@CrocoRay (07.01.2017 11:16): Já se bojim, co to s mym strojem, nebo hrou udělá. Neumim s timhle, stáhl jsem tři soubory z toho a nevim jestli mám tohle instalovat, nebo tenhle.. mám většinou smůlu na takové věci.
Diskuze
@David_Cravford (06.01.2017 22:51): Tak na té stránce byly ještě dodatky, že mnohým to nefunguje a co je třeba nainstalovat. To jsi zkoušel? Vyzkoušel bych všechno, co je na té stránce a jak to nepomůže, tak nevím.
@CrocoRay (06.01.2017 21:36):https://www.gta5-mods.com/scripts/single-player-garage a dal jsem tam aj garáže navíc, takovej příbuznej mod. Jinak s trainerem je sranda dělat chaos ve městě :)
@David_Cravford (06.01.2017 21:18): To bys musel hodit přesný název módu, aby ti lidi lépe poradili. Jinak podle návodu jsi jel? Prosté zkopírování složky třeba nestačí. Já kdysi do San Andreas dával různá auta pomocí takového programu a zase tak jednoduché mi to tehdy nepřišlo. Ale už je to hodně dávno. To mi tehdy bylo ještě tak 17 let. Jinak do GTA IV a V jsem žádné módy už nedával, ale ten přesný odkaz nebo přesný název by víc pomohl, pokud je podobných módů více. Třeba pak někdo lépe poradí.
Mám stáhlej mód garáží do hry, abych si uložil více aut a nic se neděje. Mám stáhlé soubory ASI, i trainer, to funguje. Ale když do hry dám složku se scriptama, nic se nestane, žádná změna. Neví někdo co s tim?
@David_Cravford (05.01.2017 16:40): Špatně jsi to s těmi konci pochopil. Frank ani nemůže umřít, protože ten rozhoduje, zda přežijí všichni nebo s jedním ze svých dvou kumpánů oddělá toho druhého. Správný konec je ten, kde všichni žijí a společně pozabíjí hlavní záporáky.
Jinak ještě k Trevorovi. Přesně to, co na něm nesnášíš, se mně naopak líbí. To, že sám je hajzl, ostatní kritizuje a vinu hází na ně, je přímo vzorový případ psychopata. Něco poseru, ale můžou za to druzí a já se pomstím. Je to jeho styl a ten se mi líbí. Ale je jasné, že někomu právě pro to ho někteří nebudou mít rádi. Já ho měl naopak rád, že je to hajzl a zmrd.
Jasně, že by to bylo něco jiného v reálu, kdyby se třeba sral do mě. Ale jako nezávislý divák jsem si ho oblíbil.
Jinak ještě k Trevorovi. Přesně to, co na něm nesnášíš, se mně naopak líbí. To, že sám je hajzl, ostatní kritizuje a vinu hází na ně, je přímo vzorový případ psychopata. Něco poseru, ale můžou za to druzí a já se pomstím. Je to jeho styl a ten se mi líbí. Ale je jasné, že někomu právě pro to ho někteří nebudou mít rádi. Já ho měl naopak rád, že je to hajzl a zmrd.
Jasně, že by to bylo něco jiného v reálu, kdyby se třeba sral do mě. Ale jako nezávislý divák jsem si ho oblíbil.
Trevor byl na začátku docela zábavný, ale pak už byl hodně přehnaný a vyhrocený. Pak už doslova lezl na nervy.
@CrocoRay (05.01.2017 15:28): "Bejt normální? Seru na to bejt normální. A právě jsem si byl pro laserovou pistolku z budoucnosti, jen abych přišel a odpráskl tě." Já sám jsem divnej a normálních lidí je třeba se bát ;-)
Mě jeho postava prostě přišla plochá, ale řeknu ti to jinak; kritizuje Majkla za nějaké určené činy, dává mu to sežrat, furt kritizuje, nadává mu. Ale přitom Trevor je daleko horší sráč, co zabijí nevinný a své chyby háže na druhý, aby oni za něj museli uklízet. Upřímně, poslouchat kritiku od takového ANO CVOKA, je naprosto směšný a měl jsem chut mu vpálit kulku mezi oči. A z toho co píšeš, tak žádnej konec mi teda nedává smysl. Frank si nezaslouží umřít, Majkl se udobřil s rodinou a dospěl, má před sebou budoucnost. Trevor uměl jen zabíjet, na nic víc nemá. I když, třeba v přístavu by se flek pro něj našel ;-)
A toho mafiána, Devona a další bys měl zabít tak či tak bez ohledu na to, jakej konec si vybereš. Takže i kdybych si já vybral zabití záporáků a přežití Trevora, nebude mi to vůbec dávat ani trošku smysl.
