Japoncům třeba zas připadají teplí hnědovlasí germáni s plnovousem :)
Diskuze
SilentWolf: Dokončovacími sekvencemi myslíš to, co se občas povedlo udělat těm velkým kozlům? Takový výskok ala Matrix a propíchnutí do krku? Řeknu ti... Vidět to 150x za hru, je docela opruz.
Ad anime. Hermafroditi by jim šli, o tom žádná=)
Ad anime. Hermafroditi by jim šli, o tom žádná=)
Jinak v demu jsou vypnuté ty dokončovací údery ? ještě se mi žádný nepovedl a i v 1 byla určitá šance źe to udělá na řádového vířivce (vířiví adventisté sedmého dne)--
Say: ale nijak mi to anime nevadí, snad jen mega homo "borec" Fenris .. větši buzna je už snad jen http://kongming.net/dw6/i/characters/luxun-800.jpg z dynasty warriors xD
Say: ale nijak mi to anime nevadí, snad jen mega homo "borec" Fenris .. větši buzna je už snad jen http://kongming.net/dw6/i/characters/luxun-800.jpg z dynasty warriors xD
Hm, to zní aspoň logicky no. Je jasný že to nebude jako jednička, kde určitě zabralo docela dost času několik začátků, přízpůsobení hry volbě rasy etc..
V tomhle působí dvojka dost osekaně. Navíc nesnáším, ale naprosto nesnáším retrospektivní vyprávění čehokoliv...
V tomhle působí dvojka dost osekaně. Navíc nesnáším, ale naprosto nesnáším retrospektivní vyprávění čehokoliv...
Spíš si v EA dupli, že chtějí nějaké demo, ale v BioWare neměli čas zkompilovat něco z aktuálního buildu hry, tak vydali nějakou starší interní ukázkovou verzi obohacenou o lepší interface. Ani bych se jim nedivil, rok a půl vývoje je málo na RPG, i kdyby v menším týmu začali již za dokončování jedničky a DLC, a každý den navíc se počítá.
"A z toho usuzuji, že demo vydali schválně tak odporné, aby pak final vypadal dobře."
WTF????
A to prosím dle jakého logického uvážení? Proč by to proboha dělali?
WTF????
A to prosím dle jakého logického uvážení? Proč by to proboha dělali?
SilentWolf: On ten anime-look byl i v jedničce. Dokonce v KOTRU (a tam mě ty oční linky iritovaly nejvíc), ba co víc... Portréty Baldur's Gatů tím taky těžce zavání. Holt dělají jim tam art-leadery Japonci. Ne, že by mi střízlivě pojaté anime vadilo, ale do jejich kousků se mi opravdu nehodí.
Jo a mačety na zádech tahat a pak s nimi máchat jak párátky bylo taky vtipné sledovat. Holt měli hercům v motion capture room hodit opravdové zbraně podobné velikosti a materiálu (viz Witcher), ne nějaké plastové špalky. Jinak (kromě cut-scén) pochybuji, že budou dělat (hlavně v boji) nějaké nové zvratné animace (přinejlepším nová comba splácají s již nasnímaných sekvencí), takže to co v demu předvedli je jen nedodělek - alfa. Ve finální verzi to imho dají ,,vyčištěné" pohyby.
A z toho usuzuji, že demo vydali schválně tak odporné, aby pak final vypadal dobře. Ovšem na jaké poměry k jiným hrám, to už je otázka.
Jo a mačety na zádech tahat a pak s nimi máchat jak párátky bylo taky vtipné sledovat. Holt měli hercům v motion capture room hodit opravdové zbraně podobné velikosti a materiálu (viz Witcher), ne nějaké plastové špalky. Jinak (kromě cut-scén) pochybuji, že budou dělat (hlavně v boji) nějaké nové zvratné animace (přinejlepším nová comba splácají s již nasnímaných sekvencí), takže to co v demu předvedli je jen nedodělek - alfa. Ve finální verzi to imho dají ,,vyčištěné" pohyby.
