@Charllize (31.03.2018 15:58): jako jsou tam i zombíci, takovej ten feel bioshock, jak moc papali něco co neměli.
Diskuze
@Nikdykde (31.03.2018 15:48): +1 (obvzlast za ten posledni odstavec)
@CrocoRay (31.03.2018 14:32): jaký obhajování? Špatně napsaný, věci nedávají smysl, jsi týpek co ho chytí kdykoliv chtějí, jakmile se ti naplní ukazatel, jinak tě ale nechávají pozabíjet stovky vlastních lidí. Nějací ti lidi od Bioshocku infinitiv co na tom dělali donesli akorát to špatný z BI, jako trezory nebo ty chvíle co se snaží vypadat jako filozofování a nefunguje to ani v nadsázce.
A spawnujou se ti nepřátelé za zády, stačí stát chvilku u silnice a po 20 minutách je plná vraků, když je víc nepřátel, velká část rychle mizí, zvířata propadají texturama a celkově příroda je divný miš-maš, kde žije pět mědvědů na jednom místě, navíc je tam lovecká chata, jezero na vršku strmého kopce a to je celý osazený asi padesátkou jehličnanů. Navíc tam vedou tři cesty po kterejch jezdí nesmyslný množství aut se sektářema. Na jednom místě je krásný zákoutí, na druhým to vypadá jako polská hra roku 2000. FC Primal i FC4 mělo fakt pěkný scenérie, příroda byla fakt dělaná s citem, tady to tak nějak nefunguje. Mise se někdy spustí sama, protože jsi někde v bodě, pak zjistíš špatný checkpointy, kdy najednou se ti něco failne a ty se octneš na nějakým místě, ale bez věcí cos získal, jsou tam věci druhu - zabij nepřátele nejlépe potichu, ale když se plížíš za sniperem co je daleko, mise se failne protože jsi se příliš vzdálil od spojence. Jednou se mi failnuly dvě, nechtěl jsem ani jednu, hledal jsem loot :D. Jednou nejste přes křoví vidět, jindy vás vidí i přes zeď. JIndy vás přes ni i zabijou, bomba.
Je to jen zvládnutý produktově, je to takový velký menu z McDonald.
FC 5 je objektivně špatná hra, nabídnutá jako polední menu, ovšem za cenu luxusní večeře. A že se ukazuje, že to většině lidem, jinak strašně kritickým ke všemu, najednou nevadí... No, je jejich věc. Ubi, přijde mi, udělal hloubkovou studii trhu, a přinesl hráčům ryzí konzum. A zjevně tohle je přesně to, co spousta lidí chce /ačkoliv teda furt tvrdili něco jinýho).
A spawnujou se ti nepřátelé za zády, stačí stát chvilku u silnice a po 20 minutách je plná vraků, když je víc nepřátel, velká část rychle mizí, zvířata propadají texturama a celkově příroda je divný miš-maš, kde žije pět mědvědů na jednom místě, navíc je tam lovecká chata, jezero na vršku strmého kopce a to je celý osazený asi padesátkou jehličnanů. Navíc tam vedou tři cesty po kterejch jezdí nesmyslný množství aut se sektářema. Na jednom místě je krásný zákoutí, na druhým to vypadá jako polská hra roku 2000. FC Primal i FC4 mělo fakt pěkný scenérie, příroda byla fakt dělaná s citem, tady to tak nějak nefunguje. Mise se někdy spustí sama, protože jsi někde v bodě, pak zjistíš špatný checkpointy, kdy najednou se ti něco failne a ty se octneš na nějakým místě, ale bez věcí cos získal, jsou tam věci druhu - zabij nepřátele nejlépe potichu, ale když se plížíš za sniperem co je daleko, mise se failne protože jsi se příliš vzdálil od spojence. Jednou se mi failnuly dvě, nechtěl jsem ani jednu, hledal jsem loot :D. Jednou nejste přes křoví vidět, jindy vás vidí i přes zeď. JIndy vás přes ni i zabijou, bomba.
Je to jen zvládnutý produktově, je to takový velký menu z McDonald.
FC 5 je objektivně špatná hra, nabídnutá jako polední menu, ovšem za cenu luxusní večeře. A že se ukazuje, že to většině lidem, jinak strašně kritickým ke všemu, najednou nevadí... No, je jejich věc. Ubi, přijde mi, udělal hloubkovou studii trhu, a přinesl hráčům ryzí konzum. A zjevně tohle je přesně to, co spousta lidí chce /ačkoliv teda furt tvrdili něco jinýho).
@Nikdykde (31.03.2018 12:02): Bugů je tam hodně, ale to jsem si všiml u více openworld her, které jsem rozjel hned v době vydání. A nejsou tu žádné velké bugy, které by bránily v dohrání.
