Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Komentáře

  • PC 65
Crysis mě zklamalo po všech stránkách. Nejprve jsem byl docela mile překvapen originálními nápady - především využití obleku, různá interakce s prostředím jako ustřelování stromů, různé nastavování zbraní...
Grafika nebyla špatná, místy pěkné detaily a podobně, ale celkově nic extra - ale to možná bude jen nějakými středními až vysokými detaily, které mi počítač zvládnul.
Problém největší však po čase nastal s hratelností. Stále se opakující mise založené na úkolu dostat se z bodu A do bodu B.
Nakonec jsem hodně misí dělal tak, že jsem sprintem proběhnul mezi stromy a letícími kulkami nepřátel a bylo hotovo.
Po čase do toho přišly jakési příšery a hra dostala jiný rozměr - pro mě ještě horší. Nakonec mě Crysis přestalo bavit natolik, že jsem to zvdal a nic mě nelákalo pokračovat v hraní.

Pro: Nanoobleku, zajímavá grafika.

Proti: Nepoutavé opakující se a nudné úkoly, nezáživná hratelnost, příšery.

+8 +15 −7
  • PC 90
Na hru jsem se také velice těšil, jelikož se mi velice líbilo i Far Cry. Hra zachovává svůj volný styl, což je na ní asi největší plus. Oproti FC je značně vylepšen příběh (btw všiml sem si, že tu doktorku dabuje Claudia Black) a celkové zasazenení o budoucnosti je skvělá volba.
Od obyčejných FPS hru odlišuje (krom výše zmíněné volnsti) mnoho drobností, jako třeba přizpůsobování zbraní vlastnímu stylu hry nebo že skoro každou věc můžete uchopit a mrštit sní.
Potěšil mě i nanosuit, který ale stejně máte většinu času zapnutý na zvýšenou odolnost. Na druhou stranu pokud používáte i ostatní scopnosti nanosuitu, má to na styl hraní docela vliv.
Naopak mi zůstával rozum stát nad malým dostřelem zbraní a ještě více nad Norrisovskou výdrží nepřátel. Výběr zbraní by také mohl být pestřejší, ale díky jejich předělávatelnosti se to dá přehlédnout.
Znám několik lidí, kterým se hra nelíbí a je to proto, že u hry nedokáží využít a docenit její unikátní způsob volnosti řešení. Poté se pro ně stává obyčejnou střílečkou.

Pro: příběh, grafika, volnost, hratelnost, drobnůstky

Proti: výdrž nepřátel, trošku sliby chyby ;-)

+16 +17 −1
  • PC 85
Tak kde začít :) Na tenhle titul jsem se dost těšil pač jsem ujetej na grafiku .)
A u tohoto titulu jsem nebyl vůbec zklamán ! Herní doba sice zhruba dosahuje osmi hodin v průměru,když někdo jako já nestojí hodiny na pláži a zírá na moře :D
Ale i umělá inteligence nepřátel je tu jedna z nejlepších co je dnes možno k vidění a to i přesto že Alienská část protivníků kolikrat vypadá že jí moc nepobrala.

Příběh neni nic originálního ale přesto zaujme a pobaví! Po grafický stránce tomuto titulu nejde nic vyčítat.Grafíka je naprosto úchvatná a člověk prostě strávý nepřeháním hodiny a hodiny jen rozímaním nad padajícím stromem, o jehož korunu se láme světlo :)
Hratelnost je hodně kladnou částí hry a to jak díky nanosuitu tak díky obrovské volnosti pohybu.
A zvuková stránka Crysis je skvělá! ozvučení jungle a všeho okolo co na ostrově je působí skvělým dojmem.

Ale abych ho moc nepřechválil tak co mě zklamalo byl konec hry. I když ten posední level je fakt epickej po grafický stránce tak ale završení děje mi moc nevyhovovalo.

