Chuck: popravde ano a ani nemaji zavazny duvod proc to davat na PC...
Diskuze
Parchanti, to by jim asi utrhalo žíly, aby to nechali i pro PC!
s tim demem si tedy davaji nacas! nevite kdy to bude v nasem regionu???
na PC jako obvykle tento darecek od EA nepricestuje...(stejne jak NFS a podobne)
Fg: Mohl bys sem hodit odkaz? Pro mě velmi nutná záležitost. ;-)
taaaak dnes bude demo 2jky, sem zvedavy jestli see posunou a jestli to konecne bude strasidelne....pac to bylo spis smocitelne :)
autoři si to museli doslova užívat :-)
Garion: Já jo - ta smrt s finálovým monstrem se mi stala, jelikož se mi v té jedné chvíli špatně mířilo, když jsem byl hlavou dolů. :-) Ale ten přerostlej parchant, který má slabé místo na zádech, mě takhle nikdy nezlikvidoval.
Chuck: Je zajimavy, ze hru jsem dohral, ale ani jednu z tech smrti jsem nevidel :)
Fg: Hlavne se mi libi, jak to ma brutalne presvetleny, asi aby se nebal :)
Fg: Hlavne se mi libi, jak to ma brutalne presvetleny, asi aby se nebal :)
Chuck: A co teprve na vlastní kůži, maso a kosti :-)
No s těmi animacemi si vývojáři docela pohráli.
No s těmi animacemi si vývojáři docela pohráli.
Prostě se jen ztratil a styděl se Isaaca zeptat na cestu. :-)
nejlepsi ,jak zmizel do neznama :D on to byl asi posahany duch :)
Bylo vidět, že chudák Isaac nevěděl, co si o něm má myslet. :-D
Uff, ještě že jsem některé scény v roli Isaaca nezažil. :-o
http://www.youtube.com/watch?v=WFUNguAX9d8&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=WFUNguAX9d8&feature=related
Však 8600 GT jsem měl taky a s 8400 GS se vůbec nedá srovnat.
Ale zas na 8600GT jel Dead Space naplno plynule... Flintu do žita bych asi ještě neházel.
Jelikož na mojí záložní 8400 GS jde (naštěstí můžu mluvit v minulém čase) většina i relativně málo náročných her velice bídně, tak mám bohužel podobný pocit jako Ty. Ale Jéžíšek by mohl zjednat nápravu. ;-)
Dunemaster: Jelikož v profilu nevidím Tvoji sestavu, tak snad bude pro Tebe užitečné aspoň tahle minimální konfigurace:
- CPU s 2.8GHz
- 1GB RAM (2GB pro Visty)
- grafická karta s shadery verze 3.0 a 256MB paměti, min. GeForce 6800 a ATI X1600
- CPU s 2.8GHz
- 1GB RAM (2GB pro Visty)
- grafická karta s shadery verze 3.0 a 256MB paměti, min. GeForce 6800 a ATI X1600
Dune: Na mé záložní Geforce 6600GT Turbo 128mb to je šílená slideshow. Jinak mi to jede krásně plynule, viz má sestava v profilu.
Hrál jsem to na 2GB RAM s ATI X1600 256 MB (notebook z roku 2006) na Centrino Duo a jelo to v pohodě.
Za 3 týdny to měním na 15,6" s rozlišením 1366 x 768, je to tak ideál, vyšší rozlišení je už strašně mrňavý a táhne to oči. A i nový hry na tom jedou v pohodě.
Chark: Taky mám 15,4 a nemůžu si stěžovat. Notebook stejně tak budu měnit, ale zůstanu u stejného rozlišení. Totiž 1280px je pro 720p ripy stvořené a velké notebooky už nejsou příliš přenosné.
Jsem rád, že tu nejsem jedinej kdo ještě má 17 palcovej monitor :) naštěstí se ještě dělají hry pro rozlišení 1280x1024 :D sice jsem už dávno měl v plánu koupit 20 palcovej monitor, ale vždycky se na to nějak nedostane.
Chark: Co se týče noťasu tak já mám na něm 10,1 palcovou obrazovku :) takže na tom nejsi vůbec špatně :D
Chark: Co se týče noťasu tak já mám na něm 10,1 palcovou obrazovku :) takže na tom nejsi vůbec špatně :D
JohnCZ: to chce klid, já používám notebook 15,4. Ale chystám se to vyměnit za větší a to na mocných 15,6 palce :)
MtD: Tak je to jasné. Vypnul jsem V-Sync a načítá to rychlostí blesku. A možná to s tím Isaacem nebude zas tak špatné, jak jsem si myslel. Díky za rady i trpělivost! ;-)
To chce vyzkoušet někde to právě jde znát a někde zase ne. Já jsem spíš takovej, že zapnu hru dohraju jí do konce a až pak mě napadne jestli bych se neměl podívat do nastavení. To se mi stalo naposled například u Assassins creed 2, kterej jsem dohrál na střední detaily i přes to jak jsem po dohrání zjistil mi hra jde na full v případě, že dám stíny na střední. Já si hold na grafice tolik nezakládám :)
Ale co, čas mám. :-)) V-Sync jsem právě vypnout nechtěl, protože je pak Isaac dost neohrabaný, tak vyzkouším ten zbytek a třeba se to chytne líp než ta "Celá obrazovka".