Ale že by byla více přeskritptovaná než jiné openworld hry, to se mi nezdá.
Mně tvé hodnocení nevadí a beru, že ti nesedla, ale jako recenzent bys neuspěl, že by sis to dokázala obhájit :-) I když raz jsi přiznával, že je to asi nadprůměrná střílečka, která ti nesedla, takže tě chápu. Taky se mi někdy nelíbí nadprůměrné hry.
Ale že by byla více přeskritptovaná než jiné openworld hry, to se mi nezdá.
Mně tvé hodnocení nevadí a beru, že ti nesedla, ale jako recenzent bys neuspěl, že by sis to dokázala obhájit :-) I když raz jsi přiznával, že je to asi nadprůměrná střílečka, která ti nesedla, takže tě chápu. Taky se mi někdy nelíbí nadprůměrné hry.
Zvláštní. Tohle obsahuje i to, co tu vadilo na Falloutu, obsahuje to všechno co lidi co ani Ubisoftí hry nehrají, ale vědí že je to špatně a vyčítají to hrám, který to ani neobsahují (ale v FC5 to je).
Je to přescriptovaná přebugovaná akce. Ale marketingově je perfektně odprezentovaná.
Sledovací mise pro mne byla jen poslední kapka.
40 % jsem tomu dal za to, že to má arkade. Samotná hra je pro mne odpad.
Je to přescriptovaná přebugovaná akce. Ale marketingově je perfektně odprezentovaná.
Sledovací mise pro mne byla jen poslední kapka.
40 % jsem tomu dal za to, že to má arkade. Samotná hra je pro mne odpad.
@SilentWolf (30.03.2018 22:56): Jo, napadlo mě, že myslíš únos. To taky není spoiler, protože to je takový prvek, který patří k té Faith. Ona tě furt někam unáší a vlastně každý z nich tě unáší :-D
@M.a.t.t. (30.03.2018 23:14): Já to spíše zapomněl rozvést a dobře se vyjádřit. Co píšeš, to je pravda. Já potom psal v té poslední větě, že tam je řada věcí úplně jinak a tím myslím tu střelbu (absence klasických zbraní) a jako samotné hraní pak vypadalo jinak. Jen ty základní mechanismy jako rozložení misí a celková stuktura vedlejšáků apod. vedlejších aktivit a takový ten základní průběh hrou byl stejný. Ale chtěl jsem dostat, že Primal je takový hodně odlišný a nechci ho moc s těmi hrami srovnávat. Jde si takovou jinou svou vlastní cestou a tak trochu je to taková odnož této série.
@M.a.t.t. (30.03.2018 23:14): Já to spíše zapomněl rozvést a dobře se vyjádřit. Co píšeš, to je pravda. Já potom psal v té poslední větě, že tam je řada věcí úplně jinak a tím myslím tu střelbu (absence klasických zbraní) a jako samotné hraní pak vypadalo jinak. Jen ty základní mechanismy jako rozložení misí a celková stuktura vedlejšáků apod. vedlejších aktivit a takový ten základní průběh hrou byl stejný. Ale chtěl jsem dostat, že Primal je takový hodně odlišný a nechci ho moc s těmi hrami srovnávat. Jde si takovou jinou svou vlastní cestou a tak trochu je to taková odnož této série.
@CrocoRay (30.03.2018 21:00): S Primalom až tak nesúhlasím, ten sa práveže hral do istej miery trochu inak a teraz nemám na mysli to, že tam neboli veže. Až na luk totiž absentovali klasické zbrane na diaľku, čím sa ten diel v súbojovej časti oproti tým predošlým skutočne čiastočne líšil.
@CrocoRay (30.03.2018 21:38): myslel jsem ten unos. A me je to jedno - zrovna u teto hry :-D jen to nekomu muze zkazit prekvapeni.
@SilentWolf (30.03.2018 21:01): Ne, to nejsou spoilery. To, co jsem popsal jsou čistě herní mechanismy a co se týče těch postav rodiny, tak to je každému od začátku jasné, jak to dopadne. Fakt nechci dávat do spoilerů úplně vše a žádné vyzrazení děje tam opravdu nebylo.
Ono jsem tam víceméně napsal, že jsem zabil bosse :-) Spoiler je, že federál si prostřelí hlavu. A takové další věci. Fakt tam je spoiler týkající se děje, takže nerozklikávat :-)
Ono jsem tam víceméně napsal, že jsem zabil bosse :-) Spoiler je, že federál si prostřelí hlavu. A takové další věci. Fakt tam je spoiler týkající se děje, takže nerozklikávat :-)
@CrocoRay (30.03.2018 21:00): mozna to pis spis do spoileru.