To je tak vše odemně ke Crysis
PS:Zpracování vody Je naprosto skvělý už jen chybí physx a poupravení říček :D

Pro: Grafika,Hratelnost,Zvuk,Inteligence lidských nepřátel

Proti: Krátká doba,Inteligence Emzáků,Klíšé příběh

+16 +20 −4
  • PC 75
Graficky velmi povedená hra, v době vzniku hry bych si troufl říct, že z tohoto hlediska přímo nepřekonatelná, takže jsem si ji především z tohoto důvodu velmi užíval. Od začátku hry mě ovšem poněkud zarážela výdrž korejských vojáků, kteří po solidní dávce ze samopalu šli vesele dál proti mně, takže to působilo poněkud přehnaně, skoro bych řekl, že až trapně. Děj do 7.levelu, kde se výhradně bojuje proti korejským nepřátelům, byl zábavný, ovšem pak bohužel přišly na scénu létající chobotnice, které mi záživnost hry citelně pokazily, přestože jsem na ně po přečtení děje byl připraven.

Celkový dojem ze hry však i nadále zůstává dobrý, jsou však hry, k nimž se vracím s větší chutí.

Pro: excelentní grafika, do 7. levelu pěkný děj a akce

Proti: výskyt nadpřirozených protivníků

+44 +46 −2
  • PC 85
Hype nehype, Crysis je prvotřídní hra nové generace, možná ne co se herního konceptu týče, ale technickým zpracováním určitě. Grafika je prostě fantastická a i po roce patří k tomu nejlepšímu, co lze na našich upalcovaných obrazovkách spatřit. Taková nádhera se hraje skoro sama... Mno, naštěstí ne doslova, herní systém hráče z masa a kostí stále vyžaduje, ba co víc, snaží se mu jeho hraní co nejvíce zpříjemnit díky výborné kombinaci svižné akce a taktiky a novým featurkám jako je nanosuit. Jeho ovládání je intuitivní, účinné, ale nikoliv povinné (což je možná i trochu škoda). Obrovskou předností Crysis je také vynikající prostředí a design levelů, hráči je sice předestřen klasický lineární postup, ale aspoň na oko se pohybuje v krásně otevřeném světě a má pocit realističnosti. PS: Vřele doporučuji hrát minimálně na druhou nejtěžší obtížnost, neboť ta vás lépe donutí k taktickému myšlení.

Dodatek po 15 letech, aneb Crysis Remastered
Až čas ukázal a potvrdil, že Crysis představoval jeden z nejvýznamnějších milníků grafického pokroku celé videoherní historie. Z původní hry zestárly prakticky jen textury, protože přeci jen hra musela být dělaná tak, aby byla spustitelná/hratelná i na kartách s 128 – 256 MB VRAM. Ani po 15 letech stále není standardem, abyste mohli granátem srovnat kulometné hnízdo se zemí, nebo lámat stromy v libovolném místě, do kterého vyprázdníte zásobník. Crysis je hra, která sice již v době vydání trpěla na silné (a hratelnostně i o chlup lepší) konkurenty Bioshock a Call of Duty 4: Modern Warfare, nicméně svou snad až fotorealistickou grafikou obstojí i dnes. Nač tedy remaster?

Chápu, že pokud Crysis byl testament tehdejších technických možností, chtěli tvůrci svůj malý vizuální zázrak zopakovat i v roce 2020. Crysis Remaster tedy nepřišel na svět, protože by ho byla potřeba, ale prostě protože mohl. Bohužel jeho první verze byla natolik zpackaná, že původní hře akorát tak pošpinila jméno. Vzhledem k tomu, že Crysis je v prvé řadě technicky brilantní hra, ponořil jsem se i já do jeho technických detailů. Pokud původní Crysis měl nějakou technickou slabinu, byla jí špatná optimalizace na multi-core procesory. Z grafů vyplývá, že výkon vám přidá pouze druhé jádro, ovšem vyšší počty jader, typické pro dnešní procesory, už nepřidávají vůbec nic. Crysis Remaster tento neduh nedokázal opravit, což v kombinaci s high end grafikou a nebeskými nároky způsobilo, že v době vydání nebyl plynule hratelný na žádném procesoru. Multi-core optimalizace byla významně zlepšena až v současné verzi 2.1. Přesto na nejvyšší nastavení existují ve hře místa neboli „pohledy“, v kterých klesá FPS třeba i desetinásobně, což už rozhodně nesvědčí tolik o hardwaru samotném, jako o softwarové optimalizaci.

