Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Komentáře

  • PC 60
První komentář po letech, poslední navždy!

Nedávno jsem běhal z Rutgerem Hauerem po Krakově v remasteru hry Observer. V rámci jedný bytovky tam byl cyberpunk svět vyobrazenej tak, že mě ze vší tý temnoty, bolesti, chudoby a utrpení běhal mráz po zádech od úvodu po finish. Byl to svět, do kterýho bych se fakt nechtěl probudit.

A pak je tady Amerika!

Příbram 2077
Coby uličnický nomád jedu pouští vstříc slávě a bohatství. Pravděpodobně do nejnásilnějšího a nejšpinavějšího města Kalifornie. Futurismus na mě z tý prérie vyskakuje z každýho ujetýho metru. Stanice rádií jsou hrůzostrašný a poslouchat to je rizikovější, než nocovat pod širákem v obklopení kojotů. A tak jedu. V očekávání, že si nevystřelím alespoň první dvě hodiny, se hned něco podělá a já prožívám chvíli, jak z her na automatech v budově Jednoty roku 1998.

Ale OK, do Night City jsem dojel, byť první dojmy byly spíše negativní. Pak jsem ale jezdil dalších osmdesát hodin a něco se během toho stalo.

Třebaže prvních šest hodin, tedy intro, působilo spíše špatně, po prvním patchi se mi všechno líbilo víc, bavilo mě to víc. I když opravný balíček za to asi úplně nemůže. Grafiku jsem vymrsknul do 2k a detaily kam až to šlo. Jen ten ray tracing si dělal z počítače srandu. A tak celá hra vypadá moc pěkně. Hlavně při východu slunce, při probouzení města. Davy lidí kráčí ulicemi, na silnicích se tvoří zácpy, všude je nějakej hluk a kravál a halasení, celý to má úžasnou atmosféru, která je vtahující a opojná, jako v málokterý hře. Při pohledu na oděvy postav dokážete odhadnout, z jakýho jsou materiálu. Skoro i cítíte pachy nejbližšího bistra, stánku, nebo bezdomovce. A tak běhám všude převážně pěšky a kochám se. Zkrátka z hlediska grafiky a atmosféry je Cyberpunk strašná paráda.

Říkám strašná paráda? To proto, že všechna ta paráda umí poměrně rychle přejít ve STRAŠNOU komedii, až v horor. Davy lidí se náhodně generují, nereagují na mojí přítomnost a rádi levitují. Projíždějící auta jezdí v útrobách silnic, zvuky občas vypadávají. Kdyby bugy byly NPC postavy a město pódiem, bylo by to největší stand-up vystoupení na světě. Ve chvíli, kdy začnete bugy hledat, jsou totiž na každym kroku. Veškerá vážnost jde tak stranou a váš prvotní výraz nadšení se mění v smích, pak v poker face a následně v čistou frustraci! Bugy totiž přímo ovlivňují hratelnost. Často se proto stává, že kvůli nim nelze splnit to či ono.

Hlavní příběhová linie byla místy hodně fajn a třeba navazování vztahu s Panam bylo vyloženě mistrovský. Co si mohli tvůrci odpustit byly boss fighty (to mě vždycky tak nějak vytrhlo ze zážitku). Povedený jsou i některý vedlejší úkoly (pro poldu Rivera, pro nábožensky pošahanýho vězně, pro Panam a pro řadu dalších). Vedlejší mise jsou zároveň i kamenem úrazu, protože jakmile splníte ty příběhový, začne se to už jenom opakovat.