@M.a.t.t. (30.03.2018 16:12): Jo jo, ty prvky jsou tu určitě cítit, ale někdy mi přijde, že lidi na to jdou s předsudky, že AC série se posunula více kupředu, ale mně přijde, že i tam jsou ve stejné míře cítit ty základní prvky a vidím u obou sérií stejný pokrok. Jako opakuji se, ale přijde mi to tak.
Jinak souhlasím, že čtyřka je právě ten reskin. Tam mezi trojkou a čtyřkou právě nebyl skoro žádný rozdíl kromě té grafiky a prostředí. Primal změnil celkově prostředí, ale mechanismy apod. byly pořád stejné a taky ta hra fungovala stejně. Tady je řada věcí úplně jinak a celkově se i střelba a všechno působí úplně jinak.
Kažopádně Faith mrtvá a už bych mohl jít na třetí oblast, ale zatím nejdu. Ještě musím odemknout ty další dva specialisty a dodělat pár vedlejšáků a ještě osvobodit poslední kemp.
Trochu mě štve jen to, že hra při dosažení požadovaného počtu bodů k sundání místního člena rodiny, který ovládá danou oblast, pak převezme kontrolu a vnutí vám hlavní misi. U Johna to tak přímo nebylo, ale zrušilo to pár vedlejšáků a šly dodělat až potom. U Faith jste přímo byli uneseni.
Jinak souhlasím, že čtyřka je právě ten reskin. Tam mezi trojkou a čtyřkou právě nebyl skoro žádný rozdíl kromě té grafiky a prostředí. Primal změnil celkově prostředí, ale mechanismy apod. byly pořád stejné a taky ta hra fungovala stejně. Tady je řada věcí úplně jinak a celkově se i střelba a všechno působí úplně jinak.
Kažopádně Faith mrtvá a už bych mohl jít na třetí oblast, ale zatím nejdu. Ještě musím odemknout ty další dva specialisty a dodělat pár vedlejšáků a ještě osvobodit poslední kemp.
Trochu mě štve jen to, že hra při dosažení požadovaného počtu bodů k sundání místního člena rodiny, který ovládá danou oblast, pak převezme kontrolu a vnutí vám hlavní misi. U Johna to tak přímo nebylo, ale zrušilo to pár vedlejšáků a šly dodělat až potom. U Faith jste přímo byli uneseni.
Muzika je supr.
@CrocoRay (30.03.2018 14:21): Jo, je to trochu iné a hoci sú tie stále prvky série cítiť, nepôsobí to ako obyčajný reskin ako napríklad štvorka. To je aj zrejme dôvod, prečo to Nikdykde nesadlo :)
Inak vedľajšie misie sú fakt fajn, tak správne uletené.
Inak vedľajšie misie sú fakt fajn, tak správne uletené.
Ale líbí se mi, jak má Ubi i takové narážky na sebe. Ve Watch Dogs 2 bylo něco podobného a tady jsem narazil na jednoho režiséra, kde jsem dělal nějaký vedlejšák a on pak říkal, že už by nemohl točit takové sračky jako kdysi třeba Far Cry a teď už točí jen Krvavého Draka :-)
A celkově ty vedlejšáky už tu nejsou tak nudné. V předchozích dílech tam snad ani nic zábavného moc nebylo a důležitá byla spíše hlavní linka, kde zbytek se skládal tak leda z lovu zvěře. Tady je opravdu mnohem větší rozmanitost. Není to jen o tom "jdi a zabij". Jako jasné, že ten základní koncept z toho vychází, ale ono to u stříleček ani moc jinak nejde, ale vždy má každý vedlejšák něco svého a osobitého a to se mi na tom líbí.
A celkově ty vedlejšáky už tu nejsou tak nudné. V předchozích dílech tam snad ani nic zábavného moc nebylo a důležitá byla spíše hlavní linka, kde zbytek se skládal tak leda z lovu zvěře. Tady je opravdu mnohem větší rozmanitost. Není to jen o tom "jdi a zabij". Jako jasné, že ten základní koncept z toho vychází, ale ono to u stříleček ani moc jinak nejde, ale vždy má každý vedlejšák něco svého a osobitého a to se mi na tom líbí.
@Bodkin (30.03.2018 12:42): Ještě tam i medvěd občas napadne býka.
@Charllize (30.03.2018 13:41): Jak tě FC nikdy nebavilo, tak to chápu. Ale při srovnání je tam stejný pokrok jako u AC série. Hrál jsem u obou sérií všechny díly a fakt je tady hned na první pohled vidět změna. Jádro je stejné a vychází to furt z toho samého, ale to i u AC série. Jinak kdysi vydávali hry docela originální a zase tak moc bych jim nekřivdil. Když vyšel Sands of Time, tak to byla určitě pecka. To až potom nějak zvlčeli a začali jít svou cestou, která časem začala lidi otravovat.
