@M.a.t.t. (20.02.2017 18:37): jo, nějak extra smysl to nedává - celkově ty mise jsou prostě lazy shit. A stejně se těším až budu home z práce a zahraju si to :))
Diskuze
@Paul (20.02.2017 18:27): Toto tiež, ale ja teraz nemyslím len tie trafficking misie pre spoločníkov (tie sú otras), ale i tie favor misie, ktoré označuješ ako lepšie. Lepšie síce sú, ale vzhľadom na to, že všetky idú podľa tej istej šablony, z ktorej nevybočia ani na moment, je ich zbytočne veľa. A taktiež mi neprišli nijak zvlášt zaujímavé, naviac u Vita ani nedávajú zmysel. Skutočne sa všetci, čo nejakým spôsobom súvisia s údajnou smrťou Joa, len tak náhodou ocitli na tom iste mieste, kde bol zaslaný Vito do exilu?
@JohnCZ (20.02.2017 18:31): Som rád, že sme sa pochopili. Jo, Watch Dogs 2 je ako píšem niekde inde a som rád, že na to šiel Ubisoft tentokrát trochu inak. Inak poznám viacero hráčov, ktorých prvých diel veľmi nebavil a boli pripravení dvojku hatovať, no stal sa presný opak. :)
@JohnCZ (20.02.2017 18:31): Som rád, že sme sa pochopili. Jo, Watch Dogs 2 je ako píšem niekde inde a som rád, že na to šiel Ubisoft tentokrát trochu inak. Inak poznám viacero hráčov, ktorých prvých diel veľmi nebavil a boli pripravení dvojku hatovať, no stal sa presný opak. :)
@M.a.t.t. (20.02.2017 18:24): Však já nezmiňuju Ubisoft, zmiňuju Watch Dogs 2, který kupodivu z většiny ignoruje právě tu trapnou Ubi šablonu, kterou mj. v jisté formě používá i Mafia 3 a používá ji dneska každá druhá open world hra. Mám rád openworld hry, ale tuhle šablonu k smrti nenávidím. Určitě znáš takový ten pocit, že pořád čekáš, kdy se hra rozjede a máš dojem, že neustále hraješ postranní mise a to i při hraní hlavní kampaně. Mafia 3 si tohle vzala k srdci hodně doslovně, ale naštěstí mě tady ten základ ještě baví, ale obávám se, jestli to budu schopen vůbec dohrát - třeba za nějakých těch 20 hodin dělání stále toho samého. U téhle značky mě to mrzí o to víc.
edit: Ah, pardon, ten tvůj post jsem špatně pochopil. Nicméně pořád platí to, co jsem říkal, Watch Dogs 2 není copypaste Ubisoft a v současnosti to patří imo mezi ty nejlepší openworld hry. Co se týká příběhu, toť otázka, no. Já jsem k tomu přistupoval hodně opatrně a čekal jsem, že mě to bavit nebude a bylo to přesně naopak. :)
edit: Ah, pardon, ten tvůj post jsem špatně pochopil. Nicméně pořád platí to, co jsem říkal, Watch Dogs 2 není copypaste Ubisoft a v současnosti to patří imo mezi ty nejlepší openworld hry. Co se týká příběhu, toť otázka, no. Já jsem k tomu přistupoval hodně opatrně a čekal jsem, že mě to bavit nebude a bylo to přesně naopak. :)
@M.a.t.t. (20.02.2017 18:24): jo ty mise "dojeď pro náklaďák" jsou naprostý dno videoherního designu, udělal jsem pro každýho dvě tři a víc ani ťuk. Ale ty "lepší" vedlejší mise už jsem dělal, takže aspoň vím co Joe a tak, ty byly zábavnější.
@JohnCZ (20.02.2017 17:56): Ubisoft by som nespomínal, aj ľubovoľná copy paste hra od nich je nápaditejšia ako Mafia III :) No Watch Dogs 2 je pre zmenu herne úplne iná liga, aj keď nie každému musí úplne sadnuť zasadením a podaním príbehu.
Ja mám rád sandboxové hry a bežne ma baví plniť aj všetky zmysluplné vedľajšie úlohy (čiže tam bežne nerátam hľadanie zberateľských predmetov), ale baví ma ich plniť, keď mám na ne chuť a prekladať to príbehovými misiami. Lenže Hangar 13 to zabil nepochopiteľným rozhodnutím vložiť vedľajšie misie do hlavných, pričom ani tie hlavné až na úvod neponúkajú výrazne vyššiu variabilitu. No a pri misiách, čo oni označujú za vedľajšie, som sa nebavil a plnil som ich len preto, lebo som si chcel budovať vzťahy so spoločníkmi. Zlá hra to ako celok napriek tomu nie je, ale nápaditosťou a opakovaním tých istých misií je na tom tak na úrovni prvého Assassin´s Creed. Čo vtedy mohlo stačiť, ale dnes...
