Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Borghal (06.08.2013 15:09): však jak píšu dál, zásluhy se snaží utrhnout kadžý ;-) dva lidi z původní F co to je? hovno? a kde je duchovní otec falloutu hmm?
Všichni měli pracky v původním falloutu XD jo tak se podívej na jakých flecích :DDD

Feargus Urquhart tam dokonce dělal jen námezního dělníka :D

ani zdaleka to není původní tým, jen tak mezi námi hoši jednička proběhla čistě v režii Interyplaye(teda až na námezníka Fearguse Urquharta :D) a z lidí Interplaye v Obsidianu moc nevidím,

pro mě je ten popisek celkem iritující. Je to jako tvrdit, že sparta rozprodá hráče do jiných fotbalových klubů a pak se ty kluby budou chlubit úspěchy "sparty"( viz dosadte si cokoliv.)

Tohle je prostě jen čistě práce marketingu nic víc. Se podívejte jen kolik vývojářů se považuje za duchovní otce a pokračovatele fallouta to je prostě fakt k nasrání!!! Beseda, Obsidian, INexile(ty považuju za pokračovatele já) :D To je prostě celá moje pointa, to že vole mají pár lidí z původního týmu z ních ještě nedělá do píče veterány a že to je kvalitní hra, co po všech stránkách není!´= asi to nebudou ti pravý pokračovatelé a jen melou pantem.
@Aba (06.08.2013 13:41): V popisku se píše "Tenhle tým založili bývalí autoři prvních dvou dílů" - což je pravdivé. Feargus Urquhart, Chris Avellone, Chris Jones, Darren Monahan... všichni měli pracky v prvním či druhém Falloutu.
Chci vás bezpečně ujistit že Obsidian rozhodně není původní tým který se podílel na Falloutu a Falloutu 2, popisek je silně zavádějící. Jedničku dělalo Interplay z jejich týmu je obsidianu jediný člověk. Dvojku dělalo Black isles, tam už těch lidí je z toho týmu více. Mě se strašně líbí jaká je schánka po uklízečkách z velkých vývojářských studií, aby si pak ti co je najmou mohli napsat do kreditu: mame tu veterány, kteří se podíleli na vývojí té a té hry.

Fallout je to perfektním důkazem, nekolik studií machruje prestiží, že mají v sobě členy z interplaye XD
@7c (05.08.2013 21:37): Jo, to by bylo dobrý.
Taky je otázka, jak vůbec ta modifikace funguje. Pamatuju z létání na drakovi v Oblivionu, že pokud si moc rychlý, že engine nestíhá načítat lokace, hra prostě spadne.
@Daemon (05.08.2013 19:21): Nj, ale já jsem měl spíš na mysli, aby byla přímo integrovaná do světa (přizpůsobení hry, aby počítala právě s touhle možností dopravy + questy).
@valcik (05.08.2013 07:17): Pěst na oko.

IMO ale jinak souhlas - jedna ze zásadních chyb FNV je, že tam není k dispozici nukleární chopper. Vraků se tam válí dost, nemluvě o "craftovacích" komponentách jako je nádrž nebo ruční brzda. Prostě když už se, ehm, "inspirovat" F1 a F2 v tolika věcech, proč tam nedat dvoukolovou verzi Highwaymana?
@Aba (01.08.2013 20:05): Pozor pozor, nepoužívej termity, které neznáš ;) "Debilní" rozhodně není predikát. Plebs by se ukecat dal, ale u lůzy se už těžko divit, že někoho uráží. A "mentally retarded" ... je opravdu méně urážlivé než "debilní" ? O oxymoronech a nevhodném použití slova rasa nemluvě (ale byl by to dost dobrý název frakce do nějaké parodické hry, I grant you that). :-D
[neexistující komentář]: Bezva koment, dozvěděl jsem, že patrřm mezi debilní plebs, resp. všichni, kterým se to líbilo. (Vážně je třeba urážet ostatní uživatelé? Vážně?) a taky jsem se dozvěděl, že máš slušnou slovní zásobu vulgarismů... Nemám nic proti kvalitnímu a vtipnýmu trollingu, ale tohle je fakt o ničem....

Být adminama, smáznu to...
@Socrates (01.08.2013 16:29): To mě teď pil krev Vault 34. Zrovna když vyberu zbrojnici a jsem na odchodu z Vaultu, bum, fatální ozáření, kácím se mrtvý k zemi, konec. Nevadí, loaduje mi autosave...ale já nemám žádný Rad-Away.
Paráda.
@7c (01.08.2013 10:06): Já tam prostě ten nepovinnej úkol nebyl schopnej splnit, nakonec jsem po asi hodině snažení jen stáhnul data a šel ........ Ale je pravda, že jsem měl trochu upito :-)
@Daemon (26.07.2013 16:58): koncept karmy je samozřejmě totální debilita a hned z několika důvodu, tak jak je pojata se nehodnotí čín na dobrý a správný ale na morální a nemorální, což je dle mého v pořádku správně, to znamená neokradu banditu, nezabiju zločince, protože z morálního/kramického hlediska je to nepřípustné, a takhle je částečně do tohohle trusu implementována, takže zle lidi neokrádat to je špatné fuj! >zrácíš karmu< ale zlé lidi zabíjet je all right a co na to říká karma? > shit happens<.

