@S4TW (11.09.2019 08:31): Já mám to samé. Též jsem chtěl často vyjádřit stručně svůj názor a dostát pojmu "komentář" v pravém slova smyslu a místo toho takové menší slohovky :-)
Diskuze
@HolyMeatball (11.09.2019 08:32): jojo, vím, já spíš volně navazoval na CrocoRaye :-)
@S4TW (11.09.2019 08:31): Tady ale opravdu nikdo neřešil délku ani obsah, jen formu. :)
je pravda, že tady se význam slova komentář zvrhl na něco jako recenzi (někdy dokonce už ani minirecenzi, ale regulérní recenzi)... docela obdivuji, jestli to tady někdo pravidelně čte, já, když vidím něco, co má víc jak tři odstavce, tak se do toho většinou nepouštím :-)... ale sám trpím na to, že se nedokážu moc stručně vyjádřit :(
Jenže já tady nejsem od toho, abych každému nováčkovi v soukromé poště vysvětloval principy komentáře, anebo základy pravopisu, jsem tady od toho abych byl veřejně sprostý a nováčky urážel a ponižoval.
@HolyMeatball (10.09.2019 19:35): Co se týče mobilů, tak čárky v souvětí také nepoužívám. Oddělovat věty tečkami je ale samozřejmě důležité, aby ten text nějak nesplynul. Jinak ty jsi nebyl ten první, co si stěžoval :-) A ono mi je též fuk, kolik uživatelů si stěžuje či nestěžuje na takovou prkotinu a nějak diskuze nehrotím. Spíše jsem to myslel tak, že napsat osobně uživateli a vysvětlit mu ten problém by asi bylo efektivnější a tady je to jen takové klábosení pro zabití času a vlastně za takovým účelem jsem se i k debatě připojil já :-)
Mně je taky úplně jedno, jestli se situace změní, ale postěžuju si, psát aspoň vzdáleně jakž takž slušně, když už bez diakritiky, tak aspoň s interpunkcí, beru za naprostý základ, ať už píšu cokoliv kamkoliv.
Uživatel má 7 bodů a je dost možné, že to psal na mobilu, protože pojem "komentář", což je krátký textový útvar, který vyjadřuje názor autora, chápe trochu jinak než místní uživatelé. Místní uživatelé to chápou spíše už jako takové mini recenze a ruku na srdce, tak každý registrovaný uživatel si tu určitě nepřečte všechny pravidla hned ze startu, aby zabil trochu času na nějakém herním webu a bral to tu smrtelně vážně.
Jak už tu člověk stráví určitý čas, tak už mu dojde, jak to tu chodí a jediný způsob, jak zabránit takovým komentům, je dát možnost psaní komentářů až po určitém množství bodů, kde už je nějaká jistota, že se daný uživatel tady rozkoukal.
Takže nějaké sarkastické poznámky a stěžování si na celkové situaci asi moc nezmění :-))
Jak už tu člověk stráví určitý čas, tak už mu dojde, jak to tu chodí a jediný způsob, jak zabránit takovým komentům, je dát možnost psaní komentářů až po určitém množství bodů, kde už je nějaká jistota, že se daný uživatel tady rozkoukal.
Takže nějaké sarkastické poznámky a stěžování si na celkové situaci asi moc nezmění :-))
@HELLER (10.09.2019 08:28): Já píšu na mobilu s diakritikou (bez t9). A jak píše Jay, psát koment na mobilu v buse není úplně ideální...
Taky mě z toho poněkud rozbolel mozek.
@HELLER (10.09.2019 08:28): to by byla omluva jen v případě, že dotyčný pisatel zároveň při psaní spěchal. A psát koment ve spěchu je velký špatný tak či tak. :)
@HELLER (10.09.2019 08:28): to by byla omluva jen v případě, že dotyčný pisatel zároveň při psaní spěchal. A psát koment ve spěchu je velký špatný tak či tak. :)
Třeba to psal na mobilu :D
Píči, to je tak těžké napsat komentář s diakritikou?
