@Isair (07.12.2015 00:00): @pajmič (06.12.2015 23:45): Práve preto sa pýtam, Dragon Age: Origins + datadisk, Mass Effect 2 alebo Dead Space 2 sú EA hry a mám ich na steame. Dragon Age II mám na originse, to je pravda. Ale nečakal som teda, že Inquisition bude taká pálka. Na to asi fakt kašlem, keď aj Witcher 3 stojí momentálne menej ako polovicu z toho.
Diskuze
@pajmič (06.12.2015 23:45): On jim to někdo na tom Originu vážně kupuje? A DA:Origins jsou (a hned po vydání byly) mimochodem i na Steamu, stejně jako spousta dalších EA her, takže to je zase nějaká jejich nová póza... ale ono je to určitě brzy přejde ;).
@Tulareanus (06.12.2015 20:49): EA hry jsou exklusivně na originu. Nedávno byl dragonáž za 70% dolu. To jsi promarnil.
To je fakt, alebo joke, že Inquisition nie je na steame, len na poondiatom Originse a ešte k tomu, za 60€?
@HolyMeatball (29.11.2015 12:02): Protože Skajrim. Oni prostě museli mít koně...retardovaného koně, aby to bylo hardcore. Např. v Kingdoms of Amalur mouty nebyly a sprint ano, a jelikož si DAI vzal od Amaluru dost věcí, tak ignorace sprintu je opravdu retardovaná jako onen koník. Ale koně měl skyrim, tak ho museli mít oni, simple.
Za všechny věci, které mě na tom serou nebo prostě prudérně nebaví, jim musím nechat, že ti draci se jim konečně fakt povedli - první drak, 6 smrtí, konečně úspěšná bitva trvala přes 20 minut. Pretty epic stuff.
Nicméně jízda na koni je úsměvně trapná. A vůbec tam nemusela být, kdyby chalana i v singlu naučili sprintovat. Což prostě nikdy nepochopím, proč neudělali.
Nicméně jízda na koni je úsměvně trapná. A vůbec tam nemusela být, kdyby chalana i v singlu naučili sprintovat. Což prostě nikdy nepochopím, proč neudělali.
@M.a.t.t. (16.11.2015 11:05): That's a relief. Diky za info.
@HolyMeatball (16.11.2015 10:49): Ide skôr o to, že na main questoch si dali vývojári ďaleko viac záležať a je to cítiť. Čakať nejaký užasne prepracovaný príbeh samozrejme nemá zmysel, ale prišiel mi spracovaný dostatočne zaujímavo (aj keď Trespasser má v závere ďaleko lepšiu gradáciu) Zvyšný obsah je skôr omáčka - síce zábavná, ale nie je nutné plniť všetko na 100%. Veľa lokácií ani nie je nutné navštíviť . Nevravím, že nie sú zaujímavé, hráč sa v nich môže dozvedieť niečo viac o svete, prípadne ak má načítané aj knihy, môže dôjsť aj na zaujímavé momenty, ale ako píšem, je to skôr obsah pre fanúšikov.
Nejaký level scaling tam je v zásade pre každú lokáciu, ale level vybraných nepriateľov v nich sa môže líšiť. Aj main questy ho majú, s tým, že pokiaľ nadbehneš požadovaný level, nepriatelia sa ti prispôsobia. Ale pokiaľ sa budeš venovať čisto hlavnému príbehu a ďalšiemu obsahu iba keď to bude nutné (pretože niekedy je potrebné mať nejaký ten power na odomykanie lokácií), problémy mať nebudeš. ;)
Nejaký level scaling tam je v zásade pre každú lokáciu, ale level vybraných nepriateľov v nich sa môže líšiť. Aj main questy ho majú, s tým, že pokiaľ nadbehneš požadovaný level, nepriatelia sa ti prispôsobia. Ale pokiaľ sa budeš venovať čisto hlavnému príbehu a ďalšiemu obsahu iba keď to bude nutné (pretože niekedy je potrebné mať nejaký ten power na odomykanie lokácií), problémy mať nebudeš. ;)
@M.a.t.t. (16.11.2015 10:09): No, ono se neda rict, ze hlavni pribeh by me zatim kdovijak chytil. :D
Kazdopadne jak je to s level scalingem? Tuhle, az po asi 10ti hodinach, jsem si vsiml zminky, ze jakysi indikator u nepritele mi rekne, jak bude obtizny v pomeru k memu levelu. To znamena, ze tu neni level scaling? Nebo to nekteri enemaci maji proste fixle, ze budou vzdycky mit navrch? Paklize tu je tradicni level scaling, tak se asi veru brzo vydlabnu na omacku a pojedu pribeh.
