Mne upřímně už nudí, jak dnes každý druhý hrdina musí umět efektně, a to nejlépe s jednou rukou za zády, sundavat nepřátele v takovéhle přehnané podobě (á la Steven Seagal). Taky se mi to nepozdává, ale snad to ve hře bude trochu umírněné. Každopádně to ale bude rutinní mainstream, o čemž svědčí už jen výběr jmen do nového voice actingu...
Diskuze
Tim myslim potesili ty, co si tu stezovali na neschopnost kontaktniho boje v Hitmanovi. Naopak me se tohle prilis nelibi, protoze je to rekl bych trochu proti myslence Hitmana, tedy vrahouna, ktery se snazi splnit ukol aniz by byl kymkoli odhalen. Vsechny povrazdit cestou k cili neni zadne umeni.:-)
Uniklý trailer.
Dva screeny jsou venku, vypadají výborně.
http://i.imgur.com/kz0nV.jpg
http://www.gamer.ru/system/attached_imag ... al/01.jpg?1307172069
http://i.imgur.com/kz0nV.jpg
http://www.gamer.ru/system/attached_imag ... al/01.jpg?1307172069
Přesně. A v Blood Money se to snažili vylepšit, ale hitman teď umí jakési paci paci = strčení, což v případě, že oběť spadne z jednoho schodu, znamená okamžitou smrt :)
Walome: Jo to mi taky vadilo, že on hitman jakožto excelentní zabiják vlastně neumí nějak moc bojovat na blízko ...
SC5 nebyl špatnej, ale byl to dost odklon od stealth směrem k akci.
Tohle moc pozitivně nezní, ale zůstávám lehkým optimistou. Hitman je hlavní série IOI a to by museli být opravdu neuvěřitelní kreténi, aby jí zazdili.
Tohle moc pozitivně nezní, ale zůstávám lehkým optimistou. Hitman je hlavní série IOI a to by museli být opravdu neuvěřitelní kreténi, aby jí zazdili.
Já teda poslední Splinter Cell nehrál, ale přijde mi to jako dobré osvěžení série - popátý hrát stejnou hru, to by mě nebavilo... ačkoli čtyřku nepočítám, to byl průser. Každopádně mi vždycky vadilo, že Sam Fischer neukáže všechno co v sobě má a jenom se drží v koutě :)
Ovšem u Hitmana... jako tam mi to taky vadilo, že Hitman nikdy nefiguroval nějakým supr chvatem - přece jen, zabiják a neumí lámat vazy, dávat pěsti apod? Ale tohle zjednodušení bude zlo... pokud tam nebude hardcore mod, který hru vrátí o 6 let zpět... ale to asi nebude. Uvidíme... uvidíme.
Ovšem u Hitmana... jako tam mi to taky vadilo, že Hitman nikdy nefiguroval nějakým supr chvatem - přece jen, zabiják a neumí lámat vazy, dávat pěsti apod? Ale tohle zjednodušení bude zlo... pokud tam nebude hardcore mod, který hru vrátí o 6 let zpět... ale to asi nebude. Uvidíme... uvidíme.
sakra vypadá to na konec další série, kterou jsem měl rád :( a to mi ohlášení dalšího dílu udělalo takovou radost.
ono to bylo jasne po tech pruserech co vydali :) Hitman uz nebude Hitmanem, bude to neco jak kdyz zprasili Splinter Cell serii...
Atomový vévoda vládne všem, aneb poslední bašta old-school hrdinů.
HAJ*LOVÉ zabili jste všechny moje hrdiny z PC scény a z mého dětství!!!!!!!!!!!!!!
no to si dělaj p*del
A on někdo čekal něco jiného po Mini Ninjas a Kane & Lynch 2?
A to jsem si myslel, že není možný udělat hru víc mainstreamově dementizovanou, než byla čtyřka.:(
A ještě by to chtělo, aby AI reagovala na krvavý skvrny. Přece jen, když někdo vejde do místnosti, kde stéká po stěně krev a on nic, je to docela vtipný :)
A vynechal bych ty prázdné bedny jako stvořené pro schování mrtvoly...
edit: já upřímně doufal v Hitmana 3
A vynechal bych ty prázdné bedny jako stvořené pro schování mrtvoly...
edit: já upřímně doufal v Hitmana 3
No s tím enginem - asi bude. Když si to tak vezmeš, tak všichni hitmani, Freedom Fighters a první Kane jsou jako vejce vejci. Kane a Lynch 2 je trochu jiná (graficky horší, atmosférou lepší) liga a upřímně, podobný styl by hitmanovi sednul. Jen bych tam přidal víc barev, trošičku okořenil psycho feelem a dochutil sem tam černobílou obrazovkou nebo něčím podobným. A rozhodně bych nechal "okna v okně", tj. rozpůlení obrazu při zajímavé události.
