@johnny2015 (komentář): "Hra představuje asi nejdokonalejší kompromis (jakkoliv je spojení "dokonalý kompromis" už ze své podstaty problematické), který hardcore RPG fanoušci mohou na dnešním mainstreamovém ARPG nebi nalézt." - Jaký kompromis? Ta hra na hardcore RPG fanoušky z vysoka se*e...
Diskuze
Tak po cca 22 hodinách musím říct, že mě hra začíná docela dost nudit ... z počátku panovalo docela nadšení, která asi o 8 hodin později vystřídala nuda a stereotyp po té mě to zase celkem chytlo a aktuálně jsem opět v bodě, kdy mě hra nudí .. :)
Na jednu stranu jsou celkem zajímavé hlavní příběhové mise na druhou mě demotivuje představa, že pokud budu chtít hrát další příběhovou misi, tak budu muset udělat x vedlejšáků. Soubojov systém by byl vhodný do MMO, ale po 20 hodinách opět nic moc ...
Bohužel zaklínače 3 odložili, takže to vypadá, že žádné další AAA rpg do té doby nevyjde. Nějak si zatím neumím představit, že bych u konkrétně DA:I byl schopný sedět 90 hodin ... :)
Hra to není špatná, ale z mého pohledu prostě průměrná. Bohužel svět působí dost "uměle" a v žádném případě se nedá říct, že by si žil "svůj život" ... je to prostě x obrovských lokací, kde je nahuštěno velké množství nezajímavejch Questů, které jsem bral ve wowku jako nutnou přítěž ..
Ani mě nepřekvapuje, když jsem se dočetl, že DA:I měla být původně pouze multiplayer.
Tahle hra bude pravděpodobně bavit člověka, který nikdy žádné MMO nehrál a nebude podobných mechanik přejedenej.
Hra prostě nemá dostatečně zajímavej příběh na to, aby mě motivoval další postup ...
Na druhou stranu je vidět obrovské množství práce, které bylo na hru vynaloženo ...
Na jednu stranu jsou celkem zajímavé hlavní příběhové mise na druhou mě demotivuje představa, že pokud budu chtít hrát další příběhovou misi, tak budu muset udělat x vedlejšáků. Soubojov systém by byl vhodný do MMO, ale po 20 hodinách opět nic moc ...
Bohužel zaklínače 3 odložili, takže to vypadá, že žádné další AAA rpg do té doby nevyjde. Nějak si zatím neumím představit, že bych u konkrétně DA:I byl schopný sedět 90 hodin ... :)
Hra to není špatná, ale z mého pohledu prostě průměrná. Bohužel svět působí dost "uměle" a v žádném případě se nedá říct, že by si žil "svůj život" ... je to prostě x obrovských lokací, kde je nahuštěno velké množství nezajímavejch Questů, které jsem bral ve wowku jako nutnou přítěž ..
Ani mě nepřekvapuje, když jsem se dočetl, že DA:I měla být původně pouze multiplayer.
Tahle hra bude pravděpodobně bavit člověka, který nikdy žádné MMO nehrál a nebude podobných mechanik přejedenej.
Hra prostě nemá dostatečně zajímavej příběh na to, aby mě motivoval další postup ...
Na druhou stranu je vidět obrovské množství práce, které bylo na hru vynaloženo ...
Docela mu ale rozumím, mě Sandalův příběh hodně zajímá, myslím že je to postava z velkým potenciálem.
chipsonator si dal asi mnoho pivek
Přesně. Lidé jsou různí, naopak jeden můj známý hejtuje DA:I se slovy "No za 100h to dohraješ a máš z toho hovno, to je fail. Mě wowko drží už tolik let." :D (kór když pokaždé co vyjde hra nějaká hejtuje její MP že se to nedá hrát a je to sračka, třeba AC:IV - jako fakt si takové hry lidé kupují kvůli MP :D )
S tím že hra vyhrála ocenění hra roku ne tak úplně souhlasím, ale něco to vypovídá o tom neopodstatněném hejtu.
S tím že hra vyhrála ocenění hra roku ne tak úplně souhlasím, ale něco to vypovídá o tom neopodstatněném hejtu.
