Len pre info. Ak niekto PLATINUJE na PS5 pre trofej LENT - je môžné zabiť vlka, ale iba bez zbrane.
Diskuze
Quest The Spark pro Čeňka z guildy, přijde mi jako vysoce hloupej nápad zničit stříbrnej důl, když je možný že se podaří za pár měsíců Zikmunda vystrnadit a pak by se ten důl hodil. Zvlášť když jsem se domluvil s Pískem že nám z toho bude sypat stříbro. Hádám že jiný řešení než ten quest prostě nebrat to asi nemá?
(Zabíjet Čeňka nechci)
(Zabíjet Čeňka nechci)
@SilentWolf (24.03.2025 13:39): Já bych řekl že to je spíš 40/60, troskovice jsou takovej playground.
@SilentWolf (24.03.2025 13:39): Za mě to v zásadě 50/50 bylo, druhá mapa je sice výrazně větší, ale tak 70% všeho se točí kolem Kuttenbergu a v západní části mapy není zase tak moc co dělat.
A to je ta druhá mapa tak obsáhlá? Jsem čekal že je to 50/50.
Mě dohrání zabralo 220 hodin se všemi vedlejšími questíky.
@Longin (24.03.2025 09:09): Aha, tak to bereš hodně hopem. Ale 2 týdny by asi i tak bodly.
Já jsem cca po 30-40h opustil tu první oblast po té sérii bitev a řekl bych, že jsem tam tak splnil 3/4 questů určitě. Jsem si neuvědomil, že je to rozsáhlé jak Witcher 3. Na druhou stranu nemám zas potřebu prošmejdit úplně všechno a tyhle 12ckové turnusy už nedávám jak zamlada. Zvlášť teď přes pracovní dny :D
@Longin (24.03.2025 00:00): já si vzal týden, teď je o skoro dva měsíce později, a stále nemám dohráno :) Za ten týden jsem se ani nedostal na svatbu.
Doprdele...na to KCD2 abych si vzal alespoň 2 týdny volna.
Zdravím, jen menší dotaz mam kingdom come na ps5 a když vedu dialog s jinou postavou sice běží titulky, ale postavy nemluví .. nevíte čím to může být ? Děkuji
Ta Jindrovo Zhouba je strašný overkill... jsem vystřílel celé Opatovice se všemi těžkooděnci. V pyžamu, jen jsem pomalu kráčel po hlavní strasse a sledoval jaxe sypou na zem jak kuželky
Od té doby co se nainstaloval patch nejdou ze zvířat stahovat kůže, ani vyvrhnout vnitřnosti. Mody nepoužívám a perk na kůže mám. respektive zálesáctví mám na full.
@Majo (22.03.2025 23:14): Vyzkousej to a koukni do statistik. Kdyz tak loadni, neni nutno cekat na dalsi pruchod.
@Mendoza (22.03.2025 23:05): Dakujem, ale myslim ze je to hlúposť. Zabiť vlka rukou či štítom… stale som toho vlka zabil… no neviem musim len dúfať ze tam ta trofej bude… ak nie, tak to budem hrat znova
@Majo (22.03.2025 22:58): Nasel jsem tohle
Caute, mam otazku, ak chcem získať trofej Lent, môžem zabiť vlka ?
Takový detaily...když máte vysokou obratnost a hodíte šutr do vody, tak udělá žabku :)
@Korbitch (22.03.2025 01:11): souhlasím že by ho měli stáhnout, protože ano, lidi nečtou, ale za to rádi naříkaj.
@Paul (21.03.2025 22:22): Tak jsem to určitě nemyslel. Varování tam sice je, ale pokud vím, že to rozbijí postup, tak ho okamžitě stáhnu. Někdo z WH... Dobře no, ale v tom případě by neměl mód uvádět pod jménem celého studia. Za mě je tohle jejich průser. Takhle to vidím já: Mód, který zamezuje v postupu hrou byl nahrán jménem studia WH, které posléze dopsalo varování.
Já teda nevim jak ty, ale jako logičtější řešení bych viděl jeho okamžité smazání. Už teď na to jede vlákno na Steamu i Redditu, bůhví kde ještě. A lidí, kteří to varování přehlédnou určitě takto ještě přibyde. A ano, samozřejmě moje blbost, že si tam cpu mody. Ale jak říkám, když vím, že to rozbijí hru, okamžitě ho dám do prdele.
