Mě to přišlo nastejno a byl jsem rád, že se to střídalo.
Diskuze
Náhodou, mise za Billyho byly beztak lepší než ty za Raye. Uplně nejlepší byl lov králíků a výstup pro orlí péro.
Ano, lepší žádné, než nějaké, ale nic moc provedené.
Chuck - ve dvojce už je těch adventurních prvků opravdu minimum
To je ovšem nehorázná chujovina!
Isair: Doupě tomu dalo snad jen 50% nebo i míň
Isair: Jojo, přesně tuhle větu jsem měl na mysli. :-) Já si právě u té dvojky dělám víc naděje, přestože dodnes jedničku nezatracuji, jen mi tam pár věcí nesedlo.
Díky:)
Jinak myslis v tehle? "bohužel chápu, že hra nemůže bavit každého, protože pro ty co hledají čistou akci, je tam zkrátka několik méně akčních adventurních misí, které je bavit zrovna nemusejí."
No trochu:), ale vesmes to byla reakce i na dalsi, kteri prave kvuli tomuhle hru kritizuji.(cetl jsem dokonce i jednu recenzi na bonuswebu, kde hre recenzent udelil hodnoceni 60%, jako + uvedl mise za reverenda Raye a jako minus ty za Billyho). A je pravda, ze pokud bych mel zrovna chut na cistou FPS, resp. ocekaval od COJ cistou FPS, tak bych mozna tez byl mirne zklaman, ale jinak se mi to propojeni zanru docela libilo a bylo opravdu originalni.
Jinac COJ 2 pry uz ma byt spise cista FPS jj? Takze bys z nej mohl byt vice nadseny:).
Jinak myslis v tehle? "bohužel chápu, že hra nemůže bavit každého, protože pro ty co hledají čistou akci, je tam zkrátka několik méně akčních adventurních misí, které je bavit zrovna nemusejí."
No trochu:), ale vesmes to byla reakce i na dalsi, kteri prave kvuli tomuhle hru kritizuji.(cetl jsem dokonce i jednu recenzi na bonuswebu, kde hre recenzent udelil hodnoceni 60%, jako + uvedl mise za reverenda Raye a jako minus ty za Billyho). A je pravda, ze pokud bych mel zrovna chut na cistou FPS, resp. ocekaval od COJ cistou FPS, tak bych mozna tez byl mirne zklaman, ale jinak se mi to propojeni zanru docela libilo a bylo opravdu originalni.
Jinac COJ 2 pry uz ma byt spise cista FPS jj? Takze bys z nej mohl byt vice nadseny:).
Isair: Napsal jsi to velmi pěkně, dokonce mi přišlo, jestli jsi se tam v jedné větě nezmínil o mně. :-)
Chuck: Tak jsem teda neco sepsal:), ale vesmes to je temer to same, co jsem zminil uz v diskuzi.
Á, Isair má dohráno a ta procenta hovoří jasně. Tak sem s tím komentářem!
Pivo: No jo, copak náš mrzout. :-) Tohle pravidlo s tím, co mě potěší a jeho ne, obvykle funguje spolehlivě. :-)
chuck: Dvojku pak zkus. Mě sice bavila i jednička, ale dvojka je úplně něco jiného. Viz. komentář Garetta (sice negativní, ale myslím, že co on bere jako negativní, tebe naopak potěší). Dvojka je úplně jiná hra.
No ja se v tech koltech moc nevyznam, ale obcas jsem ho sebral uz u toho prepadeni vlaku. Jinak verim, ze ty boje bez bullet timu obcas nezazivne byt muzou, kvuli nepresnym zbranim, ja ho pouzivam docela casto a boje jsou zabavne, skoro bych rekl stejne jako ve FEARU, ale tam byl ten bullet time lepsi.(ovsem FEAR bez Bullet timu by asi take nebyl nic extra:)).
Jedine co mi zatim vadi, je zbytecne niceni zbrani (musite si hledat novou), coz obcas je takove otravne. A debilni ovladani toho lana/bice.
Jinak technicka stranka tez perfektni, at uz se jedna o hudbu, zvuky a samozrejme grafiku (kterou uz muj stary krap ani nezvlada na plne detaily:)) a dabing je povedeny tez.