A hlavně krucinál - nájemnej zabiják a neumí lámat vazy, ruce, nohy? Vždyť žádnou zbraň nepotřebuje.
A hlavně krucinál - nájemnej zabiják a neumí lámat vazy, ruce, nohy? Vždyť žádnou zbraň nepotřebuje.
Co dodat, snad jen více méně souhlas.
A jsou náznaky že by se nějakej level mohl odehrávat v CN Tower...kde jsem několikrát byl, takže jsem hodně zvědav jak to zpracujou.Taky jsme dost zvědavej na engine, snad to nebude recyklace z Kanea, když tomu říkaj brand new Glacier 2.
A jsou náznaky že by se nějakej level mohl odehrávat v CN Tower...kde jsem několikrát byl, takže jsem hodně zvědav jak to zpracujou.Taky jsme dost zvědavej na engine, snad to nebude recyklace z Kanea, když tomu říkaj brand new Glacier 2.
No tak upgrade zbraní tam měl bejt už dávno a hlavně v jedničce bylo něco na ten způsob. Vlastně od dvojky po trojku nebyla motivace plnit úkoly stealth (krom těch pár bonus zbraní). Noviny není žádná velká bomba, i když nápad dobrej. S těma nehodama máš recht, ale ty byly někdy hodně zvlátní - počítám, že po vyšetřování by se přišlo na to, že lustr oddělala bomba a tudíž by se to za nehodu nepovažovalo.
Já bych chtěl opravdu nového Hitmana - více příběhu, více možností (např. najít nějaké účinné zbraně na boj zblízka, nejen nůž. Třeba takové tágo je cool, ale někoho s ním umlátit dá zabrat :) ), lepší AI (té přidělat periferní vidění) a přidat na logice - ne všichni mafiáni/vojáci v jedné lokace se znají a tudíž by asi nezačali pálit jen proto, že se kolem nich mihne neznámí ksicht.
Já bych chtěl opravdu nového Hitmana - více příběhu, více možností (např. najít nějaké účinné zbraně na boj zblízka, nejen nůž. Třeba takové tágo je cool, ale někoho s ním umlátit dá zabrat :) ), lepší AI (té přidělat periferní vidění) a přidat na logice - ne všichni mafiáni/vojáci v jedné lokace se znají a tudíž by asi nezačali pálit jen proto, že se kolem nich mihne neznámí ksicht.
Nic? Nehody, upgrade zbraní, noviny, ještě lepší design obecně..
Jack Dark - no právě že tam se krom grafiky nezměnilo nic... a teda toho "strkání", což působí dost komicky než cokoli jiného.
Tak těch 6 let co mezi čtyřkou a pětkou uplyne se snad nekopali do zadku : )
Mezi prvními čtyřmi byly vždy dva roky rozestup, a zde najednou třikrát tolik.A nebylo to kvůli Kaneovi (mají dva týmy).
Mezi prvními čtyřmi byly vždy dva roky rozestup, a zde najednou třikrát tolik.A nebylo to kvůli Kaneovi (mají dva týmy).
Walome: Tak jestli to bude posun jaký byl mezi Contracts a Blood Money tak budu naprosto spokojen :)
Doufám, že to bude pořádné pokračování a ne ten samý hitman v trochu lesklejším kabátu, jako tomu bylo doteď zvykem. A chtělo by to nové pohyby - některé pro boj face to face by neuškodily.
Jinak by mě v životě nenapadlo, že je to hra z roku 06... hrozně to letí.
Jinak by mě v životě nenapadlo, že je to hra z roku 06... hrozně to letí.
A věrní se dočkali, nejupřímnější hrdina bude brzy zpět!!!!
