je to hojný problém i ve světě. nakonec jsem to vyřešil tak, že si zapisuju sebrané nanocatalysty, sčítám je a podle toho si cheatem odemykám nové vlastnosti obleku :-)
Diskuze
Na Steamu je to celkem běžný problém. Obecně celá PC verze má podle všeho nepěkně hodně zádrhelů (odkaz), v čele s tím naprosto stupidním GameSpy šrotem, který nikdy v žádné hře nefungoval bezproblémově. Dám krk na to, že veškeré problémy s přihlašováním aspol. jsou právě na straně GameSpy.
Pivo: Co jsem brouzdal po google a hledal diskuzi o téhle chybě/bugu, tak se přiznám ,že jsem nic moc nenašel a docela přemýšlím o tom, jestli tahle chyba nemá nějakou určitou prapodivnou souvislost s používáním cz titulků/cz verze. Jak říkám, nic moc ve světě jsem nenašel, ale na českých stránkách a docela i tady se o tom nějak hodně mluví.
No zatím nikde nic nevidím, kdo ví, jestli o tom vůbec ví :-D
Ale sakra, jak něco takového mohlo projít přes testování, když tu chybu má tolik lidí, to mi je záhadou.
Ale sakra, jak něco takového mohlo projít přes testování, když tu chybu má tolik lidí, to mi je záhadou.
Tak to Ti věřím. A odezva od vývojářů? Plánují nějaký patch?
No já měl taky půlku (no, spíše 3/4), ale investoval jsem hlavně do těch drahých a o to víc to nasralo, když mi to vzalo body těsně před našetřením na vylepšené maskování nebo tak něco (už přesně nevím). Každopádně, tys měl štěstí jak sviňa Johne :-)
Mě třeba ten bug vůbec nepotkal, ale pravda, že já ty katalyzátory moc nesbíral a ke konci hry jsem měl vylepšenou zhruba polovinu obleku. Možná ani to ne.
Nejhorší na tom je to, že to odláká od opětovného hraní. Zvlášť, když ten problém má každý druhý nebo třetí člověk, co to dohrál.
btw: zajímalo by mě, jak se tenhle bug vyskytuje na různých platformách, konzolisti si zatím moc nestěžovali
btw: zajímalo by mě, jak se tenhle bug vyskytuje na různých platformách, konzolisti si zatím moc nestěžovali
díky. asi mi nic jiného nezbude...
Jediný a zároveň fungující trainer, co jsem našel. Jen ti to nepřidá body, ale rovnou odemče všechny vylepšení. Jinak jak jsem tak koukal, tak jsem vlasně také vždycky míval body v mínusy, ale "fungovalo" to tak, že mi to ukazovalo 0 bodů, ale při posbírání nových katalyzátorů (např 100) mi to stále ukazovalo 0. No prostě velkej fail - pro plnohodnotný zážitek ze hry nutnost používat trainer - WTF? ... Minimálně o 10% dolů půjdu, než bych šel normálně, takovýhle šílenosti by se neměli stávat.
potkal mě stejný problém jako Pookyho a patch nic neřeší... nemá někdo nějaký tip?
Tak oni by šli postřílet na střední obtížnost levou zadní, ale proč se s tím srát :-)
Jop, taky jsem to prošel bez střílení. Těch emzáku tam bylo strašně moc.
Jak to tak čtu, tak ten konec probíhají všichni včetně mě bez střílení. On už je ten oblek téměř celý vytuněný (pokud někdo neměl ty bugy se ztrátou bodů příliš časté), tak proč si nevyzkoušet i trochu stealthu.
Toz tak konecne taky dohrano. Presne za 8 hodin bez tri mimut, konec sem ale dost rychle probehl bez strileni. Dobré to bolo.
díky
Nasel jsem toto: http://www.trainerbeta.com/crysis-2-all- ... -plus-4-by-geri.html
Pooky: Aha, sorry. Je to na betu.
Kdes to našel? Já to našel jen pro Beta verzi Crysis 2.
Nebude to něco s tím neomezeným nanokatalyzátorem? :-)
Pooky: Hafo trainerů: http://m0001.gamecopyworld.com/games/pc_crysis_2.shtml
Cheaty ani trainer jsem nemohl najít, ale zřejmě pro to, že nevím přesně, jak se jmenujou. Neví někdo, jaký je v angličtině název pro ty body z Alienů? Podle toho by to šlo najít zřejmě rychleji, já hraju Crysis 2 v češtině a doslovný překlad zřejmě nejde.
