Tak a je to tady! Do třetice všeho dobrého a zlého! V tomto případě tedy zlého a to ne ve smyslu ďábelského, ale špatného. Jak se říká mlčeti zlato,mluviti stříbro, ale jelikož komoditní trhy teď jednoznačně válcuje vzrůstající cena stříbra, tak já to na ten blejzárd prásknu! Tamním chlapcům vážně přeskočilo v bedně, už jen proto že demíčko téměř neexistuje, dlouho jsem se sháněl už po demíčku této hry se skvělou(marketingovou!) pověstí a je mi jasné proč nebyl v případě dema vydán veřejný release, místo toho se beljtzard chová tak ultra sektářsky a uzavřeně, že demíčko sehnat je nad lidské schopnosti, ale popravdě řečeno tuto taktiku chápu, jelikož v jiném případě by těžko šlapali v prodejnosti na paty Mincraftu(nutno podotknout že i tato statistika je podvodná, znám spoustu hráčů WoW co Diablo fasovali zdarma= další důkaz "kvality hry"),protože by každej viděl jak ta hra skutečně špatná a průměrná je. Upřímně je mi líto všech podvedených hráčů, kteří své koupě litují. Každý totiž ví že seriozní vývojář se nechová jak cikán se skořápkami na trhu, ale umožní hru všem vyzkoušet, nikoliv prodávat zajíce v pytli, v případě blejtzárdu pak podvodné kouzelné fazolky.
Po sehnání demíčka, jsem si musel sehnat plnou, protože jsem nevěřil, že tohle je dia 3, žel bohužel je. Nevím co vývojáři téhle hry celou dobu dělali, ale je přinejmenším zcela patrné, že vývoji věnovali minimum času, jinak by to nedopadlo tak neskvostně. Kvalitou to odpovídá o něco horšímu Titan questu a to i po grafické stránce vypadají téměř jako dvojčátka, siamská pro někoho rozkošná pro někoho nikoliv.
Grafiku považuji za hromádku neštěstí celkově ta stylizace...no nevím...když jsem čuměl na pohádkové domečky v první vesničce ala WoW, lehce jsem se pousmál a zkoumal každý detail, té "malebné" vesničky, nemusíme si nic nalhávat obrázky od Lady mají mnohem větší uměleckou kvalitu, ale pozor tímto to vlastně jen začíná a přichází grafická trapnost ala trapnost aneb diskotéka pro epileptiky, nepřátelé lítají tisíc metrů tam, pak zase zpátky, jedním úderem podpořeným silným výkřikem pokosíte kde co za doprovodného blikání podivných světel, jejichž zdroj vám je vždy záhadou. Tenhle pokus o epičnost, bohužel je jen velmi ubohým patosem a působí spíše komicky, ještě vtipněji snad působí vtipnost AI a tak na oko bijící naskriptovanost, zkuste se někdy zastavit u jednoho neškodného monstra a nechte jej dělat svoji práci, zjistíte totiž že všechna jsou skutečně slepá!!!! Jak jinak si vysvětlit to, že do vašeho charakteru z pravidla 1 až 5 bochne, pak odejde na vzdálenost pár metrů, postaví se k vám zády chvíli se tupě rozhlíží a pak zopakují celou akci a takhle to dělají do nekonečna. To že jsou všechna slepá je tedy naprosto logický závěr, jelikož se nejspíše vážně orientují jen podle smradu vašeho charakteru a zvuku, jinak je tento fail v 21. století herního průmyslu naprosto nevysvětlitelný, či nehorázná drzos! Opravdu mi chcějí blejzardi tvrdit, že v 21. století nejsou schopni porazit AI z 80 let?!
Po mnoha podobných zjištění jsem si musel vážně zodpovědět pár zásadních otázek. Má nás blejtzard za nemyslící idioty, nebo je skutečně cílová skupina hráčů mezi 10 až 16 rokem? Odpověď zní: ďůd nejspíše ano. Celá hra tak na mě působí jako laciný trik, kdy polonahá asistentka(efekty, trapná, epičnost, výbuchy) se za každou cenu snaží odpoutat vaši pozornost, aby mezitím mág provedl svou iluzi, tedy v tomto případě jak vytáhnout nepozorovaně prachy z peněženky a přesvědčit vás že to za to stálo. Prostě jen další cikánská(od slova cikánit) obchodní praktika blejtzárdů.
Dalším nesporným faktem, je opět výjeb s hráči a další výjeb s jejich intelektem, přes všechny ty sladké řečičky o zabezpečení hry vyžadující neustálou online přítomnost při hraní, aby hráči neměli možnost hacků, podvádění na burzách s itemy, všechyn tyhle řečičky byly lží. Nejen že si po serverech blizzardu vesele pobíhali nesmrtelní mágové a barbaři(kvůli kritickým bugům), nejen že Čínani úspěšně duplikují itemy, kradou se vesele accounty apod. Cílem blejtzárdu, bylo jen přinutit hráče zapojit se do jejich komunity aby stoupla cena jejich společnosti a akcií nic víc, nic míń.