No to chce spíš vyzkoušet, aby jsi tim ale nestrávil víc času, než čekáním, na načtení hry :D
U mě jde jako první vždycky vyhlazování, vertikální synchronizace a filtrování textur, když potřebuju něco vypnout.
U mě jde jako první vždycky vyhlazování, vertikální synchronizace a filtrování textur, když potřebuju něco vypnout.
No právě, tohle mi nedělá ani Crysis. Teď jde o to, co povypínat. Antialiasing? Teď jsem jednu změnu zkusil, i když není zrovna nejpříjemnější. Vypnul jsem možnost "Celá obrazovka". Naštěstí tam nemám ty klasické široké černé pruhy, ale jen horní, v mém případě modře zbarvenou lištu. Ale fakt je, že ten loading trval necelých 10 sekund.
No já být tebou tak dám rozlišení na max a skusim snížit něco jiného. To rozlišení je totiž vždycky hodně znát. A půl minuty neni tolik i když v dnešní době mi přijde, že se načítají hry rychleji než dřív, takže by mi půl minuty asi taky přišlo hodně.
Tahle hra se po obměně LCD tímto problémem skutečně projevila jako jediná. Zkusil jsem to snížit až na 1600 x 900 (pak už je jen 1280 x 1024, ale to je pochopitelně rozplizlé), ale načítá to pořád poměrně dlouho (34 sekund), což mi přijde opravdu dost.
Přesně jak píše John rozlišení dělá hodně. Většinou to ale teda je poslední, co měnim v případě problémů.
Taky mě to mohlo napadnout, tak snad příště. :-) Holt je každá hra jiná, protože tahle je jediná, u které se ten delší loading projevil.
Protože čím vyšší rozlišení, tím vyšší náročnost a tím delší loadovací časy.
Změnil jsem to na nejvyšší možné, tj. 1920 x 1080, kdežto předtím jsem mohl nejvýše 1280 x 1024.
Teď hádám, ale nemůže to to být způsobeno změnou rozlišení ve hře?
Mimochodem, občas si tady se svým 17p monitorem připadám tak nějak trapně :)
Mimochodem, občas si tady se svým 17p monitorem připadám tak nějak trapně :)
No jestli jsi změnil při používání 22-ky rozlišení tak je to možné.
Od doby, kdy jsem vyměnil 19-ku LCD za 22-ku mi znatelně pomaleji načítají uložené pozice. Může to mít opravdu souvislost s touto změnou? Jednoznačně vím, že předtím to nedělalo.
njn...hornich 10 000 :)
Fg: Bohužel to tak opravdu někdy vypadá, ale je lepší to ignorovat, než je podporovat diskuzí s němAa :-)
Pivo: tou dobou sem uz spal ;), btw obcas to tu vypada, ze je tu plno slepic, smutne...
Pivo: To, že někdo píše text narychlo, neznamená, že si může dovolit více chyb než kolik je tam slov :)
Fg: Řekl bych, že si to nebere ani tak příklad z Bioshocku, jako spíš ze staršího System Shocku. V podstatě je to velmi podobná hra, jen lehce očesaná o určitý prvky a obohacená o jiný.
Nevim, proc me tu zminujes, ale ja to necetl a ani cist nehodlam.
Fg: Divím se, že ten blbec Garion do tebe za tvůj komentář nerýpe, protože některé slovní obraty byly trochu divné. Je vidět, žes to psal narychlo :-)
Ale jinak jsi psal, že ses na hru těšil, protože se ti už od pohledu docela zamlouvala a vypadá jinak než běžné "EAácké" hry a hodně jsi jí vyčítal věci, které asi každý, kdo se o hru trochu zajímal, věděl nebo by ho napadly.
Se skvělou grafikou a zvuky souhlasím.
Ale jinak jsi psal, že ses na hru těšil, protože se ti už od pohledu docela zamlouvala a vypadá jinak než běžné "EAácké" hry a hodně jsi jí vyčítal věci, které asi každý, kdo se o hru trochu zajímal, věděl nebo by ho napadly.
Se skvělou grafikou a zvuky souhlasím.
<br><br>Pro: Příběh, atmosféra, grafika, kreatury, vylepšování vybavení<br><br>Proti: horší hratelnost, někdy se dostaví stereotyp
Jsme to špatně formuloval, samozřejmě jsou to dvě rozdílný věci. Zvuk - super. Hudba - super. Imho to skvěle charakterizuje dění ve hře, na poslech už je to samozřejmě jiná káva. :-)
Barney: Postuješ hudbu (btw, mírně chaotická orchestrálka) ale bavíš se o zvucích? Tož jak?=D
Barney, no dovolím si odporovat, páč jsi úplně mimo. Ale já nevím... jestli mektáš o zvuku tak budiž, ale kvalita hudby... nenech se vysmát. ^_^