Jako mě tahle hra totálně nasrala, jediné co hodnotím celkem pozitivně je tvorba postavy.
Tiež som sa vyvražďovaniu frakcií vyhýbal, ako správny a nestranný kuriér som sa snažil udržiavať aspoň neutrálne vzťahy. Výnimku som urobil akurát vo vaultoch 19 a 3, tam som vpadol s gatlingom a tisíckou nábojov. ^^

@Bodkin (26.07.2013 20:04), @7c (30.07.2013 18:44): Máte recht, je to bug.
@valcik (26.07.2013 21:57): Ne, je to čistě o nastavení flags pro kontejnery v editoru, předpokládám - čili někdo to asi trochu "odfláknul". Nicméně jde spíš o detail.

Mimochodem, je tu někdo, kdo Nellis po první návštěvě nevystřílel? Musím přiznat, že po té artilerii a drzém uvítání (včetně nemožnosti opustit uvítací dialog a nesmrtelnými strážemi za bránou dokud neproběhne dialog) mi trvalo několik reloadů, než jsem pozdravil Pearl a spol jinak než .45 mezi oči.
@Bodkin (26.07.2013 20:04): Z beden je to jen pár míst. Ale kapsářství snad ubírá všem. Ono by se tam našlo i víc věcí. Mě to například ubralo karmu když jsem ukradl klíč k Motorunnerovi tomu rangerovi ve Vault 3. Což mi třeba nijak zlé nepřipadá.

Je ale fakt, že ve výsledku je to zcela margniální.
Podivné, jsou snad jen dvě místa, kde kradení záporákům ubírá karmu, ale jinde je to naprosto ok, což mi spíše říká - bug.
@Matthew.J (26.07.2013 18:55): Ne, nezmínilo. Ale zmiňuje ten problém, že na to postavy reagují. Jako nějaká strašlivá religiozní new age dystopie, kde každý vidí tvojí karmu od pohledu a tak se k tobě chová.
To jak píše Daemon by šlo, ale pořád to podráží fakt, že kradení věcí je ve hře bráno zcela paušálně od země jako nemorální a zabíjení není. Což je prostě pitomost, protože to tak není.
Od karmy se odvíjí přístup NPC ke hráči... Ne, že by by ve FNV nebyl, ale je prostě do*ebaný.
@Matthew.J (26.07.2013 18:27): Však jo. Já jsem reagoval tvůj příspěvek, který jsi smazal. Já se nehádám, co karma je, mě jen nejde do hlavy, proč mne karma trestá za kradení Legii. Protože když jsi rozjel o moralizování krádeže, domníval jsem se, že víš v čem je problém a proč je pitomé, když máš negativní karmu, když kradeš zásoby Legii. Mám pocit, že je to jen na snad několika místech ve hře, ale když se mi to stalo teď, dost mě to udivilo.

@Daemon (26.07.2013 16:58): Ano. Ono to snad ubíralo (možná u ubírá, nezkoušel jsem ještě), když kradeš věci Fiendům, což je taky blbost. Pokud je však ale zabiješ a až pak oloupíš jejich roztrhaná těla, tak ti to karmu nijak neubere.

Karma je tu zkrátka poněkud na hovno.
I v původních Falloutech má karma vliv na to, jak vás některé postavy vidí, a přitom je myšlena opravdu jako karma, takže je jedno, jestli někdo vidí, co dělám. Od toho je reputace. Vždycky mi přišlo, že vliv karmy je spíš myšlen tak, že pokud je hráč často zlý nebo hodný, projevuje se to na jeho chování a prostě na tom, jaký z něho mají lidi pocit. A to jaký hráč je, na to je právě nejvhodnější ukazatel karma.

Jinak odečet karmy za okrádání Legie mi přijde taky jako blbost. To je skoro spíš na kladnou karmu :)
[neexistující příspěvek]: Podle tebe je krádež vždy a za všech okolností špatná? Když ukradnu vojenské zásoby psychopatickým otrokářům, kteří zotročují všechny ženy, likvidují co jim stojí v cestě, mají těžce genocidní politiku na dobytých územích a jejich cílem je tohle vtlačit všem lidem okolo násilím, tak se do pekla hrabu?

To vůbec není o morálnosti krádeží. To je o té blbosti, že hra správně počítá, že když jednoho takového hajzla sejmeš, tak ti karmu přičte, ale chraň tě karma nebo nějaká jiná metafyzická kravina, když mu otevřeš bednu.

Nicméně o nějakém morální systému, který by mě za braní zásob těmto hajzlům posílal do pekla si rád poslechnu. To je nějaká nebeská severní Korea?

@Matthew.J (26.07.2013 16:30): Neznáš podrobnosti? Tak asi nevíš, jak vůbec ta karma funguje. Karma je ve hře jednotný mechanismus a není důvod, proč by na ni občané Legie měli mít monopol. Vykašli se na to, nemá to logiku, to je ten problém, tak se to nepokoušej ospravedlnit. I kdyby na ní monopol měli, tak je schizofrenní, že by chválili střelbu na vlastní vojáky, ale lezení do beden jim trhá žíly.

A problém je v tom, že karma má na hru podobný vliv jako reputace. Což je blbě. Ne, že by to hře podráželo nohy, ale vznikají pak takové divné situace, kdy máš pocit, že karma je schizofrenní.