@Jab (18.05.2012 12:55): Leda pokud si postavíš smg z foukačky :-)
Diskuze
Hehe. Mám otázku... Může Witch Doctor v Diablu 2 používat submachine guns? Já jen jak moc Sulik ještě může být. :-)
@Giovanni Antonio Kekelli (18.05.2012 12:04): Jako chápu, jak to myslíš, taky si myslím, že hudba v D2 k té amosféře sedla jako prdel na hrnec a ještě dnes mě z některých melodií mrazí, ale měl jsi tyhle pocity už při prvním hraní D2? Já myslim, že se ti tak vryly do paměti kvůli častému hraní, až budeš hrát D3 pár let, taky si jeho hudbu zvykneš...
Zdravím, nebyl jsem v Betě a rád bych si Diablo 3 aspoň vyzkoušel. Chci se zeptat a někoho poprosit jestli by mi neposlal do osobní pošty pokud má někdo a ví, že ho nepoužije nikde 1 guest pass? :) Díky předem.
@USER47 (18.05.2012 11:36): Těžce populistický článek řekl bych - autor se snaží skutečně pro čtenost udělat maximum, co ovšem očekávat jiného od herního bulváru?
1. Nevím, jakou verzi hrál, ale problémy jím popsané mě za dvě otočení hry nepotkaly ani jednou - ano, hra má spoustu technických nedostatků, ale mě například ani jednou nevykopla. A to hraji od releasu a ve "východní Evropě":-)
2. Dělá si srandu s tím hledáním nastavení obtížnosti? To nehrál předchozí díly? Jak pak ale na druhou stranu může tvrdit, že se nic nezměnilo? Změnil se jen engine, skilly, mechanika soubojů a videa. Nezměnilo se - hmm asi příběh.
3. To, že obchodníci nikdy neprodávají nic užitečného je lež, stejně tak s tím dropem....mohl si to alespoň před psaním dojmů zahrát...
4. Co chválí, je zničitelné prostředí a hezky padající loot z beden...hmmm, tak to je tedy opravdu to nejpodstatnější.
Já netvrdím, že D3 nemá žádné chyby, to má a má jich hodně, ale tohle jsou vážně kecy:-)
@Giovanni Antonio Kekelli (18.05.2012 12:04): Hudba je o vkusu, to je jasné. Mám ale podezření, že přes tu řež by sebelepší melodie slyšet nebyly:-)
1. Nevím, jakou verzi hrál, ale problémy jím popsané mě za dvě otočení hry nepotkaly ani jednou - ano, hra má spoustu technických nedostatků, ale mě například ani jednou nevykopla. A to hraji od releasu a ve "východní Evropě":-)
2. Dělá si srandu s tím hledáním nastavení obtížnosti? To nehrál předchozí díly? Jak pak ale na druhou stranu může tvrdit, že se nic nezměnilo? Změnil se jen engine, skilly, mechanika soubojů a videa. Nezměnilo se - hmm asi příběh.
3. To, že obchodníci nikdy neprodávají nic užitečného je lež, stejně tak s tím dropem....mohl si to alespoň před psaním dojmů zahrát...
4. Co chválí, je zničitelné prostředí a hezky padající loot z beden...hmmm, tak to je tedy opravdu to nejpodstatnější.
Já netvrdím, že D3 nemá žádné chyby, to má a má jich hodně, ale tohle jsou vážně kecy:-)
@Giovanni Antonio Kekelli (18.05.2012 12:04): Hudba je o vkusu, to je jasné. Mám ale podezření, že přes tu řež by sebelepší melodie slyšet nebyly:-)
@Abel (18.05.2012 11:04): Mě nikoli, hudební doprovod z Diabla 2 si pamatuji dodnes, v hlavě si dokážu přehrát většinu melodií které byly v Diablo 2.
U D3 je to jen takový nevýrazný šum, opravdu šum, během hry to člověk ani nevnímá, což je opak toho co se dělo u D2.