@Bodkin (08.12.2014 11:34): Ale pokial viem, tak to zbierat nemusis. Ked to chce, tak to zbiera - jeho problem :) Okrem toho, to neni ziadny problem. Som nazbieral tych shardov na jednu celu tu pasaz a ani som nevedel ako :)
To je problem ludi, ktori si myslia, ze ked to v tej hre JE, tak to musia hladat/zbierat/plnit, pritom ich do toho nikto nenuti. A uz vobec ich do toho nenuti ta hra.
To je problem ludi, ktori si myslia, ze ked to v tej hre JE, tak to musia hladat/zbierat/plnit, pritom ich do toho nikto nenuti. A uz vobec ich do toho nenuti ta hra.
@SilentWolf (08.12.2014 11:19): 'aby se otevřeli ty zkurvený čarodějný dveře'
@mazar1234 (08.12.2014 11:20): Hahaha, nikdy se nedozvíš pravdu!
@mazar1234 (08.12.2014 11:20): Hahaha, nikdy se nedozvíš pravdu!
@Bodkin (08.12.2014 10:45): To citujes samotneho Pána, alebo to povedal iba nejaky obycajny bezvyznamny radovy zamestnanec?
Aspoň má v práci co řešit.. :D (Jen by mě zajímalo proč teda "musí".)
'Musím chodit po celý mapě a sbírat nějaký zkurvený kosmodisky, taková zkurvená natahovačka!' - odposlechnuto v kanclu
@MickTheMage (08.12.2014 09:03): Naposled ;-)
@Bodkin (08.12.2014 09:02): Já to mám naopak no, i když spousta lidí upřednostňuje dvojku. Ty tepelné zásobníky by byly fajn, jen jsem byl hrozně zklamaný, že v jedničce (kde to bylo v kodexu perfektně vysvětleno, proč se nemusíš starat o náboje, jen o přehřívání) to bylo řešeno jinak a do dvojky tohle dali jen kvůli zvýšení akčnosti, kdy tě nutí sbírat náboje (tepelné zásobníky), aby na tebe byl vyvíjen trochu tlak je nevypotřebovávat. Když si to představím v realitě, tak vývoj vidím tepelný zásobník a poté kulička masy, ze které se odtrhávají náboje a chlazení je řešeno elegantněji tak, že pár vteřin nestřílíš. Jde o stejnou dobu, za kterou přebiješ, jen odpadává otravné zasouvání a hledání zásobníků. Naopak vývoj kulička masy a poté tepelný zásobník mi přijde jako krok zpět. Mně to tak zkrátka nesedlo, myslím si, že to tam dali kvůli zvýšení akční stránky hry.
Právě, už v jedničce stál za prd a byl primitivní, a oni z toho dokázali udělat ještě větší prd :-D To samé inventář a tak. Vím, že jsem v menšině a jde o minoritní věci, ale Mass Effect 1 jsem si fakt užíval, hltal jsem kodex a vžil jsem se tak do toho světa, že Mass Effect 2 mi přišel jako odklon k akčnější a jednodušší hře, a z toho jsem byl dost zklamaný.
@Bodkin (08.12.2014 09:02): Já to mám naopak no, i když spousta lidí upřednostňuje dvojku. Ty tepelné zásobníky by byly fajn, jen jsem byl hrozně zklamaný, že v jedničce (kde to bylo v kodexu perfektně vysvětleno, proč se nemusíš starat o náboje, jen o přehřívání) to bylo řešeno jinak a do dvojky tohle dali jen kvůli zvýšení akčnosti, kdy tě nutí sbírat náboje (tepelné zásobníky), aby na tebe byl vyvíjen trochu tlak je nevypotřebovávat. Když si to představím v realitě, tak vývoj vidím tepelný zásobník a poté kulička masy, ze které se odtrhávají náboje a chlazení je řešeno elegantněji tak, že pár vteřin nestřílíš. Jde o stejnou dobu, za kterou přebiješ, jen odpadává otravné zasouvání a hledání zásobníků. Naopak vývoj kulička masy a poté tepelný zásobník mi přijde jako krok zpět. Mně to tak zkrátka nesedlo, myslím si, že to tam dali kvůli zvýšení akční stránky hry.
