@Cobot (17.09.2012 23:48): Na defaultní HL: Source bych nespoléhal. Mrkni minimálně na tyto mody @PavelU (13.06.2012 16:21):, [neexistující příspěvek]:, pěkný je také HL: Gold. Až Black Mesu dohraji, tak vyzkouším asi ten Ultimate Definition pro HL: Source.
Diskuze
Tak dohrano, zaverecny souboj je cisty chaos. Meh.
Huh tak jsem si jen tak ze zevědavosti nainstaloval originál, abych viděl kam to po grafický stránce Black Mesa posunula... No ehm je to trochu lepší no..
A to bych přísahal, že Half byla graficky pěkná hra :D Ono by to až tak hnusné nebylo jen by to zoufale chtělo textury tak ve 100 násobným rozlišení. Ještě zkusim ten Source jak vypadá.
A to bych přísahal, že Half byla graficky pěkná hra :D Ono by to až tak hnusné nebylo jen by to zoufale chtělo textury tak ve 100 násobným rozlišení. Ještě zkusim ten Source jak vypadá.
To mě nenapadlo xD dík
@UrbanScytheCZ (17.09.2012 22:01): Ne mas preskocit tou dierou v plote napravo od dratu teda oproti tebe ak stojis na tej smyklavej plosine
Muže mi někdo říct co mám dělat v tý místnosti s 2 "rybkama" ?To mám proskočit to skulinkou kde vysej dráty který uberou 70% procent života?
huh, mp5 je dobra kdyz clovek nema cas na dalku mirit tak to proste kropi a ono to casem padne. Akorat to dost zere munici.
@Garret (17.09.2012 21:06): Tak to v podstane ani nemusi nie? :-). Ale potom tam akoze nie je ani Nihilant tym padom, to je take divne clovek ho ocakava....
@Bursoft (17.09.2012 21:05): Kusa je fajn v urcitych situaciach ale na blizko je prilis pomala, magnum ma vyhodu ze je presny na akukolvek vzdialenost aj ked Ik je len do hlavy. MP5 je na blizko, ale fakt ze na blizko docela ucinna ovsem akonahle je tam nejaka vzdialenost tak je totalne o nicom to je fakt, osobne ju skoro vobec nepouzivam. Skor kombinacia Magnum/Brokovnica a prilezitostne snipovat s kusou.
@Bursoft (17.09.2012 21:05): Kusa je fajn v urcitych situaciach ale na blizko je prilis pomala, magnum ma vyhodu ze je presny na akukolvek vzdialenost aj ked Ik je len do hlavy. MP5 je na blizko, ale fakt ze na blizko docela ucinna ovsem akonahle je tam nejaka vzdialenost tak je totalne o nicom to je fakt, osobne ju skoro vobec nepouzivam. Skor kombinacia Magnum/Brokovnica a prilezitostne snipovat s kusou.
@mazar1234 (17.09.2012 21:01): v současné chvíli není Xen součástí hry. vyjde později.
No na vojáky je podle mě nejlepší kuše, protože jim dává IKčka :D Každopádně magnum taky super, oproti té MP5, která je neuvěřitelně slabá, dobrá akorát tak na headcraby. Faktem je, že v tomto směru je HL2 opravdu jednodušší, občas čumím, jak je hra na medium obtížnost docela hardcore..
@mazar1234 (17.09.2012 21:01): Xen nebude. Ja inak tiež zatiaľ nemám s hrou ani so súbojmi s nepriateľmi problém, hra si drží od začiatku Half-lifovský štandard.
No a mna praveze suboje s vojakmi bavia... s magnumkou (je to magnum?) je to fakt zabavne. Ukazalo sa mi ze je to jednoznacne najlepsia zbran v hre aj ked mi skor pride ze je silna ako 0.50 a nie ako .357 ale to je len moj sukromny nazor.
Zatial som skoncil na skalach pred subojom s vrtulnikom a hra ma stale bavi, ale obavam sa xenu, som zvedavy ako si s tymto "legendarnym vopruzom" poradili.
Zatial som skoncil na skalach pred subojom s vrtulnikom a hra ma stale bavi, ale obavam sa xenu, som zvedavy ako si s tymto "legendarnym vopruzom" poradili.
podle me jsou radi ze jsou radi a nanejvys opravi nejake bugy.
Holt to podľa mňa vo finálnej verzii s Xenom vychytajú viac a pokúsia sa odstrániť chyby čo teraz hráčom vadia.
@pipboy (17.09.2012 18:18): Souhlasím se vším, vojáci jsou příliš elite, ale na assasiny stačí použít ty miny s modrým paprskem a vystaráno.
health+armor ma neco do sebe, jen co je pravda :D ale.. akce jako takova... no neni blba, ale HL1 byl proste mnohem vyvazenejsi. Nejlepsi jsou ty casti ze zacatku kdy ma clovek jen par zbrani, malo munice a bojuje hlavne proti headcrabum, zombikum, sem tam bullsquidum a resi nejaky jednoduchy puzzle, nebo jak nekam proskakat... Office Complex myslim? Proste do prvnich vojaku. S vojakama to klesa, v podstate jen maj rychly reakce a dobrou musku, zadny velky taktizovani, nedej boze granat pod nohy. A assassini jsou uplny joke.
