Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Tak to je jasny, sbiram jenom runy a bonecharmy (to, co ukazuje srdecko).

Zaujalo mne ze grafika je na pomerne vysoke urovni a veskery interface je genialni a ma skvely svih. Konecne hra ktera svetem pripomina Captaina Clawa :) Jednicka mi prisla low technicky i podanim grafiky, vidim velky posun.

Nevidim naopak cukatury a bugy, asi uz mame odladeno.

Koukal jsem, ze mam od Arkane zakoupeny jeste Prey, z hodnoceni to vypada ze se dvakrat trefili hodne do cerneho, tak jsem zvedavy, prvni minuty Prey se mi vubec nelibily, tak jsem to odhodil na bok.
Ahoj, ma nejaky smysl sbirat obrazy? Jiz v prvnim dejstvi jsem nesebral ani hovno. Pokud ano poprosim o argument (napr. "maluvky jsou zajimave" nebo "na konci hry z toho vyplyva nejaka zajimava vyhoda").

V Thiefovi jsem sbiral ty Montonessiho fantasmagorie pac to byly fajne abstraktni maluvky, tesil jsem se na kazdou dalsi. Jinak ale sbirat cokoli just for the sake of it zcela nesnasim.

Predpokladam ze bonecharmy sbirat musim abych odemykal specialni schopnosti do carovnyho kolecka.
Tak na těch 18 hodin mi to vyšlo taky. Na jeden zátah tak akorát, víc už bych dával jen s obtížemi.

A nemyslím si že by to bylo delší než první díl. Možná lokace jsou rozsáhlejší, ale je jich méně, a hlavně první díl působí víc dojmem živého města, je v něm víc civilistů, základna je větší, příběh méně přímočarý, mám pocit i subquestů je víc - takže vzbuzuje tendence ve hře trávit víc času.
Teď jsem tedy ani náhodou nehrál completionist stylem, ale ani jsem zdaleka nešel nejkratší cestou a ani jsem se nedržel jen hlavní linie.
Evidentně to neumím - i když jsem chtěl spěchat, stejně jsem hledal většinu run a charmů, a procházel vedlejší cesty aspoň pro hrubou představu. A když jsem v šesté misi hodinu poctivě řešil s tužkou a papírem hádanku umožňující přeskočení půlky mise, stejně jsem si pak tu mapu proběhl a zabil Paola :)
@AlieN (23.06.2018 11:06): Hodiny jsem nějak nepočítal, ale na poprvé s Emily jsem jel stealth s minimem zabití a veškeré příběhové nepřátele jsem zlikvidoval nesmrtícím způsobem. Zvlášť Jindosh dostal, co mu patří. Na podruhé jsem řádil s Corvem jako černá ruka. Jen civilisty jsem uspával. Jakmile vyjde čeština, jdu na DLC.
Hmm, neděláte mi radost, ale tak snad by se to na Herní výzvu pro dohrání na jeden zátah pořád ještě dalo. No uvidím za dvacet hodin :))

@kuler91 (23.06.2018 10:54): Hraji podobným stylem - snažím se plížit a nedělat moc rozruch, ale když něco podělám, tak se z problémů vysekám. A hlavní postavy šetřit nebudu, ti hajzlové si nezaslouží přežít.
@AlieN (23.06.2018 10:37): Řekl bych, že je to tak od 20-30 % delší než jednička. Jinak já hrál na poprvé lethal stylem ... někdy jsem někoho zabil, ale snažil jsem se o minimum killů a měl jsem na konci tak 17-18 hodin.
Za jak dlouho jste Dishonored 2 dohráli? Je to delší než jednička?
@mazar1234 (15.06.2018 21:28): když to pro tebe není problém, tak mě to přijde dost nekomfortní. nikdy jsem nemusel nějaký přepínání DPI používat, protože zkrátka nastavení citlivosti myši přímo in game mělo podstatný vliv. tady si můžu nastavit co chci a nic. rozuměj- na podobně ovladatelnou hru jsem pár posledních let nenarazil a bohužel musim říct, že mě to požitek tedy kazí.
To ešte dnes má niekto myš, ktorá nemá tie tlačítka nad a pod kolečkom, ktoré prepínajú DPI?

A to ja som ich ešte snáď nikdy neprepínal a stále idem základných 300 DPI a Dishonored 2 aj s DLC som dohral a nikdy som si nevšimol žiadny problém.
škoda že to není i MP, to by byla podívaná. každej by se tam jak retard otáčel v úhlech po 5-6 hodinách :D
proč bych si měl kupovat myš proboha? :D která fungovala funguje dobře ve všech předchozích hrách. jestli tohle má bejt nějaká imersive komponenta hry tak bravo, ale za mě palec dolu za ovladatelnost :)
vám se ten úzkej úhel pohledu a naprosto trapná sensitivita myši i na maximum zamlouvala? jako musim 2-3x myš přehodit na podložce abych se otočil o 360 stupňů mi přijde jako dost blbý ovládání.
@SilentWolf (21.05.2018 18:37): Tak EW 2 byl prodejně totální Fail ... tohle na 4-5 M v totálu je, sice půlka z toho bude po slevách, akcích a pod, ale kdyby to bylo tak špatné, tak podle mě Outsider ani nevyjde.
Jinak .. blíží se něco ohled Prey, asi nějaký datac ... doufám, že i do budoucna bude A/B team v Arkane ... Prey se bohužel moc neprodávalo :/
Tak co ? Oznámí další díl na E3 nebo je moc brzo ? ... :)
Doufám, že s tím nesekli, nic podobného dneska prakticky nevychází ... :(
@SilentWolf (13.09.2017 21:40): s tímhle samozřejmě souhlasím, vůbec by mi košatější, a rovnou pořádně interaktivní, dialogy ve stylu New Vegas či Mass Effectu nevadily, ale nemůžu říct že by mi jejich absence v týhle sérii nějak moc vadila. I ty baby steps že už aspoň Corvo konečně není mute idiot mě potěšily :)