Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@TombSpirit (19.02.2013 22:11): Jasně, z estetického hlediska se to Doomu až tak moc nepodobá (spíš Doom kdyby ho dělala Zynga), mě to právě zaujalo čistě z toho, že stejný princip by se musel použít pro zlepšení kvality monster (i když možná některý engine už by zvládl modely ve vyšších rozlišeních - potom je pravda otázka, co je složitější - jestli 2D sprite + několik snímků nebo 3D model + textury).
@TombSpirit (19.02.2013 19:47): Tahle věc se v moddingových komunitách probírala vícekrát - tím myslím konkrétně vytvoření spritů monster ve vysokém rozlišení. Samozřejmě by nebyl nutný takový extrém jako na uvedeném obrázku, nicméně právě pracnost a náročnost většinu lidí odradila. Vytvořit hi-res textury je oproti tomu vcelku snadné (alespoň v rozumné kvalitě). Tj. pro většinu Doom Engine her by k dokonalosti stačily hi-res sprity monster.
@TombSpirit (19.02.2013 19:47): Obrázek skvělej ale ještě lepší je to video jak vznikal. Pro mě naprosto nepochopitelná věc, já zvládnu tak maximálně jednoduchý technický výkres. Dneska už nejspíš ani to ne...
Já ho měl přímo na Jaguaru a byla to nejlepší verze Dooma co jsem hrál, takže rozhodně doporučuju :-)
Kdyby jste měl někdo zájem zjistit něco o původní Jaguar verzi Dooma, tak zde je jeden článek. Tu verzi pro PC jsem našel jinde, ale linky byly i na Doomworld fóru někde. V komentáři jsem zapomněl zmínit i hudbu, která se mi v této verzi hodně líbila.

Funkční download zde:

Jaguar Doom TC (24 levelů do Dooma v této předělávce z konzolí)

Jaguar Music

Hrál jsem to pod PrBoom Plus GL, spolu s Pal Plus Wadem.

Stačí vložit do složky s tímto portem, mít v ní DOOM.WAD a dát do cílové cesty v exáči následující parametr:

glboom-plus.exe" jaguartc.WAD jaguartc.DEH purejag.WAD jagmusic.WAD pal_plus.WAD
NateLogan: Bohužel tak to dneska funguje. A proto jsem rád za staré hry, kde si můžu dělat téměř, co chci...
Doom už zprzněn byl, a tipoval bych, že Uwe by to zvládl lépe.

Peklo je v každém z nás! (nebo tak nějak to bylo)
Uwe Boll zfilmuje tuto klasiku! Na to vsichni cekali, ou yeah! :D
Docela tu chybí ta možnost dávat nějaké odkazy, viz jedna ze záložek v profilu hry. Proto jsem si do svého profilu dal do sekce "Modifikace a návody" přehled jednotlivých odkazů k většině hrám, k nimž jsem kdy něco dohrál.
Pěkný info. Další stránka s tím samým, akorát k více hrám od id Softu. Jako navigaci používej ten levý panel a záložky Síň slávy a Other, kde jsou i slušné recenze na řadu FPS her.
Presne tak Pivo... aspoň je vidieť, aký je náš jazyk ťažký pre cudzincov. Angličtina je oproti slovenčine alebo češtine dosť jednotvárna... :-)
Na cizince celkem fajn. Bych chtěl vidět vás, jak byste psali, kdybyste byli z Ugandy :-)
Výborná hra která je ale horší než její druhý díl. Jsou tam skvěle vypadající nepřátelé. Hraju ji ale jen vyjmečně, dávám přednost druhému dílu.
Slabší než jeho mladší bratříček. Bez dvouhlavňové brokovnice to prostě nejde:)
To jsem rád, že Dooma ještě po těch letech někdo tak bere. Taky si dám občas nějaký ten level na uklidnění, atmosféra je stejná jako kdysi :)
Karasman: I když máš pravdu, že jich bylo osm (včetně boxeru), použil jsem slovo "snad", což znamená něco jako myslim, ale nevim jestli se trefim. Možná ti směšnej připadám, ale já to myslim vážně. Oproti hnusnejm současnem vyblítkům moderních vizuálních úchylů dávám (alespoň já) přednost tomuhle. U Crysis je mi k smíchu, u Shellshocku 2 zas k pláči. Tohle je alespoň pěkné, animované a sedí to. Po grafický stránce je jediný, čemu dávám naděje Brink, protože pro cellshade mám slabost. Jo a rád si to zahraju i dnes, jako lék po zhovadilostech jako je ARMA 2.
Kubulus: Za prvé je zbraní je 8 a za druhé grafika má co říci i dnes? Nebuď směšnej, kámo... Doom je sice legenda (pro mě TOP 5 hra), ale jeho grafika dneska fakt nikoho neosloví... (bohužel).