marwel: Delas si srandu? Vzdyt posledni mise byla skvela :D. Jinak ty boje v ulicich me moc nebrali ale taky to melo svoje kouzlo
Diskuze
No par jich znicis no. Pokud jsi se stridery jeste nebojoval, tak to te jeste tak dve hodky do konce jeste urcite cekaji. Finale je ale dost nuda.
Isair: Aha. To že je to odpuzuje jsem si všiml, až když to byli mí kámoši :-D
Jinak 12. kapitola ze 14ti. Se striderem jsem ještě nebojoval, ale pár jsem jich tam viděl, jak kosí všechno kolem sebe.
Takže kdy si s nějakým zabojuju a kolik jich bude?
Jediný moment, kdy jsem měl ve hře trošku problém byl v té věznici, kdy se furt spawnovali a ty věže, co mě měly chránit, mi zhazovali. Asi jediné místo, kde jsem se naštval :-)
No, zítra to asi dohraju. Ty vole, ta hra je fakt dlouhá, bo střílečky dávám na jeden tah anebo za dva dny.
Jinak 12. kapitola ze 14ti. Se striderem jsem ještě nebojoval, ale pár jsem jich tam viděl, jak kosí všechno kolem sebe.
Takže kdy si s nějakým zabojuju a kolik jich bude?
Jediný moment, kdy jsem měl ve hře trošku problém byl v té věznici, kdy se furt spawnovali a ty věže, co mě měly chránit, mi zhazovali. Asi jediné místo, kde jsem se naštval :-)
No, zítra to asi dohraju. Ty vole, ta hra je fakt dlouhá, bo střílečky dávám na jeden tah anebo za dva dny.
Tim "odpuzovacem" jsem myslel ten stroj co vydava ty otresy.
Ale líbí se mi ten akční styl, kdy je dobré někdy zvolit jinou cestu a nepřátele překvapit z jiné strany. Kámoši brouci, kteří akci též dávají šťávu a docela fajn je, že není extrémní přebytek munice do všech zbraní - tím pádem používání jedné a té samé zbraně. Fyzika skvělá a nejlepší zbraň je asi ten laserový samopal. S tím se ku*va dobře headshotuje :-)
AI nějak moc nehodnotím, ale neviděl jsem nějaké chyby, které by mě štvaly.
Teď na mě zapůsobila taková blbost, ale mě to potěšilo.
Jak týpek se samopalem o mě věděl, bo jsem mu vykosil celý tým, postavil se ke dveřím, že jak tam přijdu, tak mě překvapí dávkou ze samopalu, ale vzhledem k tomu, že si parchant nevšiml, že háže trochu stín a já vím přesně, kde se právě nachází. Takže jsem tam vtrhl a efektně už připravený sampík a totálně jsem mu vysypal celý zásobník do hlavy. Jo, je to dobrá hra :-D
AI nějak moc nehodnotím, ale neviděl jsem nějaké chyby, které by mě štvaly.
Teď na mě zapůsobila taková blbost, ale mě to potěšilo.
Jak týpek se samopalem o mě věděl, bo jsem mu vykosil celý tým, postavil se ke dveřím, že jak tam přijdu, tak mě překvapí dávkou ze samopalu, ale vzhledem k tomu, že si parchant nevšiml, že háže trochu stín a já vím přesně, kde se právě nachází. Takže jsem tam vtrhl a efektně už připravený sampík a totálně jsem mu vysypal celý zásobník do hlavy. Jo, je to dobrá hra :-D
Jo ta ruznorodost lokaci je skvela. Nedavno jsem HL2 dohral znovu a uz me ta hra moc nebavila. Dokonce i nektere lokace a situace mi byly otrevny. Znovuhratelnost tedy nic moc. nejspis nekdy napisu koment a pravdepodobne jeste zmenim hodnoceni smerem dolu.
Přesně tak. Teď jsem ve vězeňské lokaci a ta na mě působí opravdu dobře - taky je jiná než ten zbytek hry.