Souhlasím že jde o atmosféru, ale atmosférická hudba a zapamatovatelná hudba jde "ruku v ruce", dle mého tohle Diablo 1 a 2 plnilo. Ne jen že ji člověk vnímal během hry ale zároveň si ji mnohdy opravdu pamatuje a to u D3 nehrozí. Během hry většinu doby ani nevím že tam něco hraje a to není dobře.
Grafika- Ano, co se týká vyspělosti grafiky tak třeba takové Sacred2 které je někdy z roku (2007?) je mnohem vyspělejší. Ale u Diabla 3 ta grafika ustupuje výtvarnému stylu, ten je u prostředí velice povedený (design monster to už je něco jiného :D), tedy dle mého.
Obtížnost a další- Tak to jsem rád že to tak nevidím jen já. Jinak já myslím že kdyby Blizzard nechal možnost používat uzdravující lektvary ve stejném stylu jako to bylo v Diablo2 tak je Diablo3 o dost snažší hra . Vlastně je to takové umělé nastavení obtížnosti tenhle prvek.
Tu Maghdu jsi popsal přesně, opravdu tak působí :)
U D3 je to jen takový nevýrazný šum, opravdu šum, během hry to člověk ani nevnímá, což je opak toho co se dělo u D2.
Souhlasím že jde o atmosféru, ale atmosférická hudba a zapamatovatelná hudba jde "ruku v ruce", dle mého tohle Diablo 1 a 2 plnilo. Ne jen že ji člověk vnímal během hry ale zároveň si ji mnohdy opravdu pamatuje a to u D3 nehrozí. Během hry většinu doby ani nevím že tam něco hraje a to není dobře.
Grafika- Ano, co se týká vyspělosti grafiky tak třeba takové Sacred2 které je někdy z roku (2007?) je mnohem vyspělejší. Ale u Diabla 3 ta grafika ustupuje výtvarnému stylu, ten je u prostředí velice povedený (design monster to už je něco jiného :D), tedy dle mého.
Obtížnost a další- Tak to jsem rád že to tak nevidím jen já. Jinak já myslím že kdyby Blizzard nechal možnost používat uzdravující lektvary ve stejném stylu jako to bylo v Diablo2 tak je Diablo3 o dost snažší hra . Vlastně je to takové umělé nastavení obtížnosti tenhle prvek.
Tu Maghdu jsi popsal přesně, opravdu tak působí :)
Tak jdu dneska k tomu kámošovi, co mi odřek kulec kvůli téhle hře, tak jsem na to zvědavej :) Snad to hraje na tv, aby to mělo grády...
edit: ono to není na PS??? Tak to teda klobouk dolů, Blizzarde.
edit: ono to není na PS??? Tak to teda klobouk dolů, Blizzarde.
Přidal jsem do odkazů zajímavů stránku jak tady nekdo hledal ten grafický filtr. :-)
@Giovanni Antonio Kekelli (18.05.2012 10:43): Hudební doprovod mi příjde na stejné úrovni jako ve dvojce. Ona hudba v Diablu měla vždycky spíš atmosférickou úlohu, než že by se měla nějak vrýt do paměti - to se snad povedlo jen jedničce v Tristramu.
Psal jsem už v komentu, že z grafiky ani z prostředí dvakrát uchvácený nejsem... On ten Titan Quest vypadá vážně lépe.
Jinak s boss-fighty souhlasím, když už přituhne, tak je to tím, že boss cheatuje - viz. Belial se svými chapadly nebo Diablo, který Tě zavře do klece a pak zvedne do vzduchu a ubere životy - dost arkádové, na můj vkus. Butcher mě taky překvapil, nevypadal jako závěrečňák. No a Maghda si sem odskočila z americké verze pohádky O Popelce...
Psal jsem už v komentu, že z grafiky ani z prostředí dvakrát uchvácený nejsem... On ten Titan Quest vypadá vážně lépe.