Právě, už v jedničce stál za prd a byl primitivní, a oni z toho dokázali udělat ještě větší prd :-D To samé inventář a tak. Vím, že jsem v menšině a jde o minoritní věci, ale Mass Effect 1 jsem si fakt užíval, hltal jsem kodex a vžil jsem se tak do toho světa, že Mass Effect 2 mi přišel jako odklon k akčnější a jednodušší hře, a z toho jsem byl dost zklamaný.
Nechceli by ste sa o Mass Effecte, bavit v prislusnej priehradke Mass Effectu (je jedno ktoreho)? :)
@Fatality (08.12.2014 06:51): Mě tedy přišel ME2 mnohem lepší než 1, při jedničce jsem si neustále říkal: "Oni fakt obšlehli Advent Rising?"
1) Tepelné zásobníky se mi fakt líbily tím, že obrátili jejich smysl. Nic si z nich nebral, ale naopak jsi do nich strkal po každém výstřelu teplo. Pěkný nápad + docela kuul. Chladnutí je vedle toho nůďa a klasika.
2) ME2 je lepší díky tomu, že ořezali strom schopností z jedničky. Už v jedničce stál za prd a je zbytečné tam něco mít a odvádět tím pozornost, zvlášť když s tím neumí pracovat!
1) Tepelné zásobníky se mi fakt líbily tím, že obrátili jejich smysl. Nic si z nich nebral, ale naopak jsi do nich strkal po každém výstřelu teplo. Pěkný nápad + docela kuul. Chladnutí je vedle toho nůďa a klasika.
2) ME2 je lepší díky tomu, že ořezali strom schopností z jedničky. Už v jedničce stál za prd a je zbytečné tam něco mít a odvádět tím pozornost, zvlášť když s tím neumí pracovat!
@pajmič (07.12.2014 15:57): Tak já nevím, co je lepší, jestli tři vteřiny čekat, až ti trochu vychladne zbraň nebo tři vteřiny na přebíjení (přebíjení kvůli akčnosti!) :-D Dále zjednodušený strom schopností (už tak primitivní z jedničky), inventář, žádné Mako, jen rakety, no prostě ME2 je totálně osekaná. Z valné části jen příběh je super.
A v DA 1 jsi taky mohl mít homosexuální vztah a na hodnocení uživatelů se to neodrazilo (8,6) :-D
A v DA 1 jsi taky mohl mít homosexuální vztah a na hodnocení uživatelů se to neodrazilo (8,6) :-D
Komentář od někoho, komu se hra v průběhu hraní líbila, ale nakonec přišla studená sprcha: "I take back the nice things I said.
while it had its moments, overall it was an overstuffed, hackneyed, combat-mad adventure in which nothing mattered. it was really going to come down to if the conclusion blew me away with revelations about the setting and if the epilogue slideshow made finishing everything (yes, I did ALL THE THINGS) feel like it'd been worth it. while there were a few pearls cast in the sand of cosmic struggle in the last act (was it the last act? I did all the 'side' content and then all the story content, so the story content felt packed-in and rushed to fuck), but it wasn't nearly enough, in volume or in impact.
the final confrontation with Corypheus could not have been more rushed and unimaginative if it'd been joining a frat. you just go to a place and fight a guy, oh and there are dragons fighting in the background, then you fight the dragon, then you fight the guy more, then you win. there was no final journey into strange secrets. Corypheus continued not to have a character other than would-be god supervillain. your climax should not be Just Another Fucking Boss Fight On Floating Rocks. that's not a -climax.- it's just an -event.-
and then the ending slideshow was -only- major plot points. seriously. I did 100% clears on all those zones and not a one deserved a mention. I got all the companions who didn't fucking BUG OUT (Solas and Dorian, as it happened) into card-flipping loyalty mode, and not even the one I was fucking warranted a brief 'where is he now.' it was just Orlais politics-Grey Wardens-Mages-Inquisition (which always turns out the same with one different line depending on your favorite strategy table action)-done.
