Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Nemluvil náhodou Ugra o nastavení volby Vylepšení, které může nastavit zakladatel? Pokud máš nastavenou nízkou hodnotu, auta poskakují jak na trampolíně a jsou jak splašené kobyly, což mě teda neskutečně vytáčí.

Pokud jde o to ovládání, mně osobně se zdá, že auta u UC líp sedí, někdy možná až moc a různé líbivé machrovinky s nimi jdou dělat asi o něco hůř. Ale je to taky hodně relativní a myslím, že záleží na tom, jak se s nimi hráč sžije a ten způsob si cvikem najde.

Bursoft: A víš, proč jsi mě i se silnějším autem nemohl předjet? On hodně taky dělá i sám řidič, víš? :-P ;-)
Poškození je myslím klasické, poloviční anebo dvojnásobné. Ale tu větu, co citoval ugra, tu taky nechápu.
"míra poškození bude odvíjet na řízení" Co to znamená?

Auta můžou být více zranitelnější - stačí aby to lobby leader nastavil.
Bursoft: Tak nějak.

ugra: To je sice hezké, ale proč nehrajem s tím, že se míra poškození bude odvíjet na řízení a auta nejsou více zranitelnější? Hned by to bylo jiné.
ugra: Já porovnávám s FO2 verzí. Jinak si osobně myslím, že MP ve FO2 bude mnohem víc hardcore, než v UC. Připojil bych se rád, ale díky dementnímu systému GfWL to nepůjde, protože jsem myslel, že se stačí přihlásit na vytvořený profil, ale ta hra po mně chce zase klíč, který jsem nechal doma.

Jinak jo, myslím brzdu jako šipku dozadu. A je to právě to, o čem mluvím, mě nebaví hrát závod tak, že držím šipku dopředu, nitro a jedu (páč ani zatáčet se tu moc nemusí). FO2 byl techničtější (a to nemluvím o FO1, který vedle UC vypadá jako HC simulátor) a to se mi líbilo víc. To je jako kdybych hrál FPSku kde stačí běhat a držet levý myšítko, páč máte neomezeně nábojů a jste nesmrtelní - taky nuda.

A i v MP to bylo o skillu, pořád budu předhazovat náš osobní souboj s Chuckem na závodním okruhu, když on vedl a já byl půl metru nalepený za ním a stejně jsem ho se silnějším (ale taky těžším - ve FO2 parametry aut fungovali) autem nemohl předjet.
Bursoft: Ty rozdíly v hodnocení jsou způsobeny tím, že někdo hodnotí na základě singlu, někdo na základě mulťáku, kterej je 100x lepší. Schválně se připoj na náš DH event, my si tě s Chuckem vezmem na starost, urazíme ti obě přední kola a pak tu můžeš říkat něco o jednoduchém ovládání aut :)

Jestli myslíš brzdu jako šipku dozadu, tak ta se samozřejmě nesmí používat, v týhle hře musíš jet na 110% a dokud to jde tak držet plyn na podlaze. Něco jiného je ruční brzda, ta je zase nezbytná.
Zrovna hraju UC u známýho, dojel jsem skoro celou derby třídu a moje první dojmy jsou děsivé. Nechápu tu velkou oblíbenost UC tady na dh, protože jediné, v čem je UC fakt dobré, tak v grafice. Hratelnost je ale zmršená, až to bolí. Auta se ovládají nějak moc jednoduše, použití brzdy bych mohl počítat na prstech, je jedno, jaké auto si koupíte, všechny jsou nedotáčivé. Tam kde jsem měl ve dvojce auto udržet rovně, tady mám problém ho dostat do smyku. Krom toho, funguje tu mnou nenáviděný NFS-styl opři se o mantinel a vybereš zatáčku, páč klouže jak máslo. Taky se mi zdá, jako by vás hra trestala za trochu techničtější ježdění. Použiju brzdu a najednou mám za zadkem půlku startovní čáry, při tom ještě před bržděním byli všichni dost za mnou. Jako chápu, že Flatout je především o ničení, ale ten skill byl taky trochu potřeba, auta se ve FO2 chovala pokaždé jinak a v tom bylo to kouzlo. UC to podle mého zabíjí.
Eru: Jenže já se ti snažím říct, že UC je dvojka v jiném kabátě - vpodst. remake s pár vylepšeními, který měl vyjít pouze na Xbox 360. Tzn. UC je Flatout 2 pro Xbox., který ale nakonec přišel i na PC.
I kdyby udělali remake jedničky a bylo to ve všem stejné jako první díl kromě grafiky, stejně bych přihodil 5% navrch a nehodnotil bych to hůře. Snad jen, kdyby zbytek zkazili a byl horší.