Jinak s boss-fighty souhlasím, když už přituhne, tak je to tím, že boss cheatuje - viz. Belial se svými chapadly nebo Diablo, který Tě zavře do klece a pak zvedne do vzduchu a ubere životy - dost arkádové, na můj vkus. Butcher mě taky překvapil, nevypadal jako závěrečňák. No a Maghda si sem odskočila z americké verze pohádky O Popelce...
Přijde mi že Diablo 3 tak nějak přišlo o to čím bylo vyjímečné. Ano, hratelnost defacto zůstala, ale je tam spousta věcí které mi vadí a které kazí dojem z jejího hraní, některé jsou přímo z hratelnosti a některé se jí dotýkají jen nepřímo ale stejně podstatně.
Třeba hudební doprovod. Je nevýrazný, naprosto zapomenutelný a nezajímavý, oproti D2 to pak platí dvojnásob.
Ohledně příběhu bych si postěžoval hlavně na několik charakterů, speciálně Maghdu která působí jak když vypadla z pytle se zbytky ze Sacred 2. A celkově mi do Diabla vůbec nesedí,.
Naopak pochválím grafiku, opravdu to není tak barevné jak jsem se obával, jen ten "kreslený dojem" je takový podivný a klidně bych ho u Diabla 3 oželel. Na druhou stranu úrovně jsou zajímavé a detailní.
A pak je tu obtížnost, přijde to jen mě, nebo jsou mnohdy mnohem větší problém samotné řadové potvory (podporované nějakým vylepšeným kouskem) než bossové? Krom toho že Bossové jsou zase nějak nevýrazní, vlastně jsem při jednom souboji ani nevěděl že je to finálový boss prvního aktu.. To by se tedy v D2 nestalo.:)
Třeba hudební doprovod. Je nevýrazný, naprosto zapomenutelný a nezajímavý, oproti D2 to pak platí dvojnásob.
Ohledně příběhu bych si postěžoval hlavně na několik charakterů, speciálně Maghdu která působí jak když vypadla z pytle se zbytky ze Sacred 2. A celkově mi do Diabla vůbec nesedí,.
Naopak pochválím grafiku, opravdu to není tak barevné jak jsem se obával, jen ten "kreslený dojem" je takový podivný a klidně bych ho u Diabla 3 oželel. Na druhou stranu úrovně jsou zajímavé a detailní.
A pak je tu obtížnost, přijde to jen mě, nebo jsou mnohdy mnohem větší problém samotné řadové potvory (podporované nějakým vylepšeným kouskem) než bossové? Krom toho že Bossové jsou zase nějak nevýrazní, vlastně jsem při jednom souboji ani nevěděl že je to finálový boss prvního aktu.. To by se tedy v D2 nestalo.:)
Příběh nikdy nebyl silnou stránkou Diablo :) Naopak hratelnost, výzva a temná atmosféra ano. Ty dvě první má, tu poslední ne, i když se setsakra snaží nám říct opak.
Já nechám svoje emoce ještě po pár desítkách hodin, abych věděl, co v sobě mají ostatní obtížnosti. Už při dvojce byla normal obtížnost jen jakýsi prequel. Člověk to prošel, aby mohl jít dál.
Já nechám svoje emoce ještě po pár desítkách hodin, abych věděl, co v sobě mají ostatní obtížnosti. Už při dvojce byla normal obtížnost jen jakýsi prequel. Člověk to prošel, aby mohl jít dál.
@7c (18.05.2012 00:05): Aha, njn, každý má jiné chutě:-)
@Abel (17.05.2012 23:44): Ne, dohrál jsem Normal. Hratelností samozřejmě myslím tu dlouhodobou (tj. Inferno). Příběh nepovažuji za hlavní důvod pro hraní D3, ale oproti D1 i D2 jsem v tomhle směru dost zklamaný.
@7c (17.05.2012 23:26): Takže chceš říct, že jsi to nehrál a pustil jsi si dopředu všechna ta videa na youtube?