I find it almost impossible to believe that in the genre that pioneers the idea that what you do matters and that invented the dynamic end-of-game wrap-up here's-the-outcome the biggest-budget title ever (ever?) couldn't dredge a little more to at least give -binary- endings for at least -some- of the areas and characters we visited and met along the way. but it really was that curt and simplistic. a big nothing. I even altered my gameclock to finish up all the excruciating warboard stuff before going to the endgame--nothing of any real consequence, except if I hadn't done that I'd've needed to wait six hours to get Cassandra to ascend to the Divine, because the agent I needed was locked in the second half of a twelve-hour mission.
I don't think I've ever felt my time so spat upon by a game. y'know, in the last "real" combat area, this big elven temple, you're going up against groups of enemies -identical in composition and behavior to groups of enemies you go up against at the end of the prologue-? seriously. just the same fucking endless fucking herds of templars and demons sprawling all over the countryside, always in your way. and as someone else pointed out in this thread, murder is almost always--I mean really, -really- almost, I can't think of a single time when it wasn't apart from occasionally sparing a political enemy--your only tool for dealing with a problem. you can't navigate your way through conversations to get a solid outcome, because conversations are basically linear, with your input only determining your mood, with the occasional interjection if you've got special dialogue perks unlocked that generally either just gets you another agent (essentially meaningless, no narrative component at all) or a line of dialogue that doesn't really change anything.
I'm pretty offended at how this worked out. I don't think even the good parts were -that- good, and there's just so much mediocrity mixed in for a payoff that will leave you feeling like an idiot for ever hoping that something interesting might come of that mess.
fucking. blech. I can't imagine ever playing it again. if you're only starting to play it now, take my advice: don't go for completionism in the hopes you'll leave imaginary computer world a better place. the game doesn't notice one way or the other."
To je fakt k smíchu. Takže nakonec ten tupej grind ani k ničemu není. BW tedy nedává už ani základní pilíře žánru?!
while it had its moments, overall it was an overstuffed, hackneyed, combat-mad adventure in which nothing mattered. it was really going to come down to if the conclusion blew me away with revelations about the setting and if the epilogue slideshow made finishing everything (yes, I did ALL THE THINGS) feel like it'd been worth it. while there were a few pearls cast in the sand of cosmic struggle in the last act (was it the last act? I did all the 'side' content and then all the story content, so the story content felt packed-in and rushed to fuck), but it wasn't nearly enough, in volume or in impact.
the final confrontation with Corypheus could not have been more rushed and unimaginative if it'd been joining a frat. you just go to a place and fight a guy, oh and there are dragons fighting in the background, then you fight the dragon, then you fight the guy more, then you win. there was no final journey into strange secrets. Corypheus continued not to have a character other than would-be god supervillain. your climax should not be Just Another Fucking Boss Fight On Floating Rocks. that's not a -climax.- it's just an -event.-
and then the ending slideshow was -only- major plot points. seriously. I did 100% clears on all those zones and not a one deserved a mention. I got all the companions who didn't fucking BUG OUT (Solas and Dorian, as it happened) into card-flipping loyalty mode, and not even the one I was fucking warranted a brief 'where is he now.' it was just Orlais politics-Grey Wardens-Mages-Inquisition (which always turns out the same with one different line depending on your favorite strategy table action)-done.
I find it almost impossible to believe that in the genre that pioneers the idea that what you do matters and that invented the dynamic end-of-game wrap-up here's-the-outcome the biggest-budget title ever (ever?) couldn't dredge a little more to at least give -binary- endings for at least -some- of the areas and characters we visited and met along the way. but it really was that curt and simplistic. a big nothing. I even altered my gameclock to finish up all the excruciating warboard stuff before going to the endgame--nothing of any real consequence, except if I hadn't done that I'd've needed to wait six hours to get Cassandra to ascend to the Divine, because the agent I needed was locked in the second half of a twelve-hour mission.
