Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Tak jsem to nemyslel. Správná lekačka neexistuje. Lekačka je vždy pitomá, protože někoho vylekat dovede každý pitomec. Stačí si stoupnout někde za roh a skočit na procházejícího. Vuala.

Nejhorší to bylo s atmosférou, na mne to nefungovalo. Ani ťuk.

Příběh, no... Tenkrát frčel RING, že? Nesnáším ho. Jinak tam bylo vše, nadpřirozené schopnosti, genetika, umělé oplodnění, klonování, biopotraviny, každý strašák z BLESKu.

Bullet time jsem nepoužíval, přišel mi příliš overpowered a nějak se mi do té hry nepasoval.

Marty: Je to samozřejmě mnou. Mám až příliš dobrý vkus a jsem příliš náročný :P

Edit: Eeeee... přestřelky byly fajn.
Souhlasím, i když atmosféru tam vnímám určitě také. No a přestřelky? Tak ty mě asi dostávaly nejvíc.
Teda neviem ako vy, ale ja som F.E.A.R. hral kvoli nehorázne super ultra cool namakaným prestrelkám. Na niečo ako atmosféra som ani len nepomyslel. Chcel som akciu a to som dostal.
Hlavne se podle me neda rict, ze by FEAR nemel atmosferu. On nejakou tu atmosferu ma, ale neni proste tak kvalitni. Half-life ma take hodne podivnou atmosferu. Nekdy je to ok, jindy se to zase cely zesere, ze nevis s cim to mas vlastne tu cest. FEAR je v tomto ohledu mnohem citelnejsi. A neprijde mi, ze by byl FEAR lekaci hrou. Lekacky vseobecne nemam vubec rad, ale kdyz jsem FEAR dokazal dohral trikrat, asi jich tam moc nebylo.:-)
Ono je přece jen hodně subjektivní, jak má správná "lekačka" vypadat a není zrovna jednoduché se strefit do vkusu většiny. Určitě se u F.E.A.R. dá rozhodně přidat, stejně jako třeba u Dead Space. Na druhou stranu není vše jen o kvalitním "lekání", ale také o tom zbytku hry, který si myslím, že opravdu není špatný. Podle mě má co nabídnout z hlediska akce, kterou má velice solidní a na můj vkus přímo výtečnou.
Vždycky, když hodnotím špatně nějakou hru, která je obecně hodnocena velmi kladně, tak se zamyslím, jestli není něco divného s ostatními lidmi a poté jestli není něco v nepořádku se mnou. Dělám to z obou stran.

////
Amnesia není pitomá lekačka(což Fear je) s lehce dementním příběhem a HL2 má atmosféru(kterou FEAR nemá), o něco lepší level design...
////
Jenže FEAR je lekačka (pitomá, nebo ne, zkrátka lekačka - v tomhle ohledu nerozlišuji na kvalitní lekačky a pitomé, přijdou mi všechny stejné), ale také má pro mě silnou atmosféru.

Příběh bych dal jako průměr. Já byl spokojen, i když pozdější díly vařily z vody (datáče a pokračování). Jednička byla ještě dobrá.

HL2 má skvělý level design, hlavně je to strašně různorodé a toho si cením. Ve FEARu vše vypadá stejně. Ano, souhlas :-)
Protože mě nedávno potkal problém s Quicktimem a pak i nefunkčním audiem (hry z 96-98). Takže mě ještě tak půlka hry čeká.
Jo, labutí píseň Legendů - jedna z nejlepších adventur (ostatně jako všechny jejich hry). Zdejší hodnocení neber vůbec v potaz, Ajantis je jeden ze stovky komu se nelíbí, ostatní zdroje a hráči (na adventuregamers, just adv., acg) se na kvalitách shodnou.
Ne. Ne. Už vůbec ne.

Já bych u Fearu vyzdvihl pouze bullet-time. Jo a zahraj si Scratches/Blackstone ať už tu Amnesii nevynášíš :).
Ty jsi totiž trubka. :) Amnesia není pitomá lekačka(což Fear je) s lehce dementním příběhem a HL2 má atmosféru(kterou FEAR nemá), o něco lepší level design...

Fearu můžu uznat jen, že ty zbraně jsou docela fajn a AI byla překvapivě myslící.
Bodkin: 8 hodin, hrubý odhad.