EDIT: A take dost ted pouzivam pusku, ktera je presna na velkou vzdalenost (navic kdyz si jeste priblizite, priblizeni se da nastavit v ovladani pod nazvem "koncentrace") a nepratele dava tez na 1-2 rany.
Jedine co mi zatim vadi, je zbytecne niceni zbrani (musite si hledat novou), coz obcas je takove otravne. A debilni ovladani toho lana/bice.
Jinak technicka stranka tez perfektni, at uz se jedna o hudbu, zvuky a samozrejme grafiku (kterou uz muj stary krap ani nezvlada na plne detaily:)) a dabing je povedeny tez.
EDIT: A take dost ted pouzivam pusku, ktera je presna na velkou vzdalenost (navic kdyz si jeste priblizite, priblizeni se da nastavit v ovladani pod nazvem "koncentrace") a nepratele dava tez na 1-2 rany.
Isair: A není to ten kolt s takovou hodně úzkou hlavní, který se poprvé objevil tuším po tom nezáživném lovu zajíců? Ten byl opravdu o něco lepší. Čekal jsem, že Tě to zaujme, už jen proto, že já byl v té drtivé menšině, který z toho tak unešený nebyl. :-) Možná, že jsem ten bullet time měl využívat nejen při duelech, protože já ho jinak nevyužíval vůbec. :-/ I přesto bych o tom druhém díle popřemýšlel, jelikož ten se jeví poněkud odlišně a méně nudně.
Tak uz jsem asi v 8sme misi a musim rict, ze je to opravdu velmi dobrá hra. Prestrelky velmi zabavne, stealth mise taky zajimave a celkove napad a prostredi tez vynikajici.
Cekal jsem z Chuckova komentare, ze ty prestrelky budou nudne a zdlouhave, ale vetsinou davam nepritele tak na 1-2 rany do hlavy, popr. v preplnenych lokacich (ci na vetsi vzdalenost) pouzivam ten bullet time, kterym se to tez da vycistit docela rychle. A i kdyz nahodou nekoho do hlavy netrefuji, tak ty pistole strileji rychle, takze i tak to neni nejaka zdlouhava zalezitost. Navic strelba lukem je perfektni a nepritele tez dava na ranu:). A je tam jeden kolt, ktery se reloaduje ihned, takze zadne dlouhe cekani se tez nekona.
Cekal jsem z Chuckova komentare, ze ty prestrelky budou nudne a zdlouhave, ale vetsinou davam nepritele tak na 1-2 rany do hlavy, popr. v preplnenych lokacich (ci na vetsi vzdalenost) pouzivam ten bullet time, kterym se to tez da vycistit docela rychle. A i kdyz nahodou nekoho do hlavy netrefuji, tak ty pistole strileji rychle, takze i tak to neni nejaka zdlouhava zalezitost. Navic strelba lukem je perfektni a nepritele tez dava na ranu:). A je tam jeden kolt, ktery se reloaduje ihned, takze zadne dlouhe cekani se tez nekona.
Chuck: Však v pohodě, já z CoJ mám taky takové rozporuplné dojmy ;)
Na 1 - 2 rány ta úspěšnost občas byla, ale spíš to byla vzácnost, přestože ve většině případů jsem používal 2 kolty najednou (s jedním jsem se o to už pak ani nepokoušel). Nutno znovu podotknout, že tahle situace se stávala hlavně při střelbě z větší vzdálenosti.
Tak tohle mi v Mafii take dost vadilo a v CoJ neni zadny Colt, ktery da nepritele na 1-2 rany?
Bursoft: Mafii mi to právě v podobných momentech dost připomínalo. Tam, když jsi neměl Colt 1911, tak Ti ty další krátkké zbraně taky zrovna moc nepomohly. Nemůžu si prostě pomoct, tady to bylo dost podobný a dost mě to prudilo. Hele, já si málokdy na podobný věci u her stěžuju, to si myslím, že je v mých komentech poznat. :-)
Chuck: No já nevím, mně stejnak furt přijde, že s tím takovej problém nebyl. Ano, jasný, když si vemeš .357 Mag, je celkem jedno kam koho trefíš, myslím, že dotyčný by to nerozdýchal, ale je to hra. Já to řešil zpomalením a následným vystřílením všech nábojů z obou ručnic do nepřítele, pak se totiž hezky a efektně rozmázl o zem :-D
Ale myslím si, že se zabíjením nepřátel jsem měl větší problém v Mafii. Tam když sis vzal, tuším Colt Detective Special, tak ti nestačilo 20 nábojů, abys zkolil jednoho mafiána.
