Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Jó, to jsem si u Portalu dřív říkal taky :) A teď se podívej na moje hodnocení...
Ale mně jde čistě jen o ty dvě epizody, takže pro mě je ten Orange Box každopádně bezpředmětný, protože Team Fortress 2 a Portal jdou mimo mě.
No a pokud vím, tak to druhé HL2 můžeš darovat nebo někomu prodat na Steamu..
RNDr. G. P.: Neboj, kdyžtak (jestli vůbec) jen zmíněnou Epizode Pack. Koneckonců to spíš koupím pro kluka než pro sebe, jelikož ten paří dvojku krátce po příchodu ze školy. :-)
Chuck: Heč já mám HL2 - záklaďák, vydaný ještě Sierrou a pak Episode Pack + retail Portalu. :D Nekupuj ten ošklivý Orange box, bude tě strašit.
PavelU: No jo, ale když koupím Orange Box, budu tam mít znovu dvojku a znovu Deathmatch.
Chuck: Kup Orange Box, prodává se za pakatel, a her je v něm dost. Já taky kupoval HL2 dvakrát, nejdřív sběratelskou edici a pak tu oranžovou.
RNDr. G. P.: Dobírka 94 Kč je poměrně běžná cena. Ale když to platíš předem na účet, tak to jde.
To si tedy rovnou kup ten, Team Fortress 2 a Portal zabaví (pokud již nejsou permanentně free).
Dva roky zpátky jsem měl Orange Box za 250 (také z megaher), takže proč prodávají samostané balení epizod? :).
Koukám, že koupí Epizode Pack bych asi neměl udělat chybu. Za tuhle cenu to není vůbec špatné.
Souhlas, Episode Two je opravdu povedená, navíc není tak trapně krátká jako Episode One a herní svět je o poznání zajímavější.. Vlastně mě nenapadá v Episode Two ani jedno nudné a hluché místo (snad jen bitva se stridery mě přišla taková otravnější), prostě, akce od začátku do konce.
hvezdosvit: souhlasím, naprosto nejlepší část Half-Life ze všech. škoda, že to tak nešlo od začátku.
Epizoda 2 - Jednim dechem. Konecne HL, ktery me dostal :). Odsejpa to, vozitko konecne neprudi, zadne zasekavani a bloudeni, nepratel tak akorat, aby se tam vlezl i pribeh, dej dokaze probudit i city, proste mnamka.
to me stve, ja chci taky bugynku, snad nekdy v budoucnu v nakem patchi

Kostej: jeste si chvili pockas....
OMG! Pro Windows! Já myslel že to je jen konzolovka (a pěkně mě to sralo!). Sláva, jde se nakupovat :)
Prvá časť sa mi zdala byť údernejšia ale na fanfilm to každopádne vyzerá skvelo.
Garret: thx za dobrý odkaz ! už zkouším i jiné mapy...
Láká mě ten Mesa Fallback, nezkoušel jsi? Velikost přes 300MB, bude mít určitě solidní hrací dobu.
doporučuju mod Precursor

Ničím nevyniká, na nic si nehraje, poskytuje solidní čelendž, hrací dobu cca 2 hodiny a povedený level-design.
Pro mě ? Ne. Já s mojí šunkou (notebook s grafikou 5650) můžu být rád, že ještě hry na Source enginu dělají). Já bych byl rád kdyby nový Half Life byl na starém enginu.

Ale myslím si že většina hráčů, tedy ti ze kterých bude mít Valve zisk, nepřemýšlí stejně. Třeba se mýlím.

Tak jsem to myslel.
Nějak pořád nedokážu pochopit, proč je použití staršího (ale stále velmi udržovaného) engine zklamání, nedostatek, zápor nebo rovnou smrtelný hřích. To je supermoderní grafika fakt tak důležitá?