Mě jeho postava prostě přišla plochá, ale řeknu ti to jinak; kritizuje Majkla za nějaké určené činy, dává mu to sežrat, furt kritizuje, nadává mu. Ale přitom Trevor je daleko horší sráč, co zabijí nevinný a své chyby háže na druhý, aby oni za něj museli uklízet. Upřímně, poslouchat kritiku od takového ANO CVOKA, je naprosto směšný a měl jsem chut mu vpálit kulku mezi oči. A z toho co píšeš, tak žádnej konec mi teda nedává smysl. Frank si nezaslouží umřít, Majkl se udobřil s rodinou a dospěl, má před sebou budoucnost. Trevor uměl jen zabíjet, na nic víc nemá. I když, třeba v přístavu by se flek pro něj našel ;-)
A toho mafiána, Devona a další bys měl zabít tak či tak bez ohledu na to, jakej konec si vybereš. Takže i kdybych si já vybral zabití záporáků a přežití Trevora, nebude mi to vůbec dávat ani trošku smysl.
@David_Cravford (04.01.2017 22:06): S tím koncem, máš trochu pravdu, že jsi tam zmínil částečně tu možnost volby, ale i tak by se mi líbila lepší formulace té kritiky, že se ti nelíbil právě ten konec, který sis zvolil, než kritizovat konec jako takový. Budu se opakovat, že ten jediný správný a úplný jsi nehodnotil. Pokud bys kritizoval ten, tak by mi kritika přišla spravedlivější. Ale do ničeho tě nenutím a stejně si myslím, že se ti to už měnit nebude chtít.
K Trevorovi bych napsal to, že tvůj názor respektuju a rozumím, co se ti na něm nelíbí. Jinak ale nesouhlasím s tím, že nedává smysl. Když to bereš tak, že není normální, tak pak ti jeho činy rozum dávat nemusí, protože on jedná odlišně. Ale pokud si uvědomíš, že je to psychouš a magor, tak pak už smysl dává. Takoví lidi můžou být dost nepředpovídatelní a můžou reagovat někdy dost nelogicky apod. Ale to bychom museli jít do hloubky a začít se bavit o psychologii.
Já jsem též magor a nejsem normální, takže já nemám problém se do jeho kůže vcítit. Možná i proto ho chápu mnohem více než ty :-)
K Trevorovi bych napsal to, že tvůj názor respektuju a rozumím, co se ti na něm nelíbí. Jinak ale nesouhlasím s tím, že nedává smysl. Když to bereš tak, že není normální, tak pak ti jeho činy rozum dávat nemusí, protože on jedná odlišně. Ale pokud si uvědomíš, že je to psychouš a magor, tak pak už smysl dává. Takoví lidi můžou být dost nepředpovídatelní a můžou reagovat někdy dost nelogicky apod. Ale to bychom museli jít do hloubky a začít se bavit o psychologii.
Já jsem též magor a nejsem normální, takže já nemám problém se do jeho kůže vcítit. Možná i proto ho chápu mnohem více než ty :-)
@CrocoRay (04.01.2017 17:41): Já ho nemám rád, protože nedával smysl a mohl zabít i celou partu, kdyby chtěl. Je to naprostej pokrytec a já pokrytce prostě nemám rád. Sám kolikrát bejvám pokrytcem a nemám potom ze sebe vůbec radost. ;-) A v komentáři píšu, že jsem si zvolil že zabiju trevora. Z toho si člověk vyvodí, že si to můžeš vybrat.
@David_Cravford (04.01.2017 16:44): No, ale pořád jde o to, že je jeden správný konec a dva vedlejší useknuté, které za ty správné nelze považovat. Tohle kritizovat na hře jde a taková možnost se mi nelíbí. Měli udělat jeden konec anebo více rovnocenných.