I don't think I've ever felt my time so spat upon by a game. y'know, in the last "real" combat area, this big elven temple, you're going up against groups of enemies -identical in composition and behavior to groups of enemies you go up against at the end of the prologue-? seriously. just the same fucking endless fucking herds of templars and demons sprawling all over the countryside, always in your way. and as someone else pointed out in this thread, murder is almost always--I mean really, -really- almost, I can't think of a single time when it wasn't apart from occasionally sparing a political enemy--your only tool for dealing with a problem. you can't navigate your way through conversations to get a solid outcome, because conversations are basically linear, with your input only determining your mood, with the occasional interjection if you've got special dialogue perks unlocked that generally either just gets you another agent (essentially meaningless, no narrative component at all) or a line of dialogue that doesn't really change anything.
I'm pretty offended at how this worked out. I don't think even the good parts were -that- good, and there's just so much mediocrity mixed in for a payoff that will leave you feeling like an idiot for ever hoping that something interesting might come of that mess.
fucking. blech. I can't imagine ever playing it again. if you're only starting to play it now, take my advice: don't go for completionism in the hopes you'll leave imaginary computer world a better place. the game doesn't notice one way or the other."
To je fakt k smíchu. Takže nakonec ten tupej grind ani k ničemu není. BW tedy nedává už ani základní pilíře žánru?!
@eremita (08.12.2014 00:01): cloveku co ma na policce krumpac z Minecraftu neverim ani slovo:)
https://www.youtube.com/watch?v=oPGAZJdG0pg Docelá trefná recenze.
@Charllize (07.12.2014 23:24): Nápodobně=)
@Say (07.12.2014 22:48): aby ses neposral. :))
Já třebas mnohdy zaplacení plné ceny už považuji spíše za podporu autorů, než cokoliv jiného. Ono beztak není tolik času hrát vše, abych musel ještě nedočkavě hrát hry ihned po vydání (byť jsou i výjimky, nedávno třebas LoG 2), navíc je hraji nejraději co nejvíce opravené a poštelované (čili nejlépe cca dva měsíce od vydání, kdy už máme k dispozici většinu nejdůležitějších záplat).
Čili se mi mnohdy stává, že hru koupím třebas i za plnou cenu v den vydání (pokud si myslím, že si plnou cenu snad i zaslouží), ale dostanu se k ní třebas až o rok později:).
Ale je fakt, že dnes je to s těmi slevami extrém. Uběhne pár měsíců a máme tu 50% off...
Čili se mi mnohdy stává, že hru koupím třebas i za plnou cenu v den vydání (pokud si myslím, že si plnou cenu snad i zaslouží), ale dostanu se k ní třebas až o rok později:).
Ale je fakt, že dnes je to s těmi slevami extrém. Uběhne pár měsíců a máme tu 50% off...
@Borghal (07.12.2014 22:16): Snad jediné hry, které jsem předplatil sů zaklínači. A vlastně ještě KC: D
Kupovat day one nebo předobjednávat mně v dnešní době přijde značně nerozumné.
Kupovat day one nebo předobjednávat mně v dnešní době přijde značně nerozumné.
@Charllize (07.12.2014 22:32): Tak to je od tebe moc hezké, že bys platící zákazníky považoval za výhodu.
@Say (07.12.2014 22:23): spis nedostanou, kazdopadne aspoň nefunkcnost Keepu nekomu vadit muze. navíc co tak sleduju tak prolomeni toho Denuvo není zas tak ruzove jak se puvodne zdalo, a s novym updatem muze byt updatnuta i ochrana, a opet to piratum nepojede..kdo vi. ja bych u nekterych her platici zakazniky povazoval spis za vyhodu.
@Borghal (07.12.2014 22:16): Já v tom nevidim problém. Osobně jsem velké potíže neměl na to jak je hra velká. Oproti Ubisoft hrám... nebe a dudky. Mass Effect 3 tady updatovali a balancovali ještě rok po vydání. Ale chápu tě. Každý svýho štěstí strůjcem.