Ale myslím si, že se zabíjením nepřátel jsem měl větší problém v Mafii. Tam když sis vzal, tuším Colt Detective Special, tak ti nestačilo 20 nábojů, abys zkolil jednoho mafiána.
Pestik: Vadí mi, když do nepřítele musím dost často (nebylo to úplné pravidlo) vysázet leckdy celý zásobník, abych ho poslal na onen svět. Pokud neberu v úvahu, že bych netrefil (což se nestávalo), pak je podle mě něco špatně. Buď to jsou tvrdí chlapíci z oceli, nebo jsou ty zbraně na prd. V každém případě to mě při těch přestřelkách neuvěřitelně štvalo.
Isair: Tím jsem vlastně odpověděl i Tobě. :-)
Isair: Tím jsem vlastně odpověděl i Tobě. :-)
Chuck: Však já furt nechápu co ti tak vadí. Mě na nepřítele stačilo tak 2-8 ran, většinou sem ale stejně vystřílel víc jen tak pro ten pocit (střílení pravým a levým tlačítkem mě nehorázně bavilo) protože nabíjení obou koltů trvalo tak 2 vteřiny...
Tak zase Outlaws byl take z divokeho zapadu a mel takovy pocet zbrani, jako kazda jina FPS. Sice se nesnazil primo o ztvarneni realisticnosti (tedy byla to spis arkadova strilecka), ale zbrane realisticke byly (zadne sci-fi), at uz se jedna o ruzne pusky, kolty, brokonvnice, dvouhlavnove brokovnice, noze, dynamity atd... proste ten vyber zde byl.
Chuck: Jiste, ale to uz neni vina inventare, ale spise primo tech zbrani:)(cili treba jak jsi psal ve FEARU staci klidne i 2 zbrane, pokud jsou silne, ale treba v COJ by asi bylo jedno, i kdybys jich u sebe mohl nosit 10, kdyby byly neucinne/coj jsem nehral, takze nemuzu soudit, vychazim zde z toho co zde pisete:)/), jen teda nevim jak velky arzenal zde oproti fearu je. Treba v Halo pusobil dosti chude, i kdyz to bylo sci-fi, ale to noseni pouze 2 zbrani mi tam tolik nevadilo.
EDIT: Ted jsem si vsiml, ze jsi to sam napsal na konec sveho posledniho prispevku:), cili vcelku zbytecny odstavec jsem zde napsal:D.
Chuck: Jiste, ale to uz neni vina inventare, ale spise primo tech zbrani:)(cili treba jak jsi psal ve FEARU staci klidne i 2 zbrane, pokud jsou silne, ale treba v COJ by asi bylo jedno, i kdybys jich u sebe mohl nosit 10, kdyby byly neucinne/coj jsem nehral, takze nemuzu soudit, vychazim zde z toho co zde pisete:)/), jen teda nevim jak velky arzenal zde oproti fearu je. Treba v Halo pusobil dosti chude, i kdyz to bylo sci-fi, ale to noseni pouze 2 zbrani mi tam tolik nevadilo.
EDIT: Ted jsem si vsiml, ze jsi to sam napsal na konec sveho posledniho prispevku:), cili vcelku zbytecny odstavec jsem zde napsal:D.
Ve střílečce z divokého západu nelze hodně zbraní očekávat, ať už proto že jsme v 19 století nebo proto, že by tam působily divně. Šlo-li by o ty zbraně co v té době, kdy se hra odehrává, ještě nebyly. Jasně, že je pár FPS kde cestuješ časem a i ve středověku, nebo na divokém západě, máš kvéry z budoucnosti, to ale není případ CoJ. Nicméně v součtu obou charakterů CoJ nabízí zhruba šest zbraní nebo kolik a to je, myslím si, dostatečný počet.