@Ronik (22.07.2018 12:31): Možno to risknem. Contre zdar! :D
@PRIVATE MARTIN (22.07.2018 12:23): Moc nastudované to nemám (sám mám jen 3DS), ale co tak koukám, tak z těch zajímavějších platforem na tom slušně rozjedeš NES/GB/GBC/GBA, jakžtakž Mega Drive a s přimhouřením očí i SNES (i když s lagy a glitchi). Ideální to ale není, PSP je na to už jen kvůli hardwaru určitě lepší.
@Ronik (22.07.2018 12:16): To neznie ako zlý nápad. Dajú sa na tom emulovať aj ostatné konzoly ako na PSP?
@PRIVATE MARTIN (22.07.2018 12:07): S emulací DSka problém není a co se týče ovládání, tak to se liší hru od hry. Zrovna Contra 4 by měla být v pohodě, protože ta ten dotykový displej pro ovládání nevyužívá a vystačíš si jen s gamepadem/klávesami.
Případně to můžeš emulovat na Androidu (kde je výborný emulátor DraStic), tam s tou dotykovou obrazovkou nebude problém. Nebo si taky koupit bazarové DS za pár stovek, určitě se to vyplatí i kvůli jiným hrám :)
Případně to můžeš emulovat na Androidu (kde je výborný emulátor DraStic), tam s tou dotykovou obrazovkou nebude problém. Nebo si taky koupit bazarové DS za pár stovek, určitě se to vyplatí i kvůli jiným hrám :)
@Ronik (22.07.2018 11:11): Štvorka by lákala aj mňa, keby som mal DSko. A to sa emuluje asi dosť blbo.
@PRIVATE MARTIN (22.07.2018 10:35): Dobrá práce, na to už bych taky neměl nervy :)
Uprising vypadá fajn, taky bych to rád někdy vyzkoušel. Nejvíc mě ze série láká Contra 4 na DS, k tomu se určitě letos ještě dostanu.
Uprising vypadá fajn, taky bych to rád někdy vyzkoušel. Nejvíc mě ze série láká Contra 4 na DS, k tomu se určitě letos ještě dostanu.
@Ronik (22.07.2018 10:16): Ono to má na Hard iný koniec? To som netušil. Iný Hardcore. :D
Contru Force som sa za mladi nahral jeden kus. A niekoľkokrát som ju dohral do konca. Bez saveov. Keď som to pár rokov nazad hral cez emulátor, nemohol som uveriť ako som to predtým dokázal prejsť s obmedzeným počtom životov. Darmo, keď máš zbytočne veľa času, zvládneš hocičo. :D
Hard Corps som skúšal tiež cez emulátor, ale neoslovili ma. Graficky velice pekné, ale nejak tomu chýbal ten "Contra feeling". Ale skúsil by som na Xboxe to pokračovanie Hard Corps Uprising.
Contru Force som sa za mladi nahral jeden kus. A niekoľkokrát som ju dohral do konca. Bez saveov. Keď som to pár rokov nazad hral cez emulátor, nemohol som uveriť ako som to predtým dokázal prejsť s obmedzeným počtom životov. Darmo, keď máš zbytočne veľa času, zvládneš hocičo. :D
Hard Corps som skúšal tiež cez emulátor, ale neoslovili ma. Graficky velice pekné, ale nejak tomu chýbal ten "Contra feeling". Ale skúsil by som na Xboxe to pokračovanie Hard Corps Uprising.
@PRIVATE MARTIN (22.07.2018 10:12): Taky jsem to hrál se savestaty, ale ani s nimi jsem si netroufnul na Hard, abych viděl true bosse :) Contra Force jsem ještě nehrál, ale chvíli jsem zkoušel Hard Corps na Mega Drive a to taky vypadá výborně, i když to už je tak těžké, že do japonské verze přidali ukazatel zdraví (takže neumíráš na jednu ránu, ale na tři). Srabácky jsem si stáhl mod, co to přidal do americké :))
@Ronik (22.07.2018 09:47): Alien Wars som hral cez emulátor a hojne som využíval quicksave, takže som to dal na jeden záťah. Ale aj tak to bolo riadny záhul.