Ale kritizovat konec podle volby jednoho z těch dvou neúplných useknutých mi přijde nefér. Já ty dva beru spíše jako takové bonusové konce k tomu jedinému správnému a ten jsi právě nehrál. Možná to chtělo trochu přeformulovat v komentáři, že tam jsou tři konce, přičemž ten který sis zvolil ty, se ti nelíbil. Ale nutit tě do toho nebudu, protože to samozřejmě záleží na tobě a je to tvůj komentář. Jen to může mást ty, kteří to ještě nehráli, protože to tam popisuješ, jako by ta hra měla jediný konec a ten byl špatný, což vůbec není pravda.
A k Trevorovi asi to, že je to úhel pohledu a osobních sympatií. Někomu se jeho styl může líbit a někomu ne. Podle tebe si smrt zasloužit může, což ti neberu, ale já bych ho zabít nemohl.
"To, že je psychouš a komik, neobhajuje jeho činy a zbytečné vraždy."
Tady o obhajování nejde. To, že jse psychouš a komik má právě znamenat, že jeho činy budou špatné a bude vraždit nevinné klidně i bez důvodu. Buď se ti tím ten člověk zalíbí nebo zhnusí a to už je úhel pohledu. Ty ho za to nemáš rád a já si ho kvůli tomu oblíbil.
Ale kritizovat konec podle volby jednoho z těch dvou neúplných useknutých mi přijde nefér. Já ty dva beru spíše jako takové bonusové konce k tomu jedinému správnému a ten jsi právě nehrál. Možná to chtělo trochu přeformulovat v komentáři, že tam jsou tři konce, přičemž ten který sis zvolil ty, se ti nelíbil. Ale nutit tě do toho nebudu, protože to samozřejmě záleží na tobě a je to tvůj komentář. Jen to může mást ty, kteří to ještě nehráli, protože to tam popisuješ, jako by ta hra měla jediný konec a ten byl špatný, což vůbec není pravda.
A k Trevorovi asi to, že je to úhel pohledu a osobních sympatií. Někomu se jeho styl může líbit a někomu ne. Podle tebe si smrt zasloužit může, což ti neberu, ale já bych ho zabít nemohl.
"To, že je psychouš a komik, neobhajuje jeho činy a zbytečné vraždy."
Tady o obhajování nejde. To, že jse psychouš a komik má právě znamenat, že jeho činy budou špatné a bude vraždit nevinné klidně i bez důvodu. Buď se ti tím ten člověk zalíbí nebo zhnusí a to už je úhel pohledu. Ty ho za to nemáš rád a já si ho kvůli tomu oblíbil.
@Bellerofontes (04.01.2017 03:45): děkuju ti, tohle potěšilo. :)
@CrocoRay (04.01.2017 16:17): Trevor si smrt zasloužil. Po poslední akci okamžitě obviňoval Lestera, nadával mu, vyvolával konflikty, každýho nasíral. Poštval proti sobě spoustu zmrdů a Majkl s Frankem to za něj museli hasit. Navíc, jedinej důvod proč Majkla zachránil před FIB a vojákama - bez něj by tu poslední loupež nedotáhl do konce. Lester, i Frank by se na něj vysrali. A z toho konce, jak ještě Majkl Trevora proklínal a plácnul si s Frankem? Logický je, že Trevor musel vyklidit pole, sám si o to říkal. To, že je psychouš a komik, neobhajuje jeho činy a zbytečné vraždy.;-) Konec by měl vypadat takto:
Na Majklův dům zaútočí vojáci, které poslal Devon. Po té misi má Majkl volat Lesterovi, aby vystopoval toho šaška a Majkl ho měl s Frankem vyřídit. Frank měl taky kurevskej důvod - peníze. Mnoho peněz. Riskoval krk pro auta a nic z toho. A potom by se měla naplánovat poslední velká loupež. Majkl už dospěl, chce ze hry, nechce nadále vykrádat, a však Trevor je nepoučitelnej. Jediné východisko - zabít ho. Ten konec je špatně seskupenej a chronologicky to nedává absolutní smysl.
Na Majklův dům zaútočí vojáci, které poslal Devon. Po té misi má Majkl volat Lesterovi, aby vystopoval toho šaška a Majkl ho měl s Frankem vyřídit. Frank měl taky kurevskej důvod - peníze. Mnoho peněz. Riskoval krk pro auta a nic z toho. A potom by se měla naplánovat poslední velká loupež. Majkl už dospěl, chce ze hry, nechce nadále vykrádat, a však Trevor je nepoučitelnej. Jediné východisko - zabít ho. Ten konec je špatně seskupenej a chronologicky to nedává absolutní smysl.