Pokud ti UC nevyhovuje třeba horší ovladatelností vozidla nebo zvětšením množství bugů apod., tak tvé hodnocení chápu. Ale nechápu kritiku typu: "Vždyť je to Flatout 2 v nové grafice" To jsi snad čekal, že to bude něco jiného, nového, když ani vývojáři netvrdili, že to bude něco nového?
Pivo: Cituji z komentáře: "Flatout: UC nemůžu porovnávat spolu s druhým dílem, protože jsem ho nehrál, ..."

--> Ještě to platí? Jestli ano tak nejsi dostatečně objektivní.
sem zvedavy co to bude za tu novou hru od techto autoru, trailer moc nenapovedel ale asi to bude taky arkada jako prase :D jako s tim bouranim aut to je trochu moc :)
Já UC také beru jako vylepšenou verzi F2, i když jsem F2 nikdy nehrál a nikdy neměl.
Eru: No, mně se zdá, že UCčku odečítáš spíše za zkopčení druhého Flatoutu, než za nějaké rovnocené alternativy. Kdyby šlo o rovnocenou alternativu na danou platformu, tak bys potom na Xboxu UC hodnotil lépe a na PC mu odečetl kvůli kopírování Flatoutu 2 :-)

A jinak o peníze tam asi trochu šlo, ale asi se na PC předělávku měli vykašlat. Na Xboxu by to podle tvojí teorie nikdo nemohl kritizovat jako kopírování Flatoutu 2, ale bral by to jako jeho vylepšenou verzi.
Eru: To jo, ale takové zdržení ti pošťuchování vepředu už nedopřeje=/
Say: Jestli myslíš naši poslední hru, tak se mi stalo totéž. Při 4.respawnu jsem na to ale přišel. Bylo nutné prudce zabrzdit.
Eru: No to by také znamenalo mírně upravit tratě. My takhle jednou jeli trať pozpátku a já chytl respawn přímo proti propasti (Water Canal, kde máš na finální rovince výskok s kužely a teď si představ z druhé strany) a neustále jsem se tam objevoval. Nedalo se nic dělat.
Pivo: Ten první odstavec asi měl jít na mě. Ne, jelikož na XBOXu není žádná rovnocenná alternativa. Ještě dodám: Skutečnost, že si PC hráči UC vyžádali má ještě pokračování. Hra nebyla vydána z dobré vůle, ale kvůli penězům. Proč se obtěžovat přidáváním nových map, tratí, aut a atp., když si to hráči stejně koupí? Že by to hru prodražilo nebo prodloužilo vývoj? Ano, ale nestálo by to za to? Také skutečnost, že multiplayer UC hraje mnohem méně lidé než FO2, nám dává za pravdu. A Nechtěl jsem si stěžovat, byl jsem k tomu vyzván.