@Borghal (07.12.2014 22:16): Jj, piráti vynuceným čekám dostanou později paradoxně lepší zážitek, než platiči v den vydání=D
@Borghal (07.12.2014 22:16): tak ono jak kdo, třeba ja a par lidi co znam v pohode hraje a nic moc si nestezuje, vzasade ten patch nijak zvlast nepotrebuju, protože s bugy které by mi extremne vadily jsem se moc nesetkal. Spis se trochu bojim toho ze ,,opravi,, něco co povazuju za dobry a pak me to stvat bude a nebude jaksi cesty zpet :)
Inu, zas a znovu se potvrzuje že ten, kdo hru koupí day one je nakonec marketingem ošálený chudák. Vyplatí se počkat aspoň pár měsíců na všechny opravy, doplňky, záplaty apod. Kdo má v dnešní době čas hrát tak rozsáhlou hru dvakrát...
Teď se nabízí otázka, jestli tohle má řešení. Když lidi přestanou kupovat day one release, nepovede to ke kompletnějším produktům, ale spíš asi k zavírání studií.
Teď se nabízí otázka, jestli tohle má řešení. Když lidi přestanou kupovat day one release, nepovede to ke kompletnějším produktům, ale spíš asi k zavírání studií.
jinak ještě k tomu hodnoceni, spsi nez MC bych doporucoval stranky gamefaq, kde se preci jen schazi trochu rozumnejsi sebranka lidi nez na MC. Hodnoceni napric platformama vychazi na nejakych 4 z 5 hvezd. Celkem cca asi 1200 lidi co hodnotilo.
obecne tyhle stranky povazuju asi za nejvic vypovidajici co se her tyce, ale samozrejme dokonaly to taky není a nikde nebude.
http://www.gamefaqs.com/pc/631230-dragon-age-inquisition
obecne tyhle stranky povazuju asi za nejvic vypovidajici co se her tyce, ale samozrejme dokonaly to taky není a nikde nebude.
http://www.gamefaqs.com/pc/631230-dragon-age-inquisition
@Chipsonator (komentář): Co ty jsi za attention whore?
@Arcee (07.12.2014 15:54): to nedelej. dost by to smrdelo..
@Fatality (07.12.2014 15:47): To mi děláš schválně? Čim si to zasluhuju? Co dává větší smysl. Zbraně co se ve 23. století retardovaně přehřívaj jako trabant za komančů nebo přídání termálních zásobníků co z těch zbraní odváději teplo? Vždyt v Citadel DLC byl původní lancer z ME1, který tu technologii v sobě neměl ještě zabudovanou :) ME2 nebyl díky tomu akčnější, ale přístupnější. To je rozdíl chlape :)
Já se z vás poseru ...
@pajmič (07.12.2014 15:25): Do lore to bylo přidáno úplně nesmyslně, bylo to tam, aby Mass Effect 2 byl akčnější :-D
@Borghal (07.12.2014 15:27): prodavam hry, lidi chodej s potizema ze jim něco nejde..70% pripadu je vina jejich pocitace, 30% vina hry. Spis mluvim obecne k problemum lidi s DA:I a jak koukam trochu neomalene jsme to smeroval na tebe preci jen se tohohle tématu trochu dotknul, no myslel jsem ze to zkousnes lip, tak sorry, priste to budu adresovat do prazdna:)
PS: rozchodit Chrono Cross na emulatoru je zalezitost 30ti minut, mozna vetsi problém muze byt pro nekoho sehnat samotnou hru:)
PS: rozchodit Chrono Cross na emulatoru je zalezitost 30ti minut, mozna vetsi problém muze byt pro nekoho sehnat samotnou hru:)
@Charllize (07.12.2014 14:33): to ze nekomu hra pada nebo vykazuje ruzne problémy, instalace originu,Uplay atd..byva většina vina konkretnich pocitacu, a ne her nebo programu, no je to tak 70 na 30. něco malo o tom vim.
Ehm, cože? Zaprvé, pleteš jabka s hruškama. Zadruhé, o čem přesně něco málo víš a co je 70 na 30?
Vypadá to, že netušíš o čem je řeč. Bavil jsme se s Richmondem o starších hrách v dnešní době. Jestli hru doporučit nebo ne (což je to k čemu hodnocení nakonec slouží) rozhodně závisí i na faktorech mimo hru samotnou. Ad absurdum: jasně že Chrono Trigger byla super hra, ale jestliže je kvůli jejímu spuštění zapotřebí shánět v horším případe PS/SNES, v lepším hledat emulátor, obecně vzato radši dnes doporučím nějaké jiné RPG se kterým nejsou takové potíže.
