Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Jedna vec je tu dosť zle urobená, "JUMPING" akože získať jeden poklad ma stálo 3 reloady lebo ten debil nevie prekročiť 5cm a odskočí nejako divne dozadu a s spadne.... LOL, ale ináč v poho, stále treba dopilovať detail.
Jumping je tu proste príšerný ako v starých dobrých (výborných, lebo dobrá je za 3) Dark Souls.
@Paul (31.03.2025 19:27): Celkem mě to mrzí, chci udělat všechny questy. Tam mi přišlo, že hra na mě docela tlačí. Vůbec by mě nenapadlo, že zrovna takový quest pak zmizí. Nu což... Možná někdy druhý průchod.
@Korbitch (31.03.2025 19:23): Taky jsem to prošvih, ale nevadilo mi to, protože mě stejně víc zajímala Kateřina :)

Později si s ní o tom promluvíš a quest se ti pak splní, ale to už je jen tak aby nevegetil v questlogu.
Tak jsem prosral možnost dokončit s Rózou knihu. Po Malešově jsem šel si 2x spát, a když Jindra furt hudroval, že bych neměl zmeškat radu, tak jsem tam vyrazil. No a pak je to v prdeli, už se k tomu nedostanete. Dá se zrzka šmiknout i tak nebo mám svou pozornost zaměřit na Kateřinu? :D
Jestli někdo chce výzvu, ať si zajde do Opatovic a vyzve tam všechny ty vojáky najednou :)
To mi dalo zabrat i na levelu 29 po konci hry. Samozřejmě čistě meč, nepoužívám jedy atd.
Souhlas...random lapka s kolegou mi stále jsou schopni nakopávat prdel, ale jakýkoliv příběhový duely jsou relativně zívačka. Přijde mi, že právě ty lapkové "levelují" se mnou.
@Paul (31.03.2025 13:15): jo, souhlas, teď jsem si vpomněl, že nejtěžší ve hře byl pro mě souboj, když jsem na začátku hry šel z Troskovic do Želejova a tam 2 (možná 3) lapkové někoho přepadli a já se snažil zachránit týpka v nesnázích, ani na 15 pokusů se mi to nepovedlo, tak jsem to nakonec obešel.
@Gordon (31.03.2025 13:00): tobě to tak přijde, já četl spoustu dojmů kde si lidé stěžovali že je příliš těžká. A proto se to tak blbě balancuje. Za mě ano, pokud má člověk swordmanship na 20+ a nějakej ten duelling longsword a umí masterstrike, tak je to příliš easy. Ale opět, snad všechny RPGčka co jsem kdy hrál jsou příliš easy příliš brzy.
@Paul (31.03.2025 11:06): Ovšem tahle hra ti nejenom hází prachy pod nohy, ale i úplně všechno ostatní, je až zoufale jednoduchá. příběhové duely jsou výsměch a jediná výzva jsou random encountery na cestách.
@Longin (31.03.2025 10:48): odvěkej problém otevřených RPGček. Jsou navržený tak, aby je mohl dohrát i někdo kdo nedělá žádný sidequesty. Takže completionisti jsou OP a maj příliš mnoho prachů. Stejný to bylo před 30 lety u Falloutu. Asi by bylo lepší kdyby tyhle hry měly dva balancing módy, když vybereš completionist tak se snížej výkupní ceny v obchodech, sníží rychlost levelování...ale třeba to ten hardcore mode bude taky dělat, Viktor Bocan o tom mluvil že jim ta hra pro completionisty přijde v kutnohorsku už příliš snadná.
Této hře zoufale chybí nějaká možnost volby obtížnosti a tím nemyslím Hardcore mode z jedničky. Jak jsem psal, tak plním zhruba tak 2/3 questů a i tak se topím v prachách.
Ten pocit, kdy se po credits rozhodnu ještě podívat na Trosecko a zrovna si tam vezmu perk Explorer, a zjistím že i když jsem si obě mapy během těch 160 hodin prošlápnul do posledního mráčku, tak jsem neobjevil kolem 60ti points of interest..
No, aspoň bude ještě co objevovat při druhém hraní. Questy mám ale (až na tu hloupou demolici dolu) všechny.
Mimochodem ten návrat na Trosecko doporučuju, zajímalo mě kdo vlastně šéfuje Troskám kdyz Ulrich je deader than Elvis a von Bergow je někde v Uhrech, a příjemně mě překvapilo že tam šéfuje kapitán Tomáš a dá se s ním pokecat. A pod troskama Ištvánovo kříž.. Taky byl dost zajímavej pokec s Vostatkem.

