V zástupech hnoje, který se na mě za poslední rok navalil, byla Call of Juarez nádhernou změnou. Tohle není hnůj, ale voňavé seno, teplý písek a šumící stromy. Tohle je pach střelného prachu. Tohle je poklad.
Stejně jako ten, kolem kterého se nepřímo točí děj CoJ. Dějová linka je podle mě přesně tak silná, jak by měla u FPS být. Jednoduchá, ale ne příliš. Hodně se mi líbil styl vyprávění a jeho struktura - většinu informací se dozvíte v době, kdy vám k něčemu jsou, stejně jako pozadí hlavních postav. Třešničkou na dortu pak jsou "záporáci lokace", kteří se vám připletou pod ruce jen proto, abyste je mohli ve férovém duelu popravit.
Technická stránka věci je parádní. Snad ještě nikdy se mi nestalo, abych kvůli dýmu z hlavně neviděl na nepřátele. Stejně tak potěší vířící prach na stepích, povalující se koule slámy a foukání větru.
Hra je krátká, takže ani nemáte čas se začít nudit. Dopomáhá tomu také herní náplň - pořád se mění. A mění se tak často, že skoro ani nemáte čas si jednotlivé složky hry užít, ale to není na škodu.
Hra není těžká, na "hard" se všude válí léčivé kořalky a v kombinaci s quicksavem se není čeho bát (savepointy jsou bohužel dost daleko od sebe, takže hrát jen na ně je docela výzva, zejména ve "stealth" lokacích). Jen k závěru jsem se rozčiloval, toho byli uživatelé DH svědkem :)
Abych jen nechválil... v jednom momentě mi byla zahalena podstatná událost - když se totiž děje něco důležitého, kamera se z vašeho pohledů zaměří na onu událost... a pokud stojíte před stromem, nemáte šanci cokoli zahlédnout - a to se stalo mně :) ... A postava zabijáka citujícího bibli je takové klišé, až to bolí.
CoJ je super hra, příjemný odpočinek od dnešních bezducháren s autohealem, radami, co máte dělat u každé překážky apod. Jsem zvědavý na Bound In Blood, ale osobně se dost bojím Cartelu.
Stejně jako ten, kolem kterého se nepřímo točí děj CoJ. Dějová linka je podle mě přesně tak silná, jak by měla u FPS být. Jednoduchá, ale ne příliš. Hodně se mi líbil styl vyprávění a jeho struktura - většinu informací se dozvíte v době, kdy vám k něčemu jsou, stejně jako pozadí hlavních postav. Třešničkou na dortu pak jsou "záporáci lokace", kteří se vám připletou pod ruce jen proto, abyste je mohli ve férovém duelu popravit.
Technická stránka věci je parádní. Snad ještě nikdy se mi nestalo, abych kvůli dýmu z hlavně neviděl na nepřátele. Stejně tak potěší vířící prach na stepích, povalující se koule slámy a foukání větru.
Hra je krátká, takže ani nemáte čas se začít nudit. Dopomáhá tomu také herní náplň - pořád se mění. A mění se tak často, že skoro ani nemáte čas si jednotlivé složky hry užít, ale to není na škodu.
Hra není těžká, na "hard" se všude válí léčivé kořalky a v kombinaci s quicksavem se není čeho bát (savepointy jsou bohužel dost daleko od sebe, takže hrát jen na ně je docela výzva, zejména ve "stealth" lokacích). Jen k závěru jsem se rozčiloval, toho byli uživatelé DH svědkem :)
Abych jen nechválil... v jednom momentě mi byla zahalena podstatná událost - když se totiž děje něco důležitého, kamera se z vašeho pohledů zaměří na onu událost... a pokud stojíte před stromem, nemáte šanci cokoli zahlédnout - a to se stalo mně :) ... A postava zabijáka citujícího bibli je takové klišé, až to bolí.
CoJ je super hra, příjemný odpočinek od dnešních bezducháren s autohealem, radami, co máte dělat u každé překážky apod. Jsem zvědavý na Bound In Blood, ale osobně se dost bojím Cartelu.
Pro: grafika, příběh, atmosféra, zpracování střelby, vykreslení postav, nehrozí stereotyp
Proti: ...fakt mě teď nic nenapadá... mohlo to být trochu delší, to je fakt