A z toho usuzuji, že demo vydali schválně tak odporné, aby pak final vypadal dobře. Ovšem na jaké poměry k jiným hrám, to už je otázka.
Jsi si jistý že to s těma komiksovýma prezentacema není jen u dema ? Jinak mé dojmy. Hra je cool. Už jen animace mága jsou hrozně cool a možnost sarkasmu je taky hrozně cool. Veteráni starých RPG her budou mručet ale teď se chci zeptat jestli v jedničce opravdu bylo to co v těch starých RPG aby to stálo za to ponechat a neměnit. Já byl s jedničkou spokojen až do doby kdy jsem si uvědomil že je to stále to samé. Hrozné (HROZNÉÉÉÉ!!!) animace. Debilně fixní události. Hra vás stále naváděla na správnou cestu (opravdu u těch trpaslíků museli ukázat který z vladařů je schopný vraždit hned na začátku Q ) Všechny hlavní úkoly byly na jedno brdo. Něco se zvrtlo a na konci byl boss. Hledání předmětů bylo doslova na pi.. Skillujete si odemykání abyste našli houbu. Co ale nenávidím je japonský look. I ten trpaslík vypadá jak z anime. Co potom ten DLC princ a ten Fenris. Dokonce je tam ,jak to mají japonci rádi (Merill) drobná školačka... jako ráj pro pedofily xD (i když zatím soudím jen podle 1 screenu, kde má ale hlavu jak jablko a tělo jak dřevěný prut)
Na koho se opravdu mrtě těším je Anders a hlavně Hawk! Ono když nadabovali postavu hodně lidí si to neuvědomila. Ale u DAO málokdo řekne že hrál za někoho, řekne prostě že hrál za sebe, za svou postavu. TADY má Hawke charakter a je něco jako Shepard, což opravdu není na škodu, jen ať to s tou epickou šampiónovostí nepřeženou. Stejně jistojistě bude 3 a pak 4, jako pokračování Hawkeho. A na jedničku se asi zapomene.
Na koho se opravdu mrtě těším je Anders a hlavně Hawk! Ono když nadabovali postavu hodně lidí si to neuvědomila. Ale u DAO málokdo řekne že hrál za někoho, řekne prostě že hrál za sebe, za svou postavu. TADY má Hawke charakter a je něco jako Shepard, což opravdu není na škodu, jen ať to s tou epickou šampiónovostí nepřeženou. Stejně jistojistě bude 3 a pak 4, jako pokračování Hawkeho. A na jedničku se asi zapomene.
Trochu mi připadá, že DAII silně trpí nedostatkem času a peněz. CGI animace jsou nehrazeny komiksovými prezentacemi, prostředí je minimálně v demu značně nenápaditě navržené a hlavně v demu veškeré cutscény jsou takové nevyhlazené (nevhodné nebo nenápadité střihy).
Taky se mi nezamlouvá Diablo klikfest se stejným tlačítkem pro útok i pohyb.
Taky se mi nezamlouvá Diablo klikfest se stejným tlačítkem pro útok i pohyb.
Maj to intro dobře promyšlený panáčci, ale to bych jim nevyčítal. Ze začátku hry udělali umělecké dílo, nebo marketingovou kampaň, která přesně zasáhne tam kde má a tak jak má.. průměrného hráče. Škoda je jen toho, že přizpůsobily jednoduchosti některé herní principy - dabingu přizpůsobily konverzace, boj mne taky zatím příliš nepřesvědčil, ale pokud půjde dělat během boje vše na co jsme zvyklí z jedničky, tak jim ty rychlejší reakce v boji a točení obouručákem ve vzduchu jako párátkem odpustím.
Další text jasně hovořící o směru, který se Bioware rozhodlo vzít:
http://www.destructoid.com/building-a-be ... s-intro-194232.phtml
smutné...
http://www.destructoid.com/building-a-be ... s-intro-194232.phtml
smutné...
taky se mi interface nelíbí ale co naděláš, že
misadlouhy: Moment. Ten alfafáze-look like interface chtějí dát do finalní verze? Nebo to je kvůli konzolím?!
