Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Walome: Nemám, já mám rodinu v Mexiku :-D

btw: ten engine se tady vyšvihl a to ještě víc v pokračování CoJ, v Chrome i jeho pokračování jsem nevěděl, že by to vůbec něco dokázalo zvládnout :-)
Pivo: to máš fuk :)

Jinak dobrej fór. Při úplném závěru, kdy kněz leží na zemi a Juarez chce probodnout Billiho, jsem si říkal "sakra, co se děje?" . . . na myš hra nereagovala, na žádný klavesy taky ne, tak co se děje? A pak jsem zjistil, že mi došla baterka v myši :)

Hra je to pecková...

Jo engine z Chrome! Já si říkal, že mi je nějakej povědomej!
Nójo, vy chytráci :-p :-) Já to nakonec taky udělal, ale musel jsem postupovat tak, jak hra chtěla = čekat, až se na mě seběhnou všichni kašpaři a pak dojít na ochoz a nakonec to bylo v poho. Hraju to teda na hard, ale pro mě je to tuhé tak akorát - člověk není úplný rambo, ale vydrží dost. Aspoň za kněze, cikán je lama :)
Chuck: Velká přesila nepřátel na malém prostranství... na těžké obtížnosti to může krapet zabrat, jinak se jedná o vcelku easy záležitost.
Připojuji se k názoru, že konec byl normal na můj vkus i dosavadní zkušenosti. Znám daleko těžší závěry her.
Teď tak marně vzpomínám, co tam bylo ke konci tak těžkého. Asi bylo, ale fakt teď nevím.
CoJ je vesměs na normal vcelku easy hra, na vyšší obtížnosti už může sice chvílemi trochu přituhnout (mise ve vlaku a závěr), ovšem při dobrém krytí a používání pušky (dává na ránu do těla a hlavy, na 2 rány do rukou a nohou)/luku (to samé) + "pistolnického bullet-timu:) (hodí se spíše do interiérů, příp. na velký počet nepřátel na obrazovce)" nebývá větší problém.
Sice pravda, že jsem to hrál jen na střední obtížnost, ale prošel jsem to s prstem v nose, ten konec :-)
Pavel: nojono :) Jako nejhorší/nejtěžší byl konec IGI - hra nešla ukládat, to byl fakt mazec.

Bodkin: no, první část mám za sebou, tak uvidíme.
Walome: Je to tam o náhodě a to až neuvěřitelně. Asi půl hodiny jsem to zkoušel pořád dokola až nakonec BAM, prošlo mi to bez jediného zásahu. WTF indeed.
Walome: Heh ta mexická pevnůstka na konci ti připadá "tuhá"? LoLEC, zahraj si Haze, nebo BF:Bad Company 1 na gamepadu abys poznal co je to naštvat se. ;)
TY VOLE proč si každá zasraná (nejen) fps myslí, že na konci musí bejt supr tuhá, aby to hráče nasralo takovým způsobem, že se rozčiluje jak malej kluk?
Chuck: ááále kdybys nekecal! :D jj tu trafikovou verzi mam tez :)
Fg: Nemám, viděl jsem to dvakrát v Penny Marketu. :-) Tenkrát jsem podobným způsobem CoJ koupil, akorát že nebyl v žádné příloze, ale samostatně v trafice.
Komu to není známo a o hře uvažuje, mají ji už nějaký ten den v příloze časopisu ABC.
Zajímavé, dnes jsem to zkoušel znova a oni v jednom bodě přestali nabíhat. To se mi dosposud nestalo, tak ze všech stran nabíhali pořád.