Já teda nevim jak ty, ale jako logičtější řešení bych viděl jeho okamžité smazání. Už teď na to jede vlákno na Steamu i Redditu, bůhví kde ještě. A lidí, kteří to varování přehlédnou určitě takto ještě přibyde. A ano, samozřejmě moje blbost, že si tam cpu mody. Ale jak říkám, když vím, že to rozbijí hru, okamžitě ho dám do prdele.
@Korbitch (21.03.2025 18:41): jakože chtěli hráčům úmyslně způsobit problém? To asi ne, žejo. Spíš ten mod vytvořil někdo z WH ve volném čase pro zábavu, pořádně ho neotestoval a nevěděl že bude blokovat progress, a když se to zjistilo, tak tam ten disclaimer dal. A upřímně řečeno, i z toho původního popisku "Disables trespass reaction and open most of the story places that are closed during regular gameplay" mi přijde dost zjevný že to může rozbít progress.
Nahrál jsem pravěký save, kdy ještě nebyly mody ve workshopu a je to v pohodě. Budu teda muset udělat nějaký vedlejšáky znovu, ale hádám, že i tak to bude časově lepší, než čekat na jejich odpověď. Takže nezapomeňte, nepoužívejte mod Tourist. Budiž mi to ponaučením..
@Korbitch (21.03.2025 18:41): Mě to nešokuje. :-D
Ale vcelku blbé, že když mi dal Racek meč, tak ho u sebe nemám.
Ale vcelku blbé, že když mi dal Racek meč, tak ho u sebe nemám.
@Gordon (21.03.2025 17:10): To tam ale v den vydání nebylo. Takže moc dobře věděli, že to rozmrdá hru, ale stejně to tam nechali. To bych čekal od Bethesdy nebo Ubisoftu, ale u WH mě to teda dost šokuje.
@Korbitch (21.03.2025 16:29): It is strongly recommended use this mod after finishing main questline. There is a high chance you can block the story progression.
@Garret (21.03.2025 13:03): Však píše, že to chce hrát od začátku. Když si to přehodí na první verzi, začne novou hru a zakáže si updaty, tak by to měl v pohodě dohrát.
@kristmeister (21.03.2025 11:51): "nemělo by" :-) to řekli ve WH, když vydávali patch a uklízečka se jich zeptala, jestli jí to nerozbije chování postav ve hře...
takhle to nefunguje. to, že si v minulosti udělal rollback u lineární hry neznamená, že stejně bezproblémový bude i rollback u open worldu. chtěl bys riskovat svůj 80hod gameplay, že se ti třeba za 20 hodin něco rozbije?
takhle to nefunguje. to, že si v minulosti udělal rollback u lineární hry neznamená, že stejně bezproblémový bude i rollback u open worldu. chtěl bys riskovat svůj 80hod gameplay, že se ti třeba za 20 hodin něco rozbije?
@Paul (21.03.2025 12:37): No jo ale dle komentaru to rozbiji featury nekde jinde a i questy, ktere ty uz mas treba splnene
Imho když rozehraješ novou hru, a tudíž ti ty patche nebudou kolidovat s existujícím savem nebo modama, tak to budeš mít úplně v pohodě. Já to teda mám v pohodě i když jsem rozehrál při vydání a můj save má 180 hodin :)
@Longin (21.03.2025 12:16): Jo měla by být v menu.
Na steamu jde vyloženě přes konzoli stáhnout konkrétní verzi...
Tak je otázka, jestli má cenu hrát 1.1.3 nebo počkat na opravy pojebane 1.2?
Sigh...upragdoval jsem si herní stroj a nemám co hrát... ještě za 2 tydny vychází TLOU 2
Btw ta verze hry je vypsaná v menu nebo někde?
Tak je otázka, jestli má cenu hrát 1.1.3 nebo počkat na opravy pojebane 1.2?
Sigh...upragdoval jsem si herní stroj a nemám co hrát... ještě za 2 tydny vychází TLOU 2
Btw ta verze hry je vypsaná v menu nebo někde?
