Bodkin: Nevyhýbej se odpovědi. Jaký dabing?
Diskuze
Sapkowského Geralt nepotřeboval upgradovat schopnosti atd. Tam šlo čistě o příběh, a tohle je RPG
ROFL.
Já nejsem tak povrchní. Ten feel byl něco uvnitř hry. Dobře vzali Geralta, ale nedostali do toho Sapkowského. Ber to třeba tak, že Sapkowského Geralt je ten správný geralt. Tohle byla jen taková napodobenina.
Já nejsem tak povrchní. Ten feel byl něco uvnitř hry. Dobře vzali Geralta, ale nedostali do toho Sapkowského. Ber to třeba tak, že Sapkowského Geralt je ten správný geralt. Tohle byla jen taková napodobenina.
Mořná si jako ideální ztvárnění knižního příběhu představuju lineární adventuru a vadí mi polo-otevřený herní svět, kde se neřeší naléhavější a naléhavější úkoly. Mohlo by to směřovat do nějaké ústřední zápletky z knihy, a pak by to teprv byla pr*el
misadlouhy: Inu... 4 a 5 kapitolu považuji za vrchol celé hry.
Asi jsem chtěl napsat že po příběhové stránce, tj. neměl jsem pocit, že se účastním jednoho z dobrodružství popsaných v knihách. Úvod byl dobrý, obrana té ženské před upálením taky, pak mně to přestávalo bavit a po příchodu do města, kde na vás čeká X různých ukolů jen si vybrat.. bylo tempo, kvůli kterému jsem četl sérii Zaklínač pryč
Bodkin: Jaký dabing?
Say: Že doufal v Zaklínače a dostal Witchera. Ač se mi taky docela líbil, tak to nebylo ono. Celé takové kastrované a kondenzované... I přes všechny postavy to prostě nebyl zaklínač, jen to tak vypadalo. Nemělo to ten... feel?
misadlouhy: Necítil knižní sérii? V jakém slova smyslu?
Já to mám asi takto
1, Elder Scrolls 5
2, Dragon Age 2 (v těsném závěsu)
3, Zaklínač 2 (zaklínače mám načtenýho, na jedničce mi vadilo, že jsem z toho NECÍTIL tu knižní sérii). Čekal jsem rozsáhlé epické lokace a zápletky z knihy a nedostal jsem je.
1, Elder Scrolls 5
2, Dragon Age 2 (v těsném závěsu)
3, Zaklínač 2 (zaklínače mám načtenýho, na jedničce mi vadilo, že jsem z toho NECÍTIL tu knižní sérii). Čekal jsem rozsáhlé epické lokace a zápletky z knihy a nedostal jsem je.
Ja tedy neocekavam zadnou RPG pecku :) Videl jsem ukazky z toho dema na DAO2 a malem na me sahla smrt. Prepokladam, ze to bude obri prodejni uspech, nacez to zacnou ostatni sekat jak Bata cvicky.
Richmond: Já zkoušel různé verze na třech pc, a vždy mi nešla korektně myš (plus pohyb byl celkem trhaný).
Drolin: UU behaji v Dosboxu v pohode, ne?
1.) The Witcher 2
2.) TES: Skyrim
3.) Deus Ex 3
4.) Dragon Age II
Ale zahrál bych si Skyrim, protože jsem opravdu zvědavý, jaká ta hra nakonec bude.
2.) TES: Skyrim
3.) Deus Ex 3
4.) Dragon Age II
Ale zahrál bych si Skyrim, protože jsem opravdu zvědavý, jaká ta hra nakonec bude.
misadlouhy: 1) Dragon Age 2, protože se chci ujistit, že to bude opravdu taková srajda jak se říká
2) Witcher 2, páč bude ještě lepší jak jednička
to je zatím vše :D
2) Witcher 2, páč bude ještě lepší jak jednička
to je zatím vše :D
Prvy Deus Ex bol RPG, druhy bol sracka :), tak nevidim dovod preco by treti DE nemohol byt znova RPG :) Vsak.
Srovnávat DE3 a Crysis je dost od věci. DE3 bude pravděpodobně víc RPG než celý Dragon Age, akorát je evidentně pro spoustu lidí RPG synonymem pro fantasy, což je pěkná blbost...
Také Skyrim, ale čekám, že se odněkud přivalí nějaká pecka od méně známých autorů typu Avernum, Eschalon či někdo konečně předělá UU2 do hratelné podoby v DosBoxu.
misadlouhy: Witcher 2 protože Witcher 1.
Deus Ex 3? V tom případě já nominuji Crysis 2. Líbí se mi tam ten nelineární postup, protivníka můžu shodit z výšky / zastřelit / zabít granátem. A ta grafika, ou jé!
Skyrim, pretoze Elder Scrolls :)
Deus Ex 3:).
A po něm samozřejmě Zaklínač.
A po něm samozřejmě Zaklínač.
Kdybyste si mohli vybrat jen 1 RPG z r.2011 které si zahrajete, jaké by to bylo a proč?
1, Dragon Age2?