Celkom tuhá bola Contra Force.
Celkom tuhá bola Contra Force.
@PRIVATE MARTIN (22.07.2018 09:43): Dvojka je o něco lehčí než jednička, ale Alien Wars je teprv pravý Dark Souls :)
@Jumas (komentář): To "vztekanie" bol priam herný prvok. Najradšej som mal, keď som chcípol kúsok pred koncom a pekne od začiatku. Tusím, že na rozdiel od dvojky túto som na konzoli nikdy nedohral do konca. Dneska by sa povedalo "je to také Dark Souls". :D
Hustý :)
jen primárně pro Čínu ? :( snad to přijde i do Evropy. A ovládat tak těžkou hru na mobilu, to bude záhul :D pokud to vše nějak dobře dopadne, tak to bude dobré hrát na Andy.
jen primárně pro Čínu ? :( snad to přijde i do Evropy. A ovládat tak těžkou hru na mobilu, to bude záhul :D pokud to vše nějak dobře dopadne, tak to bude dobré hrát na Andy.
Přichází nová Contra :) skoro...
Tyvole po dohrání dvojky jsem si díky gameplayi na yt vzpomenul, že existuje turbo tlačítko :D ach jo. Každopádně není to cheat? Vím, že o tom jednou AVGN mluvil jakože turbo tlačítko je pro lamy :)
@Walome (17.02.2016 13:49): No je pravda, že veľa ľudí to zvádza vyslovovať ako "rúž" (lebo si myslia že Rogue je to slovo v názve Moulin Rouge).
"jde o to se to naučit nazpaměť" - No jo no, tak to je. Taký R-Type pripadá ťažký tiež len ľuďom, ktorí sa ho ešte nenaučili naspamäť.
"jde o to se to naučit nazpaměť" - No jo no, tak to je. Taký R-Type pripadá ťažký tiež len ľuďom, ktorí sa ho ešte nenaučili naspamäť.
@Red (17.02.2016 13:44): A proto to přeložili, protože ať se tu bušíme do prsou jak chceme, málokdo by to zvládl u pokladny vyslovit.
Tyjo, přitom až tak tuhý to není, jde o to se to naučit nazpaměť no a tušit kde co číhá. Ve dvojice je mnohem víc záškodností, třeba ležící snajpr.
Tyjo, přitom až tak tuhý to není, jde o to se to naučit nazpaměť no a tušit kde co číhá. Ve dvojice je mnohem víc záškodností, třeba ležící snajpr.
Jak se vyslovuje ten rogue, pamatuju si že jsem měl na srazu s tím problém:D A přeložil bych jako lotr.
Contru jsem si sice odfajfkoval ale podváděl jsem - používal jsem quickload na emulátoru. První misi jsem se ještě snažil.
Contru jsem si sice odfajfkoval ale podváděl jsem - používal jsem quickload na emulátoru. První misi jsem se ještě snažil.
@mazar1234 (17.02.2016 11:13): Taky mi to přišlo blbé, ale Fuka to vysvětlil. Nejsem takový fanda abych si těchhle detailu všiml, ale musím uznat, že ten název je asi ok. A že nepřeložili SW Story dává taky smysl. Sice "Hvězdné války" u nějakeho distributora dle csfd existují, ale nikdy jsem si toho nevšiml a kina i televize používají Star Wars...
Abych nebyl OT.. Contra je boží!! :D
Abych nebyl OT.. Contra je boží!! :D
@MickTheMage (17.02.2016 11:10): Počkať a Star Wars Story nechali anglicky? To predsa musia dať ako "Příběh hvězdných válek".
Ale je to hrúza - Darebák jedna - LOL.
