Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

say: to že je to zrovna ten slavný Crysis nemusí bejt nutně na prd... i něco takovýho se určitě dá znova a znova pokud to člověka baví :-). Já ti taky hry co hraješ neberu jen by to chtělo trošku víc tolerance ;-)

pipboy: vždyt o grafiku jako takovou nešlo :-), jen sem se musel usmívat nad prohlášeníma Cryteku v minulosti.
Po dohratí dvojky musím len skonštatovať, že atmosféra džungle ma bavila viac a to tiež nepovažujem prvý Crysis za prelomové dielo. Hlavne ma mrzí, že za 4 roky nedokázali vymyslieť lepší príbeh (dialogy detto) a absolútne nezaujímavý hlavný hrdina tomu taktiež nepomáha.
Ja hral AC2 pred rokem a trvalo mi to dohrat nejakych 30+ hodin s tim, ze jsem dohral hru temer na 100%. Brotherhood hraju stejnym zpusobem, ale nebavi me tolik jako dvojka. Nejradsi mam ukoly s temi stroji, protoze se alespon na chvili dostanete mimo mesto a vyzkousite si odlisny styl hrani.
Kampaň v Brotherhood jsem měl za méně než 10 hodin, ale bylo to tím, že jsem nedávno před tím dohrál AC2 a tak jsem byl přesycenej těmi vedlejšími úkoly a skoro jsem je nejel.
I samotná kampaň ve dvojce (AC2) mi zabrala přes 10 hodin (renovoval jsem taky, ale to nezabere skoro žádný čas a sem tam jsem si dal nějaký vedlejšák). Nemyslím, že by na tom byl Brotherhood hůř a proč rozehrávat hned Brotherhood, který těsně navazuje na dvojku?
Zalezi na tom jak kterou hru budes hrat. Kampan Crysis 2 mi trvala 8 hodin (bez zapocitani opakovani nekterych useku), Assassin's Creed Brotherhood hraju uz nejakych 20 hodin, protoze se snazim plnit vsechny vedlejsi ukoly a renovovat Rim i kdyz je to na hovno mesto (zlata Florencie a Benatky ve dvojce). Ale kampan bych rekl se da dohrat velmi rychle.
Say: "Kdyby se zaměřili na něco jiného než pitomou střílečku...Proč musí být všechno ,,revoluční" zároveň tak levné?"

Já ty tvoje debilní příspěvky prostě někdy nemám rád....aspoň do toho nekecej, když se nestaráš o ostatní, co hrajou.


btw: Assassins je samozřejmě delší a v případě plnění kdejaké ptákoviny se jeho doba ještě prodlouží.
A časově je to náročné jak? Mám dát přednost Assassins skákačkám, nebo Crysis orgiim?

Pivo: Hraj si co chceš, mě je to putna a nějak ani nevím, proč o tom mluvíš. Vlatně... Ne... Moment, on to zase vytáhl z kontextu a upravil si k obrazu svému.
Say: Ano, všichni začneme hrát samá RPGčka a strategie, protože odreagovat se u skvělé....ehm vlastně pitomé střílečky je prostě na hovno....
Jsou to naprosto rovnocenné žánry a aspoň si člověk vždycky může zahrát to, na co má zrovna náladu.