Kazdopadne jak je to s level scalingem? Tuhle, az po asi 10ti hodinach, jsem si vsiml zminky, ze jakysi indikator u nepritele mi rekne, jak bude obtizny v pomeru k memu levelu. To znamena, ze tu neni level scaling? Nebo to nekteri enemaci maji proste fixle, ze budou vzdycky mit navrch? Paklize tu je tradicni level scaling, tak se asi veru brzo vydlabnu na omacku a pojedu pribeh.
@HolyMeatball (16.11.2015 09:41): Do tej istej zasneženej oblasti sa vracať nebudeš, čo súvisí aj s hlavným príbehom. Skús sa viac sústrediť na ten, základný obsah sa naozaj nemení.
Aj keď stále nechápem, aký je problém v tom, ho po čase ignorovať a sústrediť sa na to, čo hráča naozaj baví, respektive dohrať hlavný príbeh bez všetkej tej omáčky okolo.
Aj keď stále nechápem, aký je problém v tom, ho po čase ignorovať a sústrediť sa na to, čo hráča naozaj baví, respektive dohrať hlavný príbeh bez všetkej tej omáčky okolo.
@HolyMeatball (16.11.2015 09:41): Nezmění se nic a tuhle hru zabíjí ten přehršel obsahu, je to jako singleplayerové MMO, lituju, že jsem se víc nehnal dopředu příběhem..
Jsem si vedom toho, ze je to hra se 100+ hod potencialem, nicmene stejne se citim potrebu zeptat:
Po nejakych 15ti hodinach jsem probrouzdal par lokalu na prave strane knizky, pricemz nyni zevlim v jakesi pousti z leve strany knizky, a prestoze si zatim docela uzivam jen tak nevinne prochazeni se temi velmi peknymi mapami a lootovani vseho rostu i nerostu, souboje se mi uz docela zajedly, a ty nevinne prochazky me taky co nevidet prestanou bavit. Nasnade je otazka - mam se na co tesit? Zmeni se tenhle postup jeste nejak? Nebo proste az do konce pojedu ruznorode lokace to same, budu az do konce aktivovat lebky, zapichavat tyce, zavirat rifty po soubojich s temi stejnymi sebrankami nepratel, nabirat agenty, investovat inkvizicni perky, a pak se vracet do te same zasnezene vesnice?
Uz po 15ti hodinach mi to zacina smrdet sterilitou, tak by me docela zajimalo, jestli ma vubec cenu doufat v nejake zmeny.
Po nejakych 15ti hodinach jsem probrouzdal par lokalu na prave strane knizky, pricemz nyni zevlim v jakesi pousti z leve strany knizky, a prestoze si zatim docela uzivam jen tak nevinne prochazeni se temi velmi peknymi mapami a lootovani vseho rostu i nerostu, souboje se mi uz docela zajedly, a ty nevinne prochazky me taky co nevidet prestanou bavit. Nasnade je otazka - mam se na co tesit? Zmeni se tenhle postup jeste nejak? Nebo proste az do konce pojedu ruznorode lokace to same, budu az do konce aktivovat lebky, zapichavat tyce, zavirat rifty po soubojich s temi stejnymi sebrankami nepratel, nabirat agenty, investovat inkvizicni perky, a pak se vracet do te same zasnezene vesnice?
Uz po 15ti hodinach mi to zacina smrdet sterilitou, tak by me docela zajimalo, jestli ma vubec cenu doufat v nejake zmeny.