AKCE
Dle videí, která vyšla před vydáním hry, bych si myslel, že to bude mít super pocit ze střelby. Akční stránka byla ovšem hodně průměrná. Do jistý míry za to může totiž fakt, že zatímco nepřátelům stačí dvě rány, aby zabili vás, vy do nich musíte nesypat dva zásobníky. Ideálně do hlavy! Chápu, všichni jsou hrozně augmentovaní, mají vychytávky jak hovado, ale pořád jsou to lidi. Je jasný, že hraju RPG a musím si zlepšovat postavu… a tak (to by ale, kurva, nemělo mít vliv na sílu kulky, nebo na typ zbraně, kterou smím použít). Každopádně střílím samopalem a nebaví mě to, střílím brokovnicí a nebaví mě to, krájím katanou a… jsem v blahu! Taky klasický kolt je docela dělo. Takže katana, kolt a sniperka – tím se dá dohrát celá hra. Pokud vám to neseberou zmrdi, kteří vás zajmou do svý bytovky a je nemožný je zabít a vzít si to zpátky.

Co mi hodně vadilo během tvrdý akce? Šílenej dubstep-techno-shit soundtrack, kterej ze všeho udělá akční rychlo jebku, jak z posledního Dooma. Soundtrack mimo akci je ovšem parádní, a dokonce i v určitých pasážích pomáhá efektivně tvořit atmosféru světa a emocí. Rádia jsou pořád hrozný!

No a jak jsem si tak chodil s Rudgerem Hauerem po bytovce v Krakově, měl jsem dojem, že tamní pravidla hybných sil fungují, přestože vlastně žádnou velkou interakci s prostředím nevykonávám. To ovšem v Night City fyzika funguje naprosto ujetě. Když běžíte, zastaví vás i poloprázdná taška s odpadem. Musíte do ní střelit, aby došlo k nějaký reakci. Taková reakce pak kolikrát rozpoutá fyzikální punk jak hovado.

S čím jsem se taky často potýkal, byl naprosto šílenej inventář a hrozivě navrženej strom vylepšení. I po třiceti hodinách hraní jsem objevoval nový věci.

Ale tak dobře. Je mi fuck, že hra vyšla o tři měsíce dřív, než měla. Pařím všechno, ničím pouliční gangy, hledám grafity, psycho mag……………….……………jím katano…………………………….………kurv…………………………………………………………………………………………………jeb…………………………..…………………íči………. em hru konečně dohrál!

Ta hra je tak obsáhlá, že napsat na ní recenzi je skoro na osm let, a ani tehdy byste do ní nedokázali zahrnout všechno, přičemž na hodně věcí byste zapomněli úplně.

Už mě to nebaví! Prostě tvůrci si ukousli neskutečně velký sousto, nedokázali ho rozžvýkat, a tak ho vyplivli. Akorát ho nedokázali už zformovat do původní podoby, protože entropie – kde je Nolan, když ho všichni potřebují?!

VERDIKT
Místy – v rámci příběhových aktivit – velká paráda. Jindy – v rámci čehokoliv dalšího – převážně komedie a utrpení. Cyberpunk je vývojářský selhání zabalený do krásnýho vizuálu, který začne bejt opravdu zabavný ve chvíli, kdy se objeví Silverhand. Nebylo by od věci, kdyby se už vykašlali na open-world hry a začali vyvíjet takový, který budou technicky a příběhově propracovaný do posledního detailu (Half-life, Bioshock, Max Payne, atd). Taky bych si konečně rád zahrál hru, která není sci-fi, fantasy nebo horor. Tož tak

PS: Tahle hra nebude dobře stárnout, už takhle mám pocit, že jistý věci (fyzika, pohyby) jsou hodně outdated.

Pro: grafika, OST, svět, některý postavy, dabing, Keanu Reeves, příběh

Proti: OST, miliarda bugů, většinou nudná akce, inteligence NPC, zbytečně natahovaný dialogy,...