Jo, a ten tvůj "odpuzovač" působí spíše jako vábnička :-D
Jo, a ten tvůj "odpuzovač" působí spíše jako vábnička :-D
JJ, tak na HL2 se mi nejvice libi prave ta pestrost lokaci, coz vetsina fps nema a casto tak byva po case stereotypni.
No nevím, kdyby hra byla celá o Ravenholmu, tak už by mě to asi nepřišlo jako takové zpestření. Ale v originální hře to působilo dobře.
No idu hrát dál.
No idu hrát dál.
Ravenholm me pri prvnim hrani bavil asi nejvic a tak jsem se take tozhodl zkusit stejnojmeny mod. Nejak me to nebavilo. V originale je to dobre zpestreni, jako mod ale nic moc. A dabing byl otresnej.xD
Jestli na tebe zapůsobil Ravenholm, tak určo někdy zahraj i stejnojmený mod :)
Zaplašovač? Hm, to jsem zvědavý :-)
Jinak už si od toho dneska odpočinu. Dostal jsem se do osmé kapitoly. Projel temným tunelem, který byl plný vraků a těch zombií.
Jinak zatím na mě zapůsobila nejvíce lokace Ravenholm. Ne, že by byla tak nádherná, ale taková odlišná od zbytku hry. Prostě lokace, "kde už nikdo nechodí" :-) Měl jsem tam takový pocit odlehlosti a samoty.
Jinak už si od toho dneska odpočinu. Dostal jsem se do osmé kapitoly. Projel temným tunelem, který byl plný vraků a těch zombií.
Jinak zatím na mě zapůsobila nejvíce lokace Ravenholm. Ne, že by byla tak nádherná, ale taková odlišná od zbytku hry. Prostě lokace, "kde už nikdo nechodí" :-) Měl jsem tam takový pocit odlehlosti a samoty.
Brouci se nerespawnuji, pokud nechodis po pisku, pozdeji budes moci zapinat i takove "zaplasovace":), vsak uvidis.
Jo, něco jako HL2 jsem potřeboval, takže jsem si to "trochu" rozehrál :-)
Ale zase mám měsíc rozehraného Dooma a nějak mi to přijde stereotypní, tak jsem ho odložil anebo ho hraju po kouskách.
O víkendu bych měl HL2 asi dohrát a na pavouky se hodně těším. Ještě na královnu těch žlutých bestií. Prý to bude výzva. Tak teď nevím, zda jít chrápat nebo si to zahrát ještě.
Ale zase mám měsíc rozehraného Dooma a nějak mi to přijde stereotypní, tak jsem ho odložil anebo ho hraju po kouskách.
O víkendu bych měl HL2 asi dohrát a na pavouky se hodně těším. Ještě na královnu těch žlutých bestií. Prý to bude výzva. Tak teď nevím, zda jít chrápat nebo si to zahrát ještě.
Pivo: Asi byly moc silní, navíc ten raketomet taky za moc nestojí
Sakra já se s tím hraju asi měsíc a ty už seš v polovině :D. To snad není pravda
Sakra já se s tím hraju asi měsíc a ty už seš v polovině :D. To snad není pravda
Jo ti brouci se furt respawnují, že? To mě též štve, ale já se tam dostal teprve teď, ale ta bugina je fajná.
Proč tě ti pavouci srali? Jakože byli moc silní nebo v něčem jiném?
Proč tě ti pavouci srali? Jakože byli moc silní nebo v něčem jiném?
Pivo: 1) ta část mě přišla hodně směšná, to podle mne trochu přehnali s jejich počtem. 2) jo budou ale ty mě spíš srali, i když popré to nebylo špatné
Takže pět hodin odehráno a jsem v místě, kde jedu s buginou takovou pláží a kolem se z písku furt líhnou samí brouci.
Budou tam ty souboje s těmi velkými pavouky? Takové ty obrovské stroje? Na to se celkem těším.