Nečekal jsem nějaký převratný příběh, ale tedy výsledek je hodně špatný. Příběhové pozadí a s tím související atmosféra hry nestojí (dle mě) za nic. Zbývá jen doufat v samotnou hratelnost. Poslední část (včetně konce) 3. aktu je čisté "WTF" - ve smyslu, níž už asi klesnout nešlo (jako vážně - když už to má být B-- zábava, alespoň přidejte AAA exploze a tak)...
@Abel (17.05.2012 22:10): Jseš první recenzent jehož jsem recenzi na tuto hru četl, neděkuj já děkuju za info.
@MiDlo (17.05.2012 22:38): ten elective mode bych obzvlášť doporučil, protože umožňuje přehazovat skilly i mimo předvybrané kategorie primary, secondary, 1 slot, 2 slot, apod.
@Abel (17.05.2012 22:48): Jj, někdy se tam najdou i nějací obchodníci co prodávají velice zajímavé předměty.
@MiDlo (17.05.2012 22:38): V nepříběhových dungeonech můžeš natrefit na náhodně generované eventy (sidequesty) a taky zajímavý loot.
Hrajete jen hlavní dějovou linii nebo lezete do všech dungeonů, které se na mapách objevují? Má to vůbec nějaký smysl?
ps přebindování keys je nutnost! http://youtu.be/K21AFRKBt1Y (force stand still na mezerník, posunul jsem skilly na "q,w,e,r" a potion na "a", inventář "c", skills menu "x"... na záložce gameplay zaškrtnout "elective mode", "show advanced tooltips"...)
ps přebindování keys je nutnost! http://youtu.be/K21AFRKBt1Y (force stand still na mezerník, posunul jsem skilly na "q,w,e,r" a potion na "a", inventář "c", skills menu "x"... na záložce gameplay zaškrtnout "elective mode", "show advanced tooltips"...)
@konvice (17.05.2012 21:52): Dík za pochvalu - chtěl jsem na tuhle hru napsat komentář pořádně:-)
@Paul (17.05.2012 20:12): Mám stejný názor. V D3 mám nějaký 16 lvl. a zatím celkem nuda. Jedinná věc, která se mi líbí na D3 je hudba. V PoE používám cca. 3 útoky, kdežto v D3 jeden a jednu past na zpomalení.
Systém upgradu zbraní, spells, prostě všeho je lepší v PoE.
Systém upgradu zbraní, spells, prostě všeho je lepší v PoE.
To by mohlo být ono. To mé bylo na nějaké stránce zvlášť, ale byl to patch který se stahoval, takže mediafire by mělo být to samé. Zkusím to najít.
Edit:
V betě mi to pak na nejvyšší nastavení (nejvíce zaostřené/temné) vypadalo takto:
http://i46.tinypic.com/nye2kp.jpg
Edit:
V betě mi to pak na nejvyšší nastavení (nejvíce zaostřené/temné) vypadalo takto:
http://i46.tinypic.com/nye2kp.jpg
@Marty McFly (17.05.2012 21:31): Včera jsem na to náhodou narazil při hledání módů na WoT. Myslíš tohle?
Zatím co jsem četl koment od ábela to vypadá že se diablo 3 stalo lehkou vykrádačkou noxe.
Jinak pěknej koment ábele zabral trocha času co? :D
Jinak pěknej koment ábele zabral trocha času co? :D
Banner je jen estetická featura (nic nedělá), že jo?
Na betu Diabla 3 jsem aplikoval nějaký grafický filtr (co jsem kdesi stáhl), který hru vysharpenoval a vytmavil. Existuje něco podobného i na plnou verzi ?
@Abel (17.05.2012 20:15): dík
@MiDlo (17.05.2012 20:04): Smysl to má - umí vyrábět i rare vybavení a bez klenotníka na vyšší úrovni si lepší gemy neuděláš...