Ale je to hrúza - Darebák jedna - LOL.
@mazar1234 (17.02.2016 11:04): Mhm... konkretne cely cesky nazov znie Darebák jedna: Star Wars Story :)
@MickTheMage (17.02.2016 09:43): Rogue One - Darebák jedna?
@Walome (16.02.2016 12:57): Pandorinej skrinky sa vôbec nebojím, emulátorov mám na disku niekoľko už roky a pohoda (DOSBox, WinUAE, Vice C64, Esteem Atari ST, Arcade emulator...)
@Walome (16.02.2016 12:57): Pandorinej skrinky sa vôbec nebojím, emulátorov mám na disku niekoľko už roky a pohoda (DOSBox, WinUAE, Vice C64, Esteem Atari ST, Arcade emulator...)
@PRIVATE MARTIN (17.02.2016 09:40): Star Wars: Rogue Squadron II: Rogue Leader, len som sa drzal oficialneho ceskeho prekladu pripravovaneho filmu Rogue One ;)
@Walome (17.02.2016 09:36): Na to trenovanie prave nie je cas. Som prisiel na to, ked som chcel robit Risky Woods. Tam som tiez na zaciatku narazil na papulu :)
@Walome (17.02.2016 09:36): Na to trenovanie prave nie je cas. Som prisiel na to, ked som chcel robit Risky Woods. Tam som tiez na zaciatku narazil na papulu :)
@MickTheMage (17.02.2016 09:34): Čo je to tá Darebácka eskadra? Bad Company?
@Walome (17.02.2016 09:32): Tak potom Tunngle.
@Walome (17.02.2016 09:32): Tak potom Tunngle.
@MickTheMage (17.02.2016 09:34): Tak si to navrč a pak o tom udělejte retro gameplay - za půl hoďky máte zfouknuto :D
Jako jo, je to peklo :) ale furt to není zdaleka tak hardcore, jako třeba Earth Worm Jim podle mě.
Jako jo, je to peklo :) ale furt to není zdaleka tak hardcore, jako třeba Earth Worm Jim podle mě.
WALOME! Zabit je ta malo, garghglajglakgj... Lezi mi to v mojej rozsiahlej emulacnej databaze roky. A ked som si precital ten tvoj tento... tak som vcera na chvilu zapol a... po 10 neuspesnych pokusoch prejst prvy level, hned aj vypol :) To je uz tento tyzden druha hra, ktora ma sere :) DIK! Ale skor sa budem pokusat dat ten trench run v Darebackej eskadre II: Vodca darebakov (ehm), ako sa mordovat s Controu. A to som sa nedavno vysmieval americkym teenagerom, ked im to dali hrat. Starnem a neviem hrat akcne hry. Odchadzam k nejakemu tahovemu RPG ;)
@PRIVATE MARTIN (17.02.2016 09:32): Pff, hamachi, přes to jsem se nikdy nepřipojil a to jsem to zkoušel 1000x.
@Walome (17.02.2016 09:28): Aj ja, len treba zistiť ako ho spojazdniť. Kedysi sme to s kámošom skúšali, ale neúspešne. Ale cez LAN sa mi to raz podarilo, takže s Hamachi alebo Tunngle by to ísť nakoniec mohlo, či?
@PRIVATE MARTIN (17.02.2016 09:26): Počkej coop jde online? Do toho bych šel!
@Walome (17.02.2016 09:17): Tak to si dobrý, ja by som na to už asi nemal nervy. :D
Mohli by sme niekedy skúsiť te co-op.
Mohli by sme niekedy skúsiť te co-op.
@PRIVATE MARTIN (17.02.2016 09:14): Ježiš samozřejmě, že ne :) když už oldschool, tak už.
@PRIVATE MARTIN (17.02.2016 09:07): Dyť je to všechno na internetech :) ale dík.