Budou tam ty souboje s těmi velkými pavouky? Takové ty obrovské stroje? Na to se celkem těším.
Jen mi přijde divné, že třeba Alyx někam vyskočí a já musel házet bednu na bednu, abych si pomohl vylézt na nějaké vyvýšené místo. Tohle už jsem viděl u více her, ale vždy mě to udiví.
Jinak celkem zajímavé, s robotickým psem jsem si ještě nehrál tak, aby mi to přišlo, že si opravdu hraju s nějakým futuristickým robotem, míto toho abych hrál samotnou hru :-)
Teď už jsem v Ravenholmu a hra vypadá celkem fajně.
Jinak celkem zajímavé, s robotickým psem jsem si ještě nehrál tak, aby mi to přišlo, že si opravdu hraju s nějakým futuristickým robotem, míto toho abych hrál samotnou hru :-)
Teď už jsem v Ravenholmu a hra vypadá celkem fajně.
Jinak voda je na tehdejší dobu zpracována opravdu dobře. Řekl bych, že lépe než ve Far Cry. Celkově ale nevím, co je z tria Doom 3, Far Cry a Half Life 2 nejhezčí.
Někde si však říkám, že HL 2 dýchá na záda s "vodními" efekty Gothicu 3 anebo Crysisu :-)
Fyzika je opravdu slušná a nějaké ty logické hádanky jsou založené právě na té fyzice - celkem fajn, i když na puzzle moc nejsem :-)
Level design je též docela fajn. U Doomu mě právě nebaví to podobné prostředí jednoho vesmírného komplexu, u hry typu HL2 si s tím můžou pohrát a je vidět, že si s tím pohráli.
EDIT: Ale s tou dobou se celkem divím. Návod asi zkresluje, bo jsem ve 4. kapitole z 15ti a hrál jsem to jen chvíli. No, možná jsem to hrál déle anebo ty ostatní kapitoly jsou delší. Asi bych to měl brát jinak, no uvidím.
Někde si však říkám, že HL 2 dýchá na záda s "vodními" efekty Gothicu 3 anebo Crysisu :-)
Fyzika je opravdu slušná a nějaké ty logické hádanky jsou založené právě na té fyzice - celkem fajn, i když na puzzle moc nejsem :-)
Level design je též docela fajn. U Doomu mě právě nebaví to podobné prostředí jednoho vesmírného komplexu, u hry typu HL2 si s tím můžou pohrát a je vidět, že si s tím pohráli.
EDIT: Ale s tou dobou se celkem divím. Návod asi zkresluje, bo jsem ve 4. kapitole z 15ti a hrál jsem to jen chvíli. No, možná jsem to hrál déle anebo ty ostatní kapitoly jsou delší. Asi bych to měl brát jinak, no uvidím.
popkec: Nejspis by se to dalo dohrat i driv (viz. video HL1 za nejakych 60 minut?:), ale myslim si, ze normalnimu cloveku by to tech 12 13 hodin pri prvnim hrani urcite trvalo. HL2 mi rozhodne nepripadal nijak kratky, takze 8 hodin urcite nee.
COD je naskriptovana spawnujici pakarna. To je jak L4D. Half Life jakous takous AI ma, ale rozhodne to neni zadny zazrak. Rekl bych, ze ji vyvojari zpatlali tak za hodku.xD Doom 3 ma podobnou AI, ale ten na tom rozhodne nestavi. Kdo by cekal od pekelniku, kteri si mysli jak nepremozitelni nejsou, ze se budou kryt ze?