Za výchozí chybu v Remasteru je obecně považováno to, že tvůrci fakticky neremasterovali počítačový Crysis, ale jeho PlayStation 3 konverzi. A právě z toho vyplynuly názory, že Remaster vlastně za původní hrou zaostává. Jednalo se o zjednodušenou fyziku, kdy např. vegetace nereagovala na výbuchy nebo střelbu do listů. Kdy destrukční model byl v některých detailech zjednodušený – např. když si chcete vystřílet prkna z plotu jako na pouti, najednou se vylámávají pouze v předdefinovaných místech, namísto kdekoli jako tomu bylo v původní hře. Detaily, zbytečnosti někdo by mohl říct, jenže stačí, aby si toho všimlo pár youtuberů a recenzentů a názor o zpackaném remasteru je na světě. Stejně jako na konzolích také zmizelo vyklánění, a dokonce došlo na vystřižení celé mise v letounu. Na jednu stranu, se prý tvůrcům od začátku „nelíbila“, na druhou stranu jej tiše do verze 2.1 vrátili (i s vykláněním) zpět.

Poslední kontroverzní změnou je větší saturace barev. Vlastně u remasteru Modern Warfare 2 jsem tu barevně atraktivnější „augmentovanou“ realitu chválil, šel totiž ruku v ruce s filmovým zážitkem, který hra poskytovala. V Crysis Remastered mi sice nevadí, ale nemyslím si, že hru „vylepšuje“. Celkově si ale po 2 letech patchování můžeme oddechnout, že Remaster už není horší než originál, bravo, dodávám s ironickým nádechem! Každopádně přiznávám, že za 10 éček jsem si ty grafické orgie užil a koupě nelituji. Crysis se velmi dobře hraje i dnes, byť stealth prvky (resp. umělá inteligence) jsou zjednodušené a akce nedosahuje intenzity Call of Duty.
+30 +31 −1
  • PC 80
Vynikající hra s (možná bohužel) dokonalou grafikou která dojela na spatně provedený launch, a paradoxně tu grafiku. Ta se totiž v době vydání hýbala pouze na uplně nejrychlejších grafikách, a v extrémním nastavení se to nedalo na ničem hrát ani téměř rok po vydání. Neslýchané, běžné snad jen v dobách softwarového renderingu.
-17 +4 −21
  • PC 85
Konvenční střílečka s průměrným příběhem, překvapivě zábavnou hratelností (díky nanoobleku) kterou z lehkého nadprůměru pozdvihává !!!naprosto neskutečná ultra-mega-hyper-giga!!! grafická stránka. Pokud na to máte HW. Já mám a všechny ostatní hry oproti tomu zpětně vypadají jako kozí prdel. To se prostě nedá Crysis odpárat, byť mi na grafice tolik nesejde. Tady je to ale takový pokoukání, že za to nahazuju 15% navíc.

Pro: GRAFIKA, nano-suit, možnost vypráskat celou základnu v pokročilé fázi hry holýma rukama, level Assault

Proti: docela stereotyp, slabá tanková bitva, vševidoucí helikoptéry, slabší začátek

