Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@ad142 (01.10.2017 12:25): Nazdárek, mám čerstvě dohranou hru a zabloudil jsem do diskuze a tvůj příspěvek mě překvapil. Zajímalo by mě, zda na tebe hra reagovala jinak, nebo zda máme jen různé subjektivní dojmy. Musím úvodem říct, že jsem držel primárně stealth postupy (obtížnost - normal), střílel jsem jen v blackoutech, takže akční rovinu hry moc zažitou nemám. Taktéž musím uznat, že mi hra dala zabrat. V čem se naše dojmy dost liší, je reakce klonů na stealth postupy. Stealth je podle mě nesrovnatelně bezpečnější postup než akce. Mezi mlýnskými kameny stealth a akce jsem se opravdu neoctnul. Klony na mě nikdy nikde zákeřně nečekali, úplně minimálně se stalo, že by mě popadli pod krkem tak, jako já je. Skoro mě to až mrzí, ale opisovaly své standardní trasy s tím rozdílem, že byli tak jako já v plíživém podřepu. Když se mi stealth nevydařil, klusem jsem prchal a odstrkoval nepřátele, dokud blackout neodstartoval další cyklus. A pak šup zpátky do plížení. Odstrkování si nepamatovaly a nic jiného jsem je nenaučil. Oproti tomu, vybavit je možností střelby a sprintu bylo záhy likvidační. Hru jsem tedy hrál a dohrál za využití velké trpělivosti se stále stejným cyklickým tichým postupem v každém levelu. Zkrátka mám pocit, že největší slabinou téhle inovativní a nádherné hry je to, že jediný únosný postup je využívat jen absolutní minimum schopností a být trpělivý. A tím je gameplay monotónní. Možná bych to mohl zkusit ještě někdy a s akčními postupy, ale upřímně mě to během hraní vůbec nenapadlo jako varianty.
Tedy, zatim jsem nehral hru, ktera by byla schopna GPU vytizit tak, jako ECHO. 72 stupnu pri 1400RPM a peak power draw 135W je na Gaming X 1060 opravdu dost. A to mam ted jeste v pokoji jen kolem 18-20 stupnu. Kazdopadne koncept hry zajimavy, jen ta hodina do nejakeho poradneho gameplaye je pomerne dlouha doba. Zvlaste kdyz je to vyplnene docela nudnym zvatlanim, ktere ani prilis nepomaha vystavet zajimavou zapletku hry nebo nejaky background postav.
V krajnom prípade sa dajú len tak zhodiť na zem, po pár sekundách však vstanú. To zhadzovanie však nekopírujú, resp. som sa nestretol s prípadom, že by do mňa sotili a zhodili ma. Klony hlavnej hrdinky kopírujú každé jej chovanie, bohužiaľ nielen s výnimkou toho sácania, ale aj toho priateľského chovania. O to záujem nemajú, jej kópie totiž túžia iba po jej smrti.
@BINGMAN (01.10.2017 11:01): Kópie vznikli vďaka dômyselnému obrannému mechanizmu Paláca. V prípade ohrozenia berú na seba podobu narušiteľa, totiž okamžite sa od neho začnú učiť jeho chovanie. A tak darmo narušiteľ zvolí stealth prístup, keď vzápätí má podobných tichošlapkov plné chodby. Pokiaľ zvolí akčnejší prístup, v momente je vo víre divokých prestreliek. To znamená nekonečný problém, ako sa dostať ďalej. Aby si totiž prešiel celý Palác, musíš sa dostať cez rôzne poschodia. Tie sa aktivujú len v prípade, že sa zhasnú modrasté svetlá v každom poschodí. Svetiel je našťastie vždy viacej, ako je potrebné zhasnúť, ale aj tak to znamená navštíviť každý kút daného poschodia. Začal som na normálnej náročnosti, ale počet protivníkov bol taký vysoký, že som v piatej kapitole musel znížiť na najľahšiu. Keď som strieľal, nikdy som nemal dosť nábojov, aby som sa súperom vyrovnal. Keď som teda radšej prepadával klony spoza rohov, nikdy som si nemohol byť istý, odkiaľ na mňa klon vyskočí. Jednoducho, v každom momente som čelil sám sebe a svojim vlastným nápadom.
Táto hra začína byť peklo na zemi. Uvažujem, že ju ani nedohrám. Protivníci (moje kópie) sa naučia úplne každú moju fintu a ja som nútený výmýšlať stále nové a nové.. . A už mi začínajú dochádzať nápady. Ale možno je to len tým, že mi zostáva už len stealth postup a ten ja v žiadnej hre nemusím. Drží ma u nej len tá unikátna štylizácia, silné pripomínajúca ten legendárny záver Kubrickovej Vesmírnej Odysey, kedy ten kozmonaut sa odrazu ocitol v tej čudnej barokovej miestnosti, kde rýchlo zomrel. Každopádne, keby sa AI učila aj v reále tak rýchlo ako v tejto hre, tak sme všetci rýchlo v keli, to vám poviem... Vďaka Bohu za občasný krátky blackout, kedy sa moje kópie "neučia". Ale celé to je dosť desivé. To prostredie, aj ten fakt bleskového učenia AI mojich kópií...
@Fritol (18.09.2017 23:04): Pridal som to, lebo to už hrám. To prostredie je unikátne, chladný, obrovský pseudobarokový palác.... Aj hrateľnosť je niečo, s čím som sa ešte nestretol. Uvidím, vyzerá to celkom krátke, za chvíľu som bol v tretej kapitole...