A poslední reverendovo kázání mi připomnělo písničku - Shadow of the dead
Bodkin: No pokud si dobře vzpomínám, tak ne, trochu to vykosíš a jdeš k dělu.
Zdá se mi to, nebo ta gatlingová přestřelka v kapitole XIII je čistě o štěstí, jestli se náááhodou párkrát trefí dobře?
Ako sa tak pozerám na ten upravený popis hry, tak nechápem prečo bol pridaný ako sekundárny žáner akčná adventúra - to, že jedna postava používa na preskakovanie jeden a ten istý predmet dookola (bič) z nej adventúru nerobí, hráč nerieši žiadne predmetové rébusy, žiadne logické hádanky a všetky dialógy v hre sú automatické cutscénové...
Mne pre istotu zas istý čas StarForce absolutne dodrbalo napalovačku aj napalovacie programy. (totálne sa spomalilo napaľovanie niekoľkonásobne a pritom napaľovačka bola relatívne nová)
walome: Tak originálku máš, hra je to skvělá, tak ji prostě stáhni z netu než se zaobírat ochranami a dalšími šikanami platících zákazníků. Je to nejjednodušší řešení - navíc už tím použitím toho nodvd cracku jsi porušil stejně myslím určitá práva, jakože si to stáhneš z netu.
Crack by měl pomoct. Oficiální cesta (alespoň myslím) je nainstalovat si ručně novější verzi star-force... Jenže z vlastní zkušenosti mohu říct, že SF (tyhle invazivní verze) dříve nebo později začnou kolidovat s nějakými systémovými funkcemi a nenávratně zničí celý systém.

U mě to naposledy odnesly služby využívající TMP čip na notebooku (stará se o šifrování) a s tím se odporoučeli v podstatě všechny nadstandardní periferie (aneb jak udělat z notebooku zařízení o funkčnosti iPadu).
viva la starforce, neviem čo s tým, mne to našťastie išlo, ale nemám rád tú ochranu, fakt děs.
Nainstaloval jsem si CoJ, tu původní verzi, která se normálně prodávala, ne tu z Levelu. Když to spustím, napíše mi to, že mám nainstalovat ochranu, ale když to udělám, tak mi to napíše, že musím mít přístup administrátora, což jsem já :) co s tim? Hodil jsem tam i no dvd crack a nic...
mluvis z cesty pivasku ;) ČOJka mi proste sedla o hodne min nez GUN kazdy ma jiny nazor, ja mam takovy,proste kazdy nema stejny nazor jako ty a kdo ho nema stejny je magor a budes se s nim tady hadat 3dny v diskusi ktera se stejne ukonci nakym pitomim rozkolem a rozejdem se, popsano 400 prispevku o ho** a to vse o tom ze nejsi schopen prijmout neci nazor, ja to nemam za potrebi tu vypisovat proc, proste se mi to libilo a tecka a pro mne konec diskuse. To ze na me reagujes souvisi beztak s diskusi o vsem a onicem, takze hledas jen kde zautocit....GUN pro me daleko lepe zpracovana hra kde minusy nevycnivaji a nesmrdi tak, jako u ČOJky, ale je nema smysl reagovat, s tebou nema cenu vest diskusi :). Nepotrebuju to rozpatlavat jeste dva dny, na to nemam cas, resim dulezitejsi veci, takze si klidne ved dialogovy monolog...papa and enjoy beerku;)
fg: Já nevím v čem je ten "blbý" Gun o tolik lepší :-)
Nepřátel tam není o nic více než v CoJ (snad v Gunu je jich méně), prostředí je tak divné (na příliš malé mapce opravdu celé USA), což totálně narušuje celou atomosféru, kterou má CoJ 100krát lepší.

Teď začněmě, ale s celkovým srovnáváním:

Hlavní hrdina je sice takový drsňák a psychopat, ale není o nic více výraznější než Billy, který je zase pravý opak (ale rozhodně není o nic méně propracovaný charakter).
Příběh v Gunu byl zase pouze o pomstě, takže ještě jednodušší. Takže +2 pro CoJ v atmosféře (nepřijde mi, že by v tomhle Gun nějak vedl a když už jsi tolik uvedl, že Gun je lepší a atmosferičtější, tak jsi neuvedl, že hlavní postava je propracovanější a příběh lepší )

A designově se to sice odehrávalo převážně v lesích, ale i ty byly zpracovány podstatně lépe než ty nevýrazné chudé kulisy v Gunu. Jinak se divím, že u Gearse ti ten "hranětější" design nenavodil pocit horší atmosféry. V tomhle ohledu mi přijdou ty hry tak nastejno, jen je každá v jiném prostředí. Ale pořád nevím v čem je ten Gun o tolik atmosferičtější? To, že má různorodější (ale zároveň o hodně chudší na detaily) design? Takže když budu mírný (Coj má každou lokaci zpracovanou bohatěji a lépe, ale Gun má více různorodých lokacé), tak v tomhle ohledu necháme remízu. Zatím je to 3:1 pro CoJ

