Znateľné len pri spikes a to FPS ti ukazuje priemerné. Ak máš priemerné FPS 35, tak ti to môže občas skočiť aj pod 20, čo už zjavne rozoznáš. Avšak pri stálom najhoršom možnom FPS 30 by nemalo byť nič postrehnuteľné - alebo ak tak minimálne.
Když všechno dám na ultra + zapnu textury, tak mám (1920*1200) 35+ fps. Což je o ničem, raději to zase hodím na very high, protože 60fps je prostě mnohem příjemnější, efekty ne-efekty.Textury jsou stejně vidět nejvíc a ty se na fps neprojevujou nijak.
Jinak konečně "slušný HW nároky"
Having both installed and active:
Recommended:
o 64-bit Operating System
o Fast HDD or even SSD
o Quad Core CPU
o 8GB of RAM
o DX11 compatible graphic card with 1.5GB Video Memory
Někdo kdo má mozek. Proč by měl někdo tahat 1.7GB textur, když má třeba malou paměť a chce jen vidět ty efekty? A proč by měl někdo tahat 600MB dx11, když má dx9 kartu a chce jen ty textury?
Smajly, na srandu používej smajly. Z očí do očí bys to řekl s určitou intonací, zabarvením hlasu, výrazem tváře a blabla dál, ale na internetu tyhle důležitý znaky chybí. Proto smajly. Ač je nemám rád, zachránili nejednu situaci.
Tak jako tak, každý si tu tvoří svůj vlastní styl. S psaním česky nemám moc zkušeností, recenze jsem zatím psal jen anglicky. Učím se za pochodu, ale závorky, ty mám rád. Píšu přeci tak, jak mi to vyhovuje, ne pro někoho.
Neutrální jsou "()" - netřeba představovat. "{}" bych doporučil k uzavírání vulgárních sdělení v oficiálních dokumentech nebo rozsáhlejších recenzích. Na jihu čech velmi populární "//" se osvědčily při rozvíjení optimistických prognóz výskytu kůrovce v pošumaví, lze použít i v optimisticky laděných recenzích. Přímá Litvínovská varianta "||" bývá často zneužívána k propagaci rasistických názorů, jsou to urážlivé závorky a je vhodné je používat jen velmi opatrně. Socialistické závorky " " dávají sdělení zpátečnický nádech, velmi vhodné pro naivní, hloupá sdělení v recenzích! "[]" vhodné pro velmi hrubé náčrty představ o tom, jaká by hra měla být ale není.
Kulatými závorkami jsi nic nezkazil, ale také tomu chybí náboj. Příště to rozjeď s "//" :)
Dokonce jsem o používání závorek s pár lidma mluvil. Jasně, nečte se to dobře, ale to žádný můj komentář. Nedodržuji zásady souvislosti a skáču od myšlenky k myšlence.
Nelíbil se mu komentář, dal mínus. Řekl tu veřejně, ne zrovna příjemným způsobem, abych odstranil závorky + ještě dodal "frajere". To není moc dobrý přístup jak mě přimět k tomu je odstranit.
... záleží, jak si to kdo pobere. Osobně jsem měl na mysli hry, které se přímo honosí tím, že se odehrávají v New Yorku. viz sandboxovky Prototyp, Driver: PL, True Crime: New York City, ..., kde je jeho zpracování více než přejmenování ;-)
jj, ale tak dejme tomu ze je to v podstate prejmenovany NY.
no asi je propraany nejvic (i kdyz LA, Vegas na tom budou podobne, LA mozna i vic... a Berlin! :)) ale jestli ty hry napric dekadou spocitam na prstech na rukou tak aspon me by to zily asi netrhalo :)
Taky mě nenapadá nějak moc her, co by se odehrávaly v NY...takhle z hlavy snad jen Max Payne, Fahrenheit, malá část Deus Ex. Každopádně je to velmi odlišná verze NY než v Crysis:).
Jako zaregistrovaný a přihlášený uživatel můžete tuto hru nejen ohodnotit, ale také k ní případně napsat komentář, diskutovat o ní či ji zařadit do některého ze seznamů (vlastním, chci atd.).