@Garret (21.03.2025 10:57): Nemělo by se stát nic. Minulý rok u Silent Hillu 2 patchem rozbili jedno místo ve hře, kde se hráči nemohli dostat dál. A místo čekání na nový fix jsme si vraceli verzi o jednu nazpět. A fungovalo to normálně i jsem to dohrál :D akorát je to takovej celkem otravnej proces.
@Longin (21.03.2025 09:03): Je to jedno, protože špagetový bůh vždy rozbije stejný podíl věcí, co se jinde opravily.
Jinak pracovat by na tom snad měli ještě rok, jen je opravdu otázkou, v jakém stavu to bude až se na to definitivně vykváknou.
@Garret (21.03.2025 10:57): Heh, mě taky pršelo do inventáře. :-D
A to že chybí NPC může způsobit, že se někde perou dva frajeřia všichni idlují kolem nich, stalo se mi to v kutné hoře, NPCčka mizeli a objevovali se před očima, nešlo mi dělat questy, tak jsem našel, kde se perou a sejmul je. Město zas zázračně ožilo.
Jinak pracovat by na tom snad měli ještě rok, jen je opravdu otázkou, v jakém stavu to bude až se na to definitivně vykváknou.
@Garret (21.03.2025 10:57): Heh, mě taky pršelo do inventáře. :-D
A to že chybí NPC může způsobit, že se někde perou dva frajeřia všichni idlují kolem nich, stalo se mi to v kutné hoře, NPCčka mizeli a objevovali se před očima, nešlo mi dělat questy, tak jsem našel, kde se perou a sejmul je. Město zas zázračně ožilo.
@Longin (21.03.2025 09:21): revertování už jednou opatchované verze bych asi nezkoušel, buchví, co by to mohlo udělat... verze po vydání měla takové celkem sranda bugy, jako nefunkční perky (např. perk na snížení požadavků na zbraně vůbec nefungoval) nebo že v inventáři pršelo (v té vitrínce, kde je Jindra). kolega v práci mi dokonce říkal, že původní hru dohrál relativně bez problémů, ale když jí obratem rozehrál znova, měl v Troskovicích odkryté všechny místa, chyběly mu ve světě všechny NPC pro nahodilé setkání, karavany, tábory atd. bejt tebou, tak počkám - vyjde Hardcore mod (někde jsem četl, že je v configu pouze zamčený a čeká na odemknutí, což by teda byla prasárnička), DLC a vychytají chyby. navíc ušetříš, protože to bude ve slevě. win win ;-)
@Garret (21.03.2025 09:06): heh...čtu si teď o tom na redditu a lidi to hejtujou dost :D
Vávra a spol vydělali prachy, natočili si podcasty, tak už na to serem, ne?
EDIT: Hmm tak možná existuje možnost na Steamu to revertovat na starší verzi. Zkoušel to někdo?
Vávra a spol vydělali prachy, natočili si podcasty, tak už na to serem, ne?
EDIT: Hmm tak možná existuje možnost na Steamu to revertovat na starší verzi. Zkoušel to někdo?
@Longin (21.03.2025 09:03): mělo to cenu hrát po vydání. Warhorse to ale zase (jako v případě jedničky) rozbíjejí víc a víc s dalšími patchy a hotfixy... takže teď už opravdu počkej ne na další patch, ale na dalších několik patchů ;-)
Hmmm, má to cenu už tedy hrát nebo je vhodné počkat na další patch?
no mali by aj opraviť tie "zombieperkpointy" vo Vitalite to je dosť nepochopiteľný FAIL, akože fakt je.
Ale prvý skill, ktorý treba trénovať je Alchýmia, potom je už všetko poézia, teda okrem HC hráčov. - Levelovanie Alchýmie. 135x Jindrúv Lišák = 270 dní +50% EXP do všetkého.
To už sa dajú vymaxovať aj bojové skilly, ktoré tu majú oveľa pomaľší progress ako nebojové, napr. PESo, sa trénuje +- sám ak ho niekto vyložene neodmieta, v KCD to bolo naopak a preto ho v podstate nikto nepoužíval. Za mňa +++
Nabústovať Vitalitu, určite lepšie ako Pointy, ktoré sa nedajú nikam dať. To je fakt úplne mimo.
Ale prvý skill, ktorý treba trénovať je Alchýmia, potom je už všetko poézia, teda okrem HC hráčov. - Levelovanie Alchýmie. 135x Jindrúv Lišák = 270 dní +50% EXP do všetkého.