Say: Nemám nutkanie vyjadrovať sa za každú cenu bez toho, aby som mal čo povedať. To len ty tu ako sup krúžiš, aby si mohol veci vytrhávať z kontextu. A keď sa ti náhodou niekoho názor páči, ale sám by si to nevedel vôbec vyjadriť a odargumentovať, vykríkneš si to svoje "touché!". Keď ťa niekto skritizuje alebo chce od teba, aby si napísal niečo rozumné, tak hodíš ten svoj citát „Moudrý člověk kritizuje názor, hloupý jeho autora.", čo je obzvlášť úsmevné s tým lacným štekaním v zmysle "Beztak ti co mají rádi DA, tak jenom kvůli atraktivním modelům některých společnic a několika ubohých cutscén s nimi." a podobne. A na záver samozrejme nikdy nezabudneš napísať ako na internete nemáš vôbec nejakú potrebu argumentovať, rozumne sa vyjadrovať, či prejavovať aspoň trošku zodpovednosti za svoje sranie si do huby, lebo je to predsa len prachsprostý internet...
Tulareanus: A ty si přestaň hrát na hloupého a vyjadřuj se k tématu ;)
Ritchie: Oni BioWare umí krásně vyvolat pocit toho, že se ,,příběh rozvíjí podle toho jak chcete vy". Když tedy opomenu to, že ten příběh až zase tak rozvětvený není (ME), tak ať je aspoň trošku na úrovni (třeba Deus). Btw, špínu na ME tu nikde nevidím.
Kubulus: Takže s námi nekamarádíš? Seberu ti lopatku!
Ritchie: Oni BioWare umí krásně vyvolat pocit toho, že se ,,příběh rozvíjí podle toho jak chcete vy". Když tedy opomenu to, že ten příběh až zase tak rozvětvený není (ME), tak ať je aspoň trošku na úrovni (třeba Deus). Btw, špínu na ME tu nikde nevidím.
Kubulus: Takže s námi nekamarádíš? Seberu ti lopatku!
Po přečtení všech negativních komentářů házících špínu na DAO a MassEffecty, bych chtěl jen dodat, že takové hry nejsou nejspíš pro vás. Vaše požadavky na příběh už jsou dle mně, tak příliž vysoké, že mám pocit, že se nedokážete ponořit i když do hodně předvidatelného příběhu. Nevím jak vy jste se cítili při hraní těchto her, ale jsem prožíval hru s takovým feelingem, že jsem se ocitnul najednou v rozsáhlém fantasy/sci-fi světě, ve kterém moje rozhodnutí mění tento svět, že v tom světě žiju každým momentem co postava kráčí, máchá mečem, sesílá kouzlo, kde po dlouhém boji s bosem cítím absolutní pocit vítězství. Nazývejte mě klidně no-liferem, ale já si myslím, že o tomhle hry snad jsou ne ? Mohl bych klidně říct, že o tomhle zážitku jsou i knížky a filmy, ale řekněme si narovinu, ve kterém filmu či knížcce máte možnost vidět jak příběh rozvíjí podle toho jak chcete vy ? :)
Ještě chci jen dodat, že respektuji vaše názory, a chci jen dodat svůj.
Ještě chci jen dodat, že respektuji vaše názory, a chci jen dodat svůj.
Say: Lenže moudrý človek sa na múdreho hrať nemusí a zároveň si neserie tak často do huby, že keby to fungovalo doslovne, už by bol svojimi exkrementami dávno zadusený. Takže sa na múdreho človeka nehraj, kk thx, bb!