@MickTheMage (komentář): Legrační, že zminuješ Amalur, jelikož dost věcí si od něj DAI vzalo. Craftování, vystřelovací hák, kotouly apod. Ale jak píšeš, určitě by tomu více prospělo, kdyby to bylo víc akční neřeknuli čistá mlátička. To by zase však Origins panny začly pištět jak je to děsně tupý a nedospělý :)
@MickTheMage (komentář): Naprosté ztotožnění s komentářem. Tady jde u té hry fakt jen o to, kdy z člověka vyprchá to prvotní nadšení..
Co já jsem se té hry naobhajoval před lidmi co ji kritizovali.. v oněch prvních 40 hodinách..
Co já jsem se té hry naobhajoval před lidmi co ji kritizovali.. v oněch prvních 40 hodinách..
@Arcee (24.10.2015 04:28): nemel by byt, hard level cap tam myslim není. Jen soft cap, tudíž uz ti pak zabijeni priser dava na vyssim levelu tak malo expu ze levelovat dal by zabralo mesice. S poslednim DLC se tomu dat predejit, muzes si zapnout v trials aby se potvory prizpusobovali tvému levelu, a tim padem budes mit expu dostatek porad. Teda pokud nedoslo k nejaky zmene, tu informaci o soft capu oficialne potvrdil clovek s bioware před tesne před vydanim hry, takze se mohlo klidne stat ze to nakonec bylo jinak. Ale dle vseho by mělo jit levelovat dal, s tim zaplym trialem na level scaling potvor.
Hele to vážně level 27 je maximum? Mám nainstalovaná všechna DLC, ale zatím se na to poslední chystám. Čekal jsem to aspoň do třicítky :-/
Divím sa, že to to nepísal nikto, ale akokoľvek ma teší účasť Championa, tak tvoriť nanovo jeho vzhľad považujem za epic fail. Beriem, že vytvorili nový engine, ale keď už ho mám tvoriť nanovo z pamäti (čo je fail samo o sebe), tak aspoň mohli ponechať možnosti z tvorby postavy v dvojke. Napríklad typ vlasov, aké mal môj female Champion tu ani nie sú, takže som bol nútený vzhľad výrazne upraviť a musím sa zmieriť, že medzitým navštívil kaderníka. Nie, fakt nemohli nechať save file transfer a museli prísť s priblblým Keepom :( :D
@pajmič (29.08.2015 13:22): Side questy by sa rozhodne dali spracovať lepšie a viaceré podľa mňa majú potenciál, občas sú tam zaujímavé postavy, ale žiaľ... Verím, že v ďalšom dieli to spravia inak. Ale samozrejme súhlasím, kritika niektorých strán mi príde zaujatá tým, že je to Bioware/EA a potom je tu aj tzv witcherovský syndróm (ktorý mi ale príde nezmyselný, DAI je v niečom podobné, v mnohom však iné, ale ako RPG stále funguje)
@M.a.t.t. (28.08.2015 20:54): Ohledně dopadu rozhodnutí a celkovýho počtu proměných v příběhu je DAI uplně někde jinde, však už jen ten jejich Dragon Age Keep má v sobě tolik voleb, že jo. Stačí mrknout na nějaký waklthrough a pokaždý uvidíš nějakej rozdíl. Občas se i volby v dialogu mění díky změně kontextu, který znemíš případnou otázkou. Pokud by DAI nebylo koncepčně zadrbaný v tom offline MMO viz. side-questy. Bylo by to všechno z hlediska kritiky jinak, i když nevim, EA je EA, a co je od EA se nechválí, takže asi tak.
Prečítal som si znova len úvod diskusie a nedá mi to. Bioware hry sú udajne v priebehu neustále rovnaké a ako príklad bol daný Witcher 2 s odlišným druhým aktom. Ironicky práve Inquisition v tomto tretieho Witchera predčí, nakoľko jeden hlavný quest je úplne odlišný v závislosti od toho, ku ktorej strane sa hráč prikloní a od toho sa odvíja viacero odlišností. Asi tak :)
@HELLER (12.08.2015 08:08): Už je 15% přeloženejch a schání pořád překladatele. Pokad lidi přestanou překládat, tak Markovej team se na to bud vysere, a nebo to dodělaj za xxx let.
Každopádně psali, že si jim to špatně importuje dovnitř.
Každopádně psali, že si jim to špatně importuje dovnitř.
