Diskuze
Tak se ukázalo, že jsem všechny součástky měl. Jen mi nedocvaklo, že do té díry přijde kus železné rudy místo prodloužení trubky, o což jsem se celou dobu snažil.... Dohráno, statistiky nahodím brzy.
@kurcatovium (18.04.2012 12:29): Tučný hint:
Jedna súčiastka neleží na podlahe, ale na podstavci vo výklenku jedného z nosných pilierov.
@Garion (17.04.2012 23:50): Priznám sa, že nad niektorými chytákmi z deviny som špekuloval s prestávkami takmer dva dni. :-))
Jedna súčiastka neleží na podlahe, ale na podstavci vo výklenku jedného z nosných pilierov.
@Garion (17.04.2012 23:50): Priznám sa, že nad niektorými chytákmi z deviny som špekuloval s prestávkami takmer dva dni. :-))
@kurcatovium (18.04.2012 12:29): vsechny jsou ve stejny lokaci, vetsi problem je kliknout pak nahore na spravny misto ve stroji. jinak dulezity soucasti jsou jen 4 - bladed gear, ore, takova divna mala vecicka co se nepamatuju nazev a ctvrtou uz si nepamatuju vubec.
Zatrachtile, další zákys. Tentokrát jsem zadrhnul na 12./13. podlaží. Nějak nemůžu najít ty správné součástky pro stroj.
Tak 9. patro zatim vypada po cca 10 minutach pokusu docela drsne :)
EDIT: Po dalsich 15 minutach vyreseno :)
EDIT: Po dalsich 15 minutach vyreseno :)
@GodOfTheSick (17.04.2012 19:09): Keď spomínaš nahovorené intro a outro, vo fínštine by to nemuselo byť zlé. Keď sa mám ale priznať, napríklad v Bránach Skeldalu by som dal prednosť kreslenému komiksu na spôsob LoG, ten dabing mi drásal uši! :-)
@valcik (17.04.2012 18:37): Temný hvizd, ostrý švist...to bude spíš tím, že máš absolutní sluch a v každém zvuku tak slyšíš konkrétní akord :-) protože když si stoupnu před zeď a prásknu do ní sekerou, mečem, šurikenem tak je zvuk naprosto stejný. Rozdíl je akorát v jeho intenzitě, kdy šuriken neudělá takový kravál.
@Bodkin (17.04.2012 17:06): Nehledě na to, že dungeon plný bugů, kde propadáváš podlahou by byl docela k ničemu...:)
GOTS:
Doteraz som narazil na štyri rozličné sekery a každá má vlastný zvukový set. Narja rozrezáva zvuk s temným hvizdom, bitevná sekera ostro sviští a ručná sekerka je takmer nehlučná. Zvuk meča je odlišný a pri každom meči iný. Monštrá sú ozvučené perfektne, každé má svoj charakteristický zvukový prejav a už zdiaľky rozoznáš každého protivníka podľa zvuku. Jediné s čím súhlasím, je málo muziky, pri počúvaní úvodnej skladby som sa tešil na rovnako zaujímavú hudbu aj počas hry. Prvý nečakaný podzemný otras ma slušne naplašil, skontroluj si zvukovku a repráčky! :D
Doteraz som narazil na štyri rozličné sekery a každá má vlastný zvukový set. Narja rozrezáva zvuk s temným hvizdom, bitevná sekera ostro sviští a ručná sekerka je takmer nehlučná. Zvuk meča je odlišný a pri každom meči iný. Monštrá sú ozvučené perfektne, každé má svoj charakteristický zvukový prejav a už zdiaľky rozoznáš každého protivníka podľa zvuku. Jediné s čím súhlasím, je málo muziky, pri počúvaní úvodnej skladby som sa tešil na rovnako zaujímavú hudbu aj počas hry. Prvý nečakaný podzemný otras ma slušne naplašil, skontroluj si zvukovku a repráčky! :D
&GodOfTheSick: Tu Bethesdu sis mohl odpustit, dungeon od nich je to poslední, co bych chtěl vidět. Pokud jsi tím ale myslel Zenimax, a skrze ně Arkane Studios, tak jsem rozhodně pro.
@GodOfTheSick (16.04.2012 21:17): Na zákerné chytáky som pripravený! Pred vstupom do nového podlažia si ukladám hru do samostatného slotu a v najhoršom prípade si dám celé podlažie znova.
