Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Mne upřímně už nudí, jak dnes každý druhý hrdina musí umět efektně, a to nejlépe s jednou rukou za zády, sundavat nepřátele v takovéhle přehnané podobě (á la Steven Seagal). Taky se mi to nepozdává, ale snad to ve hře bude trochu umírněné. Každopádně to ale bude rutinní mainstream, o čemž svědčí už jen výběr jmen do nového voice actingu...
Tim myslim potesili ty, co si tu stezovali na neschopnost kontaktniho boje v Hitmanovi. Naopak me se tohle prilis nelibi, protoze je to rekl bych trochu proti myslence Hitmana, tedy vrahouna, ktery se snazi splnit ukol aniz by byl kymkoli odhalen. Vsechny povrazdit cestou k cili neni zadne umeni.:-)
Přesně. A v Blood Money se to snažili vylepšit, ale hitman teď umí jakési paci paci = strčení, což v případě, že oběť spadne z jednoho schodu, znamená okamžitou smrt :)
Walome: Jo to mi taky vadilo, že on hitman jakožto excelentní zabiják vlastně neumí nějak moc bojovat na blízko ...
SC5 nebyl špatnej, ale byl to dost odklon od stealth směrem k akci.
Tohle moc pozitivně nezní, ale zůstávám lehkým optimistou. Hitman je hlavní série IOI a to by museli být opravdu neuvěřitelní kreténi, aby jí zazdili.
Já teda poslední Splinter Cell nehrál, ale přijde mi to jako dobré osvěžení série - popátý hrát stejnou hru, to by mě nebavilo... ačkoli čtyřku nepočítám, to byl průser. Každopádně mi vždycky vadilo, že Sam Fischer neukáže všechno co v sobě má a jenom se drží v koutě :)

Ovšem u Hitmana... jako tam mi to taky vadilo, že Hitman nikdy nefiguroval nějakým supr chvatem - přece jen, zabiják a neumí lámat vazy, dávat pěsti apod? Ale tohle zjednodušení bude zlo... pokud tam nebude hardcore mod, který hru vrátí o 6 let zpět... ale to asi nebude. Uvidíme... uvidíme.
sakra vypadá to na konec další série, kterou jsem měl rád :( a to mi ohlášení dalšího dílu udělalo takovou radost.
ono to bylo jasne po tech pruserech co vydali :) Hitman uz nebude Hitmanem, bude to neco jak kdyz zprasili Splinter Cell serii...
HAJ*LOVÉ zabili jste všechny moje hrdiny z PC scény a z mého dětství!!!!!!!!!!!!!!
A to jsem si myslel, že není možný udělat hru víc mainstreamově dementizovanou, než byla čtyřka.:(
A ještě by to chtělo, aby AI reagovala na krvavý skvrny. Přece jen, když někdo vejde do místnosti, kde stéká po stěně krev a on nic, je to docela vtipný :)

A vynechal bych ty prázdné bedny jako stvořené pro schování mrtvoly...

edit: já upřímně doufal v Hitmana 3
No s tím enginem - asi bude. Když si to tak vezmeš, tak všichni hitmani, Freedom Fighters a první Kane jsou jako vejce vejci. Kane a Lynch 2 je trochu jiná (graficky horší, atmosférou lepší) liga a upřímně, podobný styl by hitmanovi sednul. Jen bych tam přidal víc barev, trošičku okořenil psycho feelem a dochutil sem tam černobílou obrazovkou nebo něčím podobným. A rozhodně bych nechal "okna v okně", tj. rozpůlení obrazu při zajímavé události.

A hlavně krucinál - nájemnej zabiják a neumí lámat vazy, ruce, nohy? Vždyť žádnou zbraň nepotřebuje.
Co dodat, snad jen více méně souhlas.
A jsou náznaky že by se nějakej level mohl odehrávat v CN Tower...kde jsem několikrát byl, takže jsem hodně zvědav jak to zpracujou.Taky jsme dost zvědavej na engine, snad to nebude recyklace z Kanea, když tomu říkaj brand new Glacier 2.
No tak upgrade zbraní tam měl bejt už dávno a hlavně v jedničce bylo něco na ten způsob. Vlastně od dvojky po trojku nebyla motivace plnit úkoly stealth (krom těch pár bonus zbraní). Noviny není žádná velká bomba, i když nápad dobrej. S těma nehodama máš recht, ale ty byly někdy hodně zvlátní - počítám, že po vyšetřování by se přišlo na to, že lustr oddělala bomba a tudíž by se to za nehodu nepovažovalo.

Já bych chtěl opravdu nového Hitmana - více příběhu, více možností (např. najít nějaké účinné zbraně na boj zblízka, nejen nůž. Třeba takové tágo je cool, ale někoho s ním umlátit dá zabrat :) ), lepší AI (té přidělat periferní vidění) a přidat na logice - ne všichni mafiáni/vojáci v jedné lokace se znají a tudíž by asi nezačali pálit jen proto, že se kolem nich mihne neznámí ksicht.
Nic? Nehody, upgrade zbraní, noviny, ještě lepší design obecně..
Jack Dark - no právě že tam se krom grafiky nezměnilo nic... a teda toho "strkání", což působí dost komicky než cokoli jiného.
Tak těch 6 let co mezi čtyřkou a pětkou uplyne se snad nekopali do zadku : )
Mezi prvními čtyřmi byly vždy dva roky rozestup, a zde najednou třikrát tolik.A nebylo to kvůli Kaneovi (mají dva týmy).
Walome: Tak jestli to bude posun jaký byl mezi Contracts a Blood Money tak budu naprosto spokojen :)
Doufám, že to bude pořádné pokračování a ne ten samý hitman v trochu lesklejším kabátu, jako tomu bylo doteď zvykem. A chtělo by to nové pohyby - některé pro boj face to face by neuškodily.

