Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Jste zlí a nepřející!!
(Johohó, má lest se zdařila! *mne si ruce*) :-)))
Ajantis: Sorry, že jsem ti tu nulu zmrvil, ale mám z f2 podobné pocity, jako ty..
No jo, člověk si řekne "nula, to je nuda, bezvýznamné hodnocení, bezvýznamný komentář"... Jenže takováhle nula - kolik se za ní skrývá emocí! :-D
Pravice, levice, opozice nebo ne... hlavně že se všichi (až na Olina) shodnem, že jde o jednu z nejlepších her herní historie.
Tak jsem se nakonec rozhodl dát Ajantisovi místo původního plusu minus... :-)
Ajantis: Fallout 2 každopádne hral a podľa toho, čo o ňom písal, má na ten mínus celkom dôvod... ;)
Nejprve mě ta podivuhodná synchronizace překvapila, ale pak mi došlo, že byl včera vlastně sraz. Zajímavé ještě je, že to jedno mínus je od MCZ, který Fallout 2 ani nehodnotil. :-)
Takže je asi jasné, od koho ty mínusy budou :)

Hamster: Mno, interpretace hodně záleží na každém, co do díla vložíš ty sám - nějaké náznaky či zlomky ti můžou evokovat různé věci (tohle je věc, která se mi docela líbí).

Jinak k tématu (tedy dost pozdě, ale budiž) - Fallout vs. Fallout 2. Na dvojce se mi oproti jedničce líbí větší vybalancovanost (mluvím teď o herních mechanismech a bojích, převážně) - ta je ve dvojce naprosto geniální, ta "počáteční" fáze hry (do cca 15. levelu) jsou dle mého názoru z hlediska bojů nejzábavnější, a právě tahle fáze trvá v F2 (báječně) dlouho.

Ve Falloutu v podstatě po hodině, dvou hraní je postava v "end game" stavu - nesmrtelná, s nejlepším vybavením (a to podotýkám nevyžaduje žádný zarputilý power gaming, naopak přesně podle intencí hry (alespoň těch zjevných)).

Samozřejmě v F2 existují nějaké ty "cheatovací" způsoby (např. zamířit hned z Arroya do Navarra), ale za prvé nejsou snadné a za druhé opravdu ne intuitivní.

Navíc v F2 ani není takový ten systém A -> D aby bylo možné získat C a potom tedy B (z Baldur's Gate 2, mluvím o získávání vybavení) - samozřejmě nemluvím o prvním hraní hry, ale o třetím, pátém, desátém (když už člověk zhruba ví co kde je).

A hlavní dějová linie je tu celkem nenápadně vytyčená, že mi ani nepřišlo, že ji vlastně pořád sleduji - tj. není tu podobný rozpor jako v některých jiných RPG - rozpor typu "máš zachránit svět, bílá díra chrlí čas, motory stojí, všichni na tebe spoléháme, etc..." - a ty vesele trávíš měsíce poflakováním po světě a děláním všeho možného, jen ne hlavního "questu". A to teď ani nemám na mysli Oblivion, to by bylo jako kopat do mentálně retardovaného vozíčkáře (to je jen extrémní případ tohoto směru).
Ajantis: Asi tak jak říká Hamster. Možná jsem primitiv, ale, přestože mám tuhle hru někde mezi top 5, tak mi teda nepřišlo, že by tam někdo řešil komplikované otázky, natož věrohodně :).
Ajantis: Tuhle hru mám rád, ale komplikované otázky? Umělecký přístup? Věrohodnost herního světa? Komplikované otázky? Komplikované otázky?
Slayer: To si myslím, že ano, ale nemůžeš si moc vybírat spojence a přijdeš o pěkných pár questů/lokací.
Teď nevim, nezkoušel jsem to, ale jde to s takhle fajnovými perky vůbec dohrát? :)
Jsem byl v mládí trochu moc impulzivní... :-) A teď mě překvapuje, že tyhle perky odrazují od spolupráce se mnou i mafiánské bossy v New Reno.
Slayer: Možná je na vině některý z perků, které jsem získal v Denu. Stalo se tam při mé návštěvě pár nešťastných nehod, několik podivných úmrtí, zmizelo něklolik dětí... :-)
Ajantis - tak jsem to zkusil, za žádnou cenu se mi nepodařilo starostu ukecat tak, abych ten quest nedostal nebo si ho nezablokoval, jak se ti to podařilo? :) Chtěl jsem po něm uříznout malíček na potvrzení úmluvy i jsem mu hrozil násilím, ale nic mi ten quest nezablokovalo, pořád ho můžu získat.