Účinnost zbraní těžko posoudím, už se nepamatuji, ale problémy jsem zřejmě neměl. Ty mě potkaly, jak už sem dříve psal, jen při pár duelech a misích za Billyho.
Účinnost zbraní těžko posoudím, už se nepamatuji, ale problémy jsem zřejmě neměl. Ty mě potkaly, jak už sem dříve psal, jen při pár duelech a misích za Billyho.
Garret: No právě. :-)
Isair: Nemohl jsi dát lepší příklad, než "můj" F.E.A.R. :-) Tam jde totiž o jinou věc. Např. u něho mám sice jen asi 3 zbraně, jenže oproti CoJ je ta jejich účinnost super, takže když z nich pálím, vidím za sebou kvalitní výsledek a ten správný pocit z akce, které jsem u F.E.A.R. tolik opěvoval (určitě si pamatuješ). Takže když můžu vytasit zbraně, které dobře fungují, klidně mi ty 2 - 3 stačí. :-)
Bursoft: V té době samozřejmě nebylo tolik samopalů a rotačáků. :-D Jenže já to pořád beru jako hru a ne pokus ztvárnit realitu.
Takže jde hlavně o tu účinnost a nikoliv o počet zbraní.
Isair: Nemohl jsi dát lepší příklad, než "můj" F.E.A.R. :-) Tam jde totiž o jinou věc. Např. u něho mám sice jen asi 3 zbraně, jenže oproti CoJ je ta jejich účinnost super, takže když z nich pálím, vidím za sebou kvalitní výsledek a ten správný pocit z akce, které jsem u F.E.A.R. tolik opěvoval (určitě si pamatuješ). Takže když můžu vytasit zbraně, které dobře fungují, klidně mi ty 2 - 3 stačí. :-)
Bursoft: V té době samozřejmě nebylo tolik samopalů a rotačáků. :-D Jenže já to pořád beru jako hru a ne pokus ztvárnit realitu.
Takže jde hlavně o tu účinnost a nikoliv o počet zbraní.
Dyť tady šlo u sebe mít taky 3 zbraně. Dva revolvery + puška. Mimo to si myslím, že ten výběr zbraní nebyl až takovej, abys u sebe mohl nosit arzenál (mimo to, v té době opravdu moc střelných zbraní nebylo)..
Chuck: A treba ve Fearu ti to nevadilo? Tam mohl mit pouze 3, jeste z takovych her pamatuju Halo (tez 2 zbrane), Farcry (4 zbrane, coz to uz je docela slusne:)). Jinak nevim jak je to v Call of Juarez, ale pokud je ten vyber zbrani dostatecny a pouze u sebe jich muzes nosit malo, tak v tom nevidim az zase takovy problem, treba zrovna v takovejm FEARU to fungovalo vcelku dobre:), clovek se aspon obcas musel rozhodovat, ktera zbran se mu vice vyplati.
aha, ty jsi tenhle typ... :-)
Jestli mě paměť neklame, v jiných hrách má hlavní hrdina těch zbraní v inventáři klidně sedm a pokud vím, má taky jen dvě ruce.
"mít k dispozici v roli pistolníka 2 zbraně je vcelku slabota"
kolik bys jich jako chtěl? i pistolník má jen dvě ruce...
kolik bys jich jako chtěl? i pistolník má jen dvě ruce...
Fg: Já jsem ty procenta dost často měnil v průběhu hraní, ale nakonec jsem to nechal na těch 70%.
Chuck: nedals tomu puvodne 65%?
Tak o takových zbraních bohužel nic nevím, nenarazil jsem na ně, nebo je přehlédl. Tyhle kolty se nabíjejí dost zdlouhavě, takže nabíjení je častější činnost než střelba. :-/ V ukázkách jsem viděl i nějaký samopal, tak doufám, že se ho brzy dočkám, protože jinak budu bandity radši zmrskávat bičem. :-)
Já to též hrál s nějakými rychlými revolvery a některé jsem hned zahazoval, bo byl neúčinné, nepřesné a příbíjely se dlouho. Ale jak se to jmenovalo, to už nevím.