2, Elder Scrolls V: Skyrim?
3, Zaklínač 2?
4, ...
1, Dragon Age2?
2, Elder Scrolls V: Skyrim?
3, Zaklínač 2?
4, ...
Kubulus: Dúfam, že to bol sarkazmus. :D
Say: Cítím se... osvícen!
Nuda, opět. Další zbytečná debata o škodlivosti mainstreamu. Nezbývá než odkráčet zpátky ke Crysis od lidí, kteří jsou odsouzeni hrát do konce života pouze hry se špatnou grafikou.
Nuda, opět. Další zbytečná debata o škodlivosti mainstreamu. Nezbývá než odkráčet zpátky ke Crysis od lidí, kteří jsou odsouzeni hrát do konce života pouze hry se špatnou grafikou.
To je pravda, ale nechcem aby to vyznelo ako vyplákavanie z mojej strany. Je to proste fakt, tak to funguje všade, PC hry sa predávajú mizerne, velký investory len reagujú na čísla predajnosti. PCčkáry si za to môžu sami podľa toho čo si za posledných 10 rokov kupovali. A rozoberať tu kvalitu Bioware xtého dielu Mass Effectu a Dragon Age je približno rovnaká úroveň ako rozoberať kvalitu nového Bayovho blockbustera s názvom Transformers, The Hulk and the Destruction of the Whole Universe 3.
Problém je dosť aj v tých nákladoch a možnostiach, kedysi bolo vývojárske štúdio skoro ako kapela - stretli sa u niekoho doma alebo v garáži, bolo ich 3-5 a spravili si tú hru (album) a jediné na čom záležalo boli ich nápady. Kdežto dnes je to skôr ako točenie hollywoodskeho filmu, kde bez veľkých producentov a obrovskej chovnej stajne zamestnancov nespraví nikto ani prd tak, aby to bol po technickej stránke aspoň štandard doby.
Kedysi hry robili samotní hráči a nadšenci pre ich obraz - tak aby to bavilo aj ich, Troika bola jedna z posledných takých firiem. Dnes prevládajú businessmeni, ktorý niečo zadajú naprogramovať ich robotníkom (programátorom) na základe ich výskumu trhu tak aby to oslovilo čo najširšie publikum (inými slovami, na takej úrovni aby to mohol hrať aj naprostý idiot) s najnižšími možnými nákladmi, kedže väčšina $$$ sa potom musí prehajdákať na voice acting, zaplatené recencie ktoré vyvolajú dojem aká je to bombovo úspešná hra a všetci ju žerú, a samožrejme blikajúce bannere zadrbané všade vrátane porno stránok každého druhu.
Kubulus: Ano, to může říct jedině ten, na kterého jsou vyšší aspekty (mechanismy chceš-li) hry... Dejme tomu složité. Jsi holt jiný=)
Drolin: Souhlasím. Také se mi to velice líbilo, pouze se moc nekamarádím s programem Exult a s hraním ve fullscreenu mám na současném OS celkem problémy. Nebo respektive jsem byl prostě zatím líný se v tom hrabat déle jak 3 minuty.
Say: Je opravdu příhodné, že mi tohle říká v podstatě "fanoušek" Witchera, ve kterém jsou ženy s velkým poprsím skoro samostatným herním mechanismem :-)
Say: Je opravdu příhodné, že mi tohle říká v podstatě "fanoušek" Witchera, ve kterém jsou ženy s velkým poprsím skoro samostatným herním mechanismem :-)
Kubulus: V podstatě je boj omezen na zmáčkntí "c", pár desítek sekund se mydlí a jde se dál - za dalším rozhovorem. Pro mě naprosto vyhovující forma RPG.
Kubulus: Na co je mi tuna dialogů, které se rázem otáčí v nazáživné klikání a ještě nudnější hratelnost? Beztak ti co mají rádi DA, tak jenom kvůli atraktivním modelům některých společnic a několika ubohých cutscén s nimi.
Bodkin: Ale kdeže, tu nejde o nudu/nenudu. Ale zpracování... KOTOR pro mě hratelný byl, ale opravdu to nebylo SW, prostě ne.
Bodkin: Ale kdeže, tu nejde o nudu/nenudu. Ale zpracování... KOTOR pro mě hratelný byl, ale opravdu to nebylo SW, prostě ne.
Drolin: Tak konec konců, slouží-li mi paměť dobře, v Black Gate jsem si ani při vytváření postavy nevolil žádné staty, pouze vzhled a pohlaví. Už tam jsem cítil v kostech, že to bude mít silný nádech adventury.
To bylo jen takové doplnění, kdyby někdo chtěl vyzkoušet RPG s povedeným příběhem, kde není tak důležitý samotný role playing.
drolin: Nehral som ich, neviem posúdiť. Z Ultimy som hral len Underworld II a to je hrateľnostne niekde inde.
Tulareanus: Nejlepší příběh, mimo těch co si jmenoval, co se RPG týče, má imo Ultima VII a Xenogears.