(Už som pokročil aj v devine. Zdržal ma Pillared Hallway, hľadal som štuplíky na stenách a pritom som mal nápovedu celý čas v batohu, hehe.)
(Už som pokročil aj v devine. Zdržal ma Pillared Hallway, hľadal som štuplíky na stenách a pritom som mal nápovedu celý čas v batohu, hehe.)
prosel jsem snad vsemi dungeony co staly za to a hodnoceni LoG ode me nebude negativni ac hry jako EoB1,2,3 jsou tomuto kousku podobne ale meli vetsi atmosferu, Log mi pripada dost anonymni a moc se neumim szit s postavami (mozna to bude uz i vekem :)), prostredi je taky dost monotonni (zatim jsem tedy dohral 4 podlazi), dle reakci hracu na 9 patro jsem docela zvedavy :))
@KRoman47 (15.04.2012 16:49): Do zbytku 8. patra (za ty mříže) se dostaneš tajnou místností ze 7. patra, někde v 8. patře poblíž mříží leží mapka, která označuje vchod do té tajné místnosti. Patro je to rozsáhlé a na jeho "konci" lze nalézt celkem silný meč.
@MickTheMage (17.04.2012 01:00): Jedu 2xbojovnik, zlodej a mag a udelal jsem to podobne jako kluci, ale nevypotreboval jsem ani jednu bombu, jedu ohnivou magii, takze zadne zmrazovani, nikdo mi neumrel, vypotreboval jsem dva lecive lektvary a jeden na manu a sel jsem tam hned, jak jsem to nasel, takze zadne odskakovani z nizsich pater :) => rekl bych, ze kdyz zainvestujes trochu vic surovin nez ja a vratis se trochu pozdeji, nebudes mit problem.
Jinak zde muj screenshot tesne pred vstupem do 7. patra (doufam, ze se nalinkuje dobre): http://cloud.steampowered.com/ugc/594716 ... 3DD4F34AF693A5BCC14/
Jinak zde muj screenshot tesne pred vstupem do 7. patra (doufam, ze se nalinkuje dobre): http://cloud.steampowered.com/ugc/594716 ... 3DD4F34AF693A5BCC14/
@DJ (16.04.2012 17:54): No, tak tuto taktiku ja nevyuzijem (pretoze bojovnik, zlodej, mag, mag :) ) - budem ju musiet skusit prisposobit
Rychlé díky, chlapci. Já už se těch pavouků skoro začal bát. :')
ale těsně:)
@Isair (17.04.2012 00:05): Tomu říkáš rychlá odpověď? -_-
Rychlá odpověď- po určité době se z těla sám dostane (dobře funguje i vyspání se).
Edit: :D... sakryš, tak zase tak rychlá nebyla:(
Edit: :D... sakryš, tak zase tak rychlá nebyla:(
@HolyMeatball (17.04.2012 00:04): Rychlá odpověď - stačí se přepnout do restu a za chvíli to vyprchá.
Rychlá otázka - jed se mi z těla dostane po čase sám od sebe, nebo mi prostě borec bez protijedu nevyhnutelně umře? ;_;
@ugraugra (16.04.2012 20:21): Cha, a je tam, viz ostatni! :-P
@Marcusss (16.04.2012 21:07): V šestém je taková treasure room také (v osmém jsem ještě nebyl, tak nevím) a stejně tak se tam dá získat ta kuše. Pak je samozřejmě ještě na čtvrtém, po projití slime dungeonu.
@valcik (16.04.2012 21:02): Jojo, je tam jeden puzlíček, který ti za určitých okolností prakticky znemožní hru dohrát :-) Málem mě z toho kleplo, naštěstí jsem řešení našel přímo v devítce a nemusel se tak příliš vracet.
@pipboy (16.04.2012 20:23): To je osmé patro. Já měl kuši už dávno předtím...:) Našel jsem ji chvilku po luku...
@kurcatovium (15.04.2012 22:04): Deviatka je naozaj pekelná! Cez osmičku som prešiel bez problému, ale v devine som ukrutne zaseklý. >:-|
kuše je ve 4.p ale pristup je tam z 3.p, uplne na severu hledej skryte tlacitko .)
na prvni kusi jsem narazil nevim v kterym patre, ale byl to treasure room kde mam 3 brany za kterejma je nejaka cool vec a 1 klic a musim si jednu vybrat.