@M.a.t.t. (30.03.2018 12:06): Tak ten Primal může někomu přijít hezčí, ale já srovnávám screeny a možná ta pětka se mi asi líbí více. Ale ono se to blbě soudí, pokud to člověk nemá oboje na disku a nesrovnává přímo. Tehdy byl Primal skvělý a velký posun oproti čtyřce. Na člověka to může zapůsobit a pětka už dnes tolik neuchvátí, takže si člověk řekne, že Primal je hezčí, i když by to tak ve skutečnosti nemusel vnímat, kdyby ty dvě hry porovnával přímo.
Každopádně příběh je jednoduchý, ale mně se líbí a ty různé dialogy a celkově charaktery se mi moc líbí, takže celkové zpracování té hry se mi moc líbí.
@Charllize (30.03.2018 13:41): Jak tě FC nikdy nebavilo, tak to chápu. Ale při srovnání je tam stejný pokrok jako u AC série. Hrál jsem u obou sérií všechny díly a fakt je tady hned na první pohled vidět změna. Jádro je stejné a vychází to furt z toho samého, ale to i u AC série. Jinak kdysi vydávali hry docela originální a zase tak moc bych jim nekřivdil. Když vyšel Sands of Time, tak to byla určitě pecka. To až potom nějak zvlčeli a začali jít svou cestou, která časem začala lidi otravovat.
@M.a.t.t. (30.03.2018 12:06): Tak ten Primal může někomu přijít hezčí, ale já srovnávám screeny a možná ta pětka se mi asi líbí více. Ale ono se to blbě soudí, pokud to člověk nemá oboje na disku a nesrovnává přímo. Tehdy byl Primal skvělý a velký posun oproti čtyřce. Na člověka to může zapůsobit a pětka už dnes tolik neuchvátí, takže si člověk řekne, že Primal je hezčí, i když by to tak ve skutečnosti nemusel vnímat, kdyby ty dvě hry porovnával přímo.
Každopádně příběh je jednoduchý, ale mně se líbí a ty různé dialogy a celkově charaktery se mi moc líbí, takže celkové zpracování té hry se mi moc líbí.
@Bodkin (30.03.2018 12:42): A do toho čekáš na konec světa.
@Bodkin (30.03.2018 12:42): rybareni, takovy klise..teda kdyz hrajes i japonsky hry. Vzdycky kdyz to v nejaky hre je vyhybam se tomu jak cert krizi.
Koukam ze to bude druhej Vedmak 3 dle tech hodnoceni, jen ten Nyk ma rozum:))
Ale ted vazne, zvysuje se sance ze UBI jednou udela dobrou hru, FC me nikdy nebavilo, ale obecne cejtim ze se zlepsujou:)
Koukam ze to bude druhej Vedmak 3 dle tech hodnoceni, jen ten Nyk ma rozum:))
Ale ted vazne, zvysuje se sance ze UBI jednou udela dobrou hru, FC me nikdy nebavilo, ale obecne cejtim ze se zlepsujou:)
@M.a.t.t. (30.03.2018 12:06): Příběh je o tom jak rybařím, střílím orly a bizoni rozhazují auta kolem sebe. Ale hlavně rybařím.
A do toho mě furt unášejí nějací divní lidi.
A do toho mě furt unášejí nějací divní lidi.
@Nikdykde (30.03.2018 02:32): Neviem, čo máš na mysli. Mal som asi dve sledovacie misie, kde mi dotyčný ušiel, respektíve sa mi ho nechcelo sledovať a hra mi akurát oznámila, že mám dôjsť priamo na miesto, kde sa nachádza.
To, že ti príde graficky najlepšia PC verzia horšia ako Primal (ktorý bol po tejto stránke samozrejme taktiež výborný), je nejaká anomália, ako celé tvoje hodnotenie :) Mňa to zatiaľ baví dosť, hoci príbeh ako taký za veľa nestojí.
To, že ti príde graficky najlepšia PC verzia horšia ako Primal (ktorý bol po tejto stránke samozrejme taktiež výborný), je nejaká anomália, ako celé tvoje hodnotenie :) Mňa to zatiaľ baví dosť, hoci príbeh ako taký za veľa nestojí.