[neexistující komentář]: Jinak dát do záporů a kritizovat odfláknutý konec, když sis zvolil ten špatný krátký a useknutý, mi nepřijde fér. Zkus si to dohrát na ten správný úplný, abys mohl posoudit objektivněji. Stačí v mobilu přehrát znovu misi. Ale nevím, zda ti to Trevora vrátí nebo jak bude hra pokračovat. Anebo se podívej na netu.
Já bych spíše hře vyčetl, že tam ty dva debilní konce vůbec dávala. Ta volba se mi ani trochu nelíbí. Když už více zakončení, tak rovnocenná a ne jeden normální a dva odbyté.
Já bych spíše hře vyčetl, že tam ty dva debilní konce vůbec dávala. Ta volba se mi ani trochu nelíbí. Když už více zakončení, tak rovnocenná a ne jeden normální a dva odbyté.
[neexistující komentář]: Co se týče otevřeného konce a spoilerů, kde si stěžuješ, že u některých postav si člověk musí domýšlet, jak skončily, tak to není pravda. Je to tím, že sis zvolil nesprávný špatný konec, kde ses rozhodl zabít Trevora a jediný správný je ten, kde všechny tři postavy přežijí.
Ty ostatní dva jsou useknuté a neúplné. Ten správný je nejdelší a hru jakoby jediný ukončuje. Ono to je tak i u jiných her, že většinou další díly jako pokračování navazují na ten dobrý konec a ostatní konce jakoby neexistovaly.
Jinak já měl Trevora nejradši. On je magor a i když se Michael zachoval logicky, tak Trevor je psychopat a důvody pro Michaelovo rozhodnutí ho nezajímají. To s tím Brazilcem je spíše taková sranda, že mu pomáhal. Je to takový vyšinutý komik místy. Právě pro to jsem ho měl rád :-)
A tamtomu záporákovi nevystřelíš mozek z hlavy. Čeká ho horší smrt.
Ty ostatní dva jsou useknuté a neúplné. Ten správný je nejdelší a hru jakoby jediný ukončuje. Ono to je tak i u jiných her, že většinou další díly jako pokračování navazují na ten dobrý konec a ostatní konce jakoby neexistovaly.
Jinak já měl Trevora nejradši. On je magor a i když se Michael zachoval logicky, tak Trevor je psychopat a důvody pro Michaelovo rozhodnutí ho nezajímají. To s tím Brazilcem je spíše taková sranda, že mu pomáhal. Je to takový vyšinutý komik místy. Právě pro to jsem ho měl rád :-)
A tamtomu záporákovi nevystřelíš mozek z hlavy. Čeká ho horší smrt.
[neexistující komentář]: Naopak, v současné podobě je komentář skvělý. Konečně jsem četl pocity někoho, kdo nad hrou uvažoval a nechrlí jen další vlnu superlativů. (Hru jsem zatím nehrál.)
@Walome (03.01.2017 19:55): Hlavně, že to přečteš! Co vůbec na ten komentář říkáš?
[neexistující komentář]: odstavce!
@David_Cravford (31.12.2016 23:01): Je to možné, ale fakt nevím. Nezkoušel jsem.
@CrocoRay (31.12.2016 22:47): je prej mód, kterej tu garáž z Online přemístí i do singlu nebo co.
@David_Cravford (31.12.2016 21:15): S každou postavou myslím můžeš mít 4 auta v garáži plus další dvě se ti vejdou do osobní garáže. A pak má každý svoje osobní auto. Tedy alespoň si myslím, že tak to je. S těmi čtyřmi auty do té velké garáže to tipuji. Ale tuším, že jsou 4 a ty sám to tvrdíš a nejspíš už to máš zkontrolované. Osobně si myslím, že jich tam mohlo být alespoň 8.
Jinak teď nevím, jak je to s tankem. Tuším, že u dvou postav se objevuje na letišti a třetí ho má někde jinde. Hangár k tomu asi není třeba.
Ale chápu, že tě to štve. GTA V nabízí fajn možnosti s auty, ale je nedodělané v tom, že nabídne garáž na pohé čtyři auta.