Pooky: Jo, to mi na chvíli znechutilo hru a při hraní jsem na to furt myslel, jak mě to sralo. Naštěstí já přišel jenom o 10 tisíc a nedopadl jsem jako Marw, kde se mu to ukládalo i v mínusu.
Zkus se podívat po nějakých trainerech, jestli nejsou?
Zkus se podívat po nějakých trainerech, jestli nejsou?
Neví někdo nějaký cheat na body z vetřelců, nebo kde bych mohl cheaty najít? K cheatům mám normálně odpor a nemám rád někoho, kdo cheatuje, dle mě si zbytečně kazí hru, ale tady musím udělat výjimku. Už jsem si po několikáté syslil body, měl někde 10 tisíc, zapnul znova hru a wtf, ono to zase zmizelo. Tohle je prostě k nevydržení, už jsem mohl dohromady přijít tak od 25 táců a vylepšení nemám skoro žádné. Takhle mě na hře dlouho nci nenapíchlo. Hledal jsem na netu, ale tenhle druh cheatu jsem nenašel, doufám, že to je jen moje neschopnost,
Ahoj, taky se vám neukládají statistiky v multiplayeru, nebo to dělá jenom mně? Doufám že vydají zase nějaký patch...
Paul: Jo, jo to znám.
Ale když bych byl na tom finančně hůř, tak bych byl asi i dnes rád vůbec za něco :-)
Ale když bych byl na tom finančně hůř, tak bych byl asi i dnes rád vůbec za něco :-)
Taky znám spoustu lidí, kteří si na HD televizi pouštějí DVDčka vůbec jim to nepřijde divné... :)
Mno a trochu vážněji: Podezřele mnoho lidí ani nepozná zdeformovaný poměr stran obrazu.
Mno a trochu vážněji: Podezřele mnoho lidí ani nepozná zdeformovaný poměr stran obrazu.
Pivo - však já taky před 15 lety hrál Formule od Accolade který jely snad v 10fps a bavily mě neskutečně. Ale s jídlem a časem roste chuť, znáš to : )
Pivo: Vzpomínky na GTASA mám též podobné.
Já si pamatuju, jak jsem dokázal stovky hodin hrát GTA:SA při 15-20ti fps a při dešti to kleslo někdy možná i níž :-)
No, že bych si stáhl ten Fraps či cosik, abych viděl kolik fps mám u AC: B, už se mi to zdá trochu těžkopádnější, na což nejsem v poslední době zvyklý.
No, že bych si stáhl ten Fraps či cosik, abych viděl kolik fps mám u AC: B, už se mi to zdá trochu těžkopádnější, na což nejsem v poslední době zvyklý.
No to je přece těch "ideálních" 30fps jejichž definici Garion nedokáže poskytnout.
Jinak za sebe tedy dodám, že poznám rozdíl i mezi 80 a 100 fps (kdysi jsem hrál pár let Counterstrike 1.1 - 1.6, kde bylo konstant 100fps nutnost kvůli sladění s 100hz CRT monitoru), tudíž na LCD potřebuji těch 60 pro nejlepší zážitek, a mí irl kamarádi si také upgradují PC aby měli všude 60, protože VŠICHNI jasně poznáme rozdíl mezi 30 a 60 a těch 30 snášíme dost špatně (pročež mě opravdu mrzí že např. LA Noire budu kupovat na PS3 a ne na PC, už u RDR ty fps nebyly ideální ani zdaleka).
Jinak za sebe tedy dodám, že poznám rozdíl i mezi 80 a 100 fps (kdysi jsem hrál pár let Counterstrike 1.1 - 1.6, kde bylo konstant 100fps nutnost kvůli sladění s 100hz CRT monitoru), tudíž na LCD potřebuji těch 60 pro nejlepší zážitek, a mí irl kamarádi si také upgradují PC aby měli všude 60, protože VŠICHNI jasně poznáme rozdíl mezi 30 a 60 a těch 30 snášíme dost špatně (pročež mě opravdu mrzí že např. LA Noire budu kupovat na PS3 a ne na PC, už u RDR ty fps nebyly ideální ani zdaleka).
Tak si procti tu predchozi diskuzi a treba pochopis.
ee.. co ze si to mam predstavit pod "poradne udelanych 30fps"?
http://frames-per-second.appspot.com/
Záleží také na velikosti zobrazovadla, čím větší, tím víc FPS pro pocit plynulosti, jestli někde najdu to pojednání, tak to sem postnu.