Nemám pocit, že bychom tu někdy hráli hru na argumenty. "Morrowind je opravdu svět k životu jako stavěný.", "Beztak ti co mají rádi DA, tak jenom kvůli atraktivním modelům některých společnic a několika ubohých cutscén s nimi.", "Ty si troufáš v příběhu porovnávat DA s Witcherm?"... počkej, vlastně jsme se jednou dostali k argumentům! Jen to najdu, ha: "Nezapomínej, že jsme na internetu, takže to nemám zapotřebí.".
A nesmí samozřejmě postnout citát, který krom že je vytržený z kontextu, je nebetyčným blábolem. Ale co, hlavně že to ospravedlní jeho filosofii "flame war" vždy a všude, který tam v případě, že ho tam odhalí, postne a obhájí se.
Ano, Ebbe, cítím se, že čím dál tím více rostu, zatímco vy klesáte. Muhehe.
Bodkin: Bodlin(a) je tvoje "druhé já", které se kamarádí se Sayem a latentně mu pomáhá v rozvíjení jeho grandiózních kousků. Jinak je potřeba si zvyknout, že vůle boží holt nemůže být vždy spravedlivá.
A nesmí samozřejmě postnout citát, který krom že je vytržený z kontextu, je nebetyčným blábolem. Ale co, hlavně že to ospravedlní jeho filosofii "flame war" vždy a všude, který tam v případě, že ho tam odhalí, postne a obhájí se.
Ano, Ebbe, cítím se, že čím dál tím více rostu, zatímco vy klesáte. Muhehe.
Bodkin: Bodlin(a) je tvoje "druhé já", které se kamarádí se Sayem a latentně mu pomáhá v rozvíjení jeho grandiózních kousků. Jinak je potřeba si zvyknout, že vůle boží holt nemůže být vždy spravedlivá.
Jůůů, byl jsem přiřazen ke zdejším hrdinům. Jen nevím, čím jsem si to zasloužil. DA jsem snad (má paměť stojí za prd) nijak nepomlouval, když jsem ho ještě nehrál. Maximálně tak Bioware.
Bioware dovede uplést z hovna bič, takže mám podezření, že by mě DA mohlo zabavit.
Bioware dovede uplést z hovna bič, takže mám podezření, že by mě DA mohlo zabavit.
Začněte si to brát osobně a až se potkáte, budete akorát plní předsudků. Znovu a poněkolikáté....
„Moudrý člověk kritizuje názor, hloupý jeho autora." - na internetových diskuzích platí dvojnásob.
„Moudrý člověk kritizuje názor, hloupý jeho autora." - na internetových diskuzích platí dvojnásob.
Takýto elitistický prístup na internetovom fóre ("jsem neco víc") je skutočnou novinkou internetu.
A teraz vážne, očividne tvoj báječný intelekt nedospel do štádia kedy by dokázal akceptovať iný názor a baviť sa ňom na úrovni. Ber si príklad od MCZ, máme iný názor, ale nenadávame si tu ako malé deti.
A teraz vážne, očividne tvoj báječný intelekt nedospel do štádia kedy by dokázal akceptovať iný názor a baviť sa ňom na úrovni. Ber si príklad od MCZ, máme iný názor, ale nenadávame si tu ako malé deti.
MCZ: Mohl bych s tebou souhlasit. Že je Dragon Age černobílé je tak trochu povrchní tvrzení člověka, který hrou jen zběžně proběhl. Vlastně tam nic nebylo černobílé - Loghain nebyl zlý ani dobrý, politici obou stran v trpasličích městech byly v podstatě stejně zkorumpovaní, atd. Samozřejmě že ten, kdo nad ničím v té hře nepřemýšlel, automaticky zařadil Loghaina do villain listu, v tom tyhle "detaily" zcela logicky nevidí. Čímž samozřejmě Dragon Age neřadím k něčemu s "přesahem", to rozhodně ne - vzhledem k oslovení co nejširší vrstvě publika, se holt došlo k několika kompromisům - avšak i přesto ho považuji za vynikající RPG, které se mi líbilo v určitých (tebou zmíněných aspektech, na kterých celkem lpím) více, než-li Baldurs Gate II (nemluvě o jiných RPGčkách). A taky bych tedy mohl říct, že mě to sere.