@Longin (31.03.2025 00:10): ano, je tu Trosecko a Kutnohorsko.
Zrovna jsem zachránil Ptacka a toho Francouze... Kolik herního času mi ještě z zbývá z main questu?
@Paul (29.03.2025 09:45)Hmm, já se taky pokoušel o stealth, ale pak mi všichni nějak naběhli na meč a nakonec, když jsem se procházel po stanech se zraněnými, tak mi ten meč o ně nějak zavadil... No, nezůstala tam živá duše.
@Paul (29.03.2025 09:45): stealth cesta je rozhodně lepší. Já si s ním promluvil a nechal ho zemřít v křesle. On to nebyl takový mizera jako Tóth a na seriózní boj vyzvat nešel.
Jinak ano, jsi ve finále.
@Gordon (28.03.2025 18:21): nechal jsem ho zemřít důstojně, stejně jako Ištvánovi jsem dopřál férovej duel (ikdyž jak se to vezme, bojoval jsem s nim v teplákách do půli těla). Ale jak mě tam pak pražáci přepadli a asi 40 jsem jich vymlátil, tak uvažuju že si to loadnu a zkusím to ještě jednou čistě stealth :)
Mne sa napríklad extrémne páči ako vyriešili "Repairing", že ti to spočíta celkovú výkonnosť itemov v inventory (napr. 500, 1,5K atď) a ty si naklikáš koľko máš zdrojov.... to je úplne MEGA-SKVELÝ Nápad. Ale stále ma serie absencia pri predávaní predmetov prepnutie do inventory koňa, to je IMO fakt chyba, akú to má logiku stále si nejako stupídne prehadzovať predmety keď ich v podstate "mám pri sebe nejakým spôsobom".