Cose týče Jonnyho, tak lokace farmy duchů se neobjeví při zadání questu, takže jen starosta jí ukáže.
To schválně zítra respektive dneska zkusim, nainstalovaný to mám permanentně, tak rozjedu novou hru a zajedu tam zkusit ty kombinace questů docela mě to zajímá.
Quest zadává starosta, otec Johnyho by měl zadat quest nalézt jeho syna proto si myslim, že by se tam měla objevit i lokace farmy duchů, pokud jak jsem napsal to náhodou nezávisí na tom, aby si měl předtím zadaný quest od starosty pak by to bylo v pytli.
To se starostou jsem se dočetl v návodu, z minulé hry už si nepamatuji, kdo mi onen quest zadal. A to je i vysvětlení toho, proč jsem nenahrál starší pozici: do návodu jsem se podíval až když jsem měl téměř všechno v Modocu vyřešené a o questu s Ghost Farm stále ani zmínka. Neřekl mi o ní ani Johnyho otec, on ostatně neví, že je Johny na té farmě, ví jen, že se ztratil.
To je fakt, pokud si vzpomínám, tak starosta s farmou duchů nemá až tak moc společného...
Zkusil si i chlapíka co vyrábí a prodává zbroje z kůže?, ztratil se mu syn Jonny a nemůže ho najít, a toho se quest taky týká, tak zkus jeho, ale nevim jestli to nezávisí přímo na tom starostově questu.

Ten chlapík v Denu ti nic neřekne, quest se ho sice týká, ale jen v případě, že máš zadán ten quest s farmou duchů a začne se ho týkat až po navázání prvního kontaktu na farmě.

btw - proč nenahraješ pozici?
AiMLEzZz: Bohužel to takhle nejde. Škoda, na tenhle úkol jsem se těšil skoro nejvíc.
Ajantis: Zkus promluvit s chlapíkem (nevim jak se přesně jmenuje) v zadní části hospody U Mámy v Denu (ten co furt usíná). Toho se ten quest týká, ale nic nezaručuju.
Při prvním rozhovoru se starostou Modocu mi zřejmě kvůli nešťastné volbě dialogové možnosti nebyl zadán quest s Ghost Farm. Teď už z něj zadání dostat nemohu a při procházení mapy v místě, kde se farma nalézá, se mi nezobrazí. Je ještě možné nějak tento quest aktivovat nebo se alespoň dostat na tu farmu?
ANEBO by mohlo být řešení založení nějakýho neoficiálního RP serveru. Ale na to je myslím dost brzo, vzhledem k tomu, že o Fallout MMO není známo v podstatě celkem nic.
ještěr: Ona ta hra může být sebelepší, ale jelikož je to MMO, tak jde o lidi co to hodlaj hrát. Fallout je proslulej svojí atmosférou a k té rozhodně nepřispěje 30 lidí před barem v nočním denu co tam tančí kozáčka nebo parta raiderů co si dávaj destruction derby se svýma buginama uprostřed NCR. Musíme doufat, že tyhle paka se odeberou na neofic. servery a real deal FO fans budou na ofic. serveru.
"jeste 9 bratov ocasov Slovakov a natocim film 12 Angry Slovaks." - - Něco jako Twelve Monkeys?
hosi, s tou Cthulhu-related slovni prujmoprestrelkou uz to ponekud prehanite, n'est-ce pas? :O jeste 9 bratov ocasov Slovakov a natocim film 12 Angry Slovaks.

anyway, Fallout MMO (aka Project V13) me osobne zacina rajcovat vice nez FO3. zrejme proto, ze o nem jeste moc nevime. 8-)

ale j. anderson a c. taylor jsou kazdy na svojem pisecku profici, a plati pro me, ze PROFFESIONALS + RETARDED IPLY > (STILL MORE THAN) LAME BETHESDA ;)
LastJedi: Bol to prave MickTheMage co vstupil do tejto diskusie s osocenim ze taram 2 na 3 bez toho ze by uviedol jediny zdroj toho co tvrdi. Na moje zdroje nereaguje a len si dokola zhypnotizovane opakuje tie iste slova. To, ze ty sa mu tu podliezas nemeni nic na fakte a to, ze Bathesda dostala pod seba Headfirst v roku 2003, platila im vyplaty, dodala im vlastny engine, a do velkej miery ovplyvnila vyvoj CoC. (To uz len dokazuje samotna zmena engine)
Ebb - nedokazal si nic, pretoze si nelinkoval zdroje, tak ako ani ja nie. Ako sa pise na gamasutre, v tom co linkoval jedi, Bethesda toho moc nefinancovala, pretoze bola publisher - hlavne a to pre NA.

Podstatou je, ze ty si ukazoval na Bethesdu ako pricinu zaniku Headfirst, a ja som s tym nesuhlasil. Ak povazujes nesuhlas za utok, tak potom mi ta je luto.