Jenže s tebou nemohu souhlasit, protože to není pravda. Nemohu odporovat svému přesvědčení. Jakožto absolutní solipsista mám totiž z hmyzu, který mě oblopuje (Say, Ebb a ještě nějaká Bodlina) pouze dobrý den. S každým jejich argumentem - a čím vystříbřenějším, o to více - začínám pociťovat, že jsem něco víc. Bohužel nemají tušení, že jsem je stvořil k obrazu svému; o to větší však můj požitek z jejich falešné jistoty je, a tudíž nejsem nasrán. Jsem rozesmán!
Jenže s tebou nemohu souhlasit, protože to není pravda. Nemohu odporovat svému přesvědčení. Jakožto absolutní solipsista mám totiž z hmyzu, který mě oblopuje (Say, Ebb a ještě nějaká Bodlina) pouze dobrý den. S každým jejich argumentem - a čím vystříbřenějším, o to více - začínám pociťovat, že jsem něco víc. Bohužel nemají tušení, že jsem je stvořil k obrazu svému; o to větší však můj požitek z jejich falešné jistoty je, a tudíž nejsem nasrán. Jsem rozesmán!
K BioWare se v tomhle nejlépe hodilo Star Wars, jejichž univerzum je přece jenom už z podstaty dost černobílé.
Mě nahlodal už začátek (za člověka, lotra). Nějaká služka přiběhne za samotným synem krále a žádá ho, aby vyhnal krysy z její spíže... Lol.
Nie je problém.
Každá príbehová vsuvka v DA a ME, KOTOR je velmi lahko predpovedatelná. Neviem o akých intigrách si hovoril, mne to všetko pripadalo len tak naoko. Každý takýto situačný príbehový problém na konci ústil do dvoch možností - pomôžem jednej strane, alebo druhej. K tomu prípominam, že všetko je tam čierno biele čo bolo vždy absolútne zrejmé od prvej vety dialógu.
Dve strany v dwarf city - jeden z prvých dialógov dáva tušiť, ktorá strana čo chce vládnuť mestu je zlá a ktorá dobrá, všetko následne na to bol len balast ktorý to prehlboval.
Treba dodať, v niektorých vzácnych situáciach, Bioware domiešal do plytkých scén taký ten ešte plytší holywoodsky twist na záver typu - dobrý elf zavinil premenu vlkodlakov. Samozrejme, hneď na to má hráč možnosť korigovať svoje rozhodnutie a na rýchlo zmeniť stranu a tváriť sa akoby sa nič nestalo, napriek tomu že už hráč dovtedy zabil dobrú stovku vlkodlakov -- ich šéf by to určite rád prehliadol (pričom dovtedy hráč na výber nemal, tých vlkodlakov vybiť jednoducho musel).
V ničom to neexceluje. Všetko v DA je priemernejšie než to najpriemernejšie (wau), stačí si otvoriť tísic a jeden príbehov, pozmeniť mená, nadrbať k tomu 5 poschodový dungeon a máme príbehové RPG ako remeň.
"príbehové scény, dôležité rozhodnutia" a'la Bioware.
Každá príbehová vsuvka v DA a ME, KOTOR je velmi lahko predpovedatelná. Neviem o akých intigrách si hovoril, mne to všetko pripadalo len tak naoko. Každý takýto situačný príbehový problém na konci ústil do dvoch možností - pomôžem jednej strane, alebo druhej. K tomu prípominam, že všetko je tam čierno biele čo bolo vždy absolútne zrejmé od prvej vety dialógu.
Dve strany v dwarf city - jeden z prvých dialógov dáva tušiť, ktorá strana čo chce vládnuť mestu je zlá a ktorá dobrá, všetko následne na to bol len balast ktorý to prehlboval.