@Nikdykde (30.03.2018 02:32): Jakou konkrétní myslíš? Já si pamatuji, jak jsem sledoval vrtulník, ale byla jen jedna a možná tam toho bylo o něco více, ale jsou to vedlejšáky a nějak mi to nevadilo. Ve hře je to minimální část a zase takové zděšení snad z toho být nemusí, ne? Navíc je to klasika a je to ve spoustě her a tady to není zase tak o moc hůře zpracované, i když je fakt, že zase tak zábavné mi nepřijdou a taky je moc nemusím. Ale když vidím jednu nebo dvě, tak mě to nějak neštve.
proboha, tam jsou ty nejtrapnější sledovací mise!!! Jsou zpět. To ne, ne, ne.
objevil jsem jezírko, kolem kterého běhám a oni se tam rewspavnují medvědi, soby, jedna puma, a nějací lovci z trojky asi. Je to super, za cca půlhodinky jsem si vydělal skoro 30 tisíc.
Zkusím obíhat i z druhé strany, třeba se tam objeví i něco dalšího. Dokola.
Zkusím obíhat i z druhé strany, třeba se tam objeví i něco dalšího. Dokola.
@Nikdykde (29.03.2018 18:54): Jo, nikdy se nedá zavděčit všem a asi ti to fakt moc nesedne, ale chápu to, protože i já kolikrát mám problém se hrou, která se zase ostatním lidem líbí.
Co se týče konceptu, tak to mě právě zase na té hře hodně bere a líbí se mi to, takže to jen dokazuje, že jde spíše o ten vkus. Snad jen jediná výtka je ta, že on tenhle typ hry je vždy ke konci tak trochu stereotypní a pak už se člověk více vrhá na hlavní mise, aby už to dohrál. Měl jsem to tak u všech FC. Ale zatím se u toho bavím.
Co se týče konceptu, tak to mě právě zase na té hře hodně bere a líbí se mi to, takže to jen dokazuje, že jde spíše o ten vkus. Snad jen jediná výtka je ta, že on tenhle typ hry je vždy ke konci tak trochu stereotypní a pak už se člověk více vrhá na hlavní mise, aby už to dohrál. Měl jsem to tak u všech FC. Ale zatím se u toho bavím.
Ale ona to asi je naprůměrná FPS, ale je to divnej patvar. Takový splácaný že všeho a současně z ničeho.
Já dohrál i čtyřku a líbila se mi a měla pěknou atmosféru.
Tady mi nesedí ani koncept.
Já dohrál i čtyřku a líbila se mi a měla pěknou atmosféru.
Tady mi nesedí ani koncept.
@Nikdykde (29.03.2018 15:00): Graficky je to hezké, ale je fakt, že z určitého úhlu pohledu může Primal vypadat lépe. Je to o vkusu a ten Primal na svoji dobu vypadal úžasně a dokonale. Já bych řekl, že to je tak nastejno, ale Primal měl více takové pravěke vegetace a na určitých místech vypadal fantasticky. To se blbě tak hodnotí, ale jedno je hlavní. Far Cry 5 i tak pořád vypadá moc pěkně na běžné poměry a je hezčí než řada jiných her a to je důležité.
A co se týče zbytku, tak luk nepoužívám, ale nepřijde mi, že by se zbraně chovaly divně. Podle mě je střílení perfektní a říct, že jsou divné, to bys musel trochu rozvést, abych věděl nebo i ostatní věděli, co přesně tím myslíš. Mně třeba na střílení vadí nejvíce jedna věc a trochu mi to pije krev, protože mě párkrát už kvůli tomu zabili. Když máš nastavené přepínání k přesnému míření, že zmáčkneš jednou pravé tlačítko a nemusíš ho pořád držet, tak při přebíjení to pořád bere tak, že postava jakoby mířila a tudíž se i pohybuješ pomaleji. Takže mě takhle často zabili, že jsem se nestihl schovat za roh. U ostatních her to funguje tak, že při přebíjení se to automaticky vypne a tady je to jinak. A držet pravé tlačítko je pro mě nepraktické a u mě to má za následek více se soustředění a méně přesné míření, takže takhle to taky nechci mít. Navíc mě pak bolí prsty a nejsem na to prostě zvyklý.
Jinak ale vůči hře nemám moc výtek. Těch 80-85% budu hodnotit. Těch 5% možná hodím navrch, že mi to přijde lepší než trojka a čtyřka, tak je to takový bonus.
A co se týče zbytku, tak luk nepoužívám, ale nepřijde mi, že by se zbraně chovaly divně. Podle mě je střílení perfektní a říct, že jsou divné, to bys musel trochu rozvést, abych věděl nebo i ostatní věděli, co přesně tím myslíš. Mně třeba na střílení vadí nejvíce jedna věc a trochu mi to pije krev, protože mě párkrát už kvůli tomu zabili. Když máš nastavené přepínání k přesnému míření, že zmáčkneš jednou pravé tlačítko a nemusíš ho pořád držet, tak při přebíjení to pořád bere tak, že postava jakoby mířila a tudíž se i pohybuješ pomaleji. Takže mě takhle často zabili, že jsem se nestihl schovat za roh. U ostatních her to funguje tak, že při přebíjení se to automaticky vypne a tady je to jinak. A držet pravé tlačítko je pro mě nepraktické a u mě to má za následek více se soustředění a méně přesné míření, takže takhle to taky nechci mít. Navíc mě pak bolí prsty a nejsem na to prostě zvyklý.
