Autoři se při tvorbě hry rozhodli ignorovat rady investorů a kritiků, ať do hry přidají multiplayer, nastavitelnou obtížnost nebo prodlouží délku hry. Tyto změny by prý narušily celistvost původní vize hlavního designéra Arnta Jensena. Údajně bylo ze hry také vyhozeno 70% takřka hotového materiálu, jelikož přesně nezapadal do kontextu hry.
Zajímavosti
Vývoj
První myšlenku na vytvoření Limba dostal jeho hlavní designér Arnt Jensen již v roce 2004, kdy jako návrhář konceptů v IO Interactive nebyl spokojený s čím dál tím více korporátní povahou společnosti. Z počátku se o hru pokoušel sám ve Visual Basicu, ale dle očekávání zjistil, že bude potřebovat větší pomoc. V roce 2006 tak vytvořil ukázkový trailer, prezentující styl hry. Díky němu se setkal s programátorem Dino Pattim, který byl také nespokojený se svou prací. Toto setkání vedlo k založení nezávislého malého studia Playdead.
Příběh
Limbo (latinsky limbus) je v katolické terminologii označení pro "předpeklí". V tomto hypotetickém místě resp. stavu se dočasně nacházejí duše lidí, kteří zemřeli před vzkříšením Krista a trvale zde zůstávají duše nepokřtěných dětí. Že se nejedná jen o shodu náhod, ale že hra se skutečně odehrává v tomto mytologickém místě, potvrdil i v tomto rozhovoru Dino Patti, jeden z vývojářů hry...
Easter eggy
V hre je secret level, ktorý sa dá otvoriť rozbitím 10 skrytých vajíčok. Level sa odohráva v úplnej tme. Autori tým chcú naučiť hráča naslúchať hre.
Ostatní
Průměrná herní doba: 4 hodiny
Verze Mac OS X byla v roce 2012 oceněna cenou Apple Design Award.
Doposud se hru podařilo nejrychleji dohrát za 39 minut a 23 vteřin. Údaj může být ve zdrojovém odkazu průběžně aktualizován.