Navíc proč by updatovali Source "jen" kvůli druhému Portalu? (Vypadá mimochodem fakt pěkně a ještě lépe se hýbe.)
Škoda, že Gabe takhle mlží a neřekne nic moc konkrétního. Pokud by byl Half Life 3, myslíte že bude i nový engine, nebo vymáčknou ze starého maximum ? To by bylo trochu zklamání. Zas tak moc by mi to nevadilo, ale i tak.
Tommywise: Tomu se říká expozice. Automaticky se vyrovnává. Zkus třeba vyfotit za denního světla z tmavé místnosti okno. Buď budeš vidět vnitřek místnosti za cenu naprosto bílého okna, nebo budeš vidět i to, co je za oknem, ovšem v místnosti bude černo.
Tommywise: Představ si to prostě jako to oslnění, když vyjdeš ze stínu do světla, než si na to oko zvykne.
To je ale skoda, vzdyt to vypada jako slunecni zareni a slunce taky nesviti jen chilku a hned nezapadne :(
Tommywise: To o čem mluvíš se nastavuje přes: Options - Video - Advanced - High Dynamic Range. A ne neda se to nastavit na stalo, alespoň ne přes rozhraní hry, možná nějakým konfigem. HDR imituje reakci oka při přechodu ze světla do stínu a naopak. Takže jde jako ve skutečnosti o chvilkový efekt.
Tak bohuzel aspon u CSS je to jen chvilkove a jen u nekterych map to osvetleni, hlavne je to u map Dust1 a 2, kdyz vyjdu treba z tunelu a divam se na stenu tak to vydrzi tak 3-5 sekund a pak to zmizne. Neda se to udelat aby to bylo stale? btw: Vsechny detaily mam na max.
U HL : Episode 2 uz si to nepamatuju, ale vim ze to tam bylo, ale nejspis taky chilkove.
To odrazeni svetla se mne libi, ale mam pocit ze je to jen chvilkove, treba v CSS v mape Dust 1 kdyz se divam delsi dobu na stenu tak to po case zmizi :( i kdyz ted mam novou grafiku tak to mozna uz nedela, nevim
Tak ona naštěstí většina i non-steamových her zaručí přítomnost potřebné verze.

Jsem nějak přehlédl, že ty stíny Bursoft již zmiňoval:).
Btw, když jsme u toho... takový Thief 3 měl například už v roce 2004 velmi pěkné dynamické stíny, přestože používal modifikovaný Unreal Engine 2.
Updaty DirectX vychází minimálně jednou měsíčně k DX9 - DX11. A někdy je potřeba updatovat. Nicméně zrovna Steam se o to stará sám a u každé hry zaručí přítomnost potřebné verze.

Bursoft: Pravda dynamické stíny v takovémto rozsahu v žádné jiné Source hře do té doby nebyly, vždy maximálně postavy (snad i bez self-shadows) a základní objekty. Stíny od slunce a dalších statických zdrojů světla byly již součástí textur (tohle se mi nelíbí na Unreal Enginu 3, zapnutí dynamických stínů u všeho ten engine zabije, přitom Source, Cry engine 2 nebo xray dokazují, že to jde).
Chuck, PavelU: Jo, tenhle DX downloader/updater je opravdu užitečný, už nějakou dobu ho mám na disku a čas od času jej i použiji!:)

Btw, ještě jsou krapet v EP 2 vylepšené stíny... především pak pokud svítíte baterkou na nějaký objekt.
Jo, přesně tohle sem stahoval, odkud, už nevím. Ale je-li to přímo na webu Microsftu, je to spolehlivý zdroj.
Ještě u Ep2 nesmíme zapomenout na vylepšené dynamické stíny, které se do té doby v žádné Source hře neobjevily myslím.
Garion: Zase sem se špatně vyjádřil... Šlo mi o to, že všechny poslední Directy, které jsem naposled několikrát hledal, tak byly z Augusta 2009. Tudíž nevím, o jakých updatech je řeč. A to jsem s nimi žádné problémy neměl, tož nevím.

PavelU: Takže fakt není poslední update z roku 2009? Fíha. Zaspal jsem.

EDIT: Hm... dxdiag mi hlásí update z 22.6.2010. Zajímavé, já stahoval opravdu SDK verzi z roku 2009. Takže se dokonce sami updatují. Resolved.