Jako jo, dostal jsem se na druhý pokus do třetího levelu, podle mě to bude brnkačka :D
Jako jo, dostal jsem se na druhý pokus do třetího levelu, podle mě to bude brnkačka :D
@Walome (16.02.2016 22:46): Nemyslím, že by bola jednoduchšia, len sa drží zásady "bigger, faster, stronger". :D
Inak, ak by si chcel trojku mám ju vo verzii pre NES aj SNES. A na NES pri tom nikdy nevyšla. :D
Inak, ak by si chcel trojku mám ju vo verzii pre NES aj SNES. A na NES pri tom nikdy nevyšla. :D
Teda to zjednodušování bylo in už tenkrát! Když sestřelíte power up, spadne přímo dolů a ne že setrvačností plachtí vzduechem jako v jedničce - kvůli čemuž občas skončil v propasti a člověk s tím musel počítat :) Ale enemáků je víc, to jo.
edit: a defaultní zbraň je rychlejší!
edit: a defaultní zbraň je rychlejší!
@PRIVATE MARTIN (16.02.2016 18:59): Aha tak to není glitch, ono to tak divně prostě vypadá. Ověřeno na yt.
@Walome (16.02.2016 18:22): Nestoptia je dobrá, ale ja som si obľubil VirtuaNES. Na ňom išla dvojka dobre. Ak chceš, pošlem ti rom.
@PRIVATE MARTIN (16.02.2016 17:43): Dodneška jsem nevěděl že to existuje, takže asi určitě ano :)
Emulátor Nestopia a Contra jsem stáhnul zde.
edit: hm, ta dvojka je nějaká glitchoidní, pak to vyřeším.
Emulátor Nestopia a Contra jsem stáhnul zde.
edit: hm, ta dvojka je nějaká glitchoidní, pak to vyřeším.
@Walome (16.02.2016 12:57): A chystáš sa aj na dvojku a trojku?
@mazar1234 (16.02.2016 12:45): Tak to jsem rád. Odpo rozhodně vše vložím, popíši atd :)
edit: ale pozor, ten emulátor je Pandořina skřínka retro gamingu :D
edit: ale pozor, ten emulátor je Pandořina skřínka retro gamingu :D
Sakra taká legenda a ja som ju nikdy nehral.
Zatracený Walome, normálne mi nasadil chrobáka do hlavy, že by som si Contru zaradil do výzvy ako č. 9 (nikde inde mi nejde dať).
Hlavne sa mi páči toto:
"Je to jedna z těch her, kde napoprvé neuděláte ani první level, ale postupně se naučíte co kde číhá a dostanete se do bodu, kdy několik levelů proběhnete bez ztráty květinky. Opravdu jsem byl na sebe hrdý jak se mi postupně zvyšoval sklil a já si dovolil i věci, o kterých se mi předtím ani nesnilo. I tak jsem se u hry neskutečně rozčiloval, nadával jí a proklínal. A pak se k ní zase vrátil."
Hneď som si spomenul na staré časy na C64, ako som si postupne masteroval prejdenie hier ako Dan Dare 2, Turricany, atď....
Walome - uploadni niekde ten tvoj rozbehaný nakonfigurovaný balíček s Controu please.
Zatracený Walome, normálne mi nasadil chrobáka do hlavy, že by som si Contru zaradil do výzvy ako č. 9 (nikde inde mi nejde dať).
Hlavne sa mi páči toto:
"Je to jedna z těch her, kde napoprvé neuděláte ani první level, ale postupně se naučíte co kde číhá a dostanete se do bodu, kdy několik levelů proběhnete bez ztráty květinky. Opravdu jsem byl na sebe hrdý jak se mi postupně zvyšoval sklil a já si dovolil i věci, o kterých se mi předtím ani nesnilo. I tak jsem se u hry neskutečně rozčiloval, nadával jí a proklínal. A pak se k ní zase vrátil."
Hneď som si spomenul na staré časy na C64, ako som si postupne masteroval prejdenie hier ako Dan Dare 2, Turricany, atď....