To už sa dajú vymaxovať aj bojové skilly, ktoré tu majú oveľa pomaľší progress ako nebojové, napr. PESo, sa trénuje +- sám ak ho niekto vyložene neodmieta, v KCD to bolo naopak a preto ho v podstate nikto nepoužíval. Za mňa +++
Nabústovať Vitalitu, určite lepšie ako Pointy, ktoré sa nedajú nikam dať. To je fakt úplne mimo.
@Korbitch (20.03.2025 19:43): podle diskuse na Steamu se to týká jen jedné hospody, na kterou zapomněli (zájezdní hostinec na západ od KH). no a já tam zrovna dneska poprvé přijel se vyspat :)
@Garret (20.03.2025 18:22): U mě je tohle teď v pohodě. Z obou míst už mě nevyhání.
@Paul (20.03.2025 18:19): Už jsem na podporu posílal savy a nějaký to info ohledně systému, PC atd. Hádám, že pár dní se neozvou. Ještě mě napadlo zkusit nějaký ještě starší save ještě před updatem. Tam, kde jsem ještě neměl módy. Ty jsem teď samozřejmě zkoušel vypnout. Vlastně jsem zkusil asi už všechno.
@Korbitch (20.03.2025 17:48): super to není. oni sice napsali, že to fixnuli, ale stále to nefunguje... musíme počkat na even hotter fix :-)
edit: tak to vypadá, že ohledně trespassingu vynechali hospodu na západ od KH. a jaká je šance, že se zrovna tam budu vyskytovat?
edit: tak to vypadá, že ohledně trespassingu vynechali hospodu na západ od KH. a jaká je šance, že se zrovna tam budu vyskytovat?
@Korbitch (20.03.2025 17:48): Můžeš zkusit poslat save Guldymu.
Super, tak hotfix spravil vyhazování z pronajatých míst. Ale mě by zajímalo, kolikrát ještě poběžím Malešovskou chodbou úplně na hovno...
Jo a taky jsem u sebe měl tolik zlatých cetek a grošů, že bych to ukradené stříbro mohl zacálovat z vlastní kapsy... nebo rovnou vyplatit zmikunda aby odtáhl. :-D
Tak dohráno, jen mi přijde, že se mi to po titulkách rozbilo, protože strážní ze skalice stojí před stolem s kostkami a všichni odešli z čertovky bůhvíkam.
Mám pocit, že se nějak rezignovalo na opravdovou svobodu ve hrách a tím myslím tu svobodu, kudy lze příběh táhnout a vše se dělá zase lineární, jen s tím rozdílem, že se to snaží vypadat jako nelineární.
Mám pocit, že se nějak rezignovalo na opravdovou svobodu ve hrách a tím myslím tu svobodu, kudy lze příběh táhnout a vše se dělá zase lineární, jen s tím rozdílem, že se to snaží vypadat jako nelineární.
@Gordon (20.03.2025 09:46): A jo, to mi nedošlo.
@kristmeister (20.03.2025 07:23): Jenže tím rozebráním zdi se spouští skript na celou tu misi, když se tam portne, tak tam nic nebude.
@Korbitch (19.03.2025 23:53): Jediné, co mě momentálně napadá, tak stáhnout si trainer a použít funkci teleport to waypoint, s tím že se hodíš někam na dvůr Nebákova a pak vzít Ptáčka bránou. Já jsem takhle musel vyřešit jeden vedlejšák na Kutnohorsku, protože mě hra zamkla v místnosti, z které nešlo odejít.
@Korbitch (19.03.2025 23:53): Aha už to chápu, ty se nemůžeš dostat dovnitř, tak to jsi v háji:)
Předpokládám, že si zkoušel nahrát starší sejvy a udělat mezitím nějakej jinej úkol.
Verzi hraješ 1,2? Já dohrál 1,1.
Předpokládám, že si zkoušel nahrát starší sejvy a udělat mezitím nějakej jinej úkol.
Verzi hraješ 1,2? Já dohrál 1,1.
@Astalavista (19.03.2025 23:45): Kámo, já tam teprve jdu. Jindra má rozebrat zeď, ale ta už je rozebraná a v tom otvoru jsou prkna. Prostě to tam je tak, jak to má být až po tom úkolu.