Tuším, že v multiplayeru jde mít více garáží a aut.
Jinak teď nevím, jak je to s tankem. Tuším, že u dvou postav se objevuje na letišti a třetí ho má někde jinde. Hangár k tomu asi není třeba.
Ale chápu, že tě to štve. GTA V nabízí fajn možnosti s auty, ale je nedodělané v tom, že nabídne garáž na pohé čtyři auta.
Tuším, že v multiplayeru jde mít více garáží a aut.
Ted jsem celkem naštvanej - k čemu mi jako budou ty hangáry, strip cluby a další nemovitosti? Vydělá to peníze, které bych mohl utratit v tuningu a co potom? Kam ty auta uložim? Jelikož jsem detailista a tunim co se dá, tak mi nestačí zakoupit garáž, kde můžu mít max 4 auta.
@ajne (30.12.2016 11:50): Ten Charger sedí asi více. Ale je to něco mezi nimi.
To a Camarem uvádějí i na wiki GTA 5:
http://gta.wikia.com/wiki/Buffalo
Někde zase píší, že je to Dodge Charger, což bude asi reálnější, když se člověk podívá na ten vzhled:
http://www.carscoops.com/2014/02/check-o ... -and-their-real.html
Takže asi Charger :-)
http://gta.wikia.com/wiki/Buffalo
Někde zase píší, že je to Dodge Charger, což bude asi reálnější, když se člověk podívá na ten vzhled:
http://www.carscoops.com/2014/02/check-o ... -and-their-real.html
Takže asi Charger :-)
@CrocoRay (29.12.2016 18:31): Franklinovo auto bude nejspíš Camaro.
@CrocoRay (29.12.2016 18:31): ale chápej, že mě se rozdvojují auto, či přeparkují i ty, které si jen tak najdu na ulici. vždycky si je nechám před začátkem mise na určeném místě a bud se přeparkují ke mě blíž, nebo jsou tam, kde jsem je nechal. nemám problém s mizením aut, právě naopak. i kolikrát se mi nějaké inviduální auto objeví, když nemám čim odjet.
@David_Cravford (29.12.2016 17:57): Tak já vím, že každá ze tří postav má svoje vlastní auto, které vždy čeká před barákem. Takže když ho uložíš do garáže, tak bys měl mít dvě stejná. Ale nevím, jestli má někdo z nich Dodge Viper. Teda Trevor a Michael ho určitě nemají. Teď nevím, jaké auto má Franklin. Ale Dodge to podle mě není. Takže mě to celkem překvapuje.
Jinak na burze můžeš vydělávat prachy a pak kupovat drahá luxusní auta nebo si koupit tank, který se ti vždy respawnuje na určeném místě.
Jinak na burze můžeš vydělávat prachy a pak kupovat drahá luxusní auta nebo si koupit tank, který se ti vždy respawnuje na určeném místě.
Jedu si po celé mapě v hluboké noci do přírody s dodgem viperem. Vidim jak dva psychouši, chtěj zakopat dívku. Zachránim jí a dá mi 60 táců. A k tomu se dočkám krásného výhledu na celé město na konci "jobu".
Vytuním si auto podle představ. Nechám ho někde vedle. Jdu hrát tenis. Po dohrání se otočim a auto na mě čeká zaparkované a připravené. Jdu si ho uložit do garáže. Jakmile se však otočim, čeká na mě to samé auto před barákem a mám rázem dvě stejný, vytuněný auta. AMAZING!
Nebo když jsem dělal misi, jak mám dát virus do toho počítače a přijel jsem na to místo mustangem. Po skončení mise na mě ten mustang čekal zaparkovanej, jak jsem si ho tam dal. No prostě paráda, co vám budu povídat. A to ještě nezmiňuji běžně vytuněné káry, vedle té garáže, kde si je tunit dáte. Mazec...
Vytuním si auto podle představ. Nechám ho někde vedle. Jdu hrát tenis. Po dohrání se otočim a auto na mě čeká zaparkované a připravené. Jdu si ho uložit do garáže. Jakmile se však otočim, čeká na mě to samé auto před barákem a mám rázem dvě stejný, vytuněný auta. AMAZING!