Toto mi strašne vadilo v KCD a strašne mi to vadí v KCD2, za mňa nezmysel.
Předpokládám že už se blížím závěru, teď jsem ukončil Markvartův život, neskutečně silná scéna.
Fakt tu není ještě jedna mapa plná questů? :/
Novej trailer, v trošku odlišném stylu :)
Doporučuju koukat možná až po odehrání Italian Job, je tam dost scén z tohohle fantastickýho questu, kterej jsem dokončil zrovna dneska ráno, uff.
ten nástup Zikmunda (aka Vetchého) byl fantastický. poslechl jsem si i originál, ale v češtině zní více nasraně, bez ohledu na to, že je to jeho hlas
Len pre info. Ak niekto PLATINUJE na PS5 pre trofej LENT - je môžné zabiť vlka, ale iba bez zbrane.
Quest The Spark pro Čeňka z guildy, přijde mi jako vysoce hloupej nápad zničit stříbrnej důl, když je možný že se podaří za pár měsíců Zikmunda vystrnadit a pak by se ten důl hodil. Zvlášť když jsem se domluvil s Pískem že nám z toho bude sypat stříbro. Hádám že jiný řešení než ten quest prostě nebrat to asi nemá?
(Zabíjet Čeňka nechci)
Já jsem cca po 30-40h opustil tu první oblast po té sérii bitev a řekl bych, že jsem tam tak splnil 3/4 questů určitě. Jsem si neuvědomil, že je to rozsáhlé jak Witcher 3. Na druhou stranu nemám zas potřebu prošmejdit úplně všechno a tyhle 12ckové turnusy už nedávám jak zamlada. Zvlášť teď přes pracovní dny :D
Zdravím, jen menší dotaz mam kingdom come na ps5 a když vedu dialog s jinou postavou sice běží titulky, ale postavy nemluví .. nevíte čím to může být ? Děkuji
Ta Jindrovo Zhouba je strašný overkill... jsem vystřílel celé Opatovice se všemi těžkooděnci. V pyžamu, jen jsem pomalu kráčel po hlavní strasse a sledoval jaxe sypou na zem jak kuželky
Od té doby co se nainstaloval patch nejdou ze zvířat stahovat kůže, ani vyvrhnout vnitřnosti. Mody nepoužívám a perk na kůže mám. respektive zálesáctví mám na full.
@Mendoza (22.03.2025 23:05): Dakujem, ale myslim ze je to hlúposť. Zabiť vlka rukou či štítom… stale som toho vlka zabil… no neviem musim len dúfať ze tam ta trofej bude… ak nie, tak to budem hrat znova
Caute, mam otazku, ak chcem získať trofej Lent, môžem zabiť vlka ?
Takový detaily...když máte vysokou obratnost a hodíte šutr do vody, tak udělá žabku :)
@Paul (21.03.2025 22:22): Tak jsem to určitě nemyslel. Varování tam sice je, ale pokud vím, že to rozbijí postup, tak ho okamžitě stáhnu. Někdo z WH... Dobře no, ale v tom případě by neměl mód uvádět pod jménem celého studia. Za mě je tohle jejich průser. Takhle to vidím já: Mód, který zamezuje v postupu hrou byl nahrán jménem studia WH, které posléze dopsalo varování.
Já teda nevim jak ty, ale jako logičtější řešení bych viděl jeho okamžité smazání. Už teď na to jede vlákno na Steamu i Redditu, bůhví kde ještě. A lidí, kteří to varování přehlédnou určitě takto ještě přibyde. A ano, samozřejmě moje blbost, že si tam cpu mody. Ale jak říkám, když vím, že to rozbijí hru, okamžitě ho dám do prdele.
@Korbitch (21.03.2025 18:41): jakože chtěli hráčům úmyslně způsobit problém? To asi ne, žejo. Spíš ten mod vytvořil někdo z WH ve volném čase pro zábavu, pořádně ho neotestoval a nevěděl že bude blokovat progress, a když se to zjistilo, tak tam ten disclaimer dal. A upřímně řečeno, i z toho původního popisku "Disables trespass reaction and open most of the story places that are closed during regular gameplay" mi přijde dost zjevný že to může rozbít progress.
Nahrál jsem pravěký save, kdy ještě nebyly mody ve workshopu a je to v pohodě. Budu teda muset udělat nějaký vedlejšáky znovu, ale hádám, že i tak to bude časově lepší, než čekat na jejich odpověď. Takže nezapomeňte, nepoužívejte mod Tourist. Budiž mi to ponaučením..
@kristmeister (21.03.2025 11:51): "nemělo by" :-) to řekli ve WH, když vydávali patch a uklízečka se jich zeptala, jestli jí to nerozbije chování postav ve hře...

takhle to nefunguje. to, že si v minulosti udělal rollback u lineární hry neznamená, že stejně bezproblémový bude i rollback u open worldu. chtěl bys riskovat svůj 80hod gameplay, že se ti třeba za 20 hodin něco rozbije?
Imho když rozehraješ novou hru, a tudíž ti ty patche nebudou kolidovat s existujícím savem nebo modama, tak to budeš mít úplně v pohodě. Já to teda mám v pohodě i když jsem rozehrál při vydání a můj save má 180 hodin :)
Na steamu jde vyloženě přes konzoli stáhnout konkrétní verzi...
Tak je otázka, jestli má cenu hrát 1.1.3 nebo počkat na opravy pojebane 1.2?

Sigh...upragdoval jsem si herní stroj a nemám co hrát... ještě za 2 tydny vychází TLOU 2

Btw ta verze hry je vypsaná v menu nebo někde?
@Garret (21.03.2025 10:57): Nemělo by se stát nic. Minulý rok u Silent Hillu 2 patchem rozbili jedno místo ve hře, kde se hráči nemohli dostat dál. A místo čekání na nový fix jsme si vraceli verzi o jednu nazpět. A fungovalo to normálně i jsem to dohrál :D akorát je to takovej celkem otravnej proces.
@Longin (21.03.2025 09:03): Je to jedno, protože špagetový bůh vždy rozbije stejný podíl věcí, co se jinde opravily.