Jinak by mě v životě nenapadlo, že je to hra z roku 06... hrozně to letí.
Chuck: Pravda, asi to bude tím ukládáním. Sákryš, neměl jsem sem lízt. Mám na tu hru zase chuť ;)
JohnCZ: Může to být tím, že DtS realativně zlehčuje systém ukládání (quicksave + neomezený počet slotů). Nevím, ale pokud bych měl u DtS ukládat třeba pětkrát za hru jako u Hitmana (někdy i méně, v závislosti na stupni obtížnosti), tak bych asi vypustil duši. :-)
No, mě teda DtS přišel lehčí než Hitman. Ale pravda, že jsem Hitmana hrál naposled asi před 4 lety.
Paul:No to vneslo docela dost světla do mý zmatenosti ohledně BM.
Chuck:DS mám v plánu ale předpokládám že to je opravdu HC hra takže na to musim bejt připravenej :D
UrbanScytheCZ: Mně spíš přijde, že ten příběh je především z celé hry to nejméně podstatné (snad to neznělo nějak arogantně). Hlavní kvalita spočívá ve hraní samotném a to je senzační. Ale na to už jsi určitě přišel. ;-) Proto se pak bez váhání vrhneš na Death to Spies, který je velmi podobný. Jo a Paul si to dá s Tebou.

Že jo?? ;-)
Ahá já to hrál na experta na pro sem si netroufl.
Příběh nikdy neměl ale nikdy to nebylo takhle zmatený a vždy sem věděl o co tam de .
Ale atmosféru to mělo a poslední 3 mise sou naprosto perfektní a nejlepší moment kdy sem číhal v místnosti se sniperkou a čekal na toho skopčáka abych mu to mohl našít do palice kdy sem poslouchal jen dech a tlukot srdce a pak jednom a pak jenom moment kdy se obět otočila směrem ke mě prásk skácel se k zemi a na obraze zustala krvavá skvrna.
Každopádně ted rozehraju znova předchozí díly a budu přehodnocovat jelikož sem to hodnotil z pocitu který sem měl jako puberták před pár lety.
Mapa tam je vidět i s vybavením, ale jen na nejlehčí obtížnosti, ne?

Jinak já nevim, dějově hitman nikdy nevynikal, spíš to hrálo na atmosféru - mně osobně se líbila linka s Dianou a vůbec ten styl, kdy v hlavním menu jsou vidět všichni záporáci, které hitman zabil, jak sedí na jeho pohřbu... ale děj jako takový ta hra nemá a nikdy neměla a asi už mít nikdy nebude :)
Takovou odpověd sem nečekal když tu každej chválí příběh.
Už to docela chápu ale stejnak je to odfláklý i když potenciál to mělo jenže sem si přišel jako ryba na suchu a většinu času sem nevěděl o co de či o čem mluvěj všechno bylo strašně rychlý a málo vysvětlený(nebo vubec) že mě to do děje nevtáhlo .
Jinak ke hře samotný co my nejvíc vadí je asi to že si před misí nemužu prohlídnout mapu abych věděl jaký vybavení si případně vzít .
Nesnaž se pochopit propojení mezi cutscénama a misema a už vůbec ne s hitmanovou minulostí - je to slátanina :)
Může mi někdo vysvětlit příběh?
Samozřejmě sem pochopil že de o retrospektivu ale ty cut sceny mezi misema mě matou .
Např. po misi kdy máte zavraždit ty tři vrahy mluví ten zjizvenej ksicht o tom, že zabili nákýho společníka kterej kmunikoval s 47a že to byl klon řady 2.
Když už jsme u toho, nepodařilo se někomu dokončit hru (s výjímkou prologu a epilogu) bez násilí, pouze za pomoci nehod? Já všechny, tedy krom Dance with Devil, ale i tam by to mělo být teoreticky možné.

Edit (17:43:13): Samozřejmě tam má být "mě" :-)
Demo mise je skvělá, je to prostě tutoriál. Je lineární a nevystihuje o čem Hitman je, ale jako tutoriál je dobrá + ten design opuštěnýho zábavního parku je super.

Do dema ale měli dát nějakou normální misi, třeba hned tu další.
Ona ta první mise je úplně, ale úplně debilní... a hlavně je povinná, takže si ji musíš projít pak znovu.
Bursoft: Jestli je to v plné hře takhle, jak říkáš, tak to asi prubnu a vezmu to odtud. Jediný, co mi tam trochu vadí je to, jak se protivníci skácí k zemi jak ve hrách z 90. let.

Teď jsem si o tom něco přečetl a on ten systém ukládání závisí na volbě obtížnosti, což je jistou raritou, se kterou jsem se ještě nesetkal.
Chuck: To je asi jen v demu. A demo zrovna nevychytali, protože je to první tréningová mise, která je o ničem, jelikož ti nedává nijak na výběr, ale celá je nalajnovaná...
Bursoft: No jo, ale tam pro ukládání není v menu žádná nabídka jako třeba "load checkpoint", ale jen "resume game" a to, když po neúspěchu potvrdím, jsem zase na začátku mise. Nebo je to takhle jen v demu? To se mi nechce věřit.