+21 +28 −7
  • PC 80
Po cca 8 letech od oznámení konečně vyšla hra, u které byla očekávání kvůli obrovskému marketingu, kvalitě předchozích her a samotnému nadšení hráčů vyšponovaná na maximum. Z toho všeho se dalo jednoduše podlehnout hypu a očekávat herní revoluci v oblasti RPG v otevřeném světě. Jak to nakonec dopadlo? Cyberpunk 2077 je bezesporu dobrá hra, za kterou jsou vidět tisíce hodin kvalitní práce. Přinesla hra to, co od ní hráči očekávali? Tady si každý samozřejmě může odpovědět za sebe, dle mého názoru úplně nenaplnila svůj potenciál.

Příběh a questy:
Rozhodně nejsilnější stránka hry, ve které přímo exceluje. Ačkoliv je hlavní linka poměrně béčkovým příběhem, je plný zajímavých postav a kvalitně napsaných dialogů. Vedlejší questy pak svou kvalitou hlavní linku mnohdy převyšují. Obecně je příběh hráči výborně prezentován, a je to ten důvod, díky kterému jsem se celou dobu hraní bavil. Mírným nedostatkem je, že je příběh vlastně poměrně lineární. Volby jsou přítomny především ve vedlejších questech, kde také veškeré jejich dopady končí. Hlavní linka je ovlivnitelná víceméně pouze v tom, kolik konců se objeví ve finálním výběrů před závěrem hry. Nelze tak tvrdit, že by cokoliv, co během hraní uděláte, ovlivnilo, jak příběh dopadne. Dopadne přesně tak, jak si vybere v rozhovoru na konci hry. Zároveň se dají některé vedlejší questy označit za nedotažené. Často zmiňovaný konec questů s Peralezovými mi přijde v pohodě, ale třeba u questu s CyberPsychos bych očekával nějaké zajímavější rozuzlení, než jednověté poděkování, když uz jsem si dal tu práci jich pochytat všech 17.

Gameplay a RPG prvky:
Tady hra zapadá do průměru dnešní doby. Samotné souboje, ať už na blízko či nadálku, případně plížení, neobsahuje žádný výraznější prvek, který by Cyberpunk posunul nad ostatní hry tohoto typu. Samotný rozvoj postavy je také vlastně poměrně chudý, zaměřených hlavně na pasivní perky zvedající % u zbraní, výdrže, a podobně. Jako jediný aktivní skill mě napadá snad vrhání nožů, které ale vzhledem k tomu, že hozený nůž nejde získat zpátky, absolutně nepoužitelné. K aktivním schopnostem pak přispívají úpravy těla, kde však 3 ze 4 bojových úprav jsou melee útoky, které se od sebe zas tak neliší. K určité nezajímavosti rozvoje systému pak přispívá fakt, že se celkem jednoduše můžete i na max obtížnost dostat do stavu, kdy způsobujete poškození 100x převyšuje hodnotu HP u kteréhokoliv protivníka. V tu chvíli se z hry vlastně stává regulérní střílečka.

Technický stav:
Kapitola sama o sobě. I PC verze obsahuje řadu bugů, které sice nebrání v hraní hry, ale dokážou vás ze hry "vytáhnout". Výše zmiňovaný kvalitní příběh tyto věci převyšuje, za sebe však musím uznat, že ve chvílích, když jsem hrál "gigs" a zločiny, lezly mi tyto bugy poměrně na nervy. Může to být způsobeno tím, že mě v tuto chvíli netáhl příběh a byl jsem ke hře více kritický, nebo je prostě hra mimo hlavní linku a vedlejší questy více vyladěná. Více než tyto bugy však hru shazují nedokončené mechaniky, u kterých je vidět, že nejsou chybou, ale že byly kvůli nedostatku času zalepeny narychlo do stavu, aby aspoň nějak fungovaly. Příkladem je například AI civilistů a zejména systém policie, u kterého by momentálně bylo lepší, kdyby tam vůbec nebyl.
Je jasné, že chyby budou do budoucna opraveny, u těch chybějících mechanik bych si na to spíš nevsadil. V době, kdy hra oficiálně vyšla však nelze tento stav omlouvat tím, že to v budoucnu bude lepší, nebo že to bylo způsobeno tlakem investorů na vydání hry.