Jinak ale vůči hře nemám moc výtek. Těch 80-85% budu hodnotit. Těch 5% možná hodím navrch, že mi to přijde lepší než trojka a čtyřka, tak je to takový bonus.
Asi neoslovila. Bohužel.
@Nikdykde (29.03.2018 15:00): Hele NikdyKde.....Ta hra tě asi fakt neoslovila, ale ta kaňka ve tvým věku?
Já jsem dostal asi jinou verzy hry. Grafika mi přijde hodně horší než Primal, celý je to furt takový trochu divný, zbraně i luk se chovají divně. Ale lidem se to asi líbí, nicméně je to podivný mutant, který mi pořád přijde ve výsledku bez tváře.
@Bodkin (29.03.2018 13:24): Vždyt je to jen sranda. Apropo, jakožto jeden z designérů úspěšné hry, můžeš mi popsat v čem je FC5 odlišná od FC3? V čem je lepší? Dokázal by si to objektivně popsat? Pleeease.
@Bodkin (29.03.2018 11:39): Ono taky záleží na tom, jestli jsi to jel jako první část nebo jako druhou. A jestli jsi prošel všechny vedlejšáky a rozbíjel sila nebo ne. Jinak ono to v určité části určité side questy vypne a zpřístupní až po zabití toho Johna. Jakože já plnil vše, co vidím a hned jak mi to dalo možnost jít na něho, tak jsem šel a ten zbytek okolo jsem ignoroval s tím, že si to můžu dát pak. Navíc jak už jsem napsal, tak pár questů to dočasně znemožnilo, takže asi to fakt bude tou obtížností, protože to nějak neojebávám, že bych přeskakoval obsah.
A jo, ta obtížnost i na střední je místy zákeřná. Někdy vyleze těžkooděnec a tam stačí vteřina nepozornosti a je po tobě. Určitě je to těžší než předchozí díly.
Jinak co se týče bugů, tak já už narazil na více jich, ale nikdy to nebylo nic hrozného, co by mi kazilo hraní. Prostě se mi blbec zastavil, takže poslední checkpoint. Nebo mi postava skočila do nebe a pak se zabila :-)
A jo, ta obtížnost i na střední je místy zákeřná. Někdy vyleze těžkooděnec a tam stačí vteřina nepozornosti a je po tobě. Určitě je to těžší než předchozí díly.
Jinak co se týče bugů, tak já už narazil na více jich, ale nikdy to nebylo nic hrozného, co by mi kazilo hraní. Prostě se mi blbec zastavil, takže poslední checkpoint. Nebo mi postava skočila do nebe a pak se zabila :-)
@pajmič (29.03.2018 12:23): Jeez, trošku se to bugne a všichni z toho úplně tečou.
@CrocoRay (29.03.2018 03:52): Já si Johna podal až po 14 hodinách, ale je pravda, že to jedu na Hard a místy je to fakt nepřejícný.
Tak jedno území už osvobozeno a John Seed zabit. A už nejsem rookie. Už jsem velitel :-D
Každopádně mě to hodně baví a u hry jsem strávil 6 hodin. No, není to moc, ale tak na první den hraní to není tak špatné. No, ještě dám nějaké vedlejšáky v té oblasti a vrhnu se na další území zítra. No, vlastně už dneska, když jsou čtyři ráno. Ani chrápat se mi nechce jít, ale tak zítra se na to jde podívat i kámoš, bo je zvědavý, jak to vypadá, tak musím být vzhůru odpoledne.
Ale fakt tam je vidět velký pokrok od té čtyřky. Primal nepočítám, protože ten je trochu jiná větev a bylo to spíše takové zpestření a celkově to zasazení apod., tak se to moc nedá srovnávat.
Každopádně mě to hodně baví a u hry jsem strávil 6 hodin. No, není to moc, ale tak na první den hraní to není tak špatné. No, ještě dám nějaké vedlejšáky v té oblasti a vrhnu se na další území zítra. No, vlastně už dneska, když jsou čtyři ráno. Ani chrápat se mi nechce jít, ale tak zítra se na to jde podívat i kámoš, bo je zvědavý, jak to vypadá, tak musím být vzhůru odpoledne.
Ale fakt tam je vidět velký pokrok od té čtyřky. Primal nepočítám, protože ten je trochu jiná větev a bylo to spíše takové zpestření a celkově to zasazení apod., tak se to moc nedá srovnávat.