Ten zacatek je udelany vazne paradne. Opravdu se neda verit, ze by takovou uroven udzeli az do konce. To ani HL2 nedokazal. Uvidime. Ale musim rict, ze zpracovani akce, pocit ze strelby apod. tak to je po tech letech hrani konzolovych portu opravdu parada.
No, graficky je to vseliajek od naprosto spickove udelanch koutu (a jsou tak jine od okoli ze se s nima nekdo asi kdysi sral kvuli hezkemu screenshotu), po neco co bych klidne zamenil s HL1. Vetsinou je to.. no.. cim dal od zacatku tim vic to klesa bych rek. V lepsich momentech asi cca HL2, v horsich.. horsi. Libi se mi kousky xenu.
@Barney (17.09.2012 10:46): Jiste ze zazil. Pokud by ses vzdy snazil mod delat na nejnovejsim buildu enginu se vsim vsudy, nikdy bys ho nevydal. Moderi nemaji luxus stovek vyvojaru a prime podpory profesionalu ve Valve, Epic apod. Na modifikace se vzdy musi divat mirnejsim okem nez na AAA tituly zavedenych studii a nedej boze studii, kde ten konkretni engine vytvorili.
@SavageCZ (17.09.2012 07:20): Jj, tady jsem to taky nedával. Nevím, čím po mně stříleli, ale byl jsem schován za velkou a silnou zdí, pohnul se a najednou vystřelili ty smrticí střely a byl jsem tuhej. Můj postup byl následující, běžel jsem ven se schovat za to auto a bedny, kousek od té věže, kde taky jeden zmetek byl, Quick save, poté stačilo jen běžet k té velké zdi a schovat se v rohu. Ale už mi nebyl znám postup zdřívějška, to víš zapomnětlivost, takže až po chvíli jsem si všiml toho bunkru a upaloval se do něj schovat.
Grafika naprosto suverénně na úrovni Epizody 2, jen to v těch chodbách a šachtách není vidět. I tak zažil Source engine lepší časy.
@PavelU (17.09.2012 04:40): Už jsi byl u přehrady? Pokud ano tak dej vědět jakou taktiku jsi zvolil pro přežití na hard, já musel na tu půlminutu na easy. To se prostě proběhnout nedalo.
Zatím nahráno něco kolem šesti hodin na tři spuštění. Dosaženo chapteru 7, hra dobře odsýpá, je pěkně akční díky útočícím vojákům, levely vypadají v podstatě stejně, fyzika parádní, grafika zhruba na úrovni HL2, i když update z Cinematic modu by to chtělo. Plynulost bezproblémová. Hráno na obtížnost hard, což je můj standard, ale nijak těžké to není, jen mám často málo životů. No, těším se na to, co přijde dál. Skvělý mod.
Konečně jsem rozchodil dementní Steam, a první dojmy veskrze pozitivní. Změny oproti originálu jsou tak akorát v mezích, a předvádí v nich i pár velice fajn nápadů... a pořád je to Half Life v nové grafice a hlavně s funkční fyzikou. Tohle jsem si chtěl zahrát už... před osmi lety :D
No, popravdě, čekal jsem od Black Mesa modu trochu víc, jasně, na fanouškovský mod je to fakt pecka (a hratelnost to má pořád super), ale stejně mi ta grafika toho modu přijde taková "divná". Určitě to mohlo mít lepší textury a řekl bych že zrovna ideálně to nepracuje ani s nasvícením.
Zkrátka, je to dobré, ale graficky bych to jinak stanovil někam mezi HL1 a HL2 s spár efekty z EP1 a popravdě, věřil jsem že to dojde trochu dál. :)
Zkrátka, je to dobré, ale graficky bych to jinak stanovil někam mezi HL1 a HL2 s spár efekty z EP1 a popravdě, věřil jsem že to dojde trochu dál. :)
hudba pokračuje ve standardu, který nastolil už HL2. a ztlumit samozřejmě jde....
Hudba je tam fakt dost blbě daná. Vůbec nereaguje na směny. Prostě se spustí a dojede do knoce. Navíc hrozně řvě a nejde ztlumit. Jinak se mi ale hudba líbí.
hudbu by neskodilo nasekat, aby to nebylo ze se na jednom miste spusti skladba, skonci a nazdar. Proste nejakou smycku dokud to nepobiju a pak z toho prejit na zakonceni. (Ale nemusel jsem hudbu v HL, tady plati to samy. Asi jedna hezka skladba tam zatim byla.)
Taky jsem rozehrál a spokojenost a na střední obtížnost i poměrně tuhá záležitost, v porovnání např. s CoDčkama nebo Crysisama a podobnýma hrama. Hodně se mi taky líbí "sem tam" hudba, která dokresluje atmosféru.