Treba dodať, v niektorých vzácnych situáciach, Bioware domiešal do plytkých scén taký ten ešte plytší holywoodsky twist na záver typu - dobrý elf zavinil premenu vlkodlakov. Samozrejme, hneď na to má hráč možnosť korigovať svoje rozhodnutie a na rýchlo zmeniť stranu a tváriť sa akoby sa nič nestalo, napriek tomu že už hráč dovtedy zabil dobrú stovku vlkodlakov -- ich šéf by to určite rád prehliadol (pričom dovtedy hráč na výber nemal, tých vlkodlakov vybiť jednoducho musel).
V ničom to neexceluje. Všetko v DA je priemernejšie než to najpriemernejšie (wau), stačí si otvoriť tísic a jeden príbehov, pozmeniť mená, nadrbať k tomu 5 poschodový dungeon a máme príbehové RPG ako remeň.
"príbehové scény, dôležité rozhodnutia" a'la Bioware.
Say: přiznám se, že teď mi teda fakt uniká, proč jsi prve ty reagoval na mé srovnání děje BG a DAO.
---
Každopádně způsob, jakým tu ty (ale nejenom ty) často přistupuješ ke kritice příběhu je asi jako kdyby třeba někdo popsal děj 12ti opic slovy "Je to film o tom, jak chlápek cestuje v minulosti, aby zabránil apokalypse.". Jistě, je to pravdivé, ale spíše než o popis se jedná o nějaké shrnutí vhodné leda tak do televizního programu. Stavět ovšem na téhle větě a pouze jenom na ní celé své následující tvrzení, že tenhle příběh je fakt hrozné klišé, to mi přijde těžce zarážející, skoro se až děsím, že nejde o záměrnou manipulaci, ale o sebe-oblbování.
To vážně argumentační schopnosti tolik upadají, že se někdo musí uchylovat k téhle metodě? (Odpovím si sám: ano, mraky komentářů a příspěvků zde jsou toho důkazem.)
A já teď neobhajuju příběh DAO jako nejlepší nebo tak (to ni náhodou), pouze tvrdím, že ta vaše kritika je těžce podpásová. Spíše než kritika bych to skoro nazval "plivance", protože to, co se tu vypouští parametry kritiky nesplňuje. Proč jen prostě nikdo nemá (tolik slušnosti) na to, aby hloupost příběhu demonstroval na tom, že přímo rozebere jednu dvě události a zpochybnil logiku jejich vývoje? Vždyť je to mnohem přesvědčivější a pokud je ten příběh opravdu tak hrozný, tak to ani nemůže být moc těžké. Kdyžtak se běžte zeptat na základní škole.
[A trochu popela na mou hlavu - jedná část mého staršího komentáře k Wheel of Time je vlastně zrovna taková, asi to ještě trochu přepíšu/rozepíšu, přišlo mi ale fér na to upozornit.]
---
Každopádně způsob, jakým tu ty (ale nejenom ty) často přistupuješ ke kritice příběhu je asi jako kdyby třeba někdo popsal děj 12ti opic slovy "Je to film o tom, jak chlápek cestuje v minulosti, aby zabránil apokalypse.". Jistě, je to pravdivé, ale spíše než o popis se jedná o nějaké shrnutí vhodné leda tak do televizního programu. Stavět ovšem na téhle větě a pouze jenom na ní celé své následující tvrzení, že tenhle příběh je fakt hrozné klišé, to mi přijde těžce zarážející, skoro se až děsím, že nejde o záměrnou manipulaci, ale o sebe-oblbování.
To vážně argumentační schopnosti tolik upadají, že se někdo musí uchylovat k téhle metodě? (Odpovím si sám: ano, mraky komentářů a příspěvků zde jsou toho důkazem.)