COD je naskriptovana spawnujici pakarna. To je jak L4D. Half Life jakous takous AI ma, ale rozhodne to neni zadny zazrak. Rekl bych, ze ji vyvojari zpatlali tak za hodku.xD Doom 3 ma podobnou AI, ale ten na tom rozhodne nestavi. Kdo by cekal od pekelniku, kteri si mysli jak nepremozitelni nejsou, ze se budou kryt ze?
marwel: Mě tedy umělá inteligence nepříjde vůbec špatná, například v porovnání s CoD 6 který je o x let novější
Pivo: 13 hodin mi naměřil program ale je nutno brát v úvahu že jsem třeba chvíli byl jen v menu nebo jsem nahrával pozici. Walkthrough na gameanyone trvá zhruba 8hodin to by ale člověk musel vědět jak na to a nikde se nezastavovat
Pivo: 13 hodin mi naměřil program ale je nutno brát v úvahu že jsem třeba chvíli byl jen v menu nebo jsem nahrával pozici. Walkthrough na gameanyone trvá zhruba 8hodin to by ale člověk musel vědět jak na to a nikde se nezastavovat
popkec: Na prezentaci HL2 si nemuzu stezovat. Vynikajici zvuky, hudba (dle meho tech par songu co tam jsou, jsou povedene), obraz. Co mi nesedi jsou nektere zbrane, nektere levely (ale zadny neni tak strasny jako podzemi v druhe epizode). Nejhorsi je ale umela inteligence.
Tak se také přidávám k těm, co si řekli: "Tak tuhle hru, kterou každý chválí, si zkusím zahrát". Ty vole, docela to baví, ale tak je jasné, že to jsem čekal.
Jinak Popkec: Těch 13 hodin je docela slušné, to ta hra zabere i bez loadů? Každopádně mě tahle hra celkem chytla a nějak v mém případě svého konkurenta Dooma 3 vyhodila na vedlejší kolej :-)
No nic, jdu hrát, bo je to dobré.
Jinak Popkec: Těch 13 hodin je docela slušné, to ta hra zabere i bez loadů? Každopádně mě tahle hra celkem chytla a nějak v mém případě svého konkurenta Dooma 3 vyhodila na vedlejší kolej :-)
No nic, jdu hrát, bo je to dobré.
Caelos: Co vím, po jejím nainstalování nesmíš spouštět hru z normální ikony nybrž z tý, kterou ti vytvoří instalátor při instalaci češtiny.
Caelos: Chce to toho zástupce, tady máš tu češtinu+návod: odkaz. Mě to jede v pohodě a taky mám orange box
Caelos: Jazyk si vybíráš ještě před spuštěním hry ve Steamu. Pravým na hru > Properties > Language. A titulky si zapínáš v Options > Audio > Captioning. Češtinu k HL2 si můžeš stáhnout z češtin.cz. Pokud si dobře pamatuju, tak se to nainstaluje jako mód a spouští se to novým zástupcem.
Tak jsem si řekl, že si zahraju tuto všemi opěvovanou hru. Mám Orange Box, polskou verzi. Jak to mám udělat, abych měl české, popř. polské titulky? Čeština je nainstalována, title zapnuty, ale jsou anglicky.
No docela jsem zvedav jak to bude:), ale podle me to autori poradne ani nevysvetli, ale tak uvidime no ... uz by sakra mohla ta ep3 vyjit:), mam chut si ji zahrat cim dal vic:).
Podle mě je G-Man jenom nastrčenou postavou, která na Freemana jenom dohlíží. Ten kdo to řídí bude podle mě někdo jiný, někdo o kterém zatím nemáme ani páru. Viz. G-Manovo hláška: "I wish I could do more than keep an eye on you, but I have agreed to abide by certain... restrictions."
Tady (zhruba v první třetině stránky, podnadpis je "List of exact in-game locations") je výpis všech míst, kde se G-Man ve všech HL objevil i se screeny:
http://half-life.wikia.com/wiki/The_G-Man
http://half-life.wikia.com/wiki/The_G-Man
Jen v episodě 1 jsem ho nikde neviděl, ale to asi způsobili ty vortiguani, kteří ho drželi do té doby, než museli jít zachránit alyxv ep2 (taková menší teorie, která mě teď napadla :D).
sten: Water Hazard? Kde tam byl? :D
a kde všude jste si ho všimli?...já ve Water hazardu dvakrát, pak v tom dalekohledu... sakra nák si na víc nemůžu vzpomenout.... jinak například v episodě two se prochází po mostě když vám alyx řiká že vidí ten závoďák a že pro něj budete muset jít...