@M.a.t.t. (26.08.2015 14:48): Vynikajicí návrh kolego, ale to nemohu udělat. Pro Witchera 3 by 80% bylo moc. Já bych pak nemohl spát díky zžírajícím a ubíjejícím výčitkám :)
@pajmič (26.08.2015 14:27): Jednoduché riešenie, pridaj Zaklínačovi 5% :)
@eremita (26.08.2015 10:58): Jelikož vzhedem k tomu jaké hodnocení jsem dal Zaklínači tři by hodnocení 90% (Šel jsem tedy pouze o 5% níže, že ty mě zkoušíš lumpe :P) u DAI bylo poměrně nezaslouženě neúměrné.
@pajmič (25.08.2015 12:15): Proc jsi sel o 10% dolu pajmici? A neber prosim tento dotaz jako jizlive dobirani, vazne me to zajima.
Tolikrát si říkám, proč kruci nevyšel k této hře mulťák v procházení příběhu :( bylo by to jako dělané na společné hraní s kámošem .. :D
Jinak nějaké novinky ohledně překladu máme ? Hýbe se to nějak, nebo ne ?
Jinak nějaké novinky ohledně překladu máme ? Hýbe se to nějak, nebo ne ?
Vyšlo další DLC the Descent a zkusil jsem ho na hodinku a teda vypadá skvěle, jsou tam o dost hustší nepřátelé (tady se fakt už musí trochu přemýšlet) a překvapilo mne hned na začátku několik nepovinných ale dobrých rébusů, za které byl dost podstatný loot.
No a graficky - jak to už není na ty starý konzole, tak je to drobet lepší, ale to drobet z toho dělá vyloženě nádheru, ta světla, padající voda i stíny... a ty legendy kolem toho a nazvučení... nádherná atmosféra.
No a graficky - jak to už není na ty starý konzole, tak je to drobet lepší, ale to drobet z toho dělá vyloženě nádheru, ta světla, padající voda i stíny... a ty legendy kolem toho a nazvučení... nádherná atmosféra.
@7c (26.07.2015 22:58): mapa jde vyprázdnit a velice to doporučuju, stejně tak vypnutí gps navigace, všechno je v menu. U TW3 tedy.
@pajmič (26.07.2015 17:45): Offline MMO? Hmm, něco jako "soft porno"? Nebo nealkoholické pivo? Otruby?
Ad Geralt - sice už je to dost let, co jsem knihy četl, ale co si vzpomínám na ságu, tak prakticky od té doby, co dostal výprask jako malý kluk od V. (což je v podstatě začátek), řešil spíš artrózu, bolavá záda a jiné geriatrické problémy a vesměs se protloukal s odřenýma ušima všemi těmi boji. Jinak řečeno poslední věc, která mě napadala byl nějaký neporazitelný superman (právě naopak). Pro změnu Ciri je ke konci standardní Neo Musaši samouk, ale tohle spíš souvisí se Sapkovými literáními schopnostmi (či jejich potenciální absencí), nebo nevraživostí vůči čtenářům/fanboys/girls.
@eremita (26.07.2015 16:06): Na W3 jsem docela zvědavý, z hlediska misí/questů mě v poslední době paradoxně nejvíc bavil The Secret World (před NPE) - paradoxně proto, že jde o MMO, přičemž kvalita "single player" obsahu často převyšovala mnohé single player cRPG.
Asi nejsem jediný, kdo by ocenil prázdnou mapu, žádné blikající symboly na mapě a GPS navigaci, ale asi by ty prodeje potom nebyly až tak vysoké.
Ad Geralt - sice už je to dost let, co jsem knihy četl, ale co si vzpomínám na ságu, tak prakticky od té doby, co dostal výprask jako malý kluk od V. (což je v podstatě začátek), řešil spíš artrózu, bolavá záda a jiné geriatrické problémy a vesměs se protloukal s odřenýma ušima všemi těmi boji. Jinak řečeno poslední věc, která mě napadala byl nějaký neporazitelný superman (právě naopak). Pro změnu Ciri je ke konci standardní Neo Musaši samouk, ale tohle spíš souvisí se Sapkovými literáními schopnostmi (či jejich potenciální absencí), nebo nevraživostí vůči čtenářům/fanboys/girls.