A rad by som poznamenal, ze by sme tuoto debatu bud mali ukoncit alebo presunut na prislusne miesto. Najblizsie asi sem.
Ebb: really? ak je o falloute, tak neplýtvaj toľkými urážkami na adresu Micka, lebo on s vývojom falloutu 3 nemá naozaj nič spoločné, vieš?
Btw, on je taky docela rozdíl mezi Bethesdou - vydavatelem, a Bethesdou - vývojářem.Úplně jiná skvadra lidí.
LastJedi tato diskusia neni o mne ale o Falloute 3, tak ak nemas dodat nic informativne tak radsej **

Stale cakam na zdroje, ktore by dokazovali nieco ine ako co som uz napisal inak si MicktheMage na mna zautocil a ocividne si nemal pravdu. Uz som ti vyvratil ze to Bathesda nekupila tesne pred vydanim ale v 2003, dokazal som ti, ze CoC zmenila v 2003 z SoS 3d engine na Morrowind Engine, a ze Bathesda fungovala ako publishing/producing pre Headfirst a teda im davala prachy na vyplatu.
Best known for the Bethesda-published Xbox title Call Of Cthulhu: Dark Corners Of The Earth, which saw a massive, at least five year development process, a significant portion of which was not funded by a publisher, the company nonetheless seems to have completed the PC version of the game, which ships today in North America, according to publisher Bethesda.
Tato informacia ti asi takisto unikla, ale CoC sa do roku 2003 vyvyjala v simon the sorcerer 3d engine. Po kupeni Bathesdy sa to hodilo do Morrowind Engine.

"Since the development of Call of Cthulhu started sometime in 2003, the game engine -which is a tweaked Morrowind engine- is quite old. "

Ebb: fascinuje ma ako ti nerobí problém neustále vyvyšovanie sa a urážanie ľudí a výroky "som autorita a buďte radi, že vám nechám lízať svoju holú riť."
A tie tvoje tvrdenia sú čím opodstatnené? tým, že povieš "ja som to narozdiel od teba sledoval"? vieš kam s tým môžeš ísť. O tvojich špeciálnych schopnostiach dosť aj svedčí ako si napísal popis Warhammer Online a ešte vtipnejšie je hodnotiť onlinovku ani nie týždeň po vydaní. To že tvoja pravda je jediná som si uvedomil, problém je v tom, že ty si neustále hladáš niečo do čoho by si mohol džubať a vymýšlaš si konšpirácie a teórie, ktoré by nevymyslel ani P.K.Dick s Gigerom a Mengelem dokopy.
A tie tri roky predtým, než sa toho chopila Bethesda si Headfirst honili brká, alebo čakali na čo?
Ty sa asi neznizis k niecomu takemu, ze by si uviedol zdroj svojich tvrdeni. Zatial tu len trepes vymyslene informacie, len aby si sa silou mocou zastal Bathesdy. Takym ludom sa hovori na forach fanboys.

Samozrejme, ze Headfirst to uz vyrabal pred tym ako to Bathesda zobrala pod seba. Headfirst v 2003 hladal publishera a dohodol sa s Bathesdou. V tej dohode sa hovorilo, aj o moznostiach Bathesdy usmernovat vyvoj hry. To, ze ich Bathesda navyse zobrala pod seba znamena ze zacala financovat cele Headfirst studio. A v 2006 sa rozhodli ich prestat financovat a nasilu vydat nedokoncene Call of Cthulhu. Potom kvoli slabsim recenziam a slabsiemu predaju Headfirst sa dostal do zlej financnej situacii kedze uz im vyprsal kontrakt aj s Bathesdou. Tak ak mas na to ine informacie tak poprosim o zdroj a URL, inac tu len taras do vetra fanboy.
Hra uz vtedy bola tri roky vo vyvoji a bethesda len kupila prava na vydanie. O tom existuje plno zaznamov, len si ich pekne vyhladaj. Pre produkcia uz zacala niekedy na prelome tisic-rocia, a pokracovala, ked zacali mat problemy s vydavatelom. V 2003 len Bethesda kupila prava na CoC a vyvoj pokracoval, dalsie tri roky.
Predpokladam ze ale v tom roku 2003 si bol este na pieskovisku. Ja si presne pamatam vsetky oficialne stanoviska z tej doby kedze som tu hru velmi peclivo sledoval.
MickTheMage som rad ze si sa ukazal ako velmi trepes. Ten clanok a zdroj co som prave dal je z roka 2003. Teda 3 roky pred vydanim. Nie na konci ako tu pises. Ten tvoj VIP titul ti dal kto za co prosim ta? Za to, ze sem prides a pises oviny a vyvolavas konflikt?