Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@SilentWolf (05.01.2021 17:34): Je to celý postavený černobílé, naivně, tak, jak chceme slyšet. Ale především je to plné nesmyslů, jakože první patche vyjdou AŽ v březnu, ale hra, tak jak ji zamýšleli, bude UŽ v červnu, plete si výrobce aut s taxislužbou, mluví o tom, že nějaký Miles napsal sidequest (nikdo s tímhle jménem v titulcích u téhle činnosti není), nejznámější toho jména je Miles Tost, ale to je level designer, nebo ten generický bug, který sám o sobě nedává smysl a který měl zavinit, že vystřihli celý arc, to je strašná blbost.

Jinak je myslím zřejmé, že patchování způsobí další odklady, první příbehový DLC bych tedy neočekával příliš brzy, nepřekvapilo by mě, kdyby bylo až na podzim.
@Paul (05.01.2021 13:08): A já beru zpět, že by bylo lepší to nepřekládat, protože se mi psychovize (a další slang) velmi zalíbila. Původně jsem si myslel, že se tím myslí jen ta činnost, ale protože to označuje i ty nahrávky, psychovize mi dává dokonce větší smysl než braindance. A zdrobnělina pévéčko je v kontextu všudypřítomnýho péčkovýho materiálu zlato.

@SilentWolf (05.01.2021 13:17): Nechci ti kazit radost, ale ten „leak“ je očividnej fejk, vlhký sen nějakýho zklamanýho fanouška, který vůbec nedává smysl. Celé je to postavené tak, že zlí kravaťáci sebrali hru hodným vývojářům a že ti teď potřebují od nás slyšet, že chceme cut content zpět a bla bla bla, včetně spousty nesmyslů jako, že vystřihli celý arc kvůli generickýmu bugu, apod.

První DLCéčko, hádám, bude nějaká konina, kosmetický věci, kyberpsychouš č. 451, apod.
@kristmeister (05.01.2021 16:12): Problém z hlediska lore s tím nemám úplně zásadní, ale viz ta má poslední věta, a ten pocit katarze na konci že jsem prošel "peklem" a splnil nějaký náročný úkol když se konečně doplazím k Mikoshi by byl silnější.

A jako hacker-polobůh: Chtěl bych aby na mě naběhlo tisíc lidí naráz a já jim všem dal mor, zkratoval výzbroj a vypálil jim mozky, hahaha, muhaha, MUHAHAHHAHA!! :D
@AlieN (05.01.2021 16:06): Tak bylo tam řečeno, že Arasaka má víc budov, takže veškerá ochranka nebude v téhle budově a Rogue ten plán dělala tak, aby se to stihlo dřív než tam stihne přijet celá armáda. Navíc víš jak, v Arasace si nejspíš nemyslí, že by 3 človíčci dokázali vyvraždit celou budovu po zuby ozbrojených vojáků v armorech :D
@kristmeister (05.01.2021 15:40): Ano, a byl ten konec hodně cool, ale pořád je toho málo.
Když do nejpřísněji střežené budovy ve městě nabořím s bombardérem a probíjím se skrz patra dolů, tak bych tam čekal doslova armádu, cannon fodder co se mi odhodlaně vrhá před hlavně aby padl při obraně svých corpo bossů, ne jen pár pěšáků a velkého mecha.... když navíc půlku z těch co tam jsou ještě nakonec vyhladí Alt. A je to stejně hlavně o tom že mě tam boje baví, a takhle to skončí zbytečně rychle
Prošel jsem si ostatní dva hlavní konce (ten secret si nechám na další průchod) a oba taky hodně dobré - těžko se rozhodnout který z nich je příběhově zajímavější, všechny se moc hezky doplňují. Ale jako u všeho, chtěl bych je delší a obtížnější, chybí mi tam pár úrovní probíjení se přes masy žoldáků Arasaky navíc.