Walome - uploadni niekde ten tvoj rozbehaný nakonfigurovaný balíček s Controu please.
Jo super vzpomínky. Taky si pamatuju jak jsem to pařil se segrou na tej tamanskej kopii nintenda. Ten ovladač byl na to parádní. Jinak dej sem vědět co je to za emulátor docela bych si to zas někdy zahrál na tv :-)
@Sinister (16.02.2016 09:51): jo to máš pravdu, zejména na toho na konci šestého levelu, to jsem opomněl - asi proto, že jsem si vždy radši nechával rozprašovač, popřípadě zemřel a měl původní plivátko :) ale taky se dá. S ním jsem zmáknul celý poslední level.
@Walome (16.02.2016 09:18): Na bosse, je paradoxně nejlepší laser, ale nemá rozptyl, tak musíš mířit přesně. Je ale potřeba asi o polovinu míň zásahů :)
@PRIVATE MARTIN (16.02.2016 09:16): ééé to nevim, ale můžu se Ti mrknout doma. Já ho stáhnul před rokem, teď jsem stáhnul jen tu Contru :)
Jako ano mám, ale ani nejsou k zahození takovéty "ohnivé" kuličky, co se točí, to má taky slušný rozptyl. Ale s rozprašovačem to dotáhneš nejdál a na bosse všech druhů je to nejlepší.
Jako ano mám, ale ani nejsou k zahození takovéty "ohnivé" kuličky, co se točí, to má taky slušný rozptyl. Ale s rozprašovačem to dotáhneš nejdál a na bosse všech druhů je to nejlepší.
@Walome (komentář): Na ktorom emulátori si to hral?
A aj ty máš zo všetkých zbraní najradšej rozprašovač? :D
A aj ty máš zo všetkých zbraní najradšej rozprašovač? :D
@Walome (10.02.2016 22:20): Souhlas!
Blah, ta DOS verze vypadá děsivě. Hraju NESovku z emulátoru (stejnou verzi, jakou jsem hrál jako malej z čínskýho shitu) a je to booombaaa :)
@Sinister (03.01.2014 15:19): jinak myslel jsem ze se sem davaj jen pc hry tak pokud nevysla na pocitac co tu dela?
@Sinister (03.01.2014 15:19): ja to hraju ted obcas na tabletu, nasel jsem to nahodou neni to na emulator ale samostatna instalacka z nesu nebo automat. Je tam nekonecno zivotu. Vzdycky si to dam pred spanim 20 minut komplet hra:-)
Vyšlo to prosím vás vůbec někdy na PC? Nebo na Amigu? Mám to v emulátoru NESu a není to špatný, ale přijde mi, že jednak je hra rychlejší, jednak má ovládání trochu prodlevu - sice by byla neznatelná, ale u hry jako Contra hraje každá milisekunda roli...
Tak budu trénovat, aspoň mi dýl vydrží:)
@Red (25.10.2013 22:24): Contra je náročná dost, ale o to víc potom potěší každý krůček ke zlepšení. Ještě dnes si vzpomenu na tu radost, když jsem se konečně naučil přecházet přes ty vybuchující mosty hned na začátku, aniž bych spadnul do vody. :-)
Poměr frustrace k euforickému nadšení je zde podle mě dokonale vyvážený.
@ugraugra (25.10.2013 22:29): Spíše je při hraní nutný určitý zvláštní druh koncentrace, který člověku umožňuje dokonale se soustředit na dění na obrazovce. Zatoulaná myšlenka věnovaná den předtím viděnému filmu nebo nedej bože škole či práci přivodí prakticky automatickou smrt. I když znát předem umístění nějaké zákeřně položené věžičky nebo způsoby zabití bossů je samozřejmě také potřeba.
Grafika je děsivá, ale fascinují mě ty drobné zlepšováky jako třeba mapka nebo časový limit v third-person levelech. :-)
Poměr frustrace k euforickému nadšení je zde podle mě dokonale vyvážený.