@mazar1234 (28.03.2018 23:20): dohral. A dal za sto a tim zdiskreditoval celou svou praci na KCD :)) Ale samo jako uhlobaron uz muze s pravou tvari ven, konec pretvarky:)
@ntz (28.03.2018 23:08): Já to mám jakože na uplay klasicky jako ostatní hry od Ubi, ale koupil jsem to na originálkách.
@ntz (28.03.2018 23:08): Žiadny steam key som nikde na "shadow markete" nevidel iba 100% Uplay keys.
Bodkin už dohral?
Evidentne zhrabol percentá z KCD a je z neho rentiér :-D takže má čas pařit 24/7/365. Ideálny stav.
Bodkin už dohral?
Evidentne zhrabol percentá z KCD a je z neho rentiér :-D takže má čas pařit 24/7/365. Ideálny stav.
to se da koupit jen na steamu ? o.O
Ale nejvíce jsou tu slyšet stejně jen ti, co to moc nehráli. Já si nemůžu pomoct, ale ty vedlejšáky tu jsou prostě zábavné a originální. V které jiné hře musíte zabíjet na několik způsobů pářící se býky a trhat jim koule, abyste mohli připravit delikatesu na jednu místní oslavu. Pak se ožralý probudíte na poli a vedle vás prase s čepičkou, která se používá na různé oslavy.
Jakože oproti čtyřce a trojce tu je hodně velký posun a i ty vedlejšáky jsou tu dost originální. Fakt tu není o nic menší pokrok než u AC série a ze spousty lidí tu mluví ta zaujatost proti Ubisoftu a přijde mi to nefér takhle hru předem odsuzovat. Já u toho strávil už pět hodin a ta hra mi přijde fajn.
Jo a k té dvojce, jak se tam zasekávají ty zbraně, tak teď nevím, jestli mě to tak kurevsky sralo tam nebo v Boiling Pointu. Ale vím, že v jedné hře jsem párkrát vystřelil a ta mrcha už nefungovala. Jedna věc je, že se zbraň může zaseknout, ale druhá věc je, že ta zbraň skoro vůbec nefunguje a je to křáp :-)
Jakože oproti čtyřce a trojce tu je hodně velký posun a i ty vedlejšáky jsou tu dost originální. Fakt tu není o nic menší pokrok než u AC série a ze spousty lidí tu mluví ta zaujatost proti Ubisoftu a přijde mi to nefér takhle hru předem odsuzovat. Já u toho strávil už pět hodin a ta hra mi přijde fajn.
Jo a k té dvojce, jak se tam zasekávají ty zbraně, tak teď nevím, jestli mě to tak kurevsky sralo tam nebo v Boiling Pointu. Ale vím, že v jedné hře jsem párkrát vystřelil a ta mrcha už nefungovala. Jedna věc je, že se zbraň může zaseknout, ale druhá věc je, že ta zbraň skoro vůbec nefunguje a je to křáp :-)
@Paul (28.03.2018 21:37): jo přesně. Ten těžko popsatelný feeling podle mě dělá přesně i taková drobnost, jako je ruka avatara. U toho KCD to cítím taky. A třeba dodnes mám radši, když si třeba vybírání skříní funguje jako v Deus Ex nebo Dishonored, kde opravdu fyzicky otevřeš skříň a z poličky něco sebereš. A ne že se ti otevře okno a ty jen klikneš na "vzít vše". Samozřejmě neříkám, že na tom hra stojí a padá, v KCD jsou koneckonců oba způsoby, ale tak nějak všechno dohromady to na mě funguje.
FC5 asi vynechám, hrál jsem trojku, pak 4 a čtyrka mi přišla hrozně debilní a trojka úžasná.
FC5 asi vynechám, hrál jsem trojku, pak 4 a čtyrka mi přišla hrozně debilní a trojka úžasná.
Koukám na overview video celý série
https://www.youtube.com/watch?v=UyuiYYvMzEk
A ta dvojka..ta byla fakt jinde než většina her. Jak to tam popisuje tak mi docela připomíná vávrovo KCD design philosophy :)
- při sbírání předmětů je fyzicky vidět interaktujcí ruka
- ta perfektní ingame mapa
- systém léčení
- nemožnost ukládat mimo save housy (tohle bylo v PC verzi změněno na save anywhere pokud si dobře pamatuju)
- nutnost opravovat auta
- zasekávající až v ruce vybuchující zbraně
- dynamický počasí, oheň, den a noc
- interface nakupování přes ingame počítače
- malárie a nutnost shánění léků
- buddy systém
Jak moc mě ta pětka baví, tak mě stejně mrzí že není víc jako dvojka :)
Škoda že Clint Hocking po dodělání FC2 strávil dekádu ve Valve a Amazonu kde nic neudělal. Teď je zpět v Ubisoftu, tak snad.