(ale na jeden zátah to asi nedáš, a problémem není samotná délka hry)
Bez datadisku, bez multiplayeru (to zase tolik nevadi kdyz je Fear Combat) a anglicky. Dost me tim nasrali, protoze doma mam original anglickou verze hry a cesky Extraction Point (dostal jsem ho), ktery mi je tedy stale k hovnu. Krom toho maji nekteri hraci pry problem s mysi u te score verze hry.
Navíc to je verze anglická, a ne avizovaná česká. Na disku píší, že nefunguje mulťák, ale kdosi na Score FB zase píše, že funguje.
KRoman47: Právě že ti bílí jsou prý nejhorší. Proto když jsem věděl, že okolo nějakého půjdu (doma jsme nikdy takovou havěť neměli), skoro vždycky jsem měl v ruce nějakou lajsnu. :-)
Shodou náhod na mě taky zaútočil v dětství kohout, konkrétněji dva a takový ti velcí býlí, tehdy byli vysocí skoro jako já, nesl jsem jim krmení, nějakou kedlubnu bo co a pěkně na mě skočili a podrápali mi celý ruce...mrchy.

PS: FEAR jsem rozherál už asi 3x, posledně jsem byl dost daleko, ale vždycky se mi nějak podařilo přijít o uložený pozice, takže opět znovu, ale plánuju to v brzké době...
lidi mě zase jako dítě honil šílenej kohout a to štípnutí dost bolelo :-D

Fear je super akce a tečka :-).
Fear som hral ako demo v roku 2005, ale nemal som nan dost vykonny hardware...teda, niezeby som mal az teraz, ale nej som si nan spomenul, ako avizovali Fear 3. To s tym utokom malej holky je vtipne, ale trauma zo psa asi nepotesi pri hrani Penumbry: -)
Bursoft: No kdyby na tebe skočil tak zuby neřešíš :)

Chuck: To já naštěstí z toho nějak velký trauma neměl, takže jsem bez problémů dohrál jak half life 2 tak obě dvě epizody :)
MtD: Mě jen povalil, ale trauma mi vydrželo asi do 12 let, kdy kámoš po neustálém přesvědčování, že toho svého, byť hodného, na mě nepustí, to nakonec udělal a já tím opětovným šokem se toho strachu zbavil.
Chuck: Po mě taky :( se mi zakousnul do nohy a nechtěl pustit :( od té doby, když vidím v half lifu 2 Alyxinina doga tak mě mrazí v zádech :(
MtD: To souhlasím, ale pokud můžu mluvit za sebe, snažím se do hry člověka přesvědčit hlavně v případě, když vidím, že jednak v jeho hrách má podobný žánr a jednak v případě, že ten, komu se hra líbila, jsem nebyl jen já sám...No vidíš, po mně ve čtyřech letech skočil pes. ;-)
Isair: Ale vedou! :-)) Já myslím, že většina z nás přihlíží k úspěchu hry nejen u sebe, ale i u ostatních, jinak by to bylo opravdu k ničemu.
mclaren2005: I kdyby tomu bylo jinak, tak je vždycky, řekl bych, nejlepší hru vyzkoušet (pokud tě zaujala již z dostupných nestranných informací, videí, obrázků etc.) a udělat si vlastní názor... diskuze se zaslepenými hatery či fanoušky většinou k ničemu nevedou;).
Akorát si dej bacha na jednu věc, o které jsem tu kdysi psal. Hra (hlavně úvodní díl) se Ti nebude chtít spustit (píšou to v manuálu), pokud máš v compu nějaké klonovací programy typu CloneCD, CloneDVD, AnyDVD apod., Nero mu nevadí.
No pokud by někdo hledal především pěkný příběh, tak není složité si předem zjistit, že v téhle hře se ho opravdu moc nedočkáme, ale pokud člověk hledá parádní akci, pak si myslím, že není co řešit. Škoda, že tahle edice nevyšla dřív, hned bych ji měl doma. Tak aspoň že mám tu Gold Edition a Perseus Mandate za větší peníz holt zvlášť.
USER47: Dneska je bullet-time v každé druhé hře, to jo, ale v době, kdy vyšel FEAR až tak obvyklý ještě nebyl, krom toho FEAR byla jedna z prvních FPS, co bullet-time měla a je tam udělán perfektně, lepší má snad jenom Max Payne 2. Hra má možná béčkový příběh a level-design je nic moc, ale to neznamená, že je to špatná hra. Já si třeba do sytosti užíval právě tu akci a příběh mě až tak nezajímal.
Protože jsem furt čekal, že se to změní a přijde ta devadesátková hra, o který všichni básněj. Navíc jsem stejně neměl co jinýho hrát...
Mclaren2005: A právě z těchto důvodů, které tu teď máš možnost číst od USER47, má ta hra poměrně vysoké hodnocení.

USER47: A proč jsi se s ní teda trápil až do konce a neuseknul ji po té první půlhodině?

ViRus: Asi tak nějak.
Á jo promluvil objektivní herní kritik, který ví jak by měla vypadat hra schopná zaujmout všechny hráče.