Chuck: Ty quickshootery jsou od začátku. Mám dojem, že jsou to takový bílý revolvery. S jinýma jsem to ani nehrál, páč jsou přebitý během sekundy...
Pestik: Tak zřejmě budou k mání až déle, zatím jsem coby Billy teprve skočil na vlak a do té doby jsem měl jen ty kolty a nově brokovnici. :-)
Chuck: Tak doporučuju se poohlídnout po Quickshooterech. Ty rychle střílí, rychle přebíjí... prostě pohoda :)
Nejlepší je se ukrýt za překážkou, vykouknout a nasypat do nepřítele, co to jen jde a při nabíjení se zase schovat. S Mafií to opravdu nemá nic společného, tam to střílení je takové více "friendly", ale tak i tady by ten problém být neměl.
Jinak brokovnici jsem myslím nepoužíval, ta se mi zdála čudná.
Jinak brokovnici jsem myslím nepoužíval, ta se mi zdála čudná.
Pestik: Jestli ta otázka je na mě, tak já mám zatím ty 2 kolty a brokovnici. V těch koltech je, tuším, asi jen 6 nábojů, takže palba ve stylu Mafia se nekoná. :-/
Jak je nabíjení zdlouhavé? Co používáš za zbraně proboha?
No já vesměs vypálil do nepřítele taky celý zásobník z principu, ale do hlavy stačí jen trochu a složím každého zblízka. Nevím, já vážně neměl nějaký problém.
Kubulus: Malá nepřesnost tam bude, ale to bývá v hodně hrách.
Kubulus: Malá nepřesnost tam bude, ale to bývá v hodně hrách.
Koneckonců, jako u většiny her, je hlava ten nejlepší terč, že? :-)
Já jsem střílel vždycky na jistotu - ač protivnící palí jak splašení, je lepší vyčkat, zamířit si a trefit je do palice. Musíš zkoušet, až ten pravý princip objevíš.
Pivo: Mám zjištěno, že i se dvěma kolty do jednoho nepřítele vystřílím celý zásobník (a není to o tom, že bych se netrefil!), ale ani v tu chvíli nemám jistotu, že zdechne. Většinou po mně ještě začne pálit, ovšem to já samozřejmě musím nabíjet, což je v téhle hře a zbrani poměrně pomalý proces. Snad jen, pokud jsem přímo před ním, tak toho do něho vysypu o něco méně.
Kubulus: To je právě ono, protože já používám styl střelby zhruba jako u Mafie, kde těch krátkých zbraní bylo také dost, takže se z toho inspiruji, ale tady to tak nefunguje. Zlatej Colt 1911!!
Kubulus: To je právě ono, protože já používám styl střelby zhruba jako u Mafie, kde těch krátkých zbraní bylo také dost, takže se z toho inspiruji, ale tady to tak nefunguje. Zlatej Colt 1911!!
Pivo: Ehh ... asi se pořád vyjadřuji špatně. Ono není žádný problém se trefit, ale ty zbraně malou nepřesností trpí. A je to tak schválně. Arkádové střílení zde prostě nefunguje a při jeho používání je člověk neustále bez nábojů.
Pivo: Já jsem z blízka vždycky masakroval nepřátele, na jednoho jsem použil zpomalení a vykropil do něj všech 12 nábojů z obou revolverů :-D. Každopádně co si pamatuju, míření až takovej problém nebyl u mě.. to spíš stereotyp za Raye a občas nuda za Billyho..
Ray je dvakrát odolnější než Billy a střílí přesněji. Za Billyho mi zbraně přesně nemířily, ale s Rayem jsem fakt problém neměl.
Když zblízka narazíš na nepřítele a máš dva kolty, kolik do nich musíš vysypat?
Když zblízka narazíš na nepřítele a máš dva kolty, kolik do nich musíš vysypat?
To jsem se pořád těšil až budu v roli pistolníka Raye, abych si to užil jak v pravém westernu, ale když to právě vidím, Billy mi bude slušet líp. Jenže já si bohužel musím vybrat to, co mi nabízí hra a ne já. :-/ No, ještě teda vydržím, ale ač jsem to v demu vnímal jinak, zatím je to fakt otrava.
Tak já asi blbě mířil :-D