Třešničkou na dortu je pak Demon Hunter se svými kušemi opakovačkami + s nekonečnem munice? jáááh tady něco vážně smrdí! vážně, ale jelikož jsem se byl sprchovat a svěrače mám na tom správném místě, jsem si jist že já to nejsem, nechápu proč tomu Demon Hunterovi nedali jako zbraň vysavač působil by stejně trapně a to včetně vzhledu charakteru, doslova vypadá jak přiteplený teenager z twinlingu či jak se to jmenovalo a jestli že v případě De Huntera člověk nemusí mít až tak jasno, tak u mága má, 100 % buzna.
Inovační prvky, řekněme si to upřímně, selhaly ve všem, nic nového pod sluncem. To co ohlašovali autoři jako téměř revoluční průlom, nebylo nic jiného než slabý pokus o klon Noxe, ale i to zpackali a to včetně neustále buzerace logu a býti online, přičemž z této buzerace, stejně jako neustále buzerace vašeho chování pro hráče nevyplývá žádný profit. V případě porušení pravidel blejtzárdu vám hrozí ban. Ban na hru kterou jste si koupili za vaše peníze, nemožnost hrát single? DŽÁÁÁHH...
Nuže podtrženo a shrnuto,včetně předkožky, verdikt zní jasně:Diablo 3 je jako pohádka O Pejskovi a Kočičce, jak vařili dort. blejtzárdi naházeli taktéž do hrnce mnoho a mnoho dobrot tu trešničku aby získali přízeň komunistů, tu modrou vlaštovku aby pravičáků, tu teplý char z twilignu, špatnou ai aby to mohli hrát lehce i děcka a teenky atd. atd. jako výsledek z toho nemůže vyjít nic jiného a stejně jako v pohádce taky nevychází. Tedy blejzard nám navařil průměrný shit, který sní každý, ale jen málo kdo si na tom pochutná. Jejich snahou je se trefit do chutě všem a tak nám s dortu vážně zůstala jen nevábná kaše, průměrné chuti, která zažene hlad, ale nenasytí.
Diablo 3 je naprosto průměrná hra s lehkým podlejzavým úsměvem a krokem k hráčům WoW, což nezachraňuje ani pokus o klon Noxe, tahle hra nikdy neměla ambice být něco víc, průměrnost byla jejím cílem od počátku a autoři zcela jistě dosáhli svého, gratuluji: 45 %
Vřele doporučuji tuto hru nekupovat, je to otázka krátkého času kdy se bude prodávat za 200 kč jako příloha ke scorečku a má to i svou výhodu k průměrné špatné hře dostanete, o něco lepší časák. Já osobně s napětím očekávám otevřenou betu Path of Exile, která již teď vypadá lépe než Diablo a dovoluji si říct že ač se jedná o betu, už teď je na tom po technické stránce mnohem lépe.
PS: SLABĚ PRŮMĚRNÁ!
Kvalitní názor
edit: hodnocení změněno na 45 % za tragickou AI a za urážení a podceňování intelektu hráčů v každém aspektu této hry.
Po sehnání demíčka, jsem si musel sehnat plnou, protože jsem nevěřil, že tohle je dia 3, žel bohužel je. Nevím co vývojáři téhle hry celou dobu dělali, ale je přinejmenším zcela patrné, že vývoji věnovali minimum času, jinak by to nedopadlo tak neskvostně. Kvalitou to odpovídá o něco horšímu Titan questu a to i po grafické stránce vypadají téměř jako dvojčátka, siamská pro někoho rozkošná pro někoho nikoliv.
Grafiku považuji za hromádku neštěstí celkově ta stylizace...no nevím...když jsem čuměl na pohádkové domečky v první vesničce ala WoW, lehce jsem se pousmál a zkoumal každý detail, té "malebné" vesničky, nemusíme si nic nalhávat obrázky od Lady mají mnohem větší uměleckou kvalitu, ale pozor tímto to vlastně jen začíná a přichází grafická trapnost ala trapnost aneb diskotéka pro epileptiky, nepřátelé lítají tisíc metrů tam, pak zase zpátky, jedním úderem podpořeným silným výkřikem pokosíte kde co za doprovodného blikání podivných světel, jejichž zdroj vám je vždy záhadou. Tenhle pokus o epičnost, bohužel je jen velmi ubohým patosem a působí spíše komicky, ještě vtipněji snad působí vtipnost AI a tak na oko bijící naskriptovanost, zkuste se někdy zastavit u jednoho neškodného monstra a nechte jej dělat svoji práci, zjistíte totiž že všechna jsou skutečně slepá!!!! Jak jinak si vysvětlit to, že do vašeho charakteru z pravidla 1 až 5 bochne, pak odejde na vzdálenost pár metrů, postaví se k vám zády chvíli se tupě rozhlíží a pak zopakují celou akci a takhle to dělají do nekonečna. To že jsou všechna slepá je tedy naprosto logický závěr, jelikož se nejspíše vážně orientují jen podle smradu vašeho charakteru a zvuku, jinak je tento fail v 21. století herního průmyslu naprosto nevysvětlitelný, či nehorázná drzos! Opravdu mi chcějí blejzardi tvrdit, že v 21. století nejsou schopni porazit AI z 80 let?!