Ja mám rád sandboxové hry a bežne ma baví plniť aj všetky zmysluplné vedľajšie úlohy (čiže tam bežne nerátam hľadanie zberateľských predmetov), ale baví ma ich plniť, keď mám na ne chuť a prekladať to príbehovými misiami. Lenže Hangar 13 to zabil nepochopiteľným rozhodnutím vložiť vedľajšie misie do hlavných, pričom ani tie hlavné až na úvod neponúkajú výrazne vyššiu variabilitu. No a pri misiách, čo oni označujú za vedľajšie, som sa nebavil a plnil som ich len preto, lebo som si chcel budovať vzťahy so spoločníkmi. Zlá hra to ako celok napriek tomu nie je, ale nápaditosťou a opakovaním tých istých misií je na tom tak na úrovni prvého Assassin´s Creed. Čo vtedy mohlo stačiť, ale dnes...
@Paul (20.02.2017 18:14): Nepřijde mi, že by WD2 měl horší přestřelky, ale je pravda, že hra tě nepřímo tlačí do nonlethal způsobu. Ne gameplayem, ale faktem, že hraješ za partičku mladejch vysmátejch hipsta hackerů a ne za masové vrahy. Prostřílet se samozřejmě můžeš, ale tak trochu to odporuje filozofii celé hry. Ale věř mi, zábavnosti je WD2 úplně někde jinde prakticky úplně ve všech prvcích - jak v porovnání s třetí Mafií, tak i s prvními Watch Dogs. Pokud ti ta hra teda sedne, což samozřejmě nemusí.
@JohnCZ (20.02.2017 17:56): No tak opakuje se to přece neustále. V každém distriktu máš stejný mise ničení věcí/zabírání "základen". Takže dělat prostě podle toho jak tě to baví. Ale hlavní mise byly zatím supr všechny, ikdyž je jich málo. Mě tu i přestřelky přijdou super, zbraně maj pořádnej feel jako ve dvojce (hlavně brokárny). Ale WD2 jsem nehrál a jsem tedy zvědavej jestli se mi to bude taky líbit tak jako tobě. Upřímně, ta šedesátková atmosféra/muzika/auta mě lákaj víc než doupě hipsterů (SF) současnosti :)
Ale co jsem četl tak WD2 má horší přestřelky než WD1 a soustředí se spíš na nonlethal ?
Ale co jsem četl tak WD2 má horší přestřelky než WD1 a soustředí se spíš na nonlethal ?
@Paul (20.02.2017 17:41): Ne že by mě to úplně nebavilo. Jen mi to přijde děsně průměrné a nenápadité, proto čekám, že se to za chvíli začne opakovat (ostatně přesně tohle každý hře vyčítá). Ptám se hlavně proto, abych třeba o něco nepřišel. Takové to hráčské OCD. :) Core gameplay mě baví jak kdy. Stealth, pistole s tlumičem a melee, jak říkáš, mě baví, ale tvrdé přestřelky jsou tu snad nejhorší, co jsem za poslední dobu viděl. Asi byla chyba hrát předtím Watch Dogs 2, protože ta hra je kvalitativně úplně někde jinde (a to i navzdory tomu, že to dělal Ubisoft).
@JohnCZ (20.02.2017 17:03): Pokud tě nebaví core gameplay tolik jako mě, tak rozhodně to druhé. Mě ten stealth a akce baví (je tu výživná pistole s tlumičem a headky + melee + chaos přestřelky a granáty/molotovy) takže dělám i ty nepovinný :)
Koukám, že ty mnohými nenáviděné mise, kde musím dělat po čtvrti bordel a lákat bosse z úkrytu nemusím dělat všechny. Má cenu je tedy cenu plnit je poctivě nebo se po čase začnou opakovat, takže je lepší se jimi ze začátku zbytečně nezahlcovat? Hádám, že spíš to druhé.
@Guldy (20.02.2017 13:34): :D Tak to je ale docela trapný.
@Guldy (20.02.2017 13:34): a co to je za shop ? Jednání samozřejmě bullshit. Já měl podobnej problém s xzone kdy mi neposlali steelbook z Dishonored 2, ale jeden mail a bylo to hned vyřešený a za dva dny doma.