To opravdu není vina konkrétních počítačů. Stejně jako fakt, že spousta starých her má potíže s vícejádry, 64bit systémy a novými Windowsy, není vina konkrétního stroje.
Nemusíš souhlasit, že se to má promítnout v hodnocení samotné hry, ale imho je to něco, co je nutné zmínit, pokud takovou hru někomu doporučuješ.
A navíc to od Riche bylo předpokládám jen nevěřícné vypíchnutí jednoho bodu z několika, tak nevím proč to rozvíjíš dál :-D
Ehm, cože? Zaprvé, pleteš jabka s hruškama. Zadruhé, o čem přesně něco málo víš a co je 70 na 30?
Vypadá to, že netušíš o čem je řeč. Bavil jsme se s Richmondem o starších hrách v dnešní době. Jestli hru doporučit nebo ne (což je to k čemu hodnocení nakonec slouží) rozhodně závisí i na faktorech mimo hru samotnou. Ad absurdum: jasně že Chrono Trigger byla super hra, ale jestliže je kvůli jejímu spuštění zapotřebí shánět v horším případe PS/SNES, v lepším hledat emulátor, obecně vzato radši dnes doporučím nějaké jiné RPG se kterým nejsou takové potíže.
To opravdu není vina konkrétních počítačů. Stejně jako fakt, že spousta starých her má potíže s vícejádry, 64bit systémy a novými Windowsy, není vina konkrétního stroje.
Nemusíš souhlasit, že se to má promítnout v hodnocení samotné hry, ale imho je to něco, co je nutné zmínit, pokud takovou hru někomu doporučuješ.
A navíc to od Riche bylo předpokládám jen nevěřícné vypíchnutí jednoho bodu z několika, tak nevím proč to rozvíjíš dál :-D
@Fatality (07.12.2014 15:15): Vidíš ten paradox? Termální zásobníky byli přidány právě z důvodu změny gameplaye (pokud se ti nelíbí evoluce budu řikat změna) a do lore to bylo přidáno také, ale to by jsi nesměl bejt.....jak si mě to nazval? Zastínenej? Termální zásobníky z pohledu technologie a lore byli přidány právě kvůly přehřívání zbraně. No řekněte kolego nebylo by super kdyby se vám na bojišti každých 20 vteřin přehřívala zbran? Jé to je tak hrozně nelogický že BW vylepšilo svou technologii na ukor gameplaye a lore! EVOLUCE mládeži :D
@Arcee (07.12.2014 15:20): Nulu tomu může dát jedině šmejd -_-
Chipsonatorův komentář rozhodně pobavil :D ale dát tomu nulu? To už se tu z toho stává české metacritic ...
Co ten update? Už se nějaký objevil nebo ne?
Co ten update? Už se nějaký objevil nebo ne?
@Charllize (07.12.2014 14:51): V grimrocku 2 je noc v jednom puzzlu zcela zasadni! :-)
@pajmič (07.12.2014 14:51): Já nic nezatracuju, podle většiny lidí je DA 2 horší než DA 1, a není to jen kvůli tomu, že by bylo DA 2 šedivé a malé. Mass Effect 1 byl super, dvojka je už dost pro mě osobně ve spoustě věcech trapná (např. náboje, proč v jedničce, kde to bylo vysvětleno parádně, nebyly a ve dvojce byly? zřejmě reverzní evoluce :-D, a takových nelogických věcí je tam více).
Jo, jde to s tou evolucí do hajzlu=/
@Fatality (07.12.2014 14:18): Ano. Evoluce, změna. Lidi maji tendenci se jiných věcí bát nebo je zatracovat. Je DA2 combat odlišný od Origins? Ano. Je ale špatný? Neni.
Problém zcela zásadní pro DA2 je ten, že je na něm strašně vidět ta repetetivnost a celková uspěchanost celýho level designu. Mass Effect tím také prošel. A bylo to špatně? Ne. Bylo to udělané dobře a přijaté dobře, jelikož ME2 netrpěl stejnými problémy jako DA2. Evoluce tittulu. To je něco co u dnešnách her chybí. Lidi se bojej dělat něco novýho/jinýho, nebot něco změnit je tanec na tenkém ledě. DA2 se o tom přesvědčilo na plno.