Každopádně oceňuji že udělali tři (či snad čtyři) kompletně jiné finálové mise a lokace, to je hodně fajn. Byť pořád je mi trochu líto že se ten výběr konce neřídí přístupem hráče během celé hry, k čemu se víc přikláněl (jako u voleb backgroundu postavy je to finále jasně rozdělené na streetkid, corpo a nomad) a je to jen o tom finálním rozhodnutí... ale faktem je že takových her ani moc neexistuje.
@kristmeister (05.01.2021 13:15): počkat, v tom minivideu jsou záběry normal ze hry, nic z DLC, a žádný konkrétní info tam není. Možná tím jako chtějí indikovat že bude zahrnovat Judy, ale asi bych to zatím nepovažoval za kdovíjak směrodatný.
@Feidias (05.01.2021 13:16): určitě, však jak v Zaklínačovi 3.

Ale hlavně to bude cut content, co se jim na poslední chvíli rozbil a nezbyl čas to fixnout. :D

Pokud je leak pravdivý a opravdu si teď berou jako vzor No Man's Sky, bylo by to asi to nejlepší, co by Cyberpunk do budoucna mohlo potkat. A něco mi říká, že si dlouhou dobu nedovolí vydat cokoliv placeného.
BTW jak se tu nedávno facepalmovalo nad překladem Braindance = Psychovize, tak podle Ženíška (aktuální vortex) byla první verze toho pojmu "Virtuálek".

Myslím, že můžeme být rádi. :D
@marwel (05.01.2021 07:13): Dlho som ho porušený nemal, lebo som telá neschovával (v blízkosti neboli žiadne kontajnery), len zaniesol kdesi za roh a ked som niektoré potom už ku koncu schoval, tak som si to nevšimol.

Blbé je, že ani savy mi z doby predtým, než sa to stalo, neostali, musel som loadnúť celú misiu odznova.


@SilentWolf (05.01.2021 06:56): Toto sa občas stáva aj mne, alebo to, že postava sa sama od seba rozbehne a zasmykuje, napriek tomu, že celý čas držím crouch.
Do hája, teraz som ale dobre nasraný:

Robím vedlajší quest "Goodbye, night city" počas ktorého emám zabiť ani jednu osobu - už asi 2 hodiny celý areál stealthujem a všetkých len omračujem - len aby mi na konci hra povedala, že som túto podmienku nesplnil a fixerka mi vynadala.

Som čumel jak pero z gauča, že jak je to možné, či náhodu niekto niekoho nezabil alebo nejak neublížil omráčenému telu - tak som deprimovaný a nasraný loadol quest odznovu - a zisťujem, že v tomto areáli, pokiaľ ktorékovšek omráčené telo schováte do akéhokoľvek na to určeného kontajneru, počíta to ako zabitie.

Ma porazí.
@Paul (04.01.2021 23:02): Bude dlc a podle teaseru bude V, Johnny a Judy. Píšou Early 2021, tak snad maximálně konec února, protože na jaře mi vyjde Oddworld: Soulstorm a ten mi netrumfnou ani 5 DLC. Tak šup komentář :)
@Bursoft (04.01.2021 23:04): přesně tak. Ale chvíli jsem tedy v Mikoshi strávil rozhodováním.