Ten popisek tady nahore je super :D
No sakra že to trvalo...konečně odhalení pětky. Když jsem si v roce 2006 liboval že tu za dva roky mám pokračování, to jsem to byl ale naivka : ).
http://www.rockpapershotgun.com/2011/05/10/hitman-absolution-preview/
http://www.rockpapershotgun.com/2011/05/10/hitman-absolution-preview/
Chuck: Pravda, asi to bude tím ukládáním. Sákryš, neměl jsem sem lízt. Mám na tu hru zase chuť ;)
JohnCZ: Může to být tím, že DtS realativně zlehčuje systém ukládání (quicksave + neomezený počet slotů). Nevím, ale pokud bych měl u DtS ukládat třeba pětkrát za hru jako u Hitmana (někdy i méně, v závislosti na stupni obtížnosti), tak bych asi vypustil duši. :-)
No, mě teda DtS přišel lehčí než Hitman. Ale pravda, že jsem Hitmana hrál naposled asi před 4 lety.
UrbanScytheCZ: Každopádně je jakýkoliv díl Hitmana velmi dobrá průprava k DtS, takže jsi na dobré cestě. ;-)
Paul:No to vneslo docela dost světla do mý zmatenosti ohledně BM.
Chuck:DS mám v plánu ale předpokládám že to je opravdu HC hra takže na to musim bejt připravenej :D
Chuck:DS mám v plánu ale předpokládám že to je opravdu HC hra takže na to musim bejt připravenej :D
UrbanScytheCZ: Mně spíš přijde, že ten příběh je především z celé hry to nejméně podstatné (snad to neznělo nějak arogantně). Hlavní kvalita spočívá ve hraní samotném a to je senzační. Ale na to už jsi určitě přišel. ;-) Proto se pak bez váhání vrhneš na Death to Spies, který je velmi podobný. Jo a Paul si to dá s Tebou.
Že jo?? ;-)
Že jo?? ;-)
Příběh Hitmana náhodou není vůbec špatný, ikdyž uznávám že je občas opravdu potřeba dávat pozor a rozumět anglicky (a některé věci 100% vysvětlené zatím nejsou).
Ale poměrně do detailu a srozumitelně je popsán zde:
http://hitmanforum.com/show.php?id=26936&catid=36
Ale poměrně do detailu a srozumitelně je popsán zde:
http://hitmanforum.com/show.php?id=26936&catid=36
Ahá já to hrál na experta na pro sem si netroufl.
Příběh nikdy neměl ale nikdy to nebylo takhle zmatený a vždy sem věděl o co tam de .
Ale atmosféru to mělo a poslední 3 mise sou naprosto perfektní a nejlepší moment kdy sem číhal v místnosti se sniperkou a čekal na toho skopčáka abych mu to mohl našít do palice kdy sem poslouchal jen dech a tlukot srdce a pak jednom a pak jenom moment kdy se obět otočila směrem ke mě prásk skácel se k zemi a na obraze zustala krvavá skvrna.
Každopádně ted rozehraju znova předchozí díly a budu přehodnocovat jelikož sem to hodnotil z pocitu který sem měl jako puberták před pár lety.
Příběh nikdy neměl ale nikdy to nebylo takhle zmatený a vždy sem věděl o co tam de .
Ale atmosféru to mělo a poslední 3 mise sou naprosto perfektní a nejlepší moment kdy sem číhal v místnosti se sniperkou a čekal na toho skopčáka abych mu to mohl našít do palice kdy sem poslouchal jen dech a tlukot srdce a pak jednom a pak jenom moment kdy se obět otočila směrem ke mě prásk skácel se k zemi a na obraze zustala krvavá skvrna.
Každopádně ted rozehraju znova předchozí díly a budu přehodnocovat jelikož sem to hodnotil z pocitu který sem měl jako puberták před pár lety.
Mapa tam je vidět i s vybavením, ale jen na nejlehčí obtížnosti, ne?
Jinak já nevim, dějově hitman nikdy nevynikal, spíš to hrálo na atmosféru - mně osobně se líbila linka s Dianou a vůbec ten styl, kdy v hlavním menu jsou vidět všichni záporáci, které hitman zabil, jak sedí na jeho pohřbu... ale děj jako takový ta hra nemá a nikdy neměla a asi už mít nikdy nebude :)
Jinak já nevim, dějově hitman nikdy nevynikal, spíš to hrálo na atmosféru - mně osobně se líbila linka s Dianou a vůbec ten styl, kdy v hlavním menu jsou vidět všichni záporáci, které hitman zabil, jak sedí na jeho pohřbu... ale děj jako takový ta hra nemá a nikdy neměla a asi už mít nikdy nebude :)
Takovou odpověd sem nečekal když tu každej chválí příběh.