+12 +14 −2
  • PC 90
Tuhle hru jsem nejdřív zatracoval (nedohrál sem ani blby demo), ale pak jsem ji dal šanci a totálně mě uchvátila. Zdá se mi, že v ní většina lidí (taky jsem mezi ně patřil) vidí spíš tech demo než hru. To je však krutý omyl. Crysis mě sebrala hlavně pytlem možností jak ji hrát. Jde o jednu z mála her, která se dá projít krvavym masakrem stejně dobře jako stealth způsobem, kdy některé mise nezabijete ani slepici (vyzkoušeno). To je zde umožněno právě díky nanosuitu(elegantní obejití nějakého pofiderního polorpg systému). Máte od začátku všecky možnosti a marš si hrát, jak se ti to líbí.
Stejně variabilní je i herní prostředí. Zima působí jako výborné osvěžení a ve vesmírné lodi vám spadne čelist až to ťukne o stůl.
Ikdyž je ta hra sama o sobě výborná, tak ji doporučuji opravdu hrát aspoň na té 8800, protože bez nádherných scenérií je to jen půlka zážitku. Pokud nemáte, tak dejte Crysis na chvíli k ledu, než si pořídíte něco lepšího.

Pro: Každý si v ní najde něco, pokud jej nudí jako střílečka, tak proč ji hraje jako střílečku?

Proti: Na elitní specialni jednotky sou hrdinove nějaci ofrklí:)

+20
  • PC --
Vývojaři udělali graficky (na dnešní dobu) dokonalou hru... a to je na hře asi tak všechno zajímavé. Hra mě vůbec nechytla. O čem to jen bylo? Vůbec nevím, pořád jsem chodil po džungli a 90% času strávil neviditelnej, aby mě nepřátelé neodhalili (těžko se schovává rojnici korejců v úzkém kaňonu se semtam nějakou dírou a stromem). Hra mě dost rychle omrzela, ale kdybych to nehrál, o nic bych nepřišel.

Prostě hra na kterou ještě dneska hodně lidí nemá dost silnej HW a nic jinýho, kvůli čemu bych si to někdo měl určitě zahrát, hra nenabízí. Vůbec se nízké prodejnosti nedivím, rozhdoně za to nemůžou piráti, prostě hru, která vám pojede s pekelně nízkým FPS a má stupidní příběh, nikdo nechce...

Pro: Grafika, fyzika

Proti: Příběh, levely, nuda a všechno ostatní...

+6 +14 −8
  • PC 75
Inu Crysis. Technicky spickova FPS na kteru se da koukat s otevrenou tlamou, pokud na to mate stroj. Hratelnosti vicemene prumerna a FarCry bylo bezpochyby zabavnejsi hrou. Z prumernosti vytrhnou nektere pasaze v kombinaci s vyuzivanim vlastnosti nanosiut. Zpatky do prumernosti ji spolehlive stahnou zas jine pasaze, v zasade vetsina hrani dal od dobyti pristavu, i nektere useky pred tim. Pribeh je tupy jak rit a v zaveru naprosto debilne useknuty.

Pokdu mate nadupany stroj a chcete si to nalezite dokazat, zahrajte si Crysis. Pro situace "nemam ted nic lepsiho na praci, nez hrat treba tohle" taky bohate staci. Ale ze by priznivce FPS (ostatne jakykoli hrac) o neco zasadniho prichazel, kdyz se na Crysis vykasle, to se vazne rict neda.

Pro: nanosuit, grafika

Proti: hw nároky, tupý příběh, hratelnost často pokulhává (rozhodně se málokdy zvedá z průměru)

+9 +16 −7
  • PC 85
Takže hru jsem odzačátku odsoudil , na Xzone jsem ji zhodnotil jako odpad (co jsem to proboha provedl) . Naprosto skvělá hra , nekonečně mnoho možností díky editoru . Stále nové mapy,příběh,dabing to všechno je parádní , hraju to uz po třetí a stále objevuju nové cesty.
1-Prostě jsem dal maximum speed a vybehl z auta a ten lanovy most preběhl (chtělo to štěstí ale nakonec jsem prežil)
2-Autem jsem sjel z útesu a vyskočil v půlce do vody , poté mě čekal asi 10minutovy boj s helikoptérou
3- Objevil jsem plně novou cestu podél toho útesu (dá se to celé objet) jsem si říkal jestli tam mám vůbec jít ale autoři mysleli i na to a poslali proti mĚ plné naložené auto (měl jsem C4 nanosuit a oni nevedeli kde jsem , pohodicka) sebral jsem zbraně a helikoptéru jsem zničil téměř hned a pak mě čekal výstup na vrchol.