Všichni mají na Dragon Age tak špatné vzpomínky, přitom je to tak výborná hra (jak jsem se přesvědčil při nedávném dohrání, kdy se mi líbil ještě více, než když jsem ho hrál poprvé). Zajímavé postavy, zejména Sten a Morrigan, obstojné dialogy, dobře sepsaný kodex a svět se svou pevně danou historií. Souběžně s ním jsem znovu hrál Baldur's Gate II, a ten pokrok - jak v dialozích, tak v herních NPCčkách - je tam opravdu viditelný. Ach, když jen vzpomenu na část, kdy jsem pomáhal chudým a bezmocným v městě, v němž se schylovalo ke krveprolití, aby mě nakonec při odchodu z města přepadli a ospravedlnili se tím, že jejich děti nemají co do úst, takže jim Stvořitel odpustí. Nádherná hra, která je plná nádherných detailů.
Ta dvojka se prostě musí povést.
Ta dvojka se prostě musí povést.
Say: Sakra, a já měl za to, že Old Republic "zavedli" oni, aby se nemuseli plácat v nudě filmových epizod. :-/
A přesně KOTOR je to, co BioWare zazlívám nejvíc (vlastně hned po DA), protože to co tam předvedli s mým oblíbeným virtuálním světem mě hodně zklamalo. Ale pravda... Bez KOTRu by nebyl vypilovaný Mass Effect.
USER47: Na druhej strane okrem Planescape: Torment a VtMB ma nejak nenapadá po stránke základného príbehu žiadne neklišoidné RPG. Dokonca z toho hľadiska boli klišé aj Fallouty, záchrana svojich ľudí a porazenie big bad boys. Ak by bolo RPG brané ako cesta, tak to čo za to stojí sú jednotlivé malé zastávky v rámci tej cesty, než jej hlavný cieľ a zmysel a to BioWare dokázali spraviť fajn aj v tom KOTORe.:)
Na kotoru bylo fajn aspoň to prostředí, protože už ho za Bioware vymyslel někdo jinej. Svět Dragon Age si bohužel museli vymyslet sami a podle toho to vypadá.
Navíc svět Star Wars se hrozně trefil do jejich neschopnosti vystavět chytrej příběh a dialogy. Oni nejsou schopní udělat nic jinýho než naivní klišovitou pohádku, což ke světu Star Wars fakt sedne, ale bohužel to nesedne skoro k ničemu jinýmu.
Navíc svět Star Wars se hrozně trefil do jejich neschopnosti vystavět chytrej příběh a dialogy. Oni nejsou schopní udělat nic jinýho než naivní klišovitou pohádku, což ke světu Star Wars fakt sedne, ale bohužel to nesedne skoro k ničemu jinýmu.
Mick: Pozri sa, pre porovnanie máš rôzne hudobné žánre a v nejakom žánre bude niečo -nejaký album, čo sa ti bude strašne páčiť a bude to veľmi kladne aj hodnotené a potom máš v tom istom žánri iný album (možno aj od rovnakého interpreta), ktorý má však rovnaký koncept a prvky a predsa sa ti to bude zdať zlé/naprd.
Ah, pokrytectvo v plnom prude... neviem na co sa hrate, je to ten isty styl (model), ktory Bioware zacalo v Kotore a dalej ho uz ani nerozvijalo, len zmenilo suboje na akcnejsie, inak co Kotor, to Jade Empire, Mass Effect i Dragon Age... Takze vlastne co? Bioware sa za tie roky nikam nepohlo... OK. Vlastne ano, pohlo smerom k mainstreamu a tak ich posledny pocin vyzera sand este debilnejsie, resp. jeho demo, plna hra sa moze ukazat trochu ina - skor to moze byt zase vysledok blbeho EA/Bioware marketingu.
Fg: Neviem ako je to v DA a DA 2, ale v Mass Effect 2 tie koridory celkom fungujú.
Podle všeho se to pak zlepší, ale já prostě nejsem ochotnej překousnout (zvlášť podruhé) právě ten koridor, over-the-top rubačkovitost, nepraktickej pohled, ošklivý prostředí a nepřátele, a dialogy, který z Xeny dělají kandidáta na Pulitzera...
no ale ten gameplay je desny, tak hrozny soubojovy system sem uz dlouho nikde nevidel, navic je to skvely tunel s koridorem sirokym tak 2 metry - yeah!!! :) aspon nemam byt proc zklamany, kdyz me tadle hra nezajima, ale jinak bych asi jen brecel :D
Konzoloidnosť, akčný spád, blockbuster no... Aj blockbuster sa niekedy môže podariť, ale čakať od toho nejaký zážitok ako od BG, to chce riaden vagón naivity. :)
To bol už kotor.
Cílení na masového hráče no, chtějí, aby hra byla přístupná co nejširší skupině.
to i jednicka byla takova udesna sra**a? docela smutne kam klesli vyvojari neceho tak legeendarniho, jako byl KOTOR....clovek by i doufal, ze dopiluji herni mechanismy za tech 8 let, ale spis to pusobi jako tuctova budgetoka