Tak na 4. ani na 5. jsem žádnou kuši nenašel, takže Garion kecá :D
@Akhera (16.04.2012 17:32): Já našel jen do 10. patra jen 4, šípů k luku asi tak 10, ale jsou slabé. Za to vrhacích seker tak 7, a asi po osmi nožů a hvězdic.
@ugraugra (16.04.2012 18:31): Na šestém je další:)
Jinak ano, trefí se vždy (i s lukem se trefil), byť nevím, jestli v tom nehraje nějakou roli vysoká obratnost.
Jinak ano, trefí se vždy (i s lukem se trefil), byť nevím, jestli v tom nehraje nějakou roli vysoká obratnost.
@Garion (16.04.2012 18:27): No jsem v pátym. Doufám teda že to tady někde najdu.
@KRoman47 (16.04.2012 17:29): Já mám šipek třebas 12 (zatím), což stačí bohatě.
@ugraugra (16.04.2012 18:14): V jakym ses patre? Jsem na zacatku 7. a kusi uz mam minimalne jednu a rekl bych, ze jsem ji nasel tak kolem 4. patra.
Moment jaktože váš lučištník vždy trefí? Ten můj je asi nějaký jelito :o) Jo a doufám že až najdu kuši, tak se jeho dps výrazně zvýší.
@MickTheMage (16.04.2012 12:44): Mick: ako tu uz niekto spominal, jedine rambotaktika, ak chces pouzit kuzelnika, najskor sa musis presekat ku stene a spravne sa otocit aby bol chraneny. Inak to nejde. Ale kedze je to Fighter's Challenge, isiel som do toho na ferovku iba z bojovnikmi (kuzelnik a zlodejka samozrejme casom umreli) a odbehol som si tu z 10 levelu, takze nemali problem ;-)
@Marcusss (16.04.2012 17:45): Já šipky neztrácím. Vždycky je jdu hledat i kdyby to mělo trvat půl hodiny :)
@Akhera (16.04.2012 17:32): Já jich mám v osmém patře 10... ale 4 jsem předtím ztratil...
@KRoman47 (16.04.2012 17:29): Huh? Já mám šipek 18 :)
@Isair (16.04.2012 15:30): Sice pokaždé trefí, což by ještě mohli změnit, ale k čemu to, když mám do kuše jen 4 šipky, ty vystřelím na 2x a nic nemám, během souboje se už horko těžko dá ještě nějak přehazovat výbavu. Za to vrhacích seker, nožů a hvězdic mám požehnaně.
Fighter's Challenge a potom ještě podobná místnost o patro níž (tam pomůže štít proti jedu - jej, ta zemní magie je váááážně užitečná :) jsou dle mě jedny ze slabších částí hry - ukazují se tady nevýhody designu - prostě mi přijde, že je to moc akční na krokovací a klikace-kouzlící dungeon, hlavně v kombinaci se systémem detekce kolizí mezi potvorami a družinou. A taky trochu o štěstí. Jinak Ice Shards je tady asi to nejužitečnější kouzlo.
Tak Fighter's Challange se mi povedl hned na třetí pokus, tedy bohužel se ztrátou jednoho člena družiny. Taktiku jsem použil víceméně podobnou jako valcik až na ty bombičky, místo toho jsem neustále pomocí lektvarů doplňoval manu mágovi a sesílal plošná ledová kouzla, která se celkem oplatila. Když jsem se dostal do rohu, tak z jedné strany mi to kryl zloděj s celkem vysokým evasion (který naneštěstí téměř ke konci zařval), bojovníci něco vydrželi (byť s podporou těch léčivých lektvarů) a nejméně odolný mág byl naštěstí schován u zdi, pročež jsem mohl hezky využit jeho silných kouzel.
Já si na střelné zbraně taky nemůžu stěžovat. Sice způsobují míň poškození než zbraně na blízko, ale zase vždy trefí. Dokonce moje rogue má ze všech nejvíc XP, takže se rozhodně podílí.
Já se chystám na Fighter's Challenge právě teď... jsem zvědav, co mě tam bude čekat.
@KRoman47 (15.04.2012 11:55): @ugraugra (15.04.2012 12:14): Já si specializaci na střelné zbraně naopak nemohu vynachválit. S kuší tak způsobuji téměř stejně velké poškození, jako bojovníci na blízko (ti akorát navíc mají šanci na zvýšené poškození díky skillu)... od určité úrovně té specializace na střelné zbraně pak navíc dokáže střílet 2 šípy/šipky najednou, což je hrozně fajn;). Navíc likvidace nepřátel mágem/lučišníkem z dálky je takticky celkem výhodná.