Kazda z techto odpovedi nasledovala az po MEM VLASTNIM mailu s dotazem na vec. Zadna informace, zprava, naprosto nic z jejich strany. Co si o tom myslite? A ted uz je skoro brezen. To jednani mi pripada skandalni. Hrnicek vyrobit nekde ve meste Louny nebo Praze musi trvat tak tyden a stat taky malo. Se ceka na zazrak z Ciny, kterej bude levnejsi o 2 kc? (jak dlouho trva dovoz z Ciny? Max. mesic, ne pul roku) nebo jde proste jenom o lzi?
10/31/16
Dobrý den,
Hrníčky nám již dorazily do Čech a začínáme je expedovat. Prosíme tedy o strpení.
11/22/16
Dobrý den,
Omlouváme se za zpoždění, avšak momentálně čekáme na dodání druhé várky hrnečku, které by snad měli dorazit již brzy. O možnosti odběru vás budeme poté informovat. Prosíme tedy ještě o strpení.
13/1/2017
Dobrý den,
Víme, že se to táhne již delší dobu. Máme však přislíbeno, že nová várka hrníčků bude k dispozici koncem tohoto měsíce. Jakmile ho bude možné vyzvednout, budeme vás o tom informovat.
Ještě jednou se omlouváme za vzniklé komplikace a zdržení.
Sral bych na nejakej hrnicek, ale bylo jako lakadlo v predobjednavce a legitimne mi proste nalezi, takze ho chci a nechci bejt soucasti nejakych falesnych marketingu a slibu.
10/31/16
Dobrý den,
Hrníčky nám již dorazily do Čech a začínáme je expedovat. Prosíme tedy o strpení.
11/22/16
Dobrý den,
Omlouváme se za zpoždění, avšak momentálně čekáme na dodání druhé várky hrnečku, které by snad měli dorazit již brzy. O možnosti odběru vás budeme poté informovat. Prosíme tedy ještě o strpení.
13/1/2017
Dobrý den,
Víme, že se to táhne již delší dobu. Máme však přislíbeno, že nová várka hrníčků bude k dispozici koncem tohoto měsíce. Jakmile ho bude možné vyzvednout, budeme vás o tom informovat.
Ještě jednou se omlouváme za vzniklé komplikace a zdržení.
Sral bych na nejakej hrnicek, ale bylo jako lakadlo v predobjednavce a legitimne mi proste nalezi, takze ho chci a nechci bejt soucasti nejakych falesnych marketingu a slibu.
@montana (20.02.2017 09:08): no takhle stylovej, ještě s broukem, teda fakt ne :)
Ale jinak musím říct že docela nesouhlasím s tvým komentem, např. ta fyzika aut (když tedy pomineme ty exaggerated kolize) mě tu baví stejně jak ve dvojce, celkově bych řekl že je spolu s M2 a GTA5 nejlepší z city akčních her (sim nastavení, normal jsem nezkoušel). Jezdil jsem i ty závody co tam přidali, ten poslední trochu nervewrecking, ale zábava.
Ale jinak musím říct že docela nesouhlasím s tvým komentem, např. ta fyzika aut (když tedy pomineme ty exaggerated kolize) mě tu baví stejně jak ve dvojce, celkově bych řekl že je spolu s M2 a GTA5 nejlepší z city akčních her (sim nastavení, normal jsem nezkoušel). Jezdil jsem i ty závody co tam přidali, ten poslední trochu nervewrecking, ale zábava.
Tak kotoul se mi povedl i na normální cestě, kde je trochu nerovná. Malinká nerovnost a vždycky to tam skočí jak prase, tak už jsem si potom na to začal dávat pozor.
Ale létající auto mě nikdy nepotkalo. Je sice fakt, že jsem nikdy nezkoušel skákat z dálnice, ale i tak je to dost zajímavý bug :-)
Ale létající auto mě nikdy nepotkalo. Je sice fakt, že jsem nikdy nezkoušel skákat z dálnice, ale i tak je to dost zajímavý bug :-)
@Paul (19.02.2017 23:34): A kotoul už sis dal? :) https://twitter.com/montatatana/status/785205292892053505
@Gordon (19.02.2017 23:45): ty záseky jsou naštěstí jen ve videu, při hraní je to plynulý. Hra je brutálně náročná na CPU a při nahrávání asi nestíhá dodávat včas videodata.