Ano, BW si může za stupidní marketing podpořený EA (ME3, DA2) ale to, že podporují vztahy stejných pohlaví není nic špatného. Oni nemůžou za to, že lidi jsou netolerantní idioti.
Problém zcela zásadní pro DA2 je ten, že je na něm strašně vidět ta repetetivnost a celková uspěchanost celýho level designu. Mass Effect tím také prošel. A bylo to špatně? Ne. Bylo to udělané dobře a přijaté dobře, jelikož ME2 netrpěl stejnými problémy jako DA2. Evoluce tittulu. To je něco co u dnešnách her chybí. Lidi se bojej dělat něco novýho/jinýho, nebot něco změnit je tanec na tenkém ledě. DA2 se o tom přesvědčilo na plno.
Ano, BW si může za stupidní marketing podpořený EA (ME3, DA2) ale to, že podporují vztahy stejných pohlaví není nic špatného. Oni nemůžou za to, že lidi jsou netolerantní idioti.
@sxg (07.12.2014 14:47): tak jiste den a noc je pro hru zcela zasadni :) většina hracu když ve hre nastane noc, tak první co udelaji je to ze posunou cas/jdou spat aby byl zase den.
když uz nekde da do hry den a noc, tak napred musí umet udelat aby to k necemu a ne jen sralo tim ze nic nevidim. (viz Dragons Dogma, tam to bylo zasadni)
U DA:I to není, bylo by to tam k nicemu, a mam pocit ze v grimmrocku to je jen graficke pozlatko které nikam nevede.maximalne k tomu ze si po první hodine clovek rekne, jee..den a noc..pak uz to je jedno a spsi to otravuje.
když uz nekde da do hry den a noc, tak napred musí umet udelat aby to k necemu a ne jen sralo tim ze nic nevidim. (viz Dragons Dogma, tam to bylo zasadni)
U DA:I to není, bylo by to tam k nicemu, a mam pocit ze v grimmrocku to je jen graficke pozlatko které nikam nevede.maximalne k tomu ze si po první hodine clovek rekne, jee..den a noc..pak uz to je jedno a spsi to otravuje.
Teda, vedeli ste, že deň a noc sa mení aj v Legend of Grimrock 2?
@HolyMeatball (07.12.2014 14:26): však jsme psal ze mi to je vicemene jedno, spat kvůli tomu budu stejne jako dřív..ale když uz tady tenhle web je, a ja tu kecam..tak kecam no..chapes:)
@Borghal (07.12.2014 14:25): to ze nekomu hra pada nebo vykazuje ruzne problémy, instalace originu,Uplay atd..byva většina vina konkretnich pocitacu, a ne her nebo programu, no je to tak 70 na 30. něco malo o tom vim. Dost často nefunguje nekomu hra nakonec se ukaze ze to je vina nejakyho programu který nekde bezi a dela neplechu, a uživatel o tom ani nevi. výrobce hry nemůže s tomhle pocitat, dela hru vlastne jakoby na cistou instalaci win, kde většina her a programu normalne bezi. lidi mají neskutecne zabordeleny pocitace, zazil jsme třeba ze cloveku bezeli v pocitaci 4 antiviry aniz by to vedel, a další daleko hruznejsi scenare. Cele to je pak jen o tom...tohle je muj pocitac a ten je proste v poradku a muze za to hra:)
@Charllize (07.12.2014 14:23): No jasně, to je pravda samozřejmě, já to nepoužívám jako studnici pravdy, jen jako orientační plus minus pravdivé hodnocení kvalit hry. Je jasné, že někoho nebude bavit Football Manager s user score 9,0 a naopak ho bude bavit Dragon Age 3 s hodnocením 5,6, proti gustu žádný dišputát. Jen jsem chtěl upozornit na to, že obecně řečeno DA3 není 9/10 hra (i když pro někoho může být 10/10 nebo naopak 1/10).