Verdikt:
Cyberpunk 2077 je nadprůměrnou hrou, trochu však působí jako lineární střílečka s kvalitním příběhem, která je zbytečně zasazena do otevřeného světa, který je sice na pohled krásný, ale ve funkčnosti v mnohém pokulhává.

Herní čas: 77 hodin

Pro: Skvěle podaný příběh v hlavním i vedlejších questech; vizuální a zvuková prezentace.

Proti: Technický stav; nedotažené herní mechaniky.

+20
  • PC 90
Slušnou várku zajímavých příběhů z Night City jsem si užil jako už delší dobu málo co a i když cyberpunk obecně není zrovna můj šálek kakaa, tak město a hlavně jeho kultura dávají veškerému dění notnou dávku autenticity.

Zbytek hry při nejmenším není špatný, ale vesměs všechno má nějakou tu mouchu. Nejsmutnější je asi vývoj postavy a vybavení a to snad i do té míry, že si říkám, jestli by nebylo lepší to všechno vyházet, respektive masivně zjednodušit. To, co předvádí Cyberpunk, je z velké části jen dementní honba za vyššíma Číslama.

Naopak se mi líbí systém dialogů, do kterých se nijak explicitně "nevstupuje" - prostě přijdete k postavě a rovnou se vám zobrazí dialogové možnosti, případně na vás začne mluvit a pokud to není nějak důležitá scéna, můžete se vesměs kdykoliv sebrat a odejít. A když je před váma víc postav zároveň, prostě se možnosti pro jednotlivé postavy slijou do jednoho seznamu. Celé to působí docela přirozeně, jen občas chvíli trvá, než dialog "začne", nebo nemůžete odpovědět, bo stojíte moc daleko - postavy se během rozhovorů občas pohybují, protože proč ne.

A jinak...střelba celkem funguje, stealth má potenciál, ale málokdy představuje výzvu, jízdní model má mouchy, ale bavilo mě (a doporučuju) spíš všude jezdit. Lokace... sem tam je nějaká cesta přístupná pro "specifický" build, ale obecně se asi kdokoliv dostane kamkoliv. Implantáty jsem z větší části odignoroval jako nepodstatné, ale třeba vysoké skoky otevřely nějakou tu neortodoxní cestu. Crafting a upgrady - s tím jak hra funguje, je považuju za zbytečnost. Celkově vzato, prostě by si to zasloužilo nějaký redux, který by vyházel většinu fičur pro fičury a zbytek překopal na něco smysluplného.

Cyberpunk 2077 byl spolu s Metro Exodus taky hrou, na které jsem chtěl docenit ray tracing, když na to mám konečně železo a (na rozdíl od Metra) rozhodně udělal dojem. Akorát v mlze/bouři mi přijde, že to nemají tak docela poštolované + déšť vypadá celkem tragicky.

Tož asi tak. Není to zrovna silných 90, ale už jsem dlouho nic podobně dobrého nehrál, tak co už.
+19
  • PC 100
Tož Cyberfunk2024 2.1. Na magická slova: "CD Projekt Red oficiálně ukončil vývoj Cyberpunk 2077" jsem https://i.kym-cdn.com/photos/images/original/000/415/209/3b4.png dlouhé čtyři roky a oni delších 10. Tahle absurdní nadprodukce se projevuje v revoluční cinematičnosti hry, která mi dala třetí, objektivně 100% mistrovské dílo, navíc pocukrované faktem, že se jedná o sci-fi, takže tři formativní žánry mého dětství jsou kompletní (Mafie - krimi, Dark Souls - fantasy, CB77 - televarieté). Jackie jednou profázoval skříní, Rogue i přes svůj věk dala Valentovo trojité salto s pěti vruty a pár (dvě) NPC se ponořilo do stěn betonu Megabloku, kde mám byt - toliko dnes k bugům. Chápu, že "situace kolem CB77" obzvlášť za pandemie musela být studená sprcha, bohužel se ale ukazuje, že i inteligentní hráči se nechávají příliš strhnout většinou. Píší rozhořčené dopisy, točí výkladní skříň civilizace v podobě Youtube videí a jako každej druhej zamumlaj a odfrkaj to podstatné, aby se mohli rodit eseje přetékající banalitama a nadinterpretacema. Nyní to podstatné.