Záleží také na velikosti zobrazovadla, čím větší, tím víc FPS pro pocit plynulosti, jestli někde najdu to pojednání, tak to sem postnu.
Neco takoveho tu postoval Paul, na druhou stranu se jedna o vyfabrikovanou ukazku (neco jako ukazka se stroboskopem), ktera ti nic nerekne o tom, zda kdyz udelas 30 FPS poradne, to od 60 FPS poznas, pripadne zda to poznas primo ve hre.
Nevim jak se to jmenuje ani jestli uz to tady garion nebo nekdo dalsi nezminoval, ale existoval nejaky programek ktery vam ukazal na kazde pulce obrazovky scenu s tocici se krychlou - na jedne pulce ve 30, na druhe v 60 fps a tam byl ten rozdil do oci bijici.
NateLogan: Kdyz si myslis, ze by to bylo jinak lepsi, udelej to :) Kdyby se to udelalo poradne, imho by to vystacilo i na bakalarku. Grant na to taky dostanes, kdyz si zazadas.
Imho docela neprůkazný test. Ideální by bylo nasnímat dostatek různých dynamických scén adekvátní aparaturou a pak to lidem pouštět v 30 a 60 fps a ptát se jich, jaká to je verze. Podmínkou by bylo ale solidní zobrazovadlo, které dokáže zobrazit těch 60 fps bez duchů (tedy odezva max 17 ms).
A jinak si stojím za tím, že v malém rozlišení na malé obrazovce většina lidí rozdíl mezi 30 a 60 fps vůbec nepozná :)
A jinak si stojím za tím, že v malém rozlišení na malé obrazovce většina lidí rozdíl mezi 30 a 60 fps vůbec nepozná :)
Tak k tem clankum. Testovana hra byla Quake 3. Nebylo porovnavano, zda clovek okem vidi nebo nevidi rozdil mezi zvolenymi FPS, bylo vsak testovano a) objektivne - skore hrace pri danem FPS, rozliseni a case kola, b) subjektivne - "herni zazitek", tedy jak se kazdemu participantovi pri danem nastaveni hralo. Dovolim si vynechat vysledky pro 15 a mene FPS, ty nas, rekl bych nezajimaji.
Test 1 - objektivni - skore hrace
Na rozliseni prakticky nezalezi (320x240 davalo prakticky stejne vysledky jako 640x480), na FPS zalezi mirne, tedy pri hre s 60 FPS bylo skore o cca 16,6% vyssi nez pri hre s 30 FPS (zajimave je, ze oba clanky obsahuji jine vysledky tohoto testu, druhy vysledek byl nizsi, rozdil cca 8%).
Test 2 - subjektivni - "herni zazitek"
Vyssi rozliseni samozrejme poskytuje lepsi zazitek, o tom nemuze byt pochyb. Rozdil v hernim zazitku (tedy jak se participantum hralo) pri 30 FPS a 60 FPS vsak prokazan nebyl, rozdily jsou tak nizke, ze bez problemu spadaji do statisticke chyby mereni.
Test 1 - objektivni - skore hrace
Na rozliseni prakticky nezalezi (320x240 davalo prakticky stejne vysledky jako 640x480), na FPS zalezi mirne, tedy pri hre s 60 FPS bylo skore o cca 16,6% vyssi nez pri hre s 30 FPS (zajimave je, ze oba clanky obsahuji jine vysledky tohoto testu, druhy vysledek byl nizsi, rozdil cca 8%).
Test 2 - subjektivni - "herni zazitek"
Vyssi rozliseni samozrejme poskytuje lepsi zazitek, o tom nemuze byt pochyb. Rozdil v hernim zazitku (tedy jak se participantum hralo) pri 30 FPS a 60 FPS vsak prokazan nebyl, rozdily jsou tak nizke, ze bez problemu spadaji do statisticke chyby mereni.
Cobot: Presne to jsem mel na mysli, prakticky neni cas si hrat s enginem. Warhead je vice ke klasickym akcnim hram a proto je take pro radu lidi povazovan za lepsi nez puvodni Crysis. Optimalizace je slozitejsi. Minimalni HW naroky se podle me zvysily, ale optimalni jsou nizsi. Krom toho ma Warhead konecne maximalni detaily odblokovane i pro Win Xp. Kazdy prece vi, ze Crysis ve skutecnosti neni DirectX 10 hra.
