Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Ako funguje ten PROS rewards? Vytvoril a spároval som si účet, v rewards mi to dalo čabraku a ukazujem mi v OWNED, v hre keď dál v meru DLC & Extras tak pri PROS mi píše "propojeno", vycraftil som lektvar a vypáčil zámok ale nikde nič, v hre žiadna notifikácia a na webe v tom PROS účte mi to ukazuje stále medzi "available rewards", tak teraz nechápem ako to mám akože získavať.
@Paul (07.04.2025 08:37): taky jsem o něj přišel! Já si to vyložil tak, že si to Racek rozmyslel a zase si ho vzal a vlastně jsem se nad tím pak nějak už nepozastavoval, prostě nastal souboj a najednou v ruce žádný meč :(
@Wettek98 (07.04.2025 01:35): aha, tak to máš o dost rozbitější než já.

@Gordon (07.04.2025 06:57): jo, o meč jsem taky přišel. Což je fakt vtipnej bug. Já udělal všechny sidequesty před dohráním, takže mi to tolik žíly netrhá, znovu budu hrát zas od začátku někdy v budoucnu. Ale pro lidi co nechávaj sidequesty až na post-credits hraní tedy doufám že 1.3 ten meč taky Jindrovi vrátí :)
@Korbitch (07.04.2025 05:35): Nojono, jídlo na příděl, prostě ti ho sebrali, Maďar ti to okomentuje, jakes seš lakomec, jen je škoda, že to hra nijak nereflektuje, když u sebe má člověk zrovna tu padesátiletou kořalku, stovky trvanlivých potravin, tuny chlastu (asi 100 různých nápojů jsem měl) a několik desítek kilo potravin. Z mého stashe by pevnost vyžila týden. :-D

@Paul (07.04.2025 00:41): Ještě někdo na netu zmiňoval i to, že v kutné je třeba menhart z nějakého důvodu mrtvý.

Jo a ještě je tu ta specialitka, že zmizí rackův meč, i přesto, že ho přenechá.
A ještě jsem nečekal, že mi během Suchdola zmizí všechno nasyslený jídlo z truhly a neobjeví se tam ani po konci. Všechny ty srnky a kravičky padly zbytečně...
@Paul (07.04.2025 00:41): Já dohrál hru, nevyskočila mi tabulka s dohráním a nedokažu promluvit s nikým ve hře (včetně obchodníků). Zkoušel jsem několik resetů i save třeba 2-3 zpět a stejně nic. Našel jsem na netu, že se to stalo dost lidem. Pořád mám ten poslední quest jako aktivní. A to jsem doposud ve hře snad nenarazil na žádný větší bug :-/
@Wettek98 (06.04.2025 23:15): a co ti nejde prozkoumat? Jediný co je na konci rozbitý, že se po credits neobjeví obrazovka "congrats you finished the game" a že některý postavy jdou do Suchdole. Prozkoumávat svět a dělat questy atd se dá normálně. Ale snad by i tohle mělo být opraveno brzy.
@Gordon (06.04.2025 23:03): Je to možný, ale na druhou stranu takhle zazdít konec? Hra mě fakt nadchla, ale po dohrání když jsem se u titulků těšil, co ještě půjdu prozkoumat tak to bylo celkem vystřízlivění a docela mi to ten konec tedy zkazilo… zrovna konec takhle zazdít zbytečným bugem
Já to mám také rozbitý, mimochodem jsem neměl ani ten obrázek, že jsem dokončil hru
@Korbitch (06.04.2025 19:49): U mě byl Kuběnka po konci u těch lazebnic u čertovky. Obecně by v čertovce měli zůstat asi všichni, ale je tam teď bug že se po konci vydaj na Suchdol, to bude opravený v 1.3.
No, tak hotovo. Po světě jsem si nechal ještě kopu aktivit, vedlejších úkolů a pokladů než vyjdou DLC. Na konci mi teda osobně chybí ještě jeden finální sen s Ištvánem, kdy by Jindra převzal kontrolu a nějakým kratším proslovem by tu noční můru definitivně zahnal. A taky moc nechápu, kam zmizela veškerá banda. Žižka s Kateřinou se sice plácaj po Suchdole po nádvoří sem tam, ale nejde s nimi nic. Doufal jsem v nějaký menší endgame ve stylu chytání zbytků pražáků po lesích, ale nu což... To bych chtěl už asi moc. A kde je Čert, Bohuta nebo Kuběnka? Zazní tam, že se asi stáhnou na Čertovku, ale tam jsou jen ti dva borci ze Skalice. Jsem si na tu bandu tak zvykl, že se mi už nechce být sám :D
Cestou do práce jsem brainstormoval o tom kovářství a vlastně se mi vůbec nelíbí, vzpomněl jsem si, jak ho okamžitě po prvním pohledu zavrhnul jeden známý, co je kovářem. Je to vlastně jen taková minihra, kde děláte jen to co máte, minimální prostor pro chybování, velmi lineárni, zážitkově je to poloviční alchymie. Nemluvě o tom, že hra samotná vás do něj nutí jen párkrát a po zbytek hry kovářství vlastně ani nepotřebujete. Ani tu ocel nemůžete tvarovat podle sebe, narozdíl třeba od Bannerlorda, nebo Vintage story.
@Longin (01.04.2025 19:09): to mi úplně nesedí, spousta vedlejšáků na mapě nesvítí, pokud neinteraguješ s NPC... komplet dohrání s vedlejšákama bude určitě nad 100 hodin, já mám nějakých 120 hodin, nemám všechny vedlejšáky (ale asi většinu jo) a mapu jsem neluxoval a řekl bych, že hraju průměrně rychle.
@Gordon (01.04.2025 12:43): Vedlejšáky jsem dělal, ale většinu z první várek. S tím jak postupuješ v hlavním questu, tak se postupně odkrývají na mapě tipy na další úkoly, které jsem pak něco ignoroval, pokud to nebylo něco od hlavních postav.
Nicméně na GoG tvrdí, že na komplet dohrání s vedlejšákama to je cca 88h, na uplný prošmejdení 120h. Takže ten odhad 60-70% sedí.
Hmm, hezky další bug asi. Mám od Vaváka získat mincmistrův klíč. Vůbec nevidím, že by někde začínal quest. Ta značka prostě není na mapě.