Příběh, příběh, PŘÍBĚH!!!: Reevesova nejlepší role. Ten animovanej panák má víc charismatu a lépe napsané řeči, než všechno z filmografie herce. Do Rogue jsem se při konci "Slunce" normálně zabouch a do mrtvoly Smashera vystřílel tři zásobníky za to co jí proved a za to, co o ní řek. S Panam v tanku se mi začal zvedat stůl i když jsem měl ruce za hlavou a to ani není můj typ. Judy je přesně můj typ ty vole a voni z ní musí udělat lesbu to bys brečel. Riverovi ani Kerrymu jsem pusu nedal, nejsem buzna a z konce "Ďábel aneb vyřešte kostku" sem se musel jít vydejchat na zahradu. Byť juvenilní emocemi, dějem nesmírně precizní a masivní. Vzorově zpracované výrazy očí a řeč těla, RDR2 se může jít zahrabat.

William Gibson: Prý je to jak GTA. Ano je. Jako moje nejoblíbenější GTA2. Gibson je samozřejmě hráč, který na to jde od programátorských základů ryzího ajťáka o tom nepochybuji ani na vteřinu, ale v jedné věci má recht. V CB77 jsem postrádal víc hraní v kyberprostoru, víc toho surreálna, kdy se Henry z knihy objeví na pláži virtuální reality. Víc (kyber)psychotropních drog by taky neškodilo. Reálně to s GTA5 sdílí jeden vážný problém:

"Mileniál číslo #2091888 - na hrách si nejvíc cením hratelnosti": GTA5 má dodnes zmršený systém správy vozidel. Michael musí do garáže, kde nic není, vstoupit, hledat ve vzduchoprázdnu aktivaci skriptu, pak se mu zobrazí katalog jeho aut. Franklin si koupí tank. Následně zjistim, že k tanku potřebuju hangár. Franklin si koupí hangár. Tank se v hangáru neobjeví i když si ho koupím podruhé. Franklin běhá po hangáru jako blázen a hledá skript na katalog. Dodnes. CB77 je to samý v bledě modrém. Obskurní staty desetinných čísel, zbytečné +tiery, až relativně nedávno relativně smysluplný upgrade unikátních zbraní a modifikace běžných zbraní je otravný i tak. Podělaná výroba, kdy žoldák bude sedět někde na obrubníku a s nářadím v kufrech na opravu iphonů rozebírat hodinky s vodotryskem, aby si udělal lepší stínítko na lampu. V inventáři je samozřejmě radost se orientovat stejně jako ve Witcherovi. Celý to vyházet a postavit jen na rozumně odškálovaných cenách u obchodníků.
 
brrrrmmm: Určitě zábavnější jízdní model, ale stejně jako z části boj na blízko, nyní už jen tak z 15-25% rozbitý. Kolize nejsou logické a jednotné. Střelba ok. Zvlášť se mi líbí to protěžování pistolí, které dalo vzpomenout na .223 ve Falloutu. Lepší než Fallout 4 a určitě šťavnatější než arkáda Gtáčka.  

Ženíškův překlad: Výraz “kotrmelína” jsem slyšel naposledy, když mi bylo tak 8. I přes chyby, nádhera.
+17 +18 −1
  • PC 65
Nebudu chodit kolem horke kase. Pred vydanim CP2077 jsem se vsem informacim vyhybal, po vydani tez a kdyz jsem hru konecne rozehral, nevedel jsem o ni temer nic. Ocekavani jsem nemel zadna a pokud by se hra jmenovala treba, ja nevim, "Ideas copied from Altered Carbon novel" a vyvijela by se rok, pristupoval bych k ni stejne.