@Garret (19.02.2017 23:43): hele jenom jsem se pokusil skočit z dálnice, žádný DLC netřeba :D
@Garret (19.02.2017 23:43): hele jenom jsem se pokusil skočit z dálnice, žádný DLC netřeba :D
@Gordon (19.02.2017 23:45): Opatrně, Gordone! :D
@Paul (19.02.2017 23:34): Ty záseky... :)
@Paul (19.02.2017 23:34): to je nějaké Harry Potter DLC? :-)
@Paul (19.02.2017 19:05): tak to nevím co dělám blbě, ale já to mám rozmazaný a hnusný tak moc, že z toho bolí oči
@Paul (19.02.2017 19:05): tak to nevím co dělám blbě, ale já to mám rozmazaný a hnusný tak moc, že z toho bolí oči
Mám létající káru, kdo z vás to má ?
https://www.youtube.com/watch?v=5T_CRhrHrK0
:D
(zvuk odstranilo youtube protože kopyrajt bulšit)
https://www.youtube.com/watch?v=5T_CRhrHrK0
:D
(zvuk odstranilo youtube protože kopyrajt bulšit)
@Garret (19.02.2017 18:22): sweetFX ani nic takovýho nepoužívám, čistě vanilla vše na max 1080p. Akorát jsem musel ve hře vypnout vsync a vynutit v driverech aby se to hejbalo. Mě se to "vintage" ladění líbí, grafika je vybledlá, ale mě to k tý atmosféře sedí.
@Paul (19.02.2017 18:17): jak děláš tu grafiku? používáš SweetFX? asi jsem si blbě nastavil filtry, protože ve tmě jsem viděl hovno, ale ty to máš cajkový...
@JohnCZ (19.02.2017 16:49): jj mě to dost chytlo. Je to víc FarCry než Mafia, ale FarCry mě baví tak proč ne :)
@CrocoRay (19.02.2017 16:56): teď jsem měl zas bug, že jsem zabil toho Santangela jak ho najme Marcano a potom co skončila cutscéna se mi objevil zase objective "kill santangelo", jako ty bugy jsou občas fakt bizár.
@CrocoRay (19.02.2017 16:56): teď jsem měl zas bug, že jsem zabil toho Santangela jak ho najme Marcano a potom co skončila cutscéna se mi objevil zase objective "kill santangelo", jako ty bugy jsou občas fakt bizár.
@Paul (19.02.2017 16:47): Díval jsem se koho tu dabuje, tak vidím, že už jsi poměrně daleko. Ale záleží jak to hraješ, protože to jde na přeskačku. Ale i tak je to jeden z těch tří hlavních, takže už za sebou máš kus hraní.
Co se týče savů, tak bych řekl, že náchylnější jsou u vedlejších misí. U těch hlavních mi to taky párkrát spadlo, ale savy to nijak nepoškodilo. Ale nepodceňoval bych to, protože s tím problémem, kdy nešla dokončit mise, jsem nebyl sám. Jistota je přece jenom jistota. Ten systém ukládání je tu špatný.
Co se týče savů, tak bych řekl, že náchylnější jsou u vedlejších misí. U těch hlavních mi to taky párkrát spadlo, ale savy to nijak nepoškodilo. Ale nepodceňoval bych to, protože s tím problémem, kdy nešla dokončit mise, jsem nebyl sám. Jistota je přece jenom jistota. Ten systém ukládání je tu špatný.
@Paul (19.02.2017 16:47): Koukám, že máš za těch pár dní docela nahráno. Já se pořád do toho nemůžu nějak ponořit, moc mě to nebaví.
To je docela nezvyk vidět Natea Drak...errm Nolana Northa "in the flesh", nevěděl jsem že tu hraje. Jdu ho zabít :)
Teď mi po dokecání s Niky Burke hra hodila infinite loading screen, takže nutnost ukončit přes task manager. Docela jsem se obával že se mi taky corruptnul save, ale naštěstí se hra pak normálně loadnula. Ale taky si ty sejvy raději zazálohuju. Ačkoliv mě to navzdory očekáváním dost baví, hrát od začátku fakt ne-e.
@JohnCZ (14.02.2017 22:08): yep vidět a slyšet Vita je supr. A Lincolnovo gorillovitost mi nevadí, je to takovej zavilej terminátor, ale nevadí mi. Jinak je to prostě third person farcry no.