EDIT: Tak nechápu, nahoře na radaru tu značku vidím, na mapě není. Zajímavý...
@Wettek98 (01.04.2025 12:50): Taky jsem tam ten congrats screen neměl a postavy šly z čertovky do suchdole (ale mohl jsem si s nimi pokecat). Dle Guldyho už je to interně opravené a bude součástí 1.3.
Setkal jste se někdo se zajímavým bugem při dohrání hry? Po dohrání se neukáže ani ending screen, postavy se mnou nemluví a hra se ani neuložila… četl jsem na netu, že nejsem jediný, jen mi to celkem narušilo pocit z dohrání. Řešení to tedy nejspíš zatím nemá, nebo někdo něco víte? Prý to trvá od velkého update.
Tak dohráno za 66,6 hodin :D
Absolutně netuším, kolik obsahu mi ještě zbývalo, Steam akorát tvrdí 62% achiviementů.
Jestli to budu hrát někdy znovu, tak s hodně velkým časovým odstupem a doufám, že něco vyřeší s tou obtížností.
Máte někdo opět zamčené dveře od pokoje v hospodě, kde pracovala Kateřina? Bylo to opravené a už tam mám opět zamčeno.
Jedna vec je tu dosť zle urobená, "JUMPING" akože získať jeden poklad ma stálo 3 reloady lebo ten debil nevie prekročiť 5cm a odskočí nejako divne dozadu a s spadne.... LOL, ale ináč v poho, stále treba dopilovať detail.
Jumping je tu proste príšerný ako v starých dobrých (výborných, lebo dobrá je za 3) Dark Souls.
@Paul (31.03.2025 19:27): Celkem mě to mrzí, chci udělat všechny questy. Tam mi přišlo, že hra na mě docela tlačí. Vůbec by mě nenapadlo, že zrovna takový quest pak zmizí. Nu což... Možná někdy druhý průchod.
@Korbitch (31.03.2025 19:23): Taky jsem to prošvih, ale nevadilo mi to, protože mě stejně víc zajímala Kateřina :)

