A když už budeš u oprav, tak i to "zaváli písky" je děs :-)
Diskuze
kristepane ale oprav si ty "perli" :)
Dlouhé by měly být RPG. Tam se u některých her bavím i po padesáti hodinách. U stříleček záleží, jak je dobrá náplň hry a podle toho by měla být dlouhá. CoD na mě působí celkem optimálně, i když jsem se u Rusáku potom začal nudit. Snad jen ta úplně poslední mise mě za ně zase celkem bavila.
Těžká hra - výzva? No, jo. Může být, ale já si radši zvolím střední obtížnost a dlubu se při tom v nose a neloaduju ;-)
Jinak právě americká kampaň byla taková různorodá a rozhodně ne stejná jako v jiných válečných hrách. To spíše ruská mi tak připadala.
Těžká hra - výzva? No, jo. Může být, ale já si radši zvolím střední obtížnost a dlubu se při tom v nose a neloaduju ;-)
Jinak právě americká kampaň byla taková různorodá a rozhodně ne stejná jako v jiných válečných hrách. To spíše ruská mi tak připadala.
Některé hry by měly být dlouhé... Některé hry by měly být těžké... Ale u něčeho tak stereotypního, jako je střílečka typu CoD, považuju délku a obtížnost za velkou nevýhodu. Výzva není o obtížnosti...
Cobra-jednodušší a kratší.Hry by snad měly být dlouhé(samozřejmě nic se nemá přehánět) a obtížnost?Tak těžká hra je výzva,aspoň pro mě
Atmosféru má dobrou jen prvních pár misí, pak už je to jen lítání od jednoho baráku ke druhému... Ty americké jsou aspoň trochu variabilní...
Bursoft: Přesně tak
Originální svým pojetím. Lepší atmosféru než v Rusku (v Stalingradu) v CoD v žádné válečné hře nenajdeš.
Originality v čem? Že se bojuje ve městě?
Pivo: vždyť to bylo spíš obráceně, americká kampaň je stejná jako v každé druhé hře, teprv ruská přinesla trochu originality
Ruskou kampaň taky nemusím... Ale stejně se mi víc líbila dvojka - byla jednodušší a kratší (než CoD s UO).
Mezi válečnými hrami je to dobré. "Škoda", že mě tento žánr moc nebere. Ale americká kampaň, kde se spolupracovalo a dobře taktizovalo v budovách, kde se kryli vaši spolubojovníci, než vstoupili do další místnosti, tak mě to bavilo.
Ruská kampaň už ale na mě působila stylem: Klasická "polní" střílečka v druhé světové ;-)
Ruská kampaň už ale na mě působila stylem: Klasická "polní" střílečka v druhé světové ;-)
Takhle nezajímavých a nudných her by mohlo být víc :D
Jen obtížnost bych uvítal nižší, aby se to dalo projet i na easy bez umírání - jako oddychovka.
Jen obtížnost bych uvítal nižší, aby se to dalo projet i na easy bez umírání - jako oddychovka.
Bodkin-nezajímavá nuda xD.Jako sto lidí,sto chutí,ale tahle hra mi nudná nepřišla snad ani na okamžik
Asi budu v menšině, když řeknu, že mě více bavila americká kampaň (až na pár misí) a v ruské kampani mě opravdu chytlo až dobývání Berlína.
Takže asi takto: Americká kampaň 80%, pár (pro mě) slabších "amerických misí jako např. na lodi 60%
Ruská kampaň 60%, dobývání Berlína 80%.
Tudíž 70% je pro mě optimum :-)
Takže asi takto: Americká kampaň 80%, pár (pro mě) slabších "amerických misí jako např. na lodi 60%
Ruská kampaň 60%, dobývání Berlína 80%.
Tudíž 70% je pro mě optimum :-)
Já hrál z Medalu pouze AA a nějak moc mě to nebralo. Brothers in arms jsem zkoušel jen demovky, ale též mě to nějak moc nebralo, ale asi je chyba, že jsem to zkoušel jen na pár minut, možná by mě to teď více bavilo, zvláště když mě baví nejvíce ten režim kooperace u stříleček. Pak ještě pár dalších her z druhé světové, ale většinou mě odradily anebo jsem hodnotil přísně tadyk.