Už to docela chápu ale stejnak je to odfláklý i když potenciál to mělo jenže sem si přišel jako ryba na suchu a většinu času sem nevěděl o co de či o čem mluvěj všechno bylo strašně rychlý a málo vysvětlený(nebo vubec) že mě to do děje nevtáhlo .
Jinak ke hře samotný co my nejvíc vadí je asi to že si před misí nemužu prohlídnout mapu abych věděl jaký vybavení si případně vzít .
Už to docela chápu ale stejnak je to odfláklý i když potenciál to mělo jenže sem si přišel jako ryba na suchu a většinu času sem nevěděl o co de či o čem mluvěj všechno bylo strašně rychlý a málo vysvětlený(nebo vubec) že mě to do děje nevtáhlo .
Jinak ke hře samotný co my nejvíc vadí je asi to že si před misí nemužu prohlídnout mapu abych věděl jaký vybavení si případně vzít .
Nesnaž se pochopit propojení mezi cutscénama a misema a už vůbec ne s hitmanovou minulostí - je to slátanina :)
Může mi někdo vysvětlit příběh?
Samozřejmě sem pochopil že de o retrospektivu ale ty cut sceny mezi misema mě matou .
Např. po misi kdy máte zavraždit ty tři vrahy mluví ten zjizvenej ksicht o tom, že zabili nákýho společníka kterej kmunikoval s 47a že to byl klon řady 2.
Samozřejmě sem pochopil že de o retrospektivu ale ty cut sceny mezi misema mě matou .
Např. po misi kdy máte zavraždit ty tři vrahy mluví ten zjizvenej ksicht o tom, že zabili nákýho společníka kterej kmunikoval s 47a že to byl klon řady 2.
Když už jsme u toho, nepodařilo se někomu dokončit hru (s výjímkou prologu a epilogu) bez násilí, pouze za pomoci nehod? Já všechny, tedy krom Dance with Devil, ale i tam by to mělo být teoreticky možné.
Edit (17:43:13): Samozřejmě tam má být "mě" :-)
Edit (17:43:13): Samozřejmě tam má být "mě" :-)
Mě nalákal samotnej Hitman ;-)
Mně ta mise z dema dokonce nalákala ke koupi.
Demo mise je skvělá, je to prostě tutoriál. Je lineární a nevystihuje o čem Hitman je, ale jako tutoriál je dobrá + ten design opuštěnýho zábavního parku je super.
Do dema ale měli dát nějakou normální misi, třeba hned tu další.
Do dema ale měli dát nějakou normální misi, třeba hned tu další.
Ona ta první mise je úplně, ale úplně debilní... a hlavně je povinná, takže si ji musíš projít pak znovu.
Protože jsem to demo zkoušel teprve před půlhodinou. :-/
proč si to nekoupil na tom Steamu, když to tam bylo za dvě a půl?
Bursoft: Jestli je to v plné hře takhle, jak říkáš, tak to asi prubnu a vezmu to odtud. Jediný, co mi tam trochu vadí je to, jak se protivníci skácí k zemi jak ve hrách z 90. let.
Teď jsem si o tom něco přečetl a on ten systém ukládání závisí na volbě obtížnosti, což je jistou raritou, se kterou jsem se ještě nesetkal.
Teď jsem si o tom něco přečetl a on ten systém ukládání závisí na volbě obtížnosti, což je jistou raritou, se kterou jsem se ještě nesetkal.
Chuck: To je asi jen v demu. A demo zrovna nevychytali, protože je to první tréningová mise, která je o ničem, jelikož ti nedává nijak na výběr, ale celá je nalajnovaná...
Bursoft: No jo, ale tam pro ukládání není v menu žádná nabídka jako třeba "load checkpoint", ale jen "resume game" a to, když po neúspěchu potvrdím, jsem zase na začátku mise. Nebo je to takhle jen v demu? To se mi nechce věřit.