Jenom mě teda mrzí, že je to docela špatně optimalizovaný, na source hru se mi to až moc seká občas (hlavně v exteriérech).
Jenom mě teda mrzí, že je to docela špatně optimalizovaný, na source hru se mi to až moc seká občas (hlavně v exteriérech).
A kdo vlastně bude mít to privilegium Black Mesa přidat? :D
Jak tady padlo, že je k rozběhnutí Black Mesa potřeba Source base 2007 SDK, tak to má 5 GB na Steamu. Bez toho nějak jinak to nejde?
Tak jsem to teď před pár minutama hrál a jak zde již bylo řečeno i mě mile překvapil fakt, že lokace nejsou úplně stejné. Líbí se mi i pohyb, když jdete do strany, tak se trochu nakloníte. Na druhou stranu se mi hra občas sekne, potrápí bugy a načítá se celkem pomalu, nicméně jsem touhle modifikací potěšen a očekával jsem ji horší. Určitě si hru projdu celou a je mi jedno po kolikáté to už vlastně bude :-).
K přidání profilu hry Black Mesa jsem PRO.
K přidání profilu hry Black Mesa jsem PRO.
Tak jsem to taky stáhl, jen proto abych zjistil že si nic nezahraju, protože mi přestal fungovat steam. Chmmm :/
Tak sem ten profil klidně přidejte.
A najlepsie je na tom to ze toto (B mesa) je vlastne akoby skutocnym Half-life Source na rozdiel od original HL-Source, ktore je iba Source na pozadi, ze ide dobre spustit na novych hardwaroch ale prakticky oproti povodnej hre neprinasa v podstate "nijaku" viditelnu ci citelnu zmenu :-).
Ja som tiež za to aby tu Black Mesa bola v osobitnom profile. Ide síce "len" o modifikáciu ale o modifikáciu veľkého významu, ktorá funguje ako kvalitný plnohodnotný remake Half Lifu s jemne pozmeneným gameplayom. A keď je tu už Half Life Source...
Nevidim problem v přidávání totálních konverzí her jako je black mesa nebo třeba zombie panic source,no more room in hell apod. a nemyslim si že by byl problém určit hranici co sem přidat a co ne.
No ja bych byl vseobecne za Source mody co to dotahnou Greenlightem na Steam, pak je to stejne defacto free hra. (no ono teda i jinak, ze)
Black Messa by tady, díky svému výsostnému postavení, být měla. Minimálně jí zlatým písmem vrýt do profilu HL...
Mě zklamal dabing ne, že by nebyl kvalitní to naopak ale variabilita hlasů je mizerná a opravdu to vypadá divně když spolu mluvěj dva vědci a oba maj stejnej hlas.
Hm, pred chvili (vcera nez jsem to zavrel) jsem sebral raketomet. Ten vrtulnik co nasleduje... no... kurva nevim prijde mi ze bych mel jednodussi vystrelit na nej z tau cannonu, ale k cemu je pak to rpg dobry...
Co je pro me asi nejvetsi zklamani (preskocim bugy a neustaly jump+crouch) zatim je AI. Chapu, ze vojaci z HL1 jsou v tomhle tak trochu legenda, ale i tak je chovani nepratel relativne primitivni.
No urcite bch nehodnotil stejne jak HL1, ale takovych lepsich 80 proc ne.
Co je pro me asi nejvetsi zklamani (preskocim bugy a neustaly jump+crouch) zatim je AI. Chapu, ze vojaci z HL1 jsou v tomhle tak trochu legenda, ale i tak je chovani nepratel relativne primitivni.
No urcite bch nehodnotil stejne jak HL1, ale takovych lepsich 80 proc ne.
@Paul (16.09.2012 07:39): Hej tak to já ale zase chci, aby sem mohl být přidán They Hunger :) Výtečná to zombie záležitost.
Black Mesu bych sem taky dal. Kvalitou předčí spoustu placenejch her, tak proč ne.
Vyjimka potvrzuje pravidlo - uz jednou se tu neco podobneho resilo a pravidla taky mluvila jasne proti, ale vyjimka se udelala.
Jsou tady samostatně spustitelné totální konverze Doomu, nevidím, v čem se toto liší.
Tahle diskuze o modifikacích už tu byla a admini se celkem jasně vyjádřili, že to tu prostě nechtějí:).
At je to jak chce, na Black Mesu by se u nas na databazi melo jit nejakym zpusobem prokliknout.. :)
odkaz
Pravdou je, že Black Mesa nie je oficiálna modifikácia, nepotrebuje k spusteniu ani pôvodný Half Life a viacmenej sa tvári ako samostatná hra, takže záleží len na tom ako sa k tomu postavia kompetentní.
Pravdou je, že Black Mesa nie je oficiálna modifikácia, nepotrebuje k spusteniu ani pôvodný Half Life a viacmenej sa tvári ako samostatná hra, takže záleží len na tom ako sa k tomu postavia kompetentní.
Modifikace tu prý být nesmějí:).
Bude na tu hru tady nový profil hry ? Chci dát opět 100% :P