Takže zatím vede CoD.
Takže zatím vede CoD.
Nate: Ano, za tu členku francouzského odboje hraješ právě v MoH:Undeground2 - moje zřejmě nejoblíbenější válečná hra :-))
Nate: Jo, první dva díly na PS byly úžasné. V původním se mi líbila mise na té velké lodi, jak jsi tam musel hledat ty průkazy, aby ses mohl dostat dál, v druhém díle potom mise v poušti (no jak jsi tam měl cosi vyfotit, už si to hrozně špatně pamatuju).
Není náhodou Frontlines totožné s Medal of Honor: Allied Assault? I když asi ne, jelikož se hraje za úplně jiného hrdinu.
Každopádně mě se také nejvíce líbí první dva díly na PSX. A to nejen díky dějové provázanosti (v prvním díle jako jeden ne bezejmenný poručík potkáte členku francouzského odboje Manon, za kterou se v druhém díle hraje), ale i mnoha zpestřujícím prvkům (focení, stealth) a asi i díky nejnápaditějším misím z celé série. Spielbergův rukopis na filmové atmosféře a zpracování tam byl prostě hodně znát.
Každopádně mě se také nejvíce líbí první dva díly na PSX. A to nejen díky dějové provázanosti (v prvním díle jako jeden ne bezejmenný poručík potkáte členku francouzského odboje Manon, za kterou se v druhém díle hraje), ale i mnoha zpestřujícím prvkům (focení, stealth) a asi i díky nejnápaditějším misím z celé série. Spielbergův rukopis na filmové atmosféře a zpracování tam byl prostě hodně znát.
Pokiaľ ide o druhú svetovú, tak asi najradšej mám MoH: Frontline pre PS2. Spomenie si naň ešte niekto?
Pro mě MoH, ale to díky jen PS titulům, které jsem si kdysi na PS1 (později i na 2) tak "vychutnál" :-)) Vzpomínám třeba na MoH:Undeground2 :-))
Pivo: Já jsem hru poprvé hrál jeden den (samozřejmě se spoustou přestávek) a potom jsem ji projel ještě asi 5x. Takový CoD 2 mě už po druhým hraní nudilo
A nejlepší série z těch jmenovananých pro mě asi bude cod. Sice obsahuje slabší 2ku a příšernou 5ku, zato 1 a 4 to vynahradí.
A nejlepší série z těch jmenovananých pro mě asi bude cod. Sice obsahuje slabší 2ku a příšernou 5ku, zato 1 a 4 to vynahradí.
PavelU: Každý máme nějaký vkus a tady je jasně vidět, že se nejde zavděčit všem :-)
Jinak by mě zajímal váš názor ne série Call of duty, Medal of honor a Brothers in arms. Vpodst. 3 série, které tvoří, jak se budou dál vyvíjet válečné hry. Tak co? Která série je nej. resp. které díly z jaké série se vám nejvíce líbily?
EDIT: Lol, takový žrout času a válečná hra? Dneska jsem to hrál asi 5 hodin :-)
Zřejmě už to mám skoro dohrané, teď jsem někde v zasněžených oblastech.
Jinak by mě zajímal váš názor ne série Call of duty, Medal of honor a Brothers in arms. Vpodst. 3 série, které tvoří, jak se budou dál vyvíjet válečné hry. Tak co? Která série je nej. resp. které díly z jaké série se vám nejvíce líbily?
EDIT: Lol, takový žrout času a válečná hra? Dneska jsem to hrál asi 5 hodin :-)
Zřejmě už to mám skoro dohrané, teď jsem někde v zasněžených oblastech.
