení v 90kách, ale nejsem zvyklý na typ her: Vtrhni tam, vystřílej teroristy a zachraň růkojmí + příběh vyprávěný snad jen v briefingu anebo přes vysílačku. Takže s hodnocením půjdu na 60% asi.
EDIT: Kublus pochopil, jen si to píšu po svém a jak to cítím.
Bursoft: Točí, ale někdy o to nestojím :-)
Stejně vás ale nechápu :-D
EDIT2: Půl na půl jsem myslel, že Crysis má své fanoušky a odpůrce v rovnováze.
Pivo: Ale svět se netočí jen kolem tebe. Terry ti tu taky může říct, že Batman je tak nějak půl na půl, zatímco Crysis hyperpařba tisíciletí, pochop, že sto lidí, sto chutí.
Achich ouvej. Pivo musí mít vždy poslední slovo, samozřejmě že pointu mého minulého příspěvku vůbec nepochopil, ale odepisovat na ni musí.
Pivo - ale to pak není problém hry, ale těch lidí. Občas mám pocit, že ačkoliv se používá stupnice 0-10/0-100 atd., tak se nám to smrsklo jen na 5-10/5-100 takže hry, které by byly třeba na 5/10 dostávají 7/10 apod. ... pokud používáme stupnici od 0-100 tak 65/70 znamená už nadprůměrnou hru a žádná hra na světě není tak geniální, aby nemohla u někoho těch 65/70 dostat.