Nebo když jsem dělal misi, jak mám dát virus do toho počítače a přijel jsem na to místo mustangem. Po skončení mise na mě ten mustang čekal zaparkovanej, jak jsem si ho tam dal. No prostě paráda, co vám budu povídat. A to ještě nezmiňuji běžně vytuněné káry, vedle té garáže, kde si je tunit dáte. Mazec...
@Jett Rink (29.12.2016 16:17): Já normálně mačkám ENTER pro vstup/výstup z aut, motorek, letadel. Běžně to je však F-ko. Jinak teda fakt nevim.
Ahoj, vůbec si nevím rady. Jsem v misi, kdy jsem sestřelen a mám za letu vyskočit z letadle, jenže nevím, jak to udělat. Už jsem vyzkoušel nejrůznější klávesy, ale stále nemůžu přijít, jak se dostanu do režimu, abych mohl běžet. Poradíte někdo?
@CrocoRay (27.12.2016 00:11): Jako seká se to dost, při jízdě autem ale když lítám po té mapě bez auta, jede to krásně plynule. Mě jen vadí, že mizej textury, leccos překousnu. Lagům jsem se přizpůsobil celkem a mnohdy ty lagy ani nejsou, jak kdy si to vzpomene. Občas hodně, občas málo. Ale jsem přes půlku story, tak se to hrát dá!
@David_Cravford (26.12.2016 23:56): Jako minimum asi jo, ale tam je třeba počítat se sekáním. Nevím, jak hodně se ti ale hra seká. Jestli to je hratelné anebo je to nehratelná hrůza. Co se týče patchů, tak bych řekl, že hra se ti automaticky udržuje aktualizovaná a taky sis stěžoval na to stahování, pokud si dobře pamatuji.
Jinak jak máš notebook, tak to fakt nevím s upgradem. U stolního upgrade určitě problém není.
Jinak jak máš notebook, tak to fakt nevím s upgradem. U stolního upgrade určitě problém není.
@CrocoRay (26.12.2016 23:39): No, ale gta požaduje minimálně 4 gb ram. To je na dicka. Neexistuje nějakej patch? Co třeba low specs? Nebo nějak upgradovat ramky...
@David_Cravford (26.12.2016 22:14): Tak 4 je opravdu hodně málo. To se nedivím, pokud se ti to seká. To nebude stačit na drtivou většinu současných her a některé ani vůbec nespustíš. Vím, že CoD: Ghosts se musel obcházet, aby šel spustit, jinak chtěl minimum alespoň 6 GB.
@Greg (26.12.2016 23:13): Ne. Mám to vyvážený, je to jakoby v půlce.
Mizení textur může být i kvůli nedostatku paměti v grafický kartě. Je tam na to v nastavení hry takovej ukazatel. Nepřekračuješ ho?
@CrocoRay (26.12.2016 20:12): Mám jen 4 gb ramky.
@David_Cravford (26.12.2016 18:57): Ten problém odpovídá na malou RAMku, ale nevím jakou máš. Já to jel na 8 GB v pohodě. Teď mám 16, protože někdy mi i těch 8 nestačilo u jiných her.
Jinak s tím Trevorem už si to moc nepamatuju. Tu misi ano, ale to zakončení už vůbec ne.
Jinak s tím Trevorem už si to moc nepamatuju. Tu misi ano, ale to zakončení už vůbec ne.
@David_Cravford (26.12.2016 18:57): Však GTA V ti nikam neuteče...
Asi to vypadá, že mám malé ramky pro tuhle hru. Moje parametry notebooku odpovídaj minimálním HW gta 5, ale při jízdě autem se nejen hra laguje, ale už i mizej textury. To je dost blbé no, měl jsem si pořídit lepší stroj...
@CrocoRay (26.12.2016 16:37): Jak mučíš toho brazilce ve sklepě a pak mu pomůžeš utéct, aby se dostal na letiště a ještě mu Trevor radí, co dělat aby přežil a tak. - Upřímně, na konci jsem čekal, že ho oddělá a ono prd. To mě fakt dostalo a celkem to zamíchalo s kartama zejména v tom, koho si oblíbím nejvíc.
@David_Cravford (26.12.2016 15:51): Kde konkrétně se Trevor zachoval morálně? Mně je jinak dost sympatický, ale úchyl je to pořádný.