Pivo: To já to mám přesně opačně, dovoluji si poupravit na můj styl. "Mě baví být sám.. jsem frajer a vystřílím celou osadu". Byť byly ty ko-operativní okamžiky fajn a přidávaly na atmosféře, tak mě sedí klasické schéma pěšáka v poli jenž je odkázán sám na sebe. V tomhle byl parádní i United Offensive. Naopak CoD2 to dost zkazilo a díky, prakticky neustálé, ko-operaci se nedal hrát mým oblíbeným způsobem a tudíž jsem z něj moc neměl. I přestože jsem jej hodnotil docela příznivě.
Ony hlavně první dva díly (MoH a MoH: Underground) vytvořilo studio DreamWorks, které pak Spiellberg prodal EA (chyba, velká chyba) a i na Medal of Honor: Allied Assault se podílel... Pak už to bylo plně v rukou EA a je to znát, bohužel.
Na MoH castecne spolupracoval Spielberg a tak spousta misi byla inspirovana Ryanem a Omana Beach ho prakticky kopirovala :)
Jinak by mě zajímalo, jak na tom bude ta ruská kampaň. U stříleček mi pomalu dochází jedna věc. Už mě nebaví být sám...jsem macho a vystřílím celou osadu. Tak nějak chci mít kolem sebe virtuální kamarády. Americká kampaň mě právě tímhle chytla a když jsem vtrhl do místnosti s týpkem a společně jsme to vystříleli a z drhých dveří vtrhli další kámoši a vystříleli to tam, tak jsem cítil radost, že je super střílečka, ale mise v té lodi, kde jsem vše zařizoval sám, už mě vážně začínala nudit. V tomhle směru mám rád hry typu Gears, Kane and Lynch, Vietcong a spoustu dalších, kde je kooperace.
Tímto se chci zeptat, jestli si i v Ruské kamapani užiju nějakou tu kooperaci? Jinak hra jako střílečka vážně fajn a lokace jsou pěkné a i grafika je super (taky jsem zatím u téhle "generace" her strávil většinu herního života :-))
Jinak tu máme ještě konkurenční Brothers in arms. Tyto dvě série podle mě už tak nějak určují směr válečných stříleček :-)
Tímto se chci zeptat, jestli si i v Ruské kamapani užiju nějakou tu kooperaci? Jinak hra jako střílečka vážně fajn a lokace jsou pěkné a i grafika je super (taky jsem zatím u téhle "generace" her strávil většinu herního života :-))
Jinak tu máme ještě konkurenční Brothers in arms. Tyto dvě série podle mě už tak nějak určují směr válečných stříleček :-)
Kubulus: Neomlouvej se. Věděl jsem, že každého, kdo hrál tuto hru, už při pomyšlení na ruskou kampaň napadne tento film :-) Holt jsem to tam napsal tak nevýrazně, tak tě prostě napadl jenom název toho filmu :-)
Sakra promiň, fakt jsem si toho nevšim, ale podvědomí přesto zapracovalo.
Kubulus: A proč jsem asi psal v příspěvku před tebou, že mi to přišlo jako z filmu "Nepřítel před branami" :-D
No dobře, tys to napsal v originále :-)
Popkec: Bylo to tak, Rusové se ke svým vojákům chovali hrozně :-) To amíci mají taktiku, ale debilní Rusové zařvali: Nás mnógo a běželi proti těžkým kulometům se srpem a kladivem........ Proto se mi nikdy ruská kampaň a filmy o Rusech v druhé světové nelíbí. Amíci mají svůj styl a taktiku boje, Rusů je akorát hodně :-)
No dobře, tys to napsal v originále :-)
Popkec: Bylo to tak, Rusové se ke svým vojákům chovali hrozně :-) To amíci mají taktiku, ale debilní Rusové zařvali: Nás mnógo a běželi proti těžkým kulometům se srpem a kladivem........ Proto se mi nikdy ruská kampaň a filmy o Rusech v druhé světové nelíbí. Amíci mají svůj styl a taktiku boje, Rusů je akorát hodně :-)
Přišlo, a to samo vylodění z MoH trochu okopírovaný z Ryana.
Možná se tvůrci nechali inspirovat, nicméně pokud to tak bylo tak na tom toho moc změnit nemohli :)
Nepřišel vám začátek ruské kampaně dost okopírovaný z Enemy at the Gates? Vím, že to tam tak bylo, ale některé scény jsou z toho jak vystřižené.