Kdybych argumentoval jako ty, tak bych si tu možná i prosadil, že FPS jsou vysoko nad úrovní RPGček a strategií :-)
je to méně náročnější než první díl, ale to se dá, vzhledem k portu na konzole, čekat. i tak to vypadá a zvučí parádně (hudba mě dostala), hraje se to ještě lépe. poctivá FPS...
Dle mých zkušeností ano ... v prvním mi to grafika ve 1280*1024 a max. nastavení nedávala, tady v pohodě 30+ FPS.
Thellwin: Ono to má vážně menší požadavky než první díl?!
To je právě ono, vždyť on nikdo neříká, že není hezká, jen, že v porovnání s C1 je ta grafika subjektivně méně kvalitní. I tak to vypadá k světu. A svým způsobem jsem i rád, protože na mé "nové ultradrahé grafice" bych to asi nerozjel, takhle jsem si mohl narozdíl od původního Crysis zahrát se vším na max :)
Ale jezis dete nekam s tim "Crysis 2 ma horsi grafiku" ... No tak nevyuziva tolik efektu a neukazuje tolik detailu. Co to ma co spolecnyho s tim, jestli je hra hezka? Mate novou ultradrahou grafiku a sere vas, ze vam to C2 neospravedlni, to je cely.
Indian: Já vám je neberu, ale čas už tak vlídný nebude... Za 10 roků bude Crysis (směrovaný té kategorii hráčů) ,,nehratelný". Nehledě na to, že to většina 1-2x projde a tím to zhasne. Mainstream se tomu tuším říká.
say: nech nám ,,pitomé,, střílečky, mi ti zase necháme ,,komplexní,, RPG :-)
Na grafiku se stěžuje hlavně proto, že Crytek sliboval, jak to bude super a hlavně proto, že když je pokračování graficky horší než původní hra, tak je něco divně :)
Na grafiku si nestěžuju, jen by takový velký a uznávaný studio mělo jít za čím si stojí a ne se jen tak podvolit. :-) Ono by to přece jenom nějak šlo.
Není divné, že i přesto, že má Crysis 2 jednu z nelepších grafik her součastnosti, všichni/valná většina si stěžuje na grafiku? Come on, grow up! Tak to chtěli udělat na konzole, protože, byť PC hráče mají v oblibě, hodně se tam pirátí a zisky neměli nikdy moc valné, tak proto konzole. A v rámci možností to zvládli víc než bravůrně. Kdyby celá hra byla v CryEngine2, tak zase jsou extrémní námitky na optimalizaci, že jde jen o grafiku a ostatní prvky by zůstali v zaukotí. CryEngine 2 je nepřekonatelný a má ještě času dost.
Nejvíc k smíchu působily ty jejich technologie jak ve videu zestárne zeď o 100 let xD fakt super prvek
Crytek si hlavně sere do huby :-). Pamatuju si jak prohlašovali, že jejich primární platformou je PC a že konzole brzdí vývin her na něj. A prásk - máme tu Crysis 2, kterej vypadá skoro stejně jako jednička jen proto že přece to musí bejt na konzole :-)... to mě fakt pobavilo.

Každopádně hra mě i tak zajímá víc než první díl, už jenom kvůli tomu že tu neni ta zpropadená džungle :-).
Jo, všechny ty hry měly něco do sebe, ale osobně mě bavil pouze Far Cry a až teď Crysis 2.

btw: marw: jo, tys přišel o 20k. Já si to blbě přečetl a myslel, že jsi chtěl mít 20k
montano, trollit není hezký. Crysis, Warhead i FarCry jsou perfektní akce ve všech směrech. To že mají i nejlepší grafiku své doby (a nejen té) z nich nedělá "tech dema".
Marwel: Tak to jsi měl krutý bug. Myslím, že bys měl i více než 20k, protože já ani zdaleka nezabil všechny emzáky, jednou se mi to vynulovalo u 10k a přesto jsem vytunil skoro celý oblek. 50k jde určitě nahrát.
Jinak tohle je krasne :)
Skoda ze to cely neni napsany cervene a caps lockem :)

Ja to vidim na peknou osmicicku. Crytek do tretice udelal opravdovou HRU a ne tech demo. Diky... oh wait... konzolim? ;))
Šak jo, tak jsem zvědav na tvoje hodnocení. Já bych i sepsal koment, ale napíšu ho až po druhém dohrání z originálky na nejtěžší obtížnost. Docela se těším, už aby to dorazilo.
Taky jsem docela dostal chuť si zase zopáknout jedničku a warhead..kde na to má člověk brát čas, chjo.
Tahle recenze potěší Montanu :).
"We may as well be blunt and say outright that Crysis 2 is a lot better on PC than on consoles. That may seem an obvious statement and the reasons for it are similarly blatant – mainly that the graphics and controls are both immeasurably improved – but it’s still astonishing just how much better it is on PC."
Eru: Tak mas recht. Zkousel jsem to jeste znovu a opravdu te vojaci sleduji i kdyz mas neviditelnost. Ale pouze pokud jsou ve stavu pohotovosti a ne uplne na tvoji presnou pozici, ale do oblasti kde jsi. Napriklad v misi v pristavu. Kdyz jsi na strese domu ve stredu lokace a vsichni nepratele jsou v okoli. Ty se pak rozhodnes vratit se zpatky na zacatek, tak nepratele te budou nasledovat do te oblasti, ale ne primo na tvoji pozici. Pokud pak jejich stav pohotovosti skonci, zustanou tam, kde jsou. Myslim si, ze nejde o chybu umele inteligence jako spis o snahu vyvojaru hrace zamestnat. Krom toho se to nedeje porad, ale pouze nekdy v urcitych lokacich. Emzaky jeste proverim pozdeji.;-)