@ugraugra (25.10.2013 22:29): Spíše je při hraní nutný určitý zvláštní druh koncentrace, který člověku umožňuje dokonale se soustředit na dění na obrazovce. Zatoulaná myšlenka věnovaná den předtím viděnému filmu nebo nedej bože škole či práci přivodí prakticky automatickou smrt. I když znát předem umístění nějaké zákeřně položené věžičky nebo způsoby zabití bossů je samozřejmě také potřeba.
Grafika je děsivá, ale fascinují mě ty drobné zlepšováky jako třeba mapka nebo časový limit v third-person levelech. :-)
@Red (25.10.2013 22:24): Holt je to jedna z her, kterou musíš hrát do zblbnutí a naučit se každý level nazpaměť, jinak si bez šance.
Holy shit, ted koukám na videa a ta DOS verze vypadá otřesně :D
Holy shit, ted koukám na videa a ta DOS verze vypadá otřesně :D
Mně to přijde hrozně těžký, vůbec neudělám ani stage 1:/
V sobotu zahajuji Contra-maraton! :D
Může hrát jeden na USB gamepadu a druhý na klávesnici?
Může hrát jeden na USB gamepadu a druhý na klávesnici?
@Clorky (26.08.2012 00:57): odkaz
NEjlepší je jak se ti prolínají ty displeje. Hraješ na dolním a vyskáčeš nahoru a si na tom vrchním :D Asi stárnu ale na hard jsem se nikam nedostal
NEjlepší je jak se ti prolínají ty displeje. Hraješ na dolním a vyskáčeš nahoru a si na tom vrchním :D Asi stárnu ale na hard jsem se nikam nedostal
@hellhouse99 (25.08.2012 21:45): Koukal jsem na YTB na první level, a příjde mi to jako totál rip off jedničky.
Ale šanci tomu dám :).
Ale šanci tomu dám :).
@Clorky (25.08.2012 21:41): Zkuste si dat verzi pro Nintendo DS, IMPOSSIBRU krát dva :D
Zkuste si dát trojku (Alien Wars)... IMPOSSIBRU.
@GodOfTheSick (07.07.2012 17:01): :-) Jen chci říct, že mé srdce patří NES verzi EDIT: pán je mazák :-)
@GodOfTheSick (07.07.2012 17:01): Cool! :)
@hellhouse99 (07.07.2012 15:31): Těžkopádné ovládání? Já jsem to hrál a dohrál na C-64 zrovna v době, kdy mi na joysticku odešlo jedno tlačítko, takže když jsem chtěl skočit, tak jsem musel nohou šlápnout na mezerník klávesnice, kterou jsem měl položenou na zemi. Jó, to byly hardcore časy :-)
Každý tu hodnotí verzi z Nintenda, ta dosová je mírně těžkopádnější v ovládání, alespoň mi to tak přijde. Ale asi je to tím, že jsem prvně hrával NES verzi :-) Každopádně Contra je nesmrtelná!
EDIT: Proč jsou u hry konzolová videa? k porovnávání verzí?
EDIT: Proč jsou u hry konzolová videa? k porovnávání verzí?
:-) Tak tohle neznam. Ale tech infantilnich plosinovek podle americkejch TV predloh bylo hafo. Pepek namornik. Timon a Pumba. Atd atd. Nic nez neobjektivni nostalgie, no :-)
Jester:
Ja to mel doma a tapkali ti druzi. Je to az s podivem,ale jedna z nejlepsich skakacek na Family Games byli Chip and Dale - rychla rota. Tohle jsem paril dokolecka zas ja http://www.youtube.com/watch?v=LoESzEwhHmI
Ja to mel doma a tapkali ti druzi. Je to az s podivem,ale jedna z nejlepsich skakacek na Family Games byli Chip and Dale - rychla rota. Tohle jsem paril dokolecka zas ja http://www.youtube.com/watch?v=LoESzEwhHmI