Grafika? 4:1 pro CoJ

Nepřátelé? Remíza - 5:2 pro CoJ

Jediné v čem máš pravdu, že je Gun komplexnější, ale je to také jiný žánr (alá GTA), což se většinou podepíše na horší atmosféře, než jakou se snaží navodit lineárnější hry. 5:3 pro CoJ

No nevím, ty mi chceš zakazovat psát komentáře, ale sám si pořádně neobhájíš, proč je Gun o tolik moc lepší a neustále píšeš, že je o tolik moc lepší (snad jen v komplexnosti, protože je to jiný žánr) :-)
Takže celkem zbytečné rozepisování se :-P

No ještě ta jízda na koni je asi lepší v Gunu a animace jsou tam povedné, takže když přimhouřím oči....pominu, že hratelnost se mi zdála v CoJ lepší a nějakou jízdu na koni budu brát jako plnohodnotný bod (což by vlastně mělo být součástí té komplexnosti, protože koně jsou v gunu místo aut), tak je to tak tak remíza 5:5.
Ale nesmím pominout, že náplně a průběh každé mise v CoJ byl o hodně originálnější než v Gunu, kde jsi dojel na místo - zabil, zachránil a zničil.
Tady bylo šplhání na skálu, hledání předmětů (takové lehčí adventuření), lovení zajíců, útěk, stealth, akční část apod.

6:5 pro Juarez. Raz to Kubulus vychytal - ty hodnotíš hru podle nálady (jestli jsi hrál moc stříleček apod.) a podle toho napíšeš komentář. Někde si na hlavní postavu nestěžuješ (i když je nevýrazná) a jinde zase jo. To samé u příběhu (Kane and Lynch vs. Modern Warfare). Všechny tyto hry mě bavily, ale v určitých ohledech mi přišly na tom stejně, ale ty sis stěžoval vždy jen u jedné a druhé jsi to pomíjel. Tady ten samý případ :-)
Jinak k přesnosti a účinnosti zbraní - pokud střílím na tělo nebo z větší dálky, tak někdy i těch 6 kulek vystřílím (někdy možná i více), ale když zamířím úplně přesně na hlavu, tak stačí pouhá jediná kulka na zabití nepřítele - a to i na větší vzdálenost - odhadem cca 30-50 metrů. Nepřesnost zbraní tam není ani na větší vzdálenost - maximálně pokud nemířím úplně přesně na tělo, ukazatal je sice červený, ale nepřítele jsem moc nezasahoval.

No celkem mě to i na to druhé hraní baví :-)
Tak si jdu dát repete, ale pořád jsem na pochybách, zda mě to bude stále tak moc bavit a nebude druhé hraní (i když po delší době) ochuzené o tu atmosféru, která na mě ustavičně dýchala při prvním hraní.

No, uvidíme. Možná to i podruhé dotáhnu do úspěšného konce a uvidím opět svého oblíbeného fousatého Juareze :-D
Čím já si to vysloužil, že jsem ten luk dostal už u banditů :-)
Jo, vlastně to bylo ke vlaku. Už si vzpomínám, ale já tam luk měl. Aspoň do doby, než jsem vystřílel šípy nebo tak nějak.
Sakra, fakt mám na to celkem chutě, dát si to znova a oprášit nějakou klasiku po 100 nových dohraných hrách.
Já myslím to mezi těma koňma u té řeky. To bylo též v noci, u toho vlaku už si to nějak nepamatuju. Bych si to možná měl dát podruhé, ale uvidím.
Bylo to to proplížení se k vlaku, ne?

Tam jsem luk nedostal :( Tak jsem se musel plížit tichounce jako ninja-myška
Noční stealth nebyl zase tak špatný. Šlo to řešit více způsoby a to se mi líbilo, i když já to nakonec udělal krvavě a štědře rozdával headshoty z luku.
Já se také řadím k lidem, kteří adventurní mise milují, tedy snad kromě toho jednoho nočního stealthu :)
Kurcatovium: Tyhle mise byly pro mě naopak nejnezáživnější. :-/