Po dohrani konstatuju, ze CP2077 je naprosto obycejna mirne nadprumerna hra, jejiz nejvetsi konkurencni vyhoda je zasazeni, nebo chcete-li zanr. A to samozrejme jen v pripade, ze vas kyberpunk nejak extra tankuje, jinak si i tento "bonus" muzete s klidem skrtnout. V jadru jde o obycejny mix GTA s novymi Deus Ex (Human Revolution a Mankind Divided), pricemz kazda z techto slozek je horsi, nez original. V mixu bohuzel neschazi mor vsech open nebo semi-open RPG, tedy obri mapa posypana ruznymi vedlejsimi aktivitami, zakazkami, minor questy a tunou otaznicku a ikonek vseho druhu. Bohuzel balast neni jen na mape, ale po vzoru novych Deus Ex her i v realnem svete kolem vas - vsude se vali milion veci, predmetu, trashe a balastu, ktery muzete sbirat. Hrac tak opet celi klasickemu dilematu: Ignorovat to, ale tim tak trochu jednat proti instinktum pruzkumnika a sberace a mit v hlave porad cervika pochybnosti, jestli o neco neprisel, nebo vse otrocky a bez premysleni sbirat a cistit kazdou mistnost, nez se posunete dal.

Zbytecny balast je bohuzel priznacny i pro cely RPG system jako takovy. Kazda zbran ma 10 vlastnosti a nevim kolik ciselnych charakteristik, aniz by na nich realne zalezelo. Vse krome DPS je zbytecne. V ramci vyvoje postavy rozdelujete body do zakladnich charakteristik, perku a perky se dale vylepsuji podle urovne jejich hlavniho atributu. Na konci hry jsem mel asi 20 nevyuzitych perku a 7 skill pointu, protoze me hra nijak nemotivovala je investovat do rozvoje postavy a drtiva vetsina perku, ne-li vsechny, mi prisly zcela zbytecne.

Konec prvniho aktu je zrejme nejlepsi moment hry. Do te doby hrajete v podstate linearne a sledujete zajimave napsany pribeh a prvni velky twist. Od druheho aktu se hra otevre a zmeni se v ubisofti openworld, viz vyse. Kazdou minutu vam bude volat neznamy clovek, ktery zrovna po vas potrebuje to nebo ono. Hra vam bude cpat i takove blbosti, jako nove kousky do vaseho vozoveho parku, atd. Vedlejsi ukoly samotne jsou pritom napsany dobre a temer kazdy je necim unikatni a casto i zajimavy, jenze cloveka postupne prejde energie je vsechny delat, protoze je to porad dokola (ukol, finito, telefon, ukol, finito, telefon, ukol, finito, atd).

Jak jsem byl ze zacatku spise nadseny, ke konci uz jsem zoufale touzil hru dohrat a doslo mi, ze se k ni uz ani nevratim. Ostatni konce me nezajimaji a epilog toho, ktery jsem dohral, byl tak umorny a natahovany (skladani kostky, slovni asociace, beh na pasu), ze me dokonale presla chut dat si to znova.

CP2077 je v mnoha smerech takova Potemkinova vesnice, ktera je hezka na pohled a na chvili, ale cim dele v ni travite, tim prazdnejsi ve skutecnosti je. Technicky stav na konzolich, kdy hra na PS4 nesla prakticky hrat neresim, nebot jsem to hral na PC. Ze to autori pustili i na nehratelne konzole je prasarna, ale s kvalitou PC verze to nesouvisi.