Po mnoha podobných zjištění jsem si musel vážně zodpovědět pár zásadních otázek. Má nás blejtzard za nemyslící idioty, nebo je skutečně cílová skupina hráčů mezi 10 až 16 rokem? Odpověď zní: ďůd nejspíše ano. Celá hra tak na mě působí jako laciný trik, kdy polonahá asistentka(efekty, trapná, epičnost, výbuchy) se za každou cenu snaží odpoutat vaši pozornost, aby mezitím mág provedl svou iluzi, tedy v tomto případě jak vytáhnout nepozorovaně prachy z peněženky a přesvědčit vás že to za to stálo. Prostě jen další cikánská(od slova cikánit) obchodní praktika blejtzárdů.
Dalším nesporným faktem, je opět výjeb s hráči a další výjeb s jejich intelektem, přes všechny ty sladké řečičky o zabezpečení hry vyžadující neustálou online přítomnost při hraní, aby hráči neměli možnost hacků, podvádění na burzách s itemy, všechyn tyhle řečičky byly lží. Nejen že si po serverech blizzardu vesele pobíhali nesmrtelní mágové a barbaři(kvůli kritickým bugům), nejen že Čínani úspěšně duplikují itemy, kradou se vesele accounty apod. Cílem blejtzárdu, bylo jen přinutit hráče zapojit se do jejich komunity aby stoupla cena jejich společnosti a akcií nic víc, nic míń.
Třešničkou na dortu je pak Demon Hunter se svými kušemi opakovačkami + s nekonečnem munice? jáááh tady něco vážně smrdí! vážně, ale jelikož jsem se byl sprchovat a svěrače mám na tom správném místě, jsem si jist že já to nejsem, nechápu proč tomu Demon Hunterovi nedali jako zbraň vysavač působil by stejně trapně a to včetně vzhledu charakteru, doslova vypadá jak přiteplený teenager z twinlingu či jak se to jmenovalo a jestli že v případě De Huntera člověk nemusí mít až tak jasno, tak u mága má, 100 % buzna.
Inovační prvky, řekněme si to upřímně, selhaly ve všem, nic nového pod sluncem. To co ohlašovali autoři jako téměř revoluční průlom, nebylo nic jiného než slabý pokus o klon Noxe, ale i to zpackali a to včetně neustále buzerace logu a býti online, přičemž z této buzerace, stejně jako neustále buzerace vašeho chování pro hráče nevyplývá žádný profit. V případě porušení pravidel blejtzárdu vám hrozí ban. Ban na hru kterou jste si koupili za vaše peníze, nemožnost hrát single? DŽÁÁÁHH...
Nuže podtrženo a shrnuto,včetně předkožky, verdikt zní jasně:Diablo 3 je jako pohádka O Pejskovi a Kočičce, jak vařili dort. blejtzárdi naházeli taktéž do hrnce mnoho a mnoho dobrot tu trešničku aby získali přízeň komunistů, tu modrou vlaštovku aby pravičáků, tu teplý char z twilignu, špatnou ai aby to mohli hrát lehce i děcka a teenky atd. atd. jako výsledek z toho nemůže vyjít nic jiného a stejně jako v pohádce taky nevychází. Tedy blejzard nám navařil průměrný shit, který sní každý, ale jen málo kdo si na tom pochutná. Jejich snahou je se trefit do chutě všem a tak nám s dortu vážně zůstala jen nevábná kaše, průměrné chuti, která zažene hlad, ale nenasytí.
Diablo 3 je naprosto průměrná hra s lehkým podlejzavým úsměvem a krokem k hráčům WoW, což nezachraňuje ani pokus o klon Noxe, tahle hra nikdy neměla ambice být něco víc, průměrnost byla jejím cílem od počátku a autoři zcela jistě dosáhli svého, gratuluji: 45 %
Vřele doporučuji tuto hru nekupovat, je to otázka krátkého času kdy se bude prodávat za 200 kč jako příloha ke scorečku a má to i svou výhodu k průměrné špatné hře dostanete, o něco lepší časák. Já osobně s napětím očekávám otevřenou betu Path of Exile, která již teď vypadá lépe než Diablo a dovoluji si říct že ač se jedná o betu, už teď je na tom po technické stránce mnohem lépe.
PS: SLABĚ PRŮMĚRNÁ!
Kvalitní názor
edit: hodnocení změněno na 45 % za tragickou AI a za urážení a podceňování intelektu hráčů v každém aspektu této hry.
Pro: cením si snahy o klon Noxe, rychlý uinstall, stále lepší než koukat do zdi
Proti: ve výsledku jako dort od Pejska a kočičinečky, mnoho dobrot semleto do wtf průměrné kaše