Takže jsem se dostal k ruské kampani.
Americkou bych shrnul takto:
Začátek skvělý, líbila se mi hlavně ta spolupráce amíků proti fašounům - to prostě mělo šťávu. Pak, ale přišla na řadu část, kde jsem byl do akce vysazen sám připadal jsem si jako v klasice ostatních válečných her. Nic moc no a korunku tomu nasadila nezáživná mise na lodi :-(
Ruská kampaň je taková filmová po vzoru Nepřítele před branami. Ale to je tak asi po pěti minutách co jsem ji hrál, všechno co bych mohl říct :-) Rozhodně byl nejlepší začátek, kde to bylo filmové a všude se spolupracovalo, hra je to sice dobrá stále, ale už nevím, jestli si to hodnocení zaslouží. Uvidíme, jak na tom bude zbytek ruské kampaně......
Americkou bych shrnul takto:
Začátek skvělý, líbila se mi hlavně ta spolupráce amíků proti fašounům - to prostě mělo šťávu. Pak, ale přišla na řadu část, kde jsem byl do akce vysazen sám připadal jsem si jako v klasice ostatních válečných her. Nic moc no a korunku tomu nasadila nezáživná mise na lodi :-(
Ruská kampaň je taková filmová po vzoru Nepřítele před branami. Ale to je tak asi po pěti minutách co jsem ji hrál, všechno co bych mohl říct :-) Rozhodně byl nejlepší začátek, kde to bylo filmové a všude se spolupracovalo, hra je to sice dobrá stále, ale už nevím, jestli si to hodnocení zaslouží. Uvidíme, jak na tom bude zbytek ruské kampaně......
No, jestli půjdu s hodnocením výše, tak to si zase moc nemyslím, protože 80% je opravdu skvělá hra a když to srovnám, že hry s tématem druhé světové u mě mají tak 60%, tak je to pocta :-)
Každopádně fakt musím uznat, že se jedná o zatím nejlepší hru s tématem druhé světové, kterou mám tu čest hrát. Allied Assault mě poprvé odradil a dohrál jsem ho až po dlouhé pauze, když jsem nevěděl, co si zahrát :-) Spousta válečných her mě odradí, když si je půjčím nebo zahraju demo, ale CoD je fakt třída :-)
EDIT: Jo, jak se tak dívám, tak vás všecky fascinuje bitva o Stalingrad :-) A já když jsem hrával v nějakých hrách ( nevím přesně jakých, už se to blbě pamatuje ), tak mě nikdy za Rusy nebavilo hrát a většinou mě to odradilo :-) No, uvidíme.
A jízda v tanku? Hm, crysis mě tím pekelně nudil, ve Frontlines: fuel of war to bylo o něco lepší, ale taky nuda a teď už nevím jestli ještě v něčem jsem jezdil v tanku. Jo, MoH - taky nuda :-) Nemám rád jizdu v tanku :-D
Každopádně fakt musím uznat, že se jedná o zatím nejlepší hru s tématem druhé světové, kterou mám tu čest hrát. Allied Assault mě poprvé odradil a dohrál jsem ho až po dlouhé pauze, když jsem nevěděl, co si zahrát :-) Spousta válečných her mě odradí, když si je půjčím nebo zahraju demo, ale CoD je fakt třída :-)
EDIT: Jo, jak se tak dívám, tak vás všecky fascinuje bitva o Stalingrad :-) A já když jsem hrával v nějakých hrách ( nevím přesně jakých, už se to blbě pamatuje ), tak mě nikdy za Rusy nebavilo hrát a většinou mě to odradilo :-) No, uvidíme.
A jízda v tanku? Hm, crysis mě tím pekelně nudil, ve Frontlines: fuel of war to bylo o něco lepší, ale taky nuda a teď už nevím jestli ještě v něčem jsem jezdil v tanku. Jo, MoH - taky nuda :-) Nemám rád jizdu v tanku :-D
Pivo: Myslím, že s hodnocením půjdeš výš, až si projdeš ruské mise. Jak jsem psal ve svém komentu, pro mě to byly nezapomenutelné zážitky, téměř filmové záběry. CoD je rozhodně nejlepší válečná FPSka.