Jinak me to hrat podruhe bavi snad jeste vic jak poprve. Hraju 100% stealth na nejtezsi obtiznost.
To anulování bodů z emzáků je fakt docela průser. Zajímalo by mě, jestli roběj patch.
Eru: To jsem taky kontroloval a nedelo se to. Alespon ne u me. Zkousel jsem jednu situaci i nekolikrat a fakt se mi to nestavalo. Mas to opatchovane?

Pivo: Nevim jak u tebe, ale u me se nejenom ze vynuluji, ale jak jsem rikal, ukladaji se v zapornych cislech, takze pokud bych mel 5000 a odesel ze hry, musim pri pristim hrani nasbirat 5000 a az potom se mi zacnou nacitat. Mohl jsem takhle behem hry prijit tak dohromady o 20K. Mozna i vic.
marwel: A pokud se (vojáci při přemísťování, alieni při pobíhání) moc často trefují do míst kde se zrovna schovávám, tak je to náhoda?

Pivo: Jelikož mi také ubylo pár stovek, začal jsem si to hlídat, abych případně nahrál starší pozici.
Jediný bug, který jsem měl, byl ten, že se mi vynulovaly ty nanočástice, kterými jsem upgradoval zbroj. S neviditelností apod. jsem problémy neměl, ale taky jsem hrál na střední obtížnost. Nevím, jak to chodí na nejtěžší.
Tak jsem zahral prvnich par levelu abych otestoval AI a ne, zadne cheatovani jsem neodhalil. Jak vojaci, tak emzaci se chovaji prasne tak, jak bych ocekaval. Vojaci se premistuji a kryji, emzaci zbesile pobihaji a snazi se vas najit.
Mě AI příjde celkově dost tupá. Občas překvapí nějakým obchvatem, ale často se mi jen bezcíleně zasekává (hlavně emzáci). Stejně tak mě místy štve respawn, kde to působí jako pěst na oko. A taky se mi stalo, že jsem uprostřed vřavy zapnul neviditelnost a šel za docela vysokým krytem skrčený a nepřítel stejně věděl přesně kde jsem. Sice nestřílel, ale pořád čuměl na mě a to byl prosím pěknejch pár metrů ode mě. Takže zas na uplnou paranoiu bych to neviděl.

Dojmy se zlepšují. Po hodně vlažném rozjezdu se mi to líbí čímdál tím víc. Každopádně mi to až moc připomíná klasické blockbustery. S jistotou ale můžu říct, že se mi jednička líbila o trochu víc. Jsem holt ujetej na hustej porost (bez dvojsmyslu).
Mne se to nestavalo ani u emzaku. Na neviditelnost se dalo vzdy spolehnout. Pouze jsem si musel zvyknout na ten pomaly prechod do ni, kvuli kteremu jsem se mnohdy prozradil. Docela nezvyk oproti jednicce. Pozdeji se to ale da vyresit upgradem obleku, ale nasetrit 10 000 nanoneceho v pripade, kde se ti jejich pocet po vypnuti hry uklada v zapornych cislech je dost obtizne.
Eru: Pro kratší přechody a pro lidksé protivníky. Já fakt nevím, asi je to bug.
Eru: Nepřátelé mohli používat tepeplné vidění, ale to, co máte vy v nanosuitu.
Také vám AI podváděla? Často jsem měl problémy, že nepřátelé šli přímo ke mně, i když sem byl neviditelný. Nebo "Sonic" chvíli poté co vypadl proud se vehementně otáčel proti mně, i když jsem pořád měnil svoji pozici.