Ještě jedna drobnost na závěr. V multiplayeru jsem si všiml, že je možné obrátit směr tratě. Pokud by byly všechny SP závody v UC takto otočené, hra by hned dostala nový náboj a naprogramování by trvalo chviličku. Ale ani touto "drobností" se nikdo neobtěžoval.
Někdo tady asi těžce nepochopil, co tím chtěl Kroman a Flynn říct. Milý Sayi, UC je vpodstatě jen premiéra Flatout 2 na Xbox 360. To mi chceš říct, že si zahraješ třeba Witchera 2 nejprve na PC a pak na Xboxu 360, příčemž na Xboxu ho zhodnotíš 10%, protože tam není nic nového a je to okopírovaný Witcher 2 z PC?

"A PC hráči si ho vyžádáli? No, já ani Say jsme to nebyli." Taky vás to nikdo nenutí hrát. Ono je totiž pičovina, aby si někdo pořizoval dvakrát tu samou hru a pak si stěžoval, že je to furt to samé.
Člověk by se na to měl dívat asi jako Chuck apod. a nevyčítat prostě furt tu podobnost, či stejnost s Flatoutem 2.
Trošku mi nejde do hlavy obhajování typu ,,Můžeš být rád za to, co máš, protože to původně ani být nemělo". To mě má jako donutit dát vyšší hodnocení? Ne, na tom se opravdu neshodneme.
Flynn: To jsou totiž velmi nesmyslné argumenty. Znamenájí totiž, že už původní UC pro XBOX360 má stejné vady. A PC hráči si ho vyžádáli? No, já ani Say jsme to nebyli.
Say totálne odignoroval argumenty, ktoré KRoman predložil, ako vždy :) Ale budiž, každý má právo na svoj názor.
Osobně mám velmi podobný názor jako Say. UC jezdím pro zábavu (= "bitky se soupeři, kteří mi nejsou neznámí), ne pro umístění v cíli. Rovněž proto, že na DH dává přednost FO2 asi jenom Say, Bursoft a já, což je málo. Nicméně k závodní arkádám mám kladný vztah - Trackmanie a World Racing 2 . Realistické závodní hry mě nikdy nechytly.

Dnes a zítra hrát nemůžu. Ve středu možná, ale od čtvrtka do neděle určitě.
KRoman47: Grafika mě opravdu nějak netíží... Jen HW, což taky není žádné plus. Však já bych u FO2 zůstal, ale s kým bych pak hrával?
Say: Co pořád remcáte, že je to jen okopírovaný FO2?? UC původně vycházel jako premiéra značky na XBOX360! PC hráči si ho vyškemrali, tak udělali později konverzi i na PC, cena? 3 stovky od počátku, tak na co si ty lidi sakra stěžují?? Vyškemrali si to na PC, tak to maj...být na místě BugBear, tak se příště asi na PC vykašlu a je klid.
Podle mě můžeme být rádi, že byli tak hodní a přistoupili i na PC verzi, která je i dnes graficky na vysoké úrovni. Znám totiž lidi, kteří by starší FlatOuty kvůli grafice už vůbec nehráli.
Chuck: Baví, protože nejde o to být v cíli první (bavíme se jen o MP). To moc závodních her (už podle názvu) nenabízí. A hrát MP s lidmi, které denně potkávám a některé znám i osobně zájem taky zvyšuje=)

Bodkin: UC je na chlup okopírovaný FO2 obohacený o pár nových možností. Platit za stejnou hru 2x je prostě sucks. Defacto je to takové DLC.

Jinak kromě úterý a středy můžu.
Chuck: Já už to pochopil! Ta hra ho kurevsky moc baví a pořád na ni musí myslet, jak je to boží hra, ale hodnotí ji podle své úspěšnosti v MP a ten nehraje proto, aby byl první, ale čistě for fun. I když.... nedal té hře trošku vysoké hodnocení? Ta nula by jí sedla více, ne? :-)

Say: Já mám na RPG určitý vkus a líbí se mi na nich určité prvky, zatímco u tebe to vypadá, že zadupeš do země každou hru, kde jsou auta, protože ježdění tě prostě nebaví. To je jakobych u RPG odečítal za sbírání zkušeností, postupování na nový level a rozvoj postavy, protože je to prostě otravné a zbytečné.