@eremita (26.07.2015 16:06): Na W3 jsem docela zvědavý, z hlediska misí/questů mě v poslední době paradoxně nejvíc bavil The Secret World (před NPE) - paradoxně proto, že jde o MMO, přičemž kvalita "single player" obsahu často převyšovala mnohé single player cRPG.
Asi nejsem jediný, kdo by ocenil prázdnou mapu, žádné blikající symboly na mapě a GPS navigaci, ale asi by ty prodeje potom nebyly až tak vysoké.
@Paul (26.07.2015 21:25): Nepochybně by to museli překopat, ale zase pokud by vynachali to co jsi vyjmenoval měli by více prostoru pro ty souboje. Udělat z toho bojovku s rozhovory, ponechat lore, prozkoumávání atd. Pro mě osobně by to fungovalo daleko líp, jelikož hra je o Geraltovi, rád bych se taky cítil jako Geralt, tedy jako řezník, co hned na začátku tři vandráky odkrouhne v rozmězí několika vteřin :D
@pajmič (26.07.2015 21:22): nj tak to srovnání se teď holt trochu nabízí, stejně jako se nabízelo u TW1/DAO a TW2/DA2 (a ano, nezastírám že dle mě všechny tři souboje vyhrálo CDP :))
Holt se jim ta vydání vždy takhle hezky sesynchronizovala.
Jo, to tvoje řešení jsem tu někde psal taky že by mi nevadilo..ale nevím nakolik by to mělo úspěch u lidí co čekají RPG prvky a levelování. Každopádně design hry by musel být solidně překopán.
Holt se jim ta vydání vždy takhle hezky sesynchronizovala.
Jo, to tvoje řešení jsem tu někde psal taky že by mi nevadilo..ale nevím nakolik by to mělo úspěch u lidí co čekají RPG prvky a levelování. Každopádně design hry by musel být solidně překopán.
@Paul (26.07.2015 21:02): Nic ti nepodsouvám ani nevičítám. Pouze mě docela baví jak sem na DA diskuzi chodíte Witchera vychvalovat :D Já BW fanboy sem, ale pořád mám v sobě nějaký smysl objektivity i u her jako ME2 jsem chopen najít a přiznat chybu a pokud něco BW podělá jsem naštván daleko víc, než bych byl normálně.
A víš jak bych vyřešil ty souboje v TW3? Prostě bych se vykašlal na nějaký levelování. Zkrátka bych ti dal kupu skillů a nechal to všechno na tvém skillu jakožto hráči. Najednou by odpadl problém s balancem. Pokud se nepletu původní koncept měl být dosti podobný.
A víš jak bych vyřešil ty souboje v TW3? Prostě bych se vykašlal na nějaký levelování. Zkrátka bych ti dal kupu skillů a nechal to všechno na tvém skillu jakožto hráči. Najednou by odpadl problém s balancem. Pokud se nepletu původní koncept měl být dosti podobný.
@M.a.t.t. (26.07.2015 21:09): No ale to je právě ono, i přestože některé hráče ten filler, hledání různých zbytečných collectibles a fedex questy baví (a pokud je core gameplay zábavný, tak občas bavil i mne), tak by i ti samí hráči byli mnohem raději, kdyby místo filleru dostali meaningful content jako v těch zmíněných hrách. Těch příspěvků co jsem četl od hráčů jako např. tento bylo spoustu.
@Paul (26.07.2015 21:02): Ale veď jasné, ale to je práve mnou spomínaný uhol pohľadu. Sú hráči, ktorí sa v týchto filleroch nachádzajú. Po príklad netreba isť ďaleko, spomínal som Ubisoft a tým to zjavne vychádza (aj keď ich hry pravda nie sú RPG). keby to tak nebolo, nikto by tento typ obsahu netvoril. Samozrejme nemôžem povedať, že nesúhlasím, až na Deus Ex všetko poznám a sú to skvelé veci.