Resume: Herne prumerna zalezitost s klasickym neduhem nevyvazenych otevrenych RPG: Dohrano s vedomim, ze jsem toho jeste mnoho nevidel, ale ze uz ani nechci. Kdyby ve hre zadny RPG system nebyl a CP2077 byla linearni vypravna adventura jako v prvnim aktu, bylo by to podle me mnohem lepsi.
+11 +16 −5
  • PC 95
I přes příšerný launch této hry se vybojovala na pozici za mě nejlepších her poslední doby. Modovatelnost a příběh tuhle hru táhnou a novej expansion byl také úžasný. Sem tam se ještě nějáky ten ojedinělý bug objeví, ale definitivně lepší než na launchi.

Pro: Silný a dobrý příběh, nádherně vypracovaný gameplay

Proti: Přijde mi že melee combat je overpowered

+2 +4 −2
  • PC 95
Na tuto hru už bylo nasypáno tuny hejtů a ranné verze si možná i zasloužily. Ale já starý zkušený herní pardál obratně na rok strčil hlavu do písku a počkal si na verzi 1.31, která funguje a i na CPU z roku 2013 a grafice z roku 2016 vypadá famózně. Neóny, odlesky, krásy i špína velkoměsta budoucnosti opravdu na jedničku. A od druhé kapitoly se příběh rozjede tím správným směrem. Opravdu hra na pohodu.

Pro: Město, postavy, příběh, cyberpunk !!

Proti: Technicky ranné verze hry, dnes už nic.

+1 +3 −2
  • PC --
V zaklínači jsem hlavní příběh dohrál a pro můj PC byl jako dělaný. Nová hra od téhož studia bohužel už moc můj PC nezvládá. Otázka je, zdali je to kvůli zastaralosti mého kompu nebo je to kvůli tomu, že je hra „nedodělaná“ – neoptimalizovaná. Osobně se přikláním k druhé variantě, protože mé problémy s grafikou, její framerate, se týkají také konzolí. V interiérech lze hru docela dobře hrát, framerate běhá docela optimálně, ale bohužel v exteriérech si moc hry neužijete, sem tam velký sek, který prostě nečekáte.

Grafické orgie všemožných nádherných scenérií si tedy neužiji, když bohužel musím hrát na nejhorší nastavení. Oproti westernové Red Dead Redemption 2, se kterou si její tvůrci dali práci, aby šla na různých sestavení PC, tak nejnovější hit internetových obchodů je celkem odfláklý. Asi je opravdu zdůvodněné, že tvůrci oddálili prodej hry o půl roku. Přesto ale hráči nejsou spokojeni kvalitou hry. Asi bude hodně optimalizačních oprav.


 
A to ani nemluvě, že si češtinu musíte nastavit v menu a při novém startu hry vám tam znova naskočí Angličtina.


Co tom tak říct, Je to prostě futuristická akce v nádherném městě, kde místo telefonem hackujete očima a rukama. Příběh hlavní postavy nemusíte už tolik znát. Spíše si můžete vybrat mezi třemi druhy postav, Nomádem, „Dítětem“ ulice nebo Korporátem. Každá z těchto postav může být jakéhokoliv pohlaví, jakékoliv barvy pleti a jakkoliv upravená. Máte totiž, jako málo her, možnost si svého avatara ve hře upravit dle svého přání.


 
Zatím jsem odehrál dvě hodiny a dostal jsem se prozatím opravu na začátek příběhu. Další části hry budu postupně odkrývat, během následujících dnů, abych pochopil a objevil celé principy hry, co nás čeká a čím si budeme moci svoji postavu vylepšovat. Dle velikosti města nás čeká opravdu hlavních a vedlejších úkolů.

Dle „zabuganovosti“ hry nás také čeká mnoho updatů, aby byly uspokojeni remcalové jako já.

A moje hodnocení?

Pro prvních hodinách nebudu přeci hodnotit celkovou hru, ale po technické stránce a z pohledu optimalizace musím hru hodnotit velmi slabě. 40 %.

Pro: Skvělý příběh v budoucnosti

Proti: Hra není pořád správně optimalizována.