Ono jde spíš o to že ve Warhead nebyl moc čas uhnout z trasy a ničit si baráčky. Takhle zpětně si vybavuju že v Crysis jsme se tím cíleně bavil, kdežto v datadisku jsme prostě šel takřka rovně a tím že jsme ten engine už znal a tak jsem ani neměl potřebu se tam vyblbnout.
Akorát mi přijde divný jak všichni říkáte že warhead byl lépe optimalzavanej. Mě jel tak v průměru o 15-20FPS hůře než původní Crysis. oboje nastaveno na maximum. Je ale pravda že warhead jsme hrál 64bit verzi.
Akorát mi přijde divný jak všichni říkáte že warhead byl lépe optimalzavanej. Mě jel tak v průměru o 15-20FPS hůře než původní Crysis. oboje nastaveno na maximum. Je ale pravda že warhead jsme hrál 64bit verzi.
marwel: destrukce warhead
Myslím, že tam byla udělána stejně dobře a domky jsem tam taky ničil a věž sestřelit taky šla, když ses dobře trefil, aspoň myslím.
Myslím, že tam byla udělána stejně dobře a domky jsem tam taky ničil a věž sestřelit taky šla, když ses dobře trefil, aspoň myslím.
No nevim, Warhead jsem hral na vyssi nastaveni nez puvodni Crysis diky lepsi optimalizaci. Bug si nemysilm, ze by to byl. Fakt je, ze kdyz nad tim ted premyslim, Warhead ma mnohem mene pripadu, kde by to bylo poznat. Jen minimalne cestujete po ostrove podobne jako v Crysis. Takze jsem si toho mozna jen nevsiml.
Úroveň destrukce do značné míry minimálně u prvního Crysis dost určovalo nastavení detailů v menu...
Marw: Ale jo, šlo to i ve Warheadu. Neměls tam bug?
Kdyz uz jsme u prvniho dilu Crysis a znicitelnosti prostredi. Neprislo vam, ze je v Crysis Warhead znicitelnost prostredi odstranena uplne? Mam pocit, ze jsem nemohl ani raketometem sundat vez se sniperem natoz znicit barak s plechovymi stenami.
Všechno je to o ulehčení práce vývojářům. Já osobně se teším na dobu, kdy budou technologie a techniky pro autonomní tvorbu prostředí (a HW, který to pak utáhne). Třeba Crysis 2 u mě trpí strašně tím, že na každém screenu vidím nezničitelnou krabici s neprůhlednými nezničitelnými okny, které se prý říká barák. V Crysis 1 bylo těchto objektů minimum, což se mi na něm hodně líbilo.
A u takového UE3 enginu je tohle dohnané do naprosté absurdnosti. Třeba teď jsem se opět chytal za hlavu, proč v Batman: Arkham Asylum mohu odpálit celou zeď, abych pak jako blb o dva metry vedle koukal na Riddler's Trophy přes polorozpadlou shnilou dřevěnou zeď kanceláře se spoustou oken, se kterou nehne vůbec nic.
A u takového UE3 enginu je tohle dohnané do naprosté absurdnosti. Třeba teď jsem se opět chytal za hlavu, proč v Batman: Arkham Asylum mohu odpálit celou zeď, abych pak jako blb o dva metry vedle koukal na Riddler's Trophy přes polorozpadlou shnilou dřevěnou zeď kanceláře se spoustou oken, se kterou nehne vůbec nic.
Jo laikovi jako jsi ty to prijde smesne, ale pro vyvojare je to skvela vec. Tak napriklad technologie rustu stromu je tu proto, aby snadno vytvorila celou radu odlisnych stromu. Stejne tak starnuti prostredi. Proste ti z toho vyjde cela rada moznych vysledku. A jelikoz se videa pouzivala nejenom jako hype pro hrace, ale i prezentace pro pripadne zajemce o koupi licence, naprosto chapu, ze tam neco takoveho dali.
garion: no jako přijde mi to směšné jako proma na far cry 2 kde prezentovali růst stromů!! tyhle věci mi prostě přijdou trapné
Jak se tu nekdo smal tomu videu se starnutim prostredi, zalezi na tom, jak je to udelane, ale pro designera to muze byt vynikajici vec.
Jinak jak jsem slibil vytah z clanku, bude, cetl jsem, jen se mi to ted nechce sepisovat. Snad zitra :)
Jinak jak jsem slibil vytah z clanku, bude, cetl jsem, jen se mi to ted nechce sepisovat. Snad zitra :)