@pajmič (26.07.2015 20:12): působilo to arogantně, já ti taky nepodsouvám přehnaný fanboyovství u jiných her, a tak ten tvůj post vyzněl. Pozitivní přístup k Witcherovi mám, protože jsou to skvělé hry, no. Jestli si myslíš že jak CDP hru vybalancovali je nekompetence, tak na názor máš právo, přemlouvat tě nebudu, ač nesouhlasím. Ale zajímalo by mě jak si představuješ že by to měli vybalancovat abys nenadával. Na jednu stranu si stěžuješ že CDP nectí lore protože Geralt by měl přece být schopen seřezat všechny hned od začátku hraní (a s tímto v podstatě souhlasím, holt CDP se rozhodli že lore tu ustoupí hratelnosti a progresi postavy), na druhou stranu ale snad předpokládám chceš nějakou obtížnost, ne ?
Nebo by tam podle tebe měli narvat level scaling, že ze začátku bude všechno easy, a jak bude Geralt levelovat tak budou levelovat i monstra, takže Geralt lvl30 bude mít těžší souboje než Geralt lvl1 ?
Mě na RPG právě baví ten princip že na začátku jsem slabší, a postupně se nabíráním zkušeností a lepší výbavy měním v killing machine. Ano, u Witchera to z hlediska lore třeba nesedí úplně extra, ale z hlediska hratelnosti jsem za to rád (a řekl bych že většina hráčů taky). Gothic byl v tomto právě před 15 lety skvělý, a ten systém dává úplně stejný smysl i dneska.
@M.a.t.t. (26.07.2015 20:34): když spadneš z výšky tak můžeš udělat mezerníkem (nebo čím, hrál jsem na gamepadu) parakotoul a ubere to méně (jestli vůbec něco).
S tím fillerem...safra tak pokud je něco filler, tzn. nezajímavej obsah, tak by to ve hře vůbec nemělo být, v ideálním případě, nebo ne ? To že je to volitelné (ikdyž v DAI je i část povinná) by tuhle lenost omlouvat nemělo. Ty nejlepší hry historie (Deus Ex, Vampire Bloodlines, Fallout 1/2/NV, KOTOR 1/2, Witcher 1/2/3..) právě prakticky žádný filler nemají, z části proto jsou taky tak dobré.
Nebo by tam podle tebe měli narvat level scaling, že ze začátku bude všechno easy, a jak bude Geralt levelovat tak budou levelovat i monstra, takže Geralt lvl30 bude mít těžší souboje než Geralt lvl1 ?
Mě na RPG právě baví ten princip že na začátku jsem slabší, a postupně se nabíráním zkušeností a lepší výbavy měním v killing machine. Ano, u Witchera to z hlediska lore třeba nesedí úplně extra, ale z hlediska hratelnosti jsem za to rád (a řekl bych že většina hráčů taky). Gothic byl v tomto právě před 15 lety skvělý, a ten systém dává úplně stejný smysl i dneska.
@M.a.t.t. (26.07.2015 20:34): když spadneš z výšky tak můžeš udělat mezerníkem (nebo čím, hrál jsem na gamepadu) parakotoul a ubere to méně (jestli vůbec něco).
S tím fillerem...safra tak pokud je něco filler, tzn. nezajímavej obsah, tak by to ve hře vůbec nemělo být, v ideálním případě, nebo ne ? To že je to volitelné (ikdyž v DAI je i část povinná) by tuhle lenost omlouvat nemělo. Ty nejlepší hry historie (Deus Ex, Vampire Bloodlines, Fallout 1/2/NV, KOTOR 1/2, Witcher 1/2/3..) právě prakticky žádný filler nemají, z části proto jsou taky tak dobré.
@pajmič (26.07.2015 20:48): Predpokladám, že narážaš na Iorwertha a pod :) Sme už trochu offtopic, ale niečo na tom bude. Mám dojem, že takmer nič z dvojky nemá pri importe zmysel tak ako to bolo aj predtým. Z hlavy ma napadá len ten Letho a tetovanie. Bioware tento faktor rozhodne zvláda lepšie a popravde sa už teraz teším na všetky tie prepojenia a cameá.
Ale to čo vypichuješ ty, je jeden uhol pohľadu. Chápem aj ten druhý.
Ale to čo vypichuješ ty, je jeden uhol pohľadu. Chápem aj ten druhý.