Prostě od prvního okamžiku kdy vás to sestřelí skvělá hra.

Chápu lidi co to odsuzujou
1-Nemají na to compa
2-Jsou znechucení hypem , ale ať mi věři tohle jsem byl právě já , naštěstí jsem si našel čas projít to znovu a aŽ tehdy jsem pochopil že je to skvělé , neberte to jako revoluci ale jako hru.

Pro: Nanosuit,Zbraně,Dabing,Možnosti,Editor-Nové mapy,Sžití s týmem (až na aztéka ten tam řekl dohromady jen 3věty)

Proti: Moc lehké na DELTU , HW nároky ale to mě netíži , Zvuky zbraní (takové plivátka) , Chybí více destrukčních a sabotážních misí (jako Assault)

+36 +39 −3
  • PC 85
Ne ne.Tahle hra vůbec není tak špatná, jak ji někteří líčí.A ne, není ani revoluční.Hype jí skutečně ublížil, protože čekat na něco 4 roky, být každou chvíli masírován neskutečně skutečně vypadajícími obrázky, a pak se dočkat vcelku obyčejné střílečky..no, některým se to (vcelku oprávněně) zdálo málo.Ale já dávám Crysis vysoké hodnocení - proč? Příběh je sice klišé, ale zato pořádně epické klišé.Hratelnost byla celou hru dost dobrá, hlavně prvních pár misí (proti korejcům) bylo skvělých - různé způsoby postupu, stealth nebo agresor, krásně doplněno nanosuitem.Druhá polovina hry je lineárnější, ale taky má něco do sebe - navíc atmosféra je místy opravdu super.Nenáviděná vetřelecká loď mi přišla skvělá.Poslední mise na lodi měla tak geniální grafiku, že jsem se hodinu kochal jenom sledování deště na palubě : ).Celkově mi Crysis přijde, co se technologie týče, o několik let před konkurencí (Unreal engine hry, Resistance..).Hratelností se jedná podobnou záležitost jako FarCry, ikdyž místy o dost lineárnější (ale zase místy variabilnější - létání, tanky, nanosuit).Takže v pohodě..

Pro: Technologie, nanosuit, zábava

Proti: HW nároky

+38
  • PC 95
To byl podzim 2007: Gears of War, Kane s Lynchem, Call of Duty 4, ale pro me byl vitez Crysis. Nevim kdy jindy nejaka hra takovymto zpusobem technicky predcila vsechny ostatni. Ted je to pres pul roku, a na PC neni hry s lepsi grafikou (uvidime ceho se dockame ve Far Cry2..) Ale samozrejme to neni jen o grafice, na Crysis me necekane dostal i pribeh a velice rozmanita hratelnost.

Pro: necekane pribeh, GRAFIKA, atmosfera, rozmanitost

Proti: chapu nasranost majitelu slabsiho zeleza v dobe vydani hry..

+1 +11 −10
  • PC 100
Nez hra vysla tak sem si ji v hlave oznacoval jako blbost, a to porad do te doby nez sem si ji zkusil a samozrejme dohral. Neverim jeste do ted (Far Cry jsem dohral az ted po Crysis, a rikam ze Far Cry je oproti tomu slabota) jak ta hra byla uzasna. Prvni pulka docela nuda...nuda...Ale pak jak se vleze do ty hory, no proste bomba, od ty doby se mi ta hra vysplahala rychle na hodnoceni 100%. Sice hra par chyb (hlavne inteligence nepratel - no hruza) a bugu, ale kdo ji nehral jakoby nezil :) .

Pro: Grafika, engine, moznosti (oblek :D ), zvuky (dabing), ceske titulky v zakladu,

Proti: Inteligence protivniku, mala volnost pohybu, narocnost na PC, mozna trochu i hudba, par chyb a bugu.