Pivo: Já jsem "Medal of Honor: Allied Assault" hrál hned po RtCW a následně poté "Call Of Duty" (1. díl). V té době jsem totiž chtěl plnohodnotnou náhradu za RtCW, což nebylo právě nejjednodušší, ale myslím, že obě dvě hry se povedly a rád na ně vzpomínám. Pak jsem tuto válečnou tematiku opustil a vrátil se k ní hrou "Medal of Honor: Pacific Assault" a to mě naopak absolutně nechytlo. I tak jsem došel asi do poloviny, ale připadalo mi to na rozdíl od těch zmíněných her šíleně jednotvárné. Přišlo mi, že jdu stále stejným prostředím (lesy, džungle) a kosím Japonce. Tohle je vlastně jedna z mála her, kterou jsem nedokončil, protože mě přestala bavit. Ta druhá hra byl pro zajímavost Hitman. Toho jsem začal hrát hned po Chameleonovi a hrozně brzy mě to začalo nudit, přitom demo mě docela bavilo.
chuck: Jinak by mě zajímalo tvůj názor na tyhle obě hry, protože s tématem druhé světové jsi na tom asi jako já.
Call of duty mě fakt strašně baví, teda alespoň teď zezačátku a i grafika má co nabídnout. Prostě fajn hra.
Call of duty mě fakt strašně baví, teda alespoň teď zezačátku a i grafika má co nabídnout. Prostě fajn hra.
PavelU: Omaha Beach je fakt dost dobrá mise, jen jsem dlouhou dobu netušil, kudy mám na břehu projít přes to zaminované pole.
Do MoH: AA se nanavážej, ten je stejně super jak CoD. A mise v MoH na Omaha Beach neměla chybu.
Nate: Já nevím, jak to říct :-) Ta hra je totálně originální na druhou světovou, ale ten námět je ohraný :-)
Ale jo, přiznávám, ta hra má opravdu styl. U té hry jsem teď na nějakou dobu zkysl a myslel jsem, že to hraju tak 15mint a ona to je hodina a ještě bych hrál dál, kdybych neměl nějaké starosti a povinnosti s něčím.
Líbí se mi jak jsou u každého vojáka: Jméno a hodnost. Ta týmová spolupráce nemá chybu a je to fakt klasa tahle hra v tomhle.
Ještě ta jízda, jak jsem se díval a řval: Ty vole, kurva kam jedeš, celkem jsem to prožíval.
Pak jak ten seržant se vztekal, ať ten týpek zpomalí a on: Sorry sir, yes sir :-D
Tahle hra je fakt klasa na válečnou hru. Vlastně jsem u žádné válečné hry nešel přes 60% a tohle je asi první. No zatím zvýším hodnocení o 10% a uvidím, jak mě bude hra bavit dál.
Allied Assault je hovno proti téhle hře, i když nechci říkat, že je Allied špatná hra :-)
Ale jo, přiznávám, ta hra má opravdu styl. U té hry jsem teď na nějakou dobu zkysl a myslel jsem, že to hraju tak 15mint a ona to je hodina a ještě bych hrál dál, kdybych neměl nějaké starosti a povinnosti s něčím.
Líbí se mi jak jsou u každého vojáka: Jméno a hodnost. Ta týmová spolupráce nemá chybu a je to fakt klasa tahle hra v tomhle.
Ještě ta jízda, jak jsem se díval a řval: Ty vole, kurva kam jedeš, celkem jsem to prožíval.
Pak jak ten seržant se vztekal, ať ten týpek zpomalí a on: Sorry sir, yes sir :-D
Tahle hra je fakt klasa na válečnou hru. Vlastně jsem u žádné válečné hry nešel přes 60% a tohle je asi první. No zatím zvýším hodnocení o 10% a uvidím, jak mě bude hra bavit dál.