@M.a.t.t. (26.07.2015 20:34): Já bych řekl, že možná chtěli, ale nevěděli jak. CDPR jsou mistři v pořekadle "Vlk se nažral a koza zůstala celá" klidně ti ze story vymažou důležitý postavy jen, aby se nemuseli dřít s více možnosma v příběhu, ale zamaskujou to dobře napsanejma side-questama, který main story neovlivnují. DAI možná má fetch questy, ale alespon maji v BW tu slušnost, aby převedli všechno co můžou a udrželi tak ucelený a konstantní zážitek z celé série.
@pajmič (26.07.2015 20:12): Zase keby CD Project RED chceli, mohli by to urobiť s importom savov ako Bioware pri Mass Effecte. V trojke ostal rovnaký strom schopností, iba bol rozšírený a hráč začínal na vyššom leveli. Súhlasím, že zaklínačovi by random nepriatelia nemali robiť žiaden problém, ale to sú také detaily, ktoré mne v zásade nevadia. To už viac mi vadí, že Geralt nič nevydrží pri skoku z výšky. Keď sa mi pri plnom zdraví zabil pri skoku z prvého poschodia budovy , tak som si ťukal na čelo :D
Inak je pravdou, že tvorcovia Inquistion priamo pochválili tretieho Witchera a CD Project Red im zakontroval v podobnom zmysle, tj že sa tešia na nové dobrodružstvá vo svete Dragon Age.
Ale popravde stále nechápem, v čom je filler obsah tak problematický, ak hra hráča núti zúčastňovať sa len minimálne (ODC typy nepočítam) Ako som už písal, v hrách Ubisoftu ho v drvivej väčšine prípadov ignorujem a užívam si ten zvyšok.
Inak je pravdou, že tvorcovia Inquistion priamo pochválili tretieho Witchera a CD Project Red im zakontroval v podobnom zmysle, tj že sa tešia na nové dobrodružstvá vo svete Dragon Age.
Ale popravde stále nechápem, v čom je filler obsah tak problematický, ak hra hráča núti zúčastňovať sa len minimálne (ODC typy nepočítam) Ako som už písal, v hrách Ubisoftu ho v drvivej väčšine prípadov ignorujem a užívam si ten zvyšok.
@Paul (26.07.2015 18:26): Arogantní? Nějak si pleteš pojmy s dojmy. Já pouze KONSTATUJU tvůj velice pozitivní přístup k Witcherovi. To co mi popisuješ není balanc to je nekompetence. Jako Geralt máš mít nad všema základníma vojákama, pobudama a příšerama navrch, ale to by cdpr taky musel trochu ctít lore, se kterým pracujou. Gothic to měl taky, ale to bylo před 15 lety, ergo se to dá snadno omluvit.
@pajmič (26.07.2015 17:45): Když napíšeš takhle arogantní věc tak je roztomilý po ní napsat abych se neurazil. Ale je to v pohodě, mě simulátor procházky Dear Esther nebo Vanishing of Ethan Carter bavily, možná proto že neměly otravně nudný souboje a 70% obsahu spočívající ve filleru a collectibles. Máš pravdu že offline MMO je přesně ten koncept kterým naprosto opovrhuju, a naštěstí i ten Gaider souhlasí že je to o ničem, takže další jeho hra snad bude vymazlenější.
To že se CDP učí a mění soubojový systém mi nepřijde jako něco co bych jim měl vyčítat. Vždy se snažili s danou technologií co nejlépe převést combat z knih do hry, a u trojky už si nemám na co stěžovat. To, že je Geralt na levelu 30 frajer co všechny kosí mi vyhovuje, inspirovali se u Gothicu kde začátek je těžší, konec procházka. Mě tenhle balanc sedí. Ale v zásadě bych neměl problém kdyby se na levely vykašlali kompletně.
To že se CDP učí a mění soubojový systém mi nepřijde jako něco co bych jim měl vyčítat. Vždy se snažili s danou technologií co nejlépe převést combat z knih do hry, a u trojky už si nemám na co stěžovat. To, že je Geralt na levelu 30 frajer co všechny kosí mi vyhovuje, inspirovali se u Gothicu kde začátek je těžší, konec procházka. Mě tenhle balanc sedí. Ale v zásadě bych neměl problém kdyby se na levely vykašlali kompletně.
