Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

No já to pochopil přesně jako Garret: Prorok si prohnal hlavu kulkou :-) a zhebnul hned na začátku. Ale jeho vědomí je i v obleku. No a vzhledem k tomu, že Alcatraz po půlhodinovém užívání zjistil na prvním křesle, že ho oblek drží na živu, jak myslíte, že na tom byl Prorok. Ten oblek používal roky, takže ta sebevražda byla jen formalita :-) A stejně pokud se nepletu tak na konci je Prorok ve vzpomínkách nasraný na toho úhlavního záporáka (what's his name...), že mu neřekl o propojení s oblekem předem a že to už nemůže nikdy sundat.
Zrovna hraju a je to ukrutná hra... Zatím se bavím královsky..
A sakra, tak to se dostáváme k dalšímu problému :) Já myslel že ten oblek co měl Alcatraz byl jedinečný - jak píšou v popisku "Nanosuit 2" a nikdo jiný ho neměl (ostatní měli verzi 1, pche :P). Tak ted jsou dvě možnosti - bud opravdu těch Nanosuit 2 bylo víc nebo si Prorok vzal Nanosuit 1.
ugraugra: Nemusel, mohl si vzít nový z Hargreavovy rezidence. Byly tam jen tak vystaveny.
Eru: To mohl, ale jak by se dostal k tomu Alcatrazovu obleku? - bylo vidět že se probral z bezvědomí po tom výbuchu a už to měl na sobě.
ugraugra: Jak víš, že tam zůstalo, když se tam Alcatraz nikdy nevrátil? Prorok se mohl probudit, až po jeho odchodu.
Je to slušná blbost, ale aspoň se to v závěru pokouší o trochu přesahu. :)
Eru: Má to jeden háček - Prorokovo tělo zůstalo "na začátku" hry, zatímco na konci hry Prorok v podstatě přebírá Alcatrazovo tělo i s oblekem. Takže jeho osobnost musí být nějak uložená v tom obleku. Nebo podobnej bullshit. Každopádně je to kravina tak i tak.
ugraugra: Já myslím, že poté co se Prorok střelil do hlavy, tak přežil. Když byl Alcatraz podruhé v křesle, tak se dozvěděl, že má mnohonásobné smrtelné zranění, ale přežívá, protože jím oblek prorůstá. Prorok ho nosil roky, proto si myslím, že ho tato symbióza obdobně zachránila, jelikož zůstala v jeho těle i po sundání původního obleku.
Garret: 3 slova a hned člověk ví minimálně polovinu děje včetně jeho konce... :P
Ugra: To nejsi sám. Buď halucinace anebo se to možná vyjasní v nějakém datadisku či tak nějak
Musím říct že takhle mě už stealth hodně dlouho nebavil. A nějak jsem nepochopil ten konec, jaktože Prophet obživl?
John Carmack se vyjádřil k naší nedávné moc zábavné diskuzi na téma "30fps stačí všem":

Q: What specific challenges are there with producing Rage on three platforms?

A: The biggest challenge we had on here was making Rage a 60hz game. At times I was almost the only voice in the company saying “We really need to do this”. It always seems easy just to think “if we go 30hz, it’s the easy way out, we can throw more crap around on the screen, we won’t have to optimise as hard.”

When we finally got to a point where we had a locked frame rate and people could sit down and play it and feel it, it did become something that people could recognise. It’s debateable right now on this generation because it’s hard to do something that looks cutting edge while going at 60 frames per second, because I think that an argument can be made that we’re the best-looking game on this generation of consoles, the fact that we do it two times the frame rate of most of the competitors points out how hard that work was to get to that point.

But I really stuck with the fact we’ve got a lot more performance now than we had. I do a lot of these experiences where I do these A and B comparisons and ask “How does this look when we spend twice as much in fragment processing”? etc. and it is my belief that for an intense action game that you get more from going from 30 to 60 than from adding double as much work into the graphics picture that’s drawn there.
Záleží za koho hraješ, ale já o pyramidě určitě nic nepsal. Ani nevím, jak bych popsal to místo, kde se závěrečný souboj odehrává, já mám jen v profilu, že se utká mariňák s predátorem, a že na mě ten souboj zapůsobil a Fg kvůli toho odmítá hrát kampaň. Jako já pár soubojů s predátory očekával a to jak za Aliena, tak za mariňáka a to i před dohráním....