-16 +4 −20
  • PC 95
Předem upozorňuji,že jsem nadšenec do her...Pro mě zatím nejlepší FPS co jsem kdy hrál(po boku Stalkera).Taky pro to,že jsem ji neodinstaloval od doby,kdy vyšla.Průběžne hraju pořád,zkouším různé situace jinak,a ani jednou se mi nestalo,aby něco probíhalo stejně.Fyzika je neuvěřitelná-chce si s tím jen pohrát a uvidíte na co se dá přijít.Grafiku nemá cenu komentovat-to je skvost.Leveldesign je perfektní,AI je vysoce nad průměrem-pro ty co štěbetaj že je tupá-dejte si to prosím na největší obtížnost,jinak o tom prosím vůbec nemluvte-AI se pak chová úplně jinak.Pokud jde na vás víc jak 3 vojáci,tak to je dost problém..Úprava zbraní-velice povedené-jak vizuálně,tak prakticky.Mohlo by být akorát více zbraní,to je trochu škoda.Nanosuit je vychytávka číslo 1.Takto jsem si ještě ve hře nevyhrál jak s nanosuitem..Perfektní možnost hrát jakýmkoliv stylem-podle chuti hráče.Otevřenost herního světa-podle mě tak akorát.Není to Stalker s totální volností,ale to by pak příběh stratil spád,ale stále je tu velký prostor pro taktiku-pokud někdo říká že ne,tak podle mě si to tam neumí najít-to není chyba hry samotné.Příběh je klišovitý až běda,na druhou stranu mě to chytlo a jsem velice zvědav,jak to po návratu na ostrov dopadne..Taky na chystaný přídavek Warhead.Jedině zvuk ve Stereo formátu mě trochu zaskočil-upřímně jsem čekal Dolby 5.1-hra takového formátu,by to měla mít.Toliko omýlaná HW náročnost je jen otázkou času,mimoto 8800GT 512(nebo ATI obdobu)má snad dnes každý koho znám.Není chyba hry,že chce i za 4 roky stále konkurovat ostatním.Jako že 9 měsíců po vydání nemá přemožitele a nějaký pátek ani mít nebude.Pro mě perfektní vychytaná FPS-nezbývá mi než poděkovat Cryteku za perfektní práci.

Pro: Fyzika,grafika,AI,leveldesign,krásně klišovitý příběh,nanosuit,hustá tanková bitva

Proti: Málý arzenál,zvuk pouze ve stereu(jinak nazvučeno výborně)

+19 +20 −1
  • PC 95
No zpočátku sem byl velice zklamán. Ale hra si mě získala až po několikarém přemlouvání se. Ano je na ní vidět jak byla tvořena jen pro účel grafického enginu. Ale když člověk překousne umělou demenci tak se z namyšleného "ošklivého" kačátka vyloupne čistá a ničím nezkažená hra, která má nárok na titul hra roku. Všechna to špatné ve hře čiší z toho, že autoři se snažili udělat co nejdynamičtější engine. Tak např. v editoru se nachází položka pro dynamické zmrazení objektu. Bylo to ve hře použito? Nebylo. Hold toho ze začátku moc naslibovali, a v některých případech se jim to i podařilo, ale nedokázali to adekvátně "prodat". Velká škoda, jen doufám že když už mají engine hotový tak se zaměřej víc na hratelnost a AI.

Pro: Má to sem smysl vůbec psát?

Proti: Záporů okolo hry je spousta ale hra samotná špatná neni.

+13 +15 −2
  • PC 90
Pro mě osobně příjemné překvapení, protože vyhypovaný hry mě automaticky odrazují. Každopádně považuji Crysis za hru, která stojí (prozatím) na vrcholu vývojového řetězce žánru FPS. A určitě to není jen kvuli vizuální stránce.

Pro: Audiovizuální stránka, správně béčkový příběh, macho postavy, nelinearita, neustálá proměna herního stylu, nanosuit, fyzika

Proti: HW nároky, průměrná AI, některé levely ke konci hry

+7 +13 −6
  • PC 70
Hra, ktorej veľmi uškodil hype. Pokiaľ Vás nezasiahol a chcete si zahrať pohodovú FPS s peknou grafikou a slabším príbehom, tak neváhajte. Pokiaľ chcete hru, ktorá nie je hrateľnosťou "len" lepší priemer, tak chodte o dom ďalej.