Ono hlavne ve dvojce je to udelany tak blbe, ze pokud se clovek o chvilinku nekde opozdi, tak uz ten skript z G-manem nestihne a tudiz vidi jen prazdne misto.
V HL1 to bylo prakticky pořád, ale ve dvojce jsem si toho moc nevšiml. Na G-Manovi je nejzajímavější to, že se s ním vlastně všichni kámoší a bratříčkují. Jak rebelové tak tuším že i Dr. Breen a ostatní. Na druhou stranu, když on za tím vším stojí, když on je pán toho všeho, proč potřebuje Gordona?
JJ, to i v HL1 je vice takovych "zjeveni" G-mana, nekterych jsem si vsimnul az po opakovanem hrani (HL1,HL2).
Kubulus: V hl2 je spousta takových věcí :) stačí jen sledovat. Jeden z důvodů proč jsem dal HL2 takové hodnocení.
Zajímavost: Teprve dnes jsem si toho malého detailu všiml. V "písečné" úrovni Highway 17 jsem ve 3 domu (od začátku) narazil na combine, jak špiclujou a pozorujou nepřátelský tábor rebelů. Juknul jsem se tam dalekohledem a vidím rebely jak tam pracují a připravují se na obranu. Když tu vtom si všimnu, že jeden z nich na balkóně kecá s G-Manem, chvíli tam jenom tak debatují, když vtom G-Man prostě odejde. Zajímavé na tom je, že ten voják, který s nim kecá, je uplně v klidu, jako by to byl někdo obyčejný. Vim, je to ptákovina, ale dosud jsem si toho nevšiml tak teď mne to dost trklo.
No, přesně to je 55,8%, viz počet procent v souboji Mario vs. Grodon: http://www.gamespot.com/greatest-video-game-hero/standings/index.html
Nate: A to se mi zdá, že včera tam bylo 66%. Že by přepočet na eura?!
Jo, dík.
Já to ani neodhadu ve steam verzi, protože složka SteamApps zabírá přes 12 GB. To je ale dohromady pět HL her, samotné složky se jménem hry zabírají o dost míň, jelikož další data k těm hrám jsou jinde ve složce Steam.
Pivo: Non-steam má 3,44 GB.
Kolik ta hra zabírá na disku? Nemyslím, kolik je doporučené místo, ale kolik přesně zabírá. Nevíte někdo?
Half-Life2: All sounds replaced with my voice - Pořádné lol :D
Gman vs. Breen: The Epic Battle, Gman vs. Breen, Part 2 - Matrix 3, Final Fight Parody (Made in Garry's Mod).
Pár zajímavých obrázků z Garry's Modu (nejen) s tématikou HL2: http://www.garrysmod.com/quickimg/d30fad788fc15ad5e74b37f212a2c56c.jpg, http://www.garrysmod.com/quickimg/f137836651cd03970903c197fc41dd8b.jpg, http://www.garrysmod.com/quickimg/f63274a2e799c55ecc94ca24f4b415dc.jpg, http://www.garrysmod.com/quickimg/30bc48b74ba90050ffab5addf902def2.jpg, http://www.garrysmod.com/quickimg/1189abd439f920ccce735e0eeddd2a19.jpg, http://www.garrysmod.com/quickimg/f4c5a9bca1e243f0dc85c658033ac4ca.jpg, http://www.garrysmod.com/quickimg/e97a655b19a7a44a19077786ac44bffb.jpg, http://www.garrysmod.com/quickimg/a8c6f573eac4ea351f26d4d7302c9ce8.jpg.
mrkni na Gmod Idiot Box. Neco je tam fakt sileny. btw. zda se mi, ze v Gmodu delaji jen sami magori.:D