@KRoman47 (15.04.2012 11:55): @ugraugra (15.04.2012 12:14): Já si specializaci na střelné zbraně naopak nemohu vynachválit. S kuší tak způsobuji téměř stejně velké poškození, jako bojovníci na blízko (ti akorát navíc mají šanci na zvýšené poškození díky skillu)... od určité úrovně té specializace na střelné zbraně pak navíc dokáže střílet 2 šípy/šipky najednou, což je hrozně fajn;). Navíc likvidace nepřátel mágem/lučišníkem z dálky je takticky celkem výhodná.
Na Fighter's Challenge jsem narazil vcera o pul druhe rano a na prvni dva pokusy jsem to taky nedal, ale jeste se pokusim predtim, nez si tu taktiku prectu! :)
Bola to Rambotaktika. :D
[spoiler]
Každej postave som dal pred bitkou jeden liečivý nápoj. Mág držal v ruke zmrazovacie bombičky, zlodej ohnivé. Hneď po vstupe do arény som sa rozbehol dopredu, pretože najväčšie tlupy sa hrnú z oboch strán, cestu som čistil mečom a ohnivými bombami. Pri stene som sa otočil k rohu miestnosti a zvyšnými ohnivými bombičkami som si prebojoval cestu do rohu. Potom už stačí ľadovou bombičkou zmraziť súperov na jednej strane a usilovne rúbať tých nezmrazených, ktorí útočia z jediného voľného smeru. Družina tak čelí iba útokom z jednej strany, nie zo všetkých naraz. Keď sa zmrazený chrobák roztopí, treba sa rýchle zvrtnúť a opäť ho primraziť.
Družinu som rozostavil tak, aby bol mág postavený v rohu, vtedy naňho útočníci nedosiahnu. Na kritickom mieste stál môj obratný jašterácky zlodej (Evasion 46). Nakreslil som plánek. xD
http://i39.tinypic.com/34qp6vn.png
[spoiler]
Počas boja si jeden bojovník chlipol liečivého nápoja, keď už mal na mále.
[spoiler]
Každej postave som dal pred bitkou jeden liečivý nápoj. Mág držal v ruke zmrazovacie bombičky, zlodej ohnivé. Hneď po vstupe do arény som sa rozbehol dopredu, pretože najväčšie tlupy sa hrnú z oboch strán, cestu som čistil mečom a ohnivými bombami. Pri stene som sa otočil k rohu miestnosti a zvyšnými ohnivými bombičkami som si prebojoval cestu do rohu. Potom už stačí ľadovou bombičkou zmraziť súperov na jednej strane a usilovne rúbať tých nezmrazených, ktorí útočia z jediného voľného smeru. Družina tak čelí iba útokom z jednej strany, nie zo všetkých naraz. Keď sa zmrazený chrobák roztopí, treba sa rýchle zvrtnúť a opäť ho primraziť.
Družinu som rozostavil tak, aby bol mág postavený v rohu, vtedy naňho útočníci nedosiahnu. Na kritickom mieste stál môj obratný jašterácky zlodej (Evasion 46). Nakreslil som plánek. xD
http://i39.tinypic.com/34qp6vn.png
[spoiler]
Počas boja si jeden bojovník chlipol liečivého nápoja, keď už mal na mále.
@valcik (16.04.2012 12:41): Tak tu taktiku sem hod, lebo neviem ci Fighter's Challenge niekedy dam :)
Vrátil som sa na šieste podlažie a dohnal resty, už mám štyri poklady a dokonca sa mi podarilo na štvrtý pokus objaviť taktiku, s ktorou celá družina prežila Fighter's Challenge. Parta má konečne slušnú výbavu a Orb of Radiance je výborná vecička.
Dorazil jsem do desátého patra (fuj ta devítka byla zrádná. Resp. nebyla by zdaleka tak šílená, kdyby mi docvaklo, že závěsy se dají rozsekat...)
@pipboy (15.04.2012 20:35): Je to jen drobnost navíc, možná když seženeš všechny, je za to na konci nějaká odměna (čistě hádám).
@pipboy (15.04.2012 20:35): Je to jen drobnost navíc, možná když seženeš všechny, je za to na konci nějaká odměna (čistě hádám).