A já teď neobhajuju příběh DAO jako nejlepší nebo tak (to ni náhodou), pouze tvrdím, že ta vaše kritika je těžce podpásová. Spíše než kritika bych to skoro nazval "plivance", protože to, co se tu vypouští parametry kritiky nesplňuje. Proč jen prostě nikdo nemá (tolik slušnosti) na to, aby hloupost příběhu demonstroval na tom, že přímo rozebere jednu dvě události a zpochybnil logiku jejich vývoje? Vždyť je to mnohem přesvědčivější a pokud je ten příběh opravdu tak hrozný, tak to ani nemůže být moc těžké. Kdyžtak se běžte zeptat na základní škole.
[A trochu popela na mou hlavu - jedná část mého staršího komentáře k Wheel of Time je vlastně zrovna taková, asi to ještě trochu přepíšu/rozepíšu, přišlo mi ale fér na to upozornit.]
Dějově jsou hry od Bioware blbé, zbytečně rozmáchlé do šíře, kde už je nějaké morální dilema úplně zbytečné. A je to ideální materiál pro adaptaci od někoho, jako je ten, koho mám na ikonce.
MCZ: Mě se nelíbil ani příběh v BG2, takže se mnou to máš těžké.
Say: to, jak neustále zjednodušuješ shrnutí příběhu do té míry až je to spíše sprosté překrucování ve snaze docílit své obvyklé pointy ("Je to klišé!", "Je to kýč!"), mě už fakt začíná srát.
Protože mezi tím tvým sjednocováním nadšenců probíhá ve hře dost intrikaření a hráč nejednou neví, komu vlastně věřit (trochu připomíná jednu část BG2, ovšem tady místy mnohem propracovanější, co se týče rozhodnutí a následků) a je to celkem fajn "vrstva" k tomu klasickému boji dobra se zlem, kdy se ono "dobro" ani pořádně neumí rozhodnout jestli levá nebo pravá. Na takový film bych asi opravdu nešel (viz Ebb a Michael Bay), ale ve hře to funguje hodně dobře a příběh šlape lépe než v BG (tedy hlavně prvním díle). A pro truhlíky ještě připomínám, že jde pouze o můj názor.
Protože mezi tím tvým sjednocováním nadšenců probíhá ve hře dost intrikaření a hráč nejednou neví, komu vlastně věřit (trochu připomíná jednu část BG2, ovšem tady místy mnohem propracovanější, co se týče rozhodnutí a následků) a je to celkem fajn "vrstva" k tomu klasickému boji dobra se zlem, kdy se ono "dobro" ani pořádně neumí rozhodnout jestli levá nebo pravá. Na takový film bych asi opravdu nešel (viz Ebb a Michael Bay), ale ve hře to funguje hodně dobře a příběh šlape lépe než v BG (tedy hlavně prvním díle). A pro truhlíky ještě připomínám, že jde pouze o můj názor.
MCZ: Příběh?! Slyším dobře? Skřeti napadají Středozem a skupinka nadšenců s Shepardem v čele sjednocuje Sever s Jihem.
Ebb: ale pořád mnohem podstatnější a lepší než v Baldur's Gate.
Ano, len škoda, že Dragon Age príbeh je asi tak podstatný a kvalitný ako príbeh v už spomínanom Transformers.
Bože... Čtu na tu hru jen samou špínu a pomluvy, někteří by ste se vážně měli pořádně uhodit do hlavy. Pokud vím, tak lidem od BioWare vždy šlo o příběh a hratelnost, ne o to jak má jejich hra krásně vyšperkovanou grafiku a stejně 90% lidí brečí hlavně kvůli té grafice. Pokud ste si vůbec někdo vědom toho, že jste zatím hráli demo, musí vám být jasné že to nic neříká o celé hře a dělat unáhlené závěry je naprosto nelogické a dětinské...
Když už sem načnul tu grafiku, hra toho má celkem dost zamknutého nevyjímaje DX11, tak fakt nevím co jste od toho zatím očekávali.
Když už sem načnul tu grafiku, hra toho má celkem dost zamknutého nevyjímaje DX11, tak fakt nevím co jste od toho zatím očekávali.