Pro: grafika, fyzika

Proti: slabší príbeh

+10 +15 −5
  • PC 35
PRO NECHAPAVE A FANOUSKY NECIST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jedna z nejhorsich her co sem kdy hral,prekona leda Bad Boys II.Crysis je vazne Kryziz jak cyp,hodne velka krize:).Hodne tupa fpska,ketra sazi na grafiku,ale to je vazne vse co to hra ma.Neuveritelny hype tuto hru vynesl hodne vysoko.Hra delana proto,aby si lide koupili novy komp nic v tom nehledejte.Sprosty klon Far Cry kteremu nesaha ani po kotniky.V tak nove hre sem necekal tak tupou AI - fak nevidane co obcas vyvadela:).EA kapitola sama pro sebe.Melo to vubec nake zasahove zony?Korejci z metru naparim do hlavy cely zasobnik a jakoby nic.Cena?Se nedivim ze se to neprodava kdyz je to tak drahe,hra spatna a MP nestoji za nic.A este to svedou na piratstvi - fajn!:D.Pribeh vymysleny hodne jednoduchym chlapcem.Hra se snazi pusobit monstrozne,ale pokud jste proziravi:)....nano suit...celkem dobry napad ale v praxi?Naco kdyz mate pratelskou AI a malo kdo se trefi,navic to chtelo dopilovat.Vyhlasili ze po tak narocnem projektu uz zanevreli na PC platformu....zanedlouho oznamily ze 2jka bude na PC,drzi slovo kuci....Kolo u emzaku doma hodne trapne,plavani v plodove vode?:DStejne byli vsichni uplaceni aby se jednak kupovala hra a druhak hardware a vsichni na tom vydelali,aspon zcasti:).Postavy nudne,trapne hlasky,tak trochu banda macho typku s "mega" hlaskama na vylete do prirody.Zbrane?Heh od nepratel strasne a nicem,do te sve flinty ktera byla relativne ok(narozdil od toho ostatniho povlu) nemate porad naboje takze si ji ani neuzijete.Hudba zadna,fakt nejvetsi trapnost vsech dob.Abych nezapomel grafika celkem sla:),a parada ze pistolkou zkacite velke stromky a dalsi bugy v cele hre,proste kvalitka na 9/10 mozna spis od spodu:).Dycky kdyz si na tuto fantasmagorii jen vzpomenu je mi blbe a je mi lito herni komunito a urazku hram jako takovym,timto chci za Crysis udelat tecku v mem zivote a uz o ni neslyse:).Prislovi vejdi a neuskod se nekonalo.....Cloveku to jen pritizi,je mi to lito.....omlouvam se dotcenym fandum kteri i pres upozorneni nedbali varovani,je to ciste muj nazor takze kamenovani se zdrzte diky,sbohem Crize ;o).Snad trufnu nejvetsi pocet minusek:D

Pro: grafika,ta ale nic nezachranuje a ujizdet si na takove prasarne a vyznavat jen grafiku je na navstevu u pana Chocholouska

Proti: hra......AI,pribeh,vseobecna demence,hype,reklamni hnus,emzaci komplexne,ostatni......

-13 +21 −34
  • PC 95
Nevím, jak moc hře uškodil hype, jelikož jsem ji až do vydání nesledoval. No a příjemně překvapila. Příběh se mi líbil. Pravda, klišé to bylo, ale způsob, jakým byl příběh podáván bych se nebál přirovnat třeba k Mafii. O grafice a fyzice ani nemluvě. Hra je také vstřícná ke stylu hráče a všechny blbůstky v obleku došly svému využití. Pro mě jasná hra roku 2007.

Pro: Atmosféra, grafika, malý počet hluchých míst

Proti: povrchní děj (příběh, postavy,...)

+2 +9 −7