Osobně mi D3 připadá umělecky a graficky z těch nadcházejících hack and slash her nejslabší. Torchlight 2 má dotaženej ten cartoon styl, zatímco Path of Exile je pravej opak, žádná cartoon stylizace. Osobně mi PoE z těch her připadá nejzajímavější, už proto že přesně takhle jsem si představoval že by D3 mělo vypadat.
@Say (17.05.2012 20:01): No ale fakt - jsem si dneska pustil nějaký video a teda grafika pár let zpět, a je to takový malovaný a jakoby plyšový/plastový, nevím jak to popsat. A hlavně postavy skrz sebe procházej... jako nevim no, čekal jsem větší bombu. Krom 3D a fyzikálního engineu to nevypadá, že by se něco změnilo. Neříkám, že je to špatně, jen mě to překvapilo.
Má smysl levelovat Artisana?
@Walome (17.05.2012 19:41): Ta sedla=D
@valcik (17.05.2012 18:07): Vždyť to vypadá úplně stejně jako zbytek D3 :)
@Richmond (17.05.2012 19:08): :-) Dík! A co se týče Daggerfallu, tak na poli RPG je pro mě taky vítězem, v zábavnosti ale ne. Jinak jsem tím bodem mrazu myslel spíše inovace - všechno to byla pokračování/kopie zavedených sérii a za obrodu a přilákání větších mas k RPG žánru je mnohými považováno právě Diablo a pak samozřejmě BG.
Abel: Dal jsem plusko za komentar, ale mam vytku k te pasazi o tom, jak RPG bylo v roce 1996 na bode mrazu :) Kdyby dnes byl zanr na takovemto bodu mrazu, tak bych srsel blahem! V tom roce vysly tituly jako ROA3, Daggerfall, Ultima 8, rok predtim Stonekeep atd. atd. Samozrejme vsechny tyto tituly kvalitou drtive predcily zminene Diablo :-)
@valcik (17.05.2012 18:07): ROFL ti jednorožci chrlící krev při umírání. :D :D :D
@valcik (17.05.2012 18:07): To je nějaký fake, ne? Ale wtf...
@valcik (17.05.2012 18:07): Jj, už o tom psali i na EG jak se tam dostat..:)
Pamätáte si tajný kravský level z dvojky? Na jútubku už sa objavil tajný level z D3, vyzerá to naozaj strašne! xD
http://www.youtube.com/watch?v=JeQzJC-vS40
http://www.youtube.com/watch?v=JeQzJC-vS40
@Grecza (17.05.2012 17:53): Jsou to mulťáci, nikdo je upravovat nebude. Půjde to rovnou pryč ;)
schválně jak dlouho bude trvat, než uživatelé začnou upravovat ty 100% hodnocení
Já kolem 15%, prolezu každý milimetr mapy, rozbiju vše co tam je a nic.
Abel se snaží vyhrát soutěž o nejdelší komentář, zřejmě :-)
Rare předmětů se tam náhodou potuluje poměrně dost a pak si budeš moct pár i vycraftit u artisana. Asi záleží, jakej máš bonus na find magical items. Já mám +26% a čas od času něco padne. Jakou zkušenost máte vy?
@Giovanni Antonio Kekelli (17.05.2012 17:05): Je to o nahode (a predmetech, ktere zvysuji pravdepodobnost padani magickych predmetu). Treba bude mit RedDwarf takovou smulu, ze nenajde behem cele hry ani jediny.:-)
Třeba mají na serveru algoritmus, který dává pořádné předměty jen těm, kteří dali za hru co největší prachy, nebo jen u toho tráví co nejvíc času. Nedivil bych se.
@RedDwarf_Cz (17.05.2012 16:43): Divný, já jsem také ještě v prvním aktu a těch rare už mám několik (konkrétně 3 nebo 4). Tedy, pokud si je nepletu. A první rare předmět jsem měl poměrně brzo..
King už odpočívá, nic zajímavého mi z něj nespadlo. Asi ho párkrát killnu, snad bude štědřejší