Jinak pracovat by na tom snad měli ještě rok, jen je opravdu otázkou, v jakém stavu to bude až se na to definitivně vykváknou.

@Garret (21.03.2025 10:57): Heh, mě taky pršelo do inventáře. :-D

A to že chybí NPC může způsobit, že se někde perou dva frajeřia všichni idlují kolem nich, stalo se mi to v kutné hoře, NPCčka mizeli a objevovali se před očima, nešlo mi dělat questy, tak jsem našel, kde se perou a sejmul je. Město zas zázračně ožilo.
@Longin (21.03.2025 09:21): revertování už jednou opatchované verze bych asi nezkoušel, buchví, co by to mohlo udělat... verze po vydání měla takové celkem sranda bugy, jako nefunkční perky (např. perk na snížení požadavků na zbraně vůbec nefungoval) nebo že v inventáři pršelo (v té vitrínce, kde je Jindra). kolega v práci mi dokonce říkal, že původní hru dohrál relativně bez problémů, ale když jí obratem rozehrál znova, měl v Troskovicích odkryté všechny místa, chyběly mu ve světě všechny NPC pro nahodilé setkání, karavany, tábory atd. bejt tebou, tak počkám - vyjde Hardcore mod (někde jsem četl, že je v configu pouze zamčený a čeká na odemknutí, což by teda byla prasárnička), DLC a vychytají chyby. navíc ušetříš, protože to bude ve slevě. win win ;-)
no mali by aj opraviť tie "zombieperkpointy" vo Vitalite to je dosť nepochopiteľný FAIL, akože fakt je.

Ale prvý skill, ktorý treba trénovať je Alchýmia, potom je už všetko poézia, teda okrem HC hráčov. - Levelovanie Alchýmie. 135x Jindrúv Lišák = 270 dní +50% EXP do všetkého.

To už sa dajú vymaxovať aj bojové skilly, ktoré tu majú oveľa pomaľší progress ako nebojové, napr. PESo, sa trénuje +- sám ak ho niekto vyložene neodmieta, v KCD to bolo naopak a preto ho v podstate nikto nepoužíval. Za mňa +++

Nabústovať Vitalitu, určite lepšie ako Pointy, ktoré sa nedajú nikam dať. To je fakt úplne mimo.
@Paul (20.03.2025 18:19): Už jsem na podporu posílal savy a nějaký to info ohledně systému, PC atd. Hádám, že pár dní se neozvou. Ještě mě napadlo zkusit nějaký ještě starší save ještě před updatem. Tam, kde jsem ještě neměl módy. Ty jsem teď samozřejmě zkoušel vypnout. Vlastně jsem zkusil asi už všechno.
Super, tak hotfix spravil vyhazování z pronajatých míst. Ale mě by zajímalo, kolikrát ještě poběžím Malešovskou chodbou úplně na hovno...
Tak dohráno, jen mi přijde, že se mi to po titulkách rozbilo, protože strážní ze skalice stojí před stolem s kostkami a všichni odešli z čertovky bůhvíkam.

Mám pocit, že se nějak rezignovalo na opravdovou svobodu ve hrách a tím myslím tu svobodu, kudy lze příběh táhnout a vše se dělá zase lineární, jen s tím rozdílem, že se to snaží vypadat jako nelineární.
@Korbitch (19.03.2025 23:53): Jediné, co mě momentálně napadá, tak stáhnout si trainer a použít funkci teleport to waypoint, s tím že se hodíš někam na dvůr Nebákova a pak vzít Ptáčka bránou. Já jsem takhle musel vyřešit jeden vedlejšák na Kutnohorsku, protože mě hra zamkla v místnosti, z které nešlo odejít.
@Korbitch (19.03.2025 23:53): Aha už to chápu, ty se nemůžeš dostat dovnitř, tak to jsi v háji:)
Předpokládám, že si zkoušel nahrát starší sejvy a udělat mezitím nějakej jinej úkol.
Verzi hraješ 1,2? Já dohrál 1,1.