Později si s ní o tom promluvíš a quest se ti pak splní, ale to už je jen tak aby nevegetil v questlogu.
Tak jsem prosral možnost dokončit s Rózou knihu. Po Malešově jsem šel si 2x spát, a když Jindra furt hudroval, že bych neměl zmeškat radu, tak jsem tam vyrazil. No a pak je to v prdeli, už se k tomu nedostanete. Dá se zrzka šmiknout i tak nebo mám svou pozornost zaměřit na Kateřinu? :D
Jestli někdo chce výzvu, ať si zajde do Opatovic a vyzve tam všechny ty vojáky najednou :)
To mi dalo zabrat i na levelu 29 po konci hry. Samozřejmě čistě meč, nepoužívám jedy atd.
Souhlas...random lapka s kolegou mi stále jsou schopni nakopávat prdel, ale jakýkoliv příběhový duely jsou relativně zívačka. Přijde mi, že právě ty lapkové "levelují" se mnou.
@Paul (31.03.2025 13:15): jo, souhlas, teď jsem si vpomněl, že nejtěžší ve hře byl pro mě souboj, když jsem na začátku hry šel z Troskovic do Želejova a tam 2 (možná 3) lapkové někoho přepadli a já se snažil zachránit týpka v nesnázích, ani na 15 pokusů se mi to nepovedlo, tak jsem to nakonec obešel.
@Gordon (31.03.2025 13:00): tobě to tak přijde, já četl spoustu dojmů kde si lidé stěžovali že je příliš těžká. A proto se to tak blbě balancuje. Za mě ano, pokud má člověk swordmanship na 20+ a nějakej ten duelling longsword a umí masterstrike, tak je to příliš easy. Ale opět, snad všechny RPGčka co jsem kdy hrál jsou příliš easy příliš brzy.
@Paul (31.03.2025 11:06): Ovšem tahle hra ti nejenom hází prachy pod nohy, ale i úplně všechno ostatní, je až zoufale jednoduchá. příběhové duely jsou výsměch a jediná výzva jsou random encountery na cestách.
@Longin (31.03.2025 10:48): odvěkej problém otevřených RPGček. Jsou navržený tak, aby je mohl dohrát i někdo kdo nedělá žádný sidequesty. Takže completionisti jsou OP a maj příliš mnoho prachů. Stejný to bylo před 30 lety u Falloutu. Asi by bylo lepší kdyby tyhle hry měly dva balancing módy, když vybereš completionist tak se snížej výkupní ceny v obchodech, sníží rychlost levelování...ale třeba to ten hardcore mode bude taky dělat, Viktor Bocan o tom mluvil že jim ta hra pro completionisty přijde v kutnohorsku už příliš snadná.
Této hře zoufale chybí nějaká možnost volby obtížnosti a tím nemyslím Hardcore mode z jedničky. Jak jsem psal, tak plním zhruba tak 2/3 questů a i tak se topím v prachách.
Ten pocit, kdy se po credits rozhodnu ještě podívat na Trosecko a zrovna si tam vezmu perk Explorer, a zjistím že i když jsem si obě mapy během těch 160 hodin prošlápnul do posledního mráčku, tak jsem neobjevil kolem 60ti points of interest..
No, aspoň bude ještě co objevovat při druhém hraní. Questy mám ale (až na tu hloupou demolici dolu) všechny.
Mimochodem ten návrat na Trosecko doporučuju, zajímalo mě kdo vlastně šéfuje Troskám kdyz Ulrich je deader than Elvis a von Bergow je někde v Uhrech, a příjemně mě překvapilo že tam šéfuje kapitán Tomáš a dá se s ním pokecat. A pod troskama Ištvánovo kříž.. Taky byl dost zajímavej pokec s Vostatkem.

@Longin (31.03.2025 00:10): ano, je tu Trosecko a Kutnohorsko.
Zrovna jsem zachránil Ptacka a toho Francouze... Kolik herního času mi ještě z zbývá z main questu?
@Paul (29.03.2025 09:45)Hmm, já se taky pokoušel o stealth, ale pak mi všichni nějak naběhli na meč a nakonec, když jsem se procházel po stanech se zraněnými, tak mi ten meč o ně nějak zavadil... No, nezůstala tam živá duše.
@Paul (29.03.2025 09:45): stealth cesta je rozhodně lepší. Já si s ním promluvil a nechal ho zemřít v křesle. On to nebyl takový mizera jako Tóth a na seriózní boj vyzvat nešel.
Jinak ano, jsi ve finále.
@Gordon (28.03.2025 18:21): nechal jsem ho zemřít důstojně, stejně jako Ištvánovi jsem dopřál férovej duel (ikdyž jak se to vezme, bojoval jsem s nim v teplákách do půli těla). Ale jak mě tam pak pražáci přepadli a asi 40 jsem jich vymlátil, tak uvažuju že si to loadnu a zkusím to ještě jednou čistě stealth :)
Mne sa napríklad extrémne páči ako vyriešili "Repairing", že ti to spočíta celkovú výkonnosť itemov v inventory (napr. 500, 1,5K atď) a ty si naklikáš koľko máš zdrojov.... to je úplne MEGA-SKVELÝ Nápad. Ale stále ma serie absencia pri predávaní predmetov prepnutie do inventory koňa, to je IMO fakt chyba, akú to má logiku stále si nejako stupídne prehadzovať predmety keď ich v podstate "mám pri sebe nejakým spôsobom".

Toto mi strašne vadilo v KCD a strašne mi to vadí v KCD2, za mňa nezmysel.
Předpokládám že už se blížím závěru, teď jsem ukončil Markvartův život, neskutečně silná scéna.
Fakt tu není ještě jedna mapa plná questů? :/
Novej trailer, v trošku odlišném stylu :)
Doporučuju koukat možná až po odehrání Italian Job, je tam dost scén z tohohle fantastickýho questu, kterej jsem dokončil zrovna dneska ráno, uff.
ten nástup Zikmunda (aka Vetchého) byl fantastický. poslechl jsem si i originál, ale v češtině zní více nasraně, bez ohledu na to, že je to jeho hlas
Len pre info. Ak niekto PLATINUJE na PS5 pre trofej LENT - je môžné zabiť vlka, ale iba bez zbrane.
Quest The Spark pro Čeňka z guildy, přijde mi jako vysoce hloupej nápad zničit stříbrnej důl, když je možný že se podaří za pár měsíců Zikmunda vystrnadit a pak by se ten důl hodil. Zvlášť když jsem se domluvil s Pískem že nám z toho bude sypat stříbro. Hádám že jiný řešení než ten quest prostě nebrat to asi nemá?
(Zabíjet Čeňka nechci)