Jinak si mě o RPG pouč, i když já tě o závodních hrách nijak nepoučoval. Teda pokud jim (RPG) vůbec rozumíš :-P :-D
Say: Teď teda nevím, jak Tvůj druhý bod souvisí s předchozí diskuzí.
Chuck: 1, Od odpadu to má hodně daleko.
2, Nejezdím s váma proto, abych byl první v cílové rovince. Čistě for fun.

Pivo: Závody všeobecně nevedu. Star Wars: Episode I - Racer a FlatOut jsou výjimka. A nechtěj, abych tě poučoval o hraní RPG ;)
Mě spíš překvapuje, že jak Say, tak i Eru nechybí na většině DH turnajů a přitom jejich hodnocení hry se blíží odpadu.
Walome: Proto raději spoléhám na tu haluz, než umění jezdit=)
KRoman47: Tak asi musí být opravdu víc verzí (mám 1.0.0.1.), protože mně tutově(!) single bez GfWL jede a od začátku jel. Kdyby tu totiž tenkrát nezačala diskuze o mulťáku, tak jsem GfWL prakticky neznal.

Say: Nevím no, já tenhle typ závodů beru asi trochu jinak, proto se mi ten bordel zamlouvá.
Chuck: Tak já měl originálky FlatOut UC dvě a u obou to házelo tu chybu s xlive.dll, dokud se nedoinstaloval GfWL. Singl bez GfWL opravdu nejde, protože okamžitě po načtení hry a stisknutí Enteru naskočí přihlášení, když se nepřihlásíš, hra se neukládá! Pak při každým znovuspuštění hraješ prostě znovu, dřív šel vytvořit tzv. offline účet, se kterým jsi nemohl do multiplayeru (neoriginální hra), jinak mám online účet a nikdy se mi nestalo, že by mi zmizel postup ve hře.
Chuck: Adrenalin zvyšuje pošťuchování v MP, ne obava z toho, že pitomý kousíček dřevotřísky tě vyhodí totálně pryč. To pak není o tom jak umíš jezdit ale o haluzi.

Bodkin: Právě že když jsi poslední, tak už není moc kde to nitro nabírat. Nejlepší to mají ti, co jsou ve předu, šťouchají do sebe a nitro mají prakticky pořád. Vůči těm vzadu je to dost nefér.
Say: Nemáš to trochu naopak? Když jsi poslední, tak ti každý kousek nitra může pomoct. Když jsi první, tak tě každý kousek nerovnosti může poslat pryč.
Eru: To, co popisuješ s tou knihovnou, se mi stalo, když mi kámoš půjčil neoriginální hru a skutečně jsem to musel doinstalovat zvlášť. Ale jakmile jsem se s hrou seznámil, okamžitě jsem vlítnul na Megahry a koupil ji, mj. i proto, že ta neoriginální byla v angličtině.

Say: Každý to můžeme vnímat jinak, ale já si prostě myslím, že ten bordel na trati u takovéhle hry má svoje kouzlo a zvyšuje adrenalin. ;-)
Když jsem chtěl hru poprvé, spustit naskočil mi error, že mi chybí knihovna xlive.dll. A posléze na internetu našel, že je obsažena v právě v GFWL, které je proto pro hru nezbytné. Ale možná máte pravdu a stačilo jenom nějakou knihovnu stáhnout zvlášť.
Single GfWL nevyžaduje, ale jakmile chceš zadat klíč, veškerá minulá kariéra se smaže. Co víc... Singleplayer v životě nedohraju - celkem nuda. A co se týče bordelu na trati... Když jsi na první pozici nějak se to vrážení do objektů nitrem kompenzuje, ale zkus po takové podělané trati jet poslední. To místo nitra používáš šipky o sto šest aby ses vyhnul kdejakému špalku, jinak tě to v lepším případě vyhodí z kolejí, v horším přímo z dráhy (jako by už tak nestačilo, že jsi poslední).