https://www.youtube.com/watch?v=UyuiYYvMzEk
A ta dvojka..ta byla fakt jinde než většina her. Jak to tam popisuje tak mi docela připomíná vávrovo KCD design philosophy :)
- při sbírání předmětů je fyzicky vidět interaktujcí ruka
- ta perfektní ingame mapa
- systém léčení
- nemožnost ukládat mimo save housy (tohle bylo v PC verzi změněno na save anywhere pokud si dobře pamatuju)
- nutnost opravovat auta
- zasekávající až v ruce vybuchující zbraně
- dynamický počasí, oheň, den a noc
- interface nakupování přes ingame počítače
- malárie a nutnost shánění léků
- buddy systém
Jak moc mě ta pětka baví, tak mě stejně mrzí že není víc jako dvojka :)
Škoda že Clint Hocking po dodělání FC2 strávil dekádu ve Valve a Amazonu kde nic neudělal. Teď je zpět v Ubisoftu, tak snad.
@Charllize (28.03.2018 16:29): Nemusí, je to parádní hra a luxusní akce. Spíše mě polituj za jiné osobní záležitosti, kde jsem posral určité věci, ale tady mě nemusíš litovat. No nic, jdu valit :-D
@CrocoRay (28.03.2018 15:55): tak me tech penez bude lito za tebe :)
Kura, vy tu více kecáte než hrajete :-D
Ale jinak mi to tím systémem dost připomíná tu Mafii 3 nebo Homefront, kde furt obsazujete území a vše sabotujete, abyste mohli dostat nějakého bosse. Právě ta sabotáž a ten systém postupu a likvidování se mi moc líbí.
Navíc akce je tu skvělá a samotné přestřelky lepší než ve všech předchozích dílech. Pak také grafika o mnoho hezčí než v Mafii 3. A navíc i ten systém sabotáže je tu lépe provedený a celkově je tu více vedlejšáků. Jak lidi říkají, že v AC sérii konečně postoupili a tady je to furt to samé, tak to jsou kecy. Ten rozdíl je v obou případech stejný. Akorát v AC si člověk více všimne toho překopaného soubojového systému, ale to jádro se u obou her zase tak moc nezměnilo a ty menší změny jsou u obou her tak na stejné úrovni. Možná jen AC více vsadilo na ten RPG systém, ale to tam lidi vidí skok, bo nehráli Syndicate a Unity, které už tomu novému dílu dláždilo cestu.
Každopádně mě to baví a je to fajn. Peněz nelituji.
Ale jinak mi to tím systémem dost připomíná tu Mafii 3 nebo Homefront, kde furt obsazujete území a vše sabotujete, abyste mohli dostat nějakého bosse. Právě ta sabotáž a ten systém postupu a likvidování se mi moc líbí.
Navíc akce je tu skvělá a samotné přestřelky lepší než ve všech předchozích dílech. Pak také grafika o mnoho hezčí než v Mafii 3. A navíc i ten systém sabotáže je tu lépe provedený a celkově je tu více vedlejšáků. Jak lidi říkají, že v AC sérii konečně postoupili a tady je to furt to samé, tak to jsou kecy. Ten rozdíl je v obou případech stejný. Akorát v AC si člověk více všimne toho překopaného soubojového systému, ale to jádro se u obou her zase tak moc nezměnilo a ty menší změny jsou u obou her tak na stejné úrovni. Možná jen AC více vsadilo na ten RPG systém, ale to tam lidi vidí skok, bo nehráli Syndicate a Unity, které už tomu novému dílu dláždilo cestu.
Každopádně mě to baví a je to fajn. Peněz nelituji.
@Paul (28.03.2018 12:13): Kua, crack za 2 měsíce? Nová doba.. Já jsem momentálně ve fázi, že kupuju na steamu starý hry tak do 10 EUR, dlouho jsem nic nesosal..
@Bursoft (28.03.2018 12:00): ono to snad ani z prdele sosnout nejde, má to denuovo a nejspíš i vmprotect, takže pravděpodobně potrvá nějakej ten měsíc než to bude na torrentu. Mám dojem že AC Origins trvalo dva měsíce.
@Bodkin (28.03.2018 12:06): Chci si to užít na max setting, už s FC4 jsem dělal dost kompromisy co se týče postprocessingu. Stejně dohraju tak 1 hru do roka, takže chvilku počkám (nebo min. do té nové grafiky).
@SilentWolf (28.03.2018 12:07): Tak v tom případě Enjoy!
@Bodkin (28.03.2018 12:06): taky naposled 3 a byla super.