@Barbar Conan (26.07.2015 17:50): To je pravda, ale v tom právě tkví ten problém. Proč je hra na začátku těžší, než ke konci? Geralt už není žádnej cucák a s mečem to je údajně mistr, tedy nevim proč bych měl mít problémy s vojákem, který si vypěstoval pivní pupek.
@pajmič (26.07.2015 17:45): Však 30 level už je pomalu level kdy dohráváš hru. Pokud jsi hrál na death march, tak sám víš, jak to bylo ze začátku ve Velenu hardcore a neříkej, že ne :-D. Ale jako jo, v pozdějších fázích už je z tebe GWAMM, ovšem to tak nějak k RPG patří, ne?
@Paul (26.07.2015 16:31): : Díky. Edit: Neuraz se, ale tebe by ta hra bavila víc i kdyby to byl jen simulátor procházky a pikniku v lese. DAI hratelnost je celkově dělaná jako offline MMO, což někoho bavit nemusí. Ale zase to, co DAI dělá, dělá dobře. Zaklínač už od jedničky neví čí je. Jednou to byl klikfest potom kotoul simulátor a posléze balerýna koncert. Když na už na 30 level (investuju jen do soubojovýho stromu) krájim všechny i na nejtěžší obtížnost, tak je tu asi problém. DAI je v podstatě dost jednoduchá, leč Zaklínač 3 je proti tomu trénink pro casualisty a konzolovitost, která je vyčítána u RPG jako Fable nebo Kotor tu smrdí jako vyvrhnutá ryba.
@pajmič (26.07.2015 14:20): tady je rozhovor s gaiderem
http://www.gamereactor.eu/grtv/?id=229594
Mě teda combat a hratelnost celkově bavila v TW3 mnohem víc než tady, takže co kdo umí nebo neumí..opinions
http://www.gamereactor.eu/grtv/?id=229594
Mě teda combat a hratelnost celkově bavila v TW3 mnohem víc než tady, takže co kdo umí nebo neumí..opinions
@Borghal (26.07.2015 15:23): Psal jsem dobre adventury... Takze presne ne to, co zminujes.
Z novejsich treba Sherlock Holmes.
A rec je hlavne o investigativnich ukolech. Prave zmineny Sherlock je dukazem, jak jsou tyto ukoly ve Witcherovi banalni, absentujici kreativitu. Pokud bychom se bavili o zajimavych misich z hlediska explorace, mame dobry priklad i v ramci zanru - mise v hotelu ve Vampire The Masquerade Bloodlines. Opet posila vetsinu konkurence stydet do kouta. CDProjekt nema nijak zvlast dobre deisgnery, spis psavce a skriptery...
Z novejsich treba Sherlock Holmes.
A rec je hlavne o investigativnich ukolech. Prave zmineny Sherlock je dukazem, jak jsou tyto ukoly ve Witcherovi banalni, absentujici kreativitu. Pokud bychom se bavili o zajimavych misich z hlediska explorace, mame dobry priklad i v ramci zanru - mise v hotelu ve Vampire The Masquerade Bloodlines. Opet posila vetsinu konkurence stydet do kouta. CDProjekt nema nijak zvlast dobre deisgnery, spis psavce a skriptery...
@eremita (26.07.2015 14:40): adventury? Takže kecej kecej kecej (což už mnohé RPG mají) a zkoušej poklikat vše v kombinaci se vším? Děkuji, radši zůstanu u současného stylu s drobnou evolucí...
@eremita (26.07.2015 14:35): Mňa Witcher baví. Napriek nedokonalým mechanikám a prekvapivo veľkému množstvu problémov, ktoré si CD Project RED zapríčinil aj sám voľbou otvoreného sveta, je hra veľmi kompaktná a mimoriadne zábavná. Ale nezachádzal by som do porovnávania, tie hry sú v zásade trochu iné.
@Barbar Conan (26.07.2015 14:38): Každá lepší adventura ti tuhle otázku zodpoví... Tohle je problém většiny RPG her.