Allied Assault je hovno proti téhle hře, i když nechci říkat, že je Allied špatná hra :-)
Pivo: Pokud se nepletu, tak takto zpracovaná ruská kampaň tu do té doby ještě nebyla. Spíš po úspěchu CoD začali všichni opisovat od Infinity Ward. A vesměs bych řekl, že i v záplavě dnešních stříleček je první CoD v tomhle nepřekonané.
Já to nemyslel špatně. Design je skvělý, ale chci říct, že už je to stokrát ukázaná válka. Na svou dobu vážně neokoukaná, dneska už po Brothers in arms apod. už asi ne.
Já bych to tak neřešil, střílečka je to fakt dobrá, prostě jsem chtěl říct, že téma druhé světové už je tu delší dobu a objevilo se v X hrách, ale hra ho zpracovává na svou dobu výtečně. Jen to není tak originální, když někdo zasadí hru do prostředí, které tu vůbec nikdy nebylo, ale já šel samozřejmě do téhle hry s tím, že jdu do druhé světové a opakuji, že jako střílečka z druhé světové je fakt super.
Já bych to tak neřešil, střílečka je to fakt dobrá, prostě jsem chtěl říct, že téma druhé světové už je tu delší dobu a objevilo se v X hrách, ale hra ho zpracovává na svou dobu výtečně. Jen to není tak originální, když někdo zasadí hru do prostředí, které tu vůbec nikdy nebylo, ale já šel samozřejmě do téhle hry s tím, že jdu do druhé světové a opakuji, že jako střílečka z druhé světové je fakt super.
Jo, prostě na svou dobu to bylo neokoukané, dnes to ale nepřekvapí
popkec: Tak měl napsat, že je to prostředí, který viděl už v mnohých hrách a ne, že je okoukaný. Trochu si to popletl, chlapec jedna.
Pivo: Možná bys měl uvažovat o tom, že budeš hrát ty hry, co máš naplánované chronologicky, ať se tady neztrapňuješ... Ono to prostředí fakt nebylo vůbec okoukané... maximálně tak z MoH:AA, i když ani z toho ne!
Jenže Pivo to hrál až teď, kdy je každá 3 fps z druhé světové
Okoukaný prostředí z jiných her? Nebylo to spíš naopak?
Po půl hodině hraní můžu říct, že hra mě celkem překvapila. Zatím to vypadá na nejobstojnější hru z druhé světové :-)
Sice se zdá moje hodnocení přísné, ale ono tak celkově je. 70ka je u mě fajná hra, která ale ukazuje okoukané prostředí z mnoha jiných her.
Sice se zdá moje hodnocení přísné, ale ono tak celkově je. 70ka je u mě fajná hra, která ale ukazuje okoukané prostředí z mnoha jiných her.
Jaký máte názor na umělou inteligenci v CoD? Nebudu se tajit tím, že mě hra v tomto směru velice překvapila. Samozřejmě to není žádný zázrak a je to podmíněno především množstvím nepřátelských vojáků na scéně a na zvolené obtížnosti, ale na rok 2003 rozhodně neurazí. Vedle takových běžných serepetiček, jako krytí nepřátel, či vracení vámi hozeného granátu, jsem po mém testování došel k zajimavému výsledku. Nepřátelé reagují,ve svém úkrytu, na masivní střelbu, takže v praxi to znamená, že jakmile odstřelujete, například nějaký roh, Němec prostě nevystrčí hlavu, dokud střelba neustane. Takže protivník není jen obyčejný kus modelu, z kterého po zásahu stříká červená barva, ale docela slušně obstojný nepřítel, který nějakým způsobem reaguje na vzniklou situaci. Vzhledem k tomu, že SP část už nehraji jinak než na veterána, na nějaké rushovací momentky můžu zapomenout, proto mi nezbývá, než využívat krytí a s přestřelovat se. A s tímto faktem, ohledně AI, se CoD stává mnohem zajímavější a realističnější. Osobně tedy neznám hru, která by s něčím podobným do roku 2005 přišla. Otázkou, na druhou stranu zůstává, zda to tvůrci plánovali.