-10 +4 −14
  • PC 100
Odehráno na PC a na rozdíl od ostatních .Tady nemá smysl psát romány tenhle masterpiece si 100% zaslouží.
žádná jiná hra mě tak nenadchla jako Cyberpunk2077. U jiných her kde byl game time tak 10 hodin bylo víc bugů jak za 150 hodin v open world šílenem světě. Hra mi na notebooku ani jednou nespadla. Takže jim u Jackieho tu neschovanou zbraň ve filmečku klidně odpustím. :D

Pro: Masterpiece po všech stránkách

Proti: totální žrout času :( - což bude mít dopad na znovuhratelnost stejně jak u Zaklinače 3

-13 +10 −23
  • PC 70
Budu docela strucny Cyberpunk 2077 neni spatna hra nic mene me hra vubec neoslovila je to spis muj problem nemam rad zasazeni cyberpunk ale i presto jsem hru hral a hraju jinak minusu je samozrejme vice nez plusu tedy u me zacatky teto hry byli strasne ( optimalizace bugy a tak dale ) po technicke strance jinak sliby vyvojaru o tuningu aut a podobne se ve hre vubec neukazali coz je za me strasna chyba a smula z pocatku jsem byl na hru opravdu nateseny nic mene prislo velke zklamani jak po technicke strance tak proste po vsech strankach hra me neoslovila Jinak timto nechci hru nijak urazet to vubec je to jen muj cisty nazor na Hru ktera proste jako naslibovana znela uzasne ale vysledek uz tak uzasny neni umela inteligence taky nebyla uplne uzasna co se tyka mesta tak mi prijde prazdne. Ted plusy hra ma opravdu krasnou grafiku mesto nightcity je krasne a zpracovane dokonale ( ale prijde mi prazdne ) Uzasny pribeh ktery chytne za srdce ovladani a RPG system skvely jako vzdy od CDprojectu hratelnost celkem suprova dobre odsype a celkove je hra docela prijemny zazitek pro fanouska cyberpunkovych veci je hra nutnosti timhle bych to asi vse shrnul Hra neni proste muj salek kavy co se tyka prostredi a tak dale ale i presto me dokazala vtahnout do deje i presto ze nemam rad cxberpunkove zalezitosti nic mene hra ma spoustu chyb ktere kdyby byly dotazeny tak by hra alespon za me byla naprosto dokonala a vubec by mi nevadilo ze tam je cyberpunkove zasazeni hodnoceni jake davam je ovlivneno tim ze nebyly dodrzeny sliby ktere vyvojari dali a take tim ze nemam rad cxberpunk coz jak uz jsem rekl je uj problem a nazor na vec ale kdyby hra byla dotazena dal bych klidne 100% tohle asi uz bude vse doufam ze se recenze libi jinak hru hraju znova ted ji mam rozehranou a mozna prehodnotim hodnoceni ale za me momentalne je to 70% protoze me hra nejak neupoutala
-18 +5 −23
  • PC 5
  • PS4 0
Jak já se na tu hru tehdy těšil a jak mě jenom zklamala. I když pominu ty bugy po vydání, různé nedodělky a laciné mechaniky, tak jsem po kvalitách třetího Zaklínače nečekal, jak špatně napsanej příběh tentokrát dostanu. K postavám jsem si takřka žádnej vztah nevytvořil a ty různé konce jsou kvalitativně zhruba na úrovni Mass Effectu 3, takže těžce neuspokojivé. Některé jsou frustrující, jiné prostě jenom blbé a další nefunkční. Mohl bych to tady rozebrat, ale proč s tim ztrácet čas? Na youtube je řada lidí, kteří to udělali za mě.

Pro: design Night City

Proti: příběh, rozuzlení příběhu, laciné mechaniky, hloupá AI, postavy, umělost animací v mnoha sekvencí, boss fighty...

-25 +4 −29