Jo a Playboye supr, maj tady i články, jsem si četl rozhovor s Kubrickem :)
@JohnCZ (14.02.2017 22:08): yep vidět a slyšet Vita je supr. A Lincolnovo gorillovitost mi nevadí, je to takovej zavilej terminátor, ale nevadí mi. Jinak je to prostě third person farcry no.
Jo a Playboye supr, maj tady i články, jsem si četl rozhovor s Kubrickem :)
@JohnCZ (15.02.2017 00:02): Bylo to všude propagovaní i v trailerech rozhovorech, no spoiler recenzích, ale beru že to pro někoho může být i tak dobré překvápko/rozuzlení. takže asi souhlas. :D
@Gordon (14.02.2017 23:45): Tak já třeba trailer neviděl a o Vitovi nevěděl, tudíž bych to jako spoiler bral, i když ne nijak zvlášť důležitej. Ale řikám, viděl jsem tu silně přecitlivělé reakce, proto jsem to radši označil.
@JohnCZ (14.02.2017 23:00): to že ve trojce je vito není spoiler. :) (trailer)
@CrocoRay (14.02.2017 22:46): Tak někteří jsou tu trochu přecitlivělí. Nechci dráždit hada bosou nohou, žejo. :D
@Paul (14.02.2017 21:52): S tou herní dobou, pokud to tedy chceš ještě stejně poctivě jako já, tak máš asi pravdu. Já to po 15ti hodinách musel sice jet znovu kvůli debilnímu bugu. Být tebou, tak si občas zálohuji savy, protože se může stát, že ti hra spadne uprostřed plnění mise a pak už se načte tak blbě, že to nepůjde dokončit a starší save mít nebudeš. A stalo se mi to konkrétně u vedlejší mise pro Vita. I tak mě to ale naštvalo.
Každopádně mi Steam ukazuje herní dobu 51 hodin. Když si těch 13-15 odečtu, tak je to pořád více než 30 hodin na dohrání. Ale jel jsem to opravdu poctivě. I ty mise s náklaďáky, které tu kritizuješ a slouží jen k navýšení výdělku podniků, jinak jsou absolutně zbytečné.
@JohnCZ (14.02.2017 22:08): Tak to není spoiler, ne? :-)) Starý Vito je samozřejmostí.
Každopádně mi Steam ukazuje herní dobu 51 hodin. Když si těch 13-15 odečtu, tak je to pořád více než 30 hodin na dohrání. Ale jel jsem to opravdu poctivě. I ty mise s náklaďáky, které tu kritizuješ a slouží jen k navýšení výdělku podniků, jinak jsou absolutně zbytečné.
@JohnCZ (14.02.2017 22:08): Tak to není spoiler, ne? :-)) Starý Vito je samozřejmostí.
@Paul (14.02.2017 21:52): Škoda, že to zřejmě nebude takové, jako první cca 2 hodiny, protože začátek je supr. Cutscény vypadaj moc pěkně, do toho to prolínání politických proslovů, což bude mít asi i docela hloubku. Ale teda ten hlavní "hrdina" je děsnej opičák. Nejenže vypadá jak gorila, ale on se i tak pohybuje. Starej Vito je ovšem super!
@JohnCZ (14.02.2017 21:39): Technicky bych to přirovnal k nepovedenému bráškovi Watch Doge.
@CrocoRay (14.02.2017 21:47): no zatím jsem hrál cca 10 hodin a ještě jsem nemluvil s Burkem, teď mám tu misi ho navštívit. Přijde mi že to bude na víc jak 30 hodin. Zatím nejnudnější jsou mise s odvážením náklaďáků..dojet tam a přepadnout to tam ok, ale pak jet zpátky přes půlku mapy je docela opruz.
Jo a prezentaci taky hodně ubližuje kolik dialogů je tady statických kdy dva panáci stojej a mluvěj a kamera se ani nehne. To si připadám jak v roce 98. Ba ne, i tehdejší hry měly dynamičtější kameru :)
Jo a prezentaci taky hodně ubližuje kolik dialogů je tady statických kdy dva panáci stojej a mluvěj a kamera se ani nehne. To si připadám jak v roce 98. Ba ne, i tehdejší hry měly dynamičtější kameru :)
@Paul (14.02.2017 21:42): Tak třeba tě to nakonec bavit bude, protože já to vnímal víceméně podobně. Ale herní doba je dost dlouhá, takže ke konci už to asi nudit bude. Já to dohrál tak za 20-30 hodin, ale plnil jsem všechny vedlejší mise, které šly a aby mi podniky vydělávaly maximum. Pod 20 hodin by to šlo dohrát v pohodě, jak člověk pojede