Za Aliena jsem nehrál, ale kámoš mi v nějaké souvislosti říkal, že souboje s predátory byly těžké a zážitek mi to nijak nezkazilo a klidně bych si za Aliena i zahrál. Stejně i tak bych si domyslel, že se tam s nima bojovat bude - UŽ TEN NÁZEV HRY.
Fg: To si zase vymýšlíš ty, tohle jsem vživotě nikde nenapsal!!!!!!....
ze zaverecny souboj se odehrava na pyramide a blabla bla, tak si nevymyslej...
Fg: O závěrečném souboji jsem nic nepsal, snad jenom to, že jako mariňák se utkáš i s predátorem, což je už vzhledem k názvu hry strašně neočekávatelné :-)
A tys to komentoval, že už tu hru hrát nebudeš.
U nás dělal Ušimi Sako prakticky všechno. Od prodávání levného textilu až po vaření té nejlepší číny s pálivostním stupněm pět :-)
Pivo: wtf? kdyz vyzradis kompletne kde se odehraje finalni souboj a jak presne to ochudi veskery zazitek, proto radej uz nectu zadne komenty, uz nekolik her se mi diky tomu skazilo, smutne
sten: Ušimi Sako by ti kung-pao ani kuře po Sečuánsku nikdy nepřinesl ;)
Tak spoilery tam opravdu nejsou anebo jsou tam maximálně věci, které už byly vyzrazeny v různých preview apod.

Eru: Tak spoiler určitě poznáš, i když jsi hru nehrál, jinak by se to netagovalo, vlastně se to taguje kvůli lidí, kteří hru nehráli :-)
Problém je, že někdo (Fg) za spoiler považuje informaci, že ve hře Aliens vs. Predator se vyskytují mariňáci, vetřelci a predátoři....

btw: příběh není vyloženě špatný, ale je trochu předídatelný a klišovitý
fak: Dokud si hru nehrál, nemůžeš posoudit co je a co není spoiler. A jak píše Paul, v tomto komentáři žádné nejsou, ostatně ani v ostatních. Můžeš si je klidně přečíst.
To, co tam Cloister prozradil nejsou spoilery. Dovíš se to během prvních 10 minut.A příběh je v týhle hře tak debilní že hrát to kvůli němu je opravdu nesmysl :).
CloisteR: Nechceš svůj koment trochu zeditovat a dát tam spoilery? Zejména kvůli příběhovým věcem.. Jsou lidé, kteří se nechají novou hrou rádi překvapit a milujou zejména ten příběh samotný.. Třeba já. Z tvého komentu jsem se dozvěděl až příliš, takže další komenty jsem radši ani nečetl. Díky.
Prý opravuje nanocatalyst bug jak tu spoustu lidí nadává (osobně jsem to měl bez bugů).
Podobne velka byla Halo: Reach, ale i tak mnohem mensi :) I Helghasti edice Killzone 3 byla polovicni a to sem myslel, ze je fakt velka :)
Tak, Nano Edice doma a jak postnul montana, krabice je opravdu obrovská, ještě jsem nic tak velkého a podobného u herních edicí neviděl (520x360x390 (mm)).
"Co jsem brouzdal po google a hledal diskuzi o téhle chybě/bugu, tak se přiznám ,že jsem nic moc nenašel"

Přímo na fóru Cryteku je zmínka od vývojáře, že pátrají, co chybu způsobuje.
Ten trainer funguje trochu jinak, než je v readme. Nejprv F1 a pak *

Eden se alespoň krapet snaží, ale pomalu to balí (za to nemůžou jako studio, ale jako extrémě slabé prodeje), i když hodně věcí nefunguje jak by mělo, některé katastrofální věci opravili, takže snaha tam vidět je. Tady se crytek vůbec nehlásí k tomuhle problému.
hm, taxem si načítoval 8000, že si zapnu Nanodobití a vono hovno... levnější jdou koupit, ale tohle ne... to mě poser.
Však to byla jen narážka na absurditu tohoto problému. Něco takového by se u AAA hry stát nemělo. I když pořád lepší něž TDU2 (mno, skoro, Edeni alespoň hráče o situaci občas informovali).
A kdo říká, že se tím trainerem zapneš nesmrtelnost a ostatní kravinky? Já to mám opravdu jen pro tuhle věc, trainery jsem snad nikdy nepoužíval, tady to ale prostě jinak nejde.
Což je jen o trochu lepší než mít zapnutou nesmrtelnost a jen si říkat: "Tak teď bych asi měl umřít, tak počkám 15s, které by mi jinak trval quickload/restart." :)