A ty bys od první recenze čekal jiný skóre? DA taky pravidelně dostávalo hodnocení typu 11/10, ačkoli to byla pěkná blbost.
Nějak jsem si toho nevšiml, ale na Metacritic už je první review na DA2, kde si hra odnesna hodnocení 9,4 z 10 :-O.
Že by přeci jenom to demo bylo to největší "zlo" z Dragon Age 2 :-D
Že by přeci jenom to demo bylo to největší "zlo" z Dragon Age 2 :-D
vždyť zaklínače ani moc nehaním .-), každý holt hrajem jinak
misadlouhy: Ano, neustále přechody mezi bažinami a Wyzimou můžou mít slušné odpudivé účinky. Souhlasím. Ale tam potenciál celé hry zdaleka nekončí, vlastně ho z poloviny ještě neznáš.
jedničku UW jsem taky hrál a asi i dohrál ale moc si jí nepamatuju. Myslím, že to začne hned v podzemí, kdežto UW2 začala v ubykacích
Richmond: UW2 je moje nejoblibenejsi hra.
nebo bych doporučil novější (sice ne RPG) ale taky dobrý storytelling Dreamfall: The Longest Journey, což je ale adventura.
Se zaklínačem jsem skončil v bažinách (ostrov)
Se zaklínačem jsem skončil v bažinách (ostrov)
Mimochodem asi nejlepsi atmosferu z RPG her jsem zazil pri hrani Ultimy Underworld 2 (na jednicku se chystam). Tomu pocitu pri hrani se zatim nepriblila zadna hra.
misadlouhy: Ty si troufáš v příběhu porovnávat DA s Witcherm? Michale, zahraj si (dohraj) Witchera.
to je těžký. Když jednou hraješ dobrou hru "řekněme knihu v podobě hry", a pak zjistíš, že něco podobného už nedělají, tak nic nedoporučíš. Ale abych nekřivdil, u Dragon Age, taky šlo o povedené vyprávění příběhu. Takže možná DA
misadlouhy: Úplně zcestné přirovnání. Fallout má taky atmosféru. Uveď něco z roku 2008.
to takový Betrayal at Krondor (1993).. atmosféru to mělo lepší než Zaklínač. Silnější hlavní dějová linka... skoro jak čtení knihy
Bodkin: No a to je chyba. A nestál bych si za tím, kdybych taky takto na hubu nepadl. Při prvním hraní jsem do 3 kapitoly hrál s českým, zdál se mi celkem profesionální. A jak jsem nahodil polský, Geralt dostal úplně jiný feel, ten který mi (a možná i Tobě) chyběl. A celá hra dostala nový rozměr. Dabovaných vět je více, při vyjadřování sarkastickým poznámek jsem se najednou začal smát a věřil jim, zaklínač z Kaeh Morhen měl šťávu... Chápu, ne každý polštině rozumí, ale i tak je to znát.
Ad otevřenost... Pak byste tu remcali, že je to jak Morrowind. Witcher je na dnešní poměry i tak víc než dost rozlehlý. A ucelený, což je ještě větší plus.
Ad otevřenost... Pak byste tu remcali, že je to jak Morrowind. Witcher je na dnešní poměry i tak víc než dost rozlehlý. A ucelený, což je ještě větší plus.
MD: Ne, tak jsem to nemyslel. Nadsazeně řečeno, Sapkowsky filozofoval, morálně poukazoval a žertoval. To je také část zaklínače, kromě rubání a dobrodružství. Ve hře to není, protože to psali nějací samouci. Neposkytuje to ten stejný komfort. Je to jen hra. [konec nadsazování]
A vetší otevřenost by tomu popravdě také slušela více.
Say: Omylem český, pak polský, ale protože jsem mu polorozumněl a rušil mě, tak jsem skočil na anglický.
A vetší otevřenost by tomu popravdě také slušela více.
Say: Omylem český, pak polský, ale protože jsem mu polorozumněl a rušil mě, tak jsem skočil na anglický.