Ray Donovat feat Banshee - GTA V je mix těchto dvou seriálů. Ray Donovan dluží mafiánovi prachy, jeho žena mu zahejbá, má debilní dceru i syna, má negra jako nevl. bráchu, pošahanýho otce, odehrává se to v LA, pracuje pro federály. Majkl to má skoro to samé. A ty vloupačky a přípravy na to, jako z Banshee, plus absurdnost akčních scén. Jinak Trevor není až takovej zmrd, jak jsem si myslel, hlavně při jedné misi, se na konci zachoval až moc morálně. GTA 5 má zatim nejdospělejší příběh, škoda jen toho klišé, velkolepých přestřelek a klasickejch GTA neduhů.
U mě pokud je třeba používat kominaci pohybu a míření myší, tak vždy WSAD. Čistě ryzí závody, kde nemusím používat myš, dávám na šipkách, kde si nitro a ruční brzdu dávám pak ještě na pravý ctrl a pravý shift.
V podstatě to mám podobně jako Zbyisek.
Ale kdysi jsem hrával na kombinaci šipek a myši. Šipky jsem dával na levé ruce a myš na pravé. Ale jak jsem postupně začal hrávat na písmenkách, tak jsem si uvědomil, že mi pak u šipek vadí, že mám ruce příliš u sebe a nějak se mi hůře hraje a tak jsem zůstal na WSAD. A počítač mám u stěnu v rohu, takže vrážet klávesnici někam hodně doleva by u mě bylo nemožné. Ledaže bych vymlátil otvor do stěny nebo tak něco :-D
Takže radši zatím zůstanu na WSAD.
V podstatě to mám podobně jako Zbyisek.
Ale kdysi jsem hrával na kombinaci šipek a myši. Šipky jsem dával na levé ruce a myš na pravé. Ale jak jsem postupně začal hrávat na písmenkách, tak jsem si uvědomil, že mi pak u šipek vadí, že mám ruce příliš u sebe a nějak se mi hůře hraje a tak jsem zůstal na WSAD. A počítač mám u stěnu v rohu, takže vrážet klávesnici někam hodně doleva by u mě bylo nemožné. Ledaže bych vymlátil otvor do stěny nebo tak něco :-D
Takže radši zatím zůstanu na WSAD.
@Zbyisek (26.12.2016 08:48): No já teda ovládám šipky levou rukou, má to navíc výhodu že mi loket nevisí ve vzduchu.
Řízení auta na WSAD je lepší hlavně proto, že neumím ovládat myš levou rukou. Pokud je to ale ryze závodní hra, kde není myš potřeba, jsem schopný jezdit i na šipky.
@ajne (25.12.2016 22:14): bavíme se o autu
Šipky už leda jen na pohyb v menu :-) WASD už jasně vede,
@CrocoRay (24.12.2016 21:40): Však postavu mám na "WSAD" a řízení šipky. Musel jsem si i překlopit mezerník s shiftem. Mám ve zvyku mezerníkem sprintovat a shiftem skákat. Jen mě štve, že občas když "V" zapnu, tak mi to hodí rozlišení do okna, ale občas si to moje nastavení uchová. Já spíš budu muset přijít na ty lagy, aby mi to jelo plynule ta hra. Furt hlavně když jezdim autem, tak občas se to kouše na hard, ale pořád si hru užívám.
Já kdysi taky hrával na šipkách, ale kromě čistokrevných závodů už si takhle nic nedokážu představit hrát. Jakýkoliv sandbox, střílečky apod. :-)
Ale přenastavení by podle mě neměl být problém. Jen to chce všechny nějak popřehazovat. Vím, že šipka nahoru je třeba pro vytáhnutí mobilu, takže to bude chtít též hodit na něco jiného.
Ale tak důležité je, ať se to dobře hraje a každému vyhovuje a je zvyklý na něco jiného. Samotné řízení mi též vyhovuje na šipkách, ale přestřelky a pohyb s postavou už umím jen na wsad.
Ale přenastavení by podle mě neměl být problém. Jen to chce všechny nějak popřehazovat. Vím, že šipka nahoru je třeba pro vytáhnutí mobilu, takže to bude chtít též hodit na něco jiného.
Ale tak důležité je, ať se to dobře hraje a každému vyhovuje a je zvyklý na něco jiného. Samotné řízení mi též vyhovuje na šipkách, ale přestřelky a pohyb s postavou už umím jen na wsad.