S koncem jsem spokojen, ta jediná third person cutscéna na konci skvěle fungovala, podobně jako závěr Blood and Wine. Jen mě mrzí Takemura :) Jeho Rot in Hell vzkaz, i když ho chápu.
Jsem zvědav na jiné možné konce..někdy pro další dohrání.
Tak kdy vyjde Cyberpunk 2078: Arizona ? Jsem kvůli těm ultradlouhým titulkům dostal absťák.
Tyjo ani ty gigs nejsou vůbec špatné. Je to vždy trochu nečím okořeněné, že mi to ani nepřipadá jako repete.
@Garret (04.01.2021 18:45): dělá to ten launcher, při spouštění přes exe si to zapamatuje (ale to exe není provázaný se steamem, takže zas není playtime tracking). Ale mám dojem že jsem někde online viděl i řešení jak to rozjet přes launcher, zkus pogooglit.
jak je to teď s tím překladem - když zapnu češtinu, při restartu tam zpátky angličtinu...?!
@BUMTARATA (04.01.2021 15:27): Linka s Panam je dost dobrá a finále s ní ještě víc, vadí mi jen že tam toho s ní nebo pro ni nejde dělat víc, ale jo, tohle se Scorpionem a jeho pohřbem tam bylo dost divné.
@BUMTARATA (04.01.2021 15:27): Hmm a Panam lidi dost vychvaluji. Ja teda taky patrim spis do tyhle sorty. Ale nejsem si teda jistej, jestli jsou z ni vsichni udelani jen kvuli vzhledu nebo pribehu :) mozna kombinace, mozna jen vzhledu. Mne tam prisly vsechny zensky dobre napsany a hlavne realny. A zadna tlacenka nejakych vymyslu. Proste realny chovani a nazory. Zadnyho extra bidnyho questu (pokud ho odmitnete) krome takovy ty zastavky na silnici, kde me zval prevazenej zlocinec dovnitr, jsem si nevsiml :D
@AlieN (04.01.2021 14:12): Btw, asi nejvíc WTF quest ve hře. Vůbec jsem nechápal, co dělá V na „tajným“ pohřbu „nějakýho“ Scorpiona, proč tam není místo mě Panam a proč mi lidi dávají jeho motorku a jeho věci. Obecně mi celá linka s Panam přijde docela bídně napsaná…
@Guldy (04.01.2021 14:51): Mě nepomohlo nic, u všech aut které nemají opravdu hodně velký výhled z kabiny jsem to měl takhle pokaždé, jezdit se dalo jen když venku nesvítilo slunce - pak to přesvětlovalo oproti skutečnosti venku pořád, ale už jen snesitelně.
@Bursoft (04.01.2021 13:06): "spatne" se jezdilo jen s low riderem, kde to je logicky, mas dlouhou kapotu a nizkou sedacku. To mi prislo cool :) a s nicim jinym jsem problem nemel a na silnici bylo videt dobre. Jo na jezdeni v dunach si obcas musis switchnout pohled, ve meste ale ne. Ja vyuzival a zkousel vsechna auta, takze mam stejnou zkusenost jako Paul (04.01.2021 13:26).

@Feidias (04.01.2021 13:30): Presne.

@AlieN (04.01.2021 14:12): Tohle svetlo je bug. Parkrat se mi to stalo a kdyz se switchnes do 3rd personu, tak vidis, ze takhle nebo vubec nesviti. Ve first personu ti ale zustane zaseknuty v tyhle podobe, da se to vyresit vystupem a nastupem myslim. Presne uz nevim.
@Paul (04.01.2021 13:26): A jak zvládáš tohle? Nebo to byl problém jen u mě?
Motorky jsou fajn, u těch jsem v fps taky často jezdil, ale já auta hodně střídal a chtěl jezdit průběžně ve všem. A to už pak imerzi moc nepomůže, když jsem to každou chvíli musel měnit.
@Guldy (04.01.2021 12:59): je to první hra, kde skutečně používám first person i v autě. Dost jsem chtěl aby bylo first person v autě použitelné a je. Sice s výhradami a jak v kterém autě, ale je.
@Bursoft (04.01.2021 13:06): Neřekl bych hromady. Zkoušel jsem všechny auta a kde bylo posazení příliš nízko byl Caliburn a Aerondight (u toho to vzhledem k ceně zamrzelo). Většina aut a všechny motorky až na jednu mají first person perfektní. Moje nejoblíbenější bylo tedy trio Porsche, Quadra V-Tech a Herrera Outlaw GTS, z motorek Jackieho Arch a Kusanagi.
Ale bylo by dobrý, kdyby v updatu to nízký posazení upravili.
@Charllize (04.01.2021 13:08): Víš ono ale není úplně dobře když máš výhled z luxusního auta stejný jako z tanku :)

Já kvůli tomu taky ježdění ve first person vzdal, i když jinak bych ho tu měl hodně rád. Jednak kvůli malému výhledu, který navíc u nomad aut ještě bývá o to víc blokovaný bordelem na kapotě, a jednak kvůli rozbitému HDR, které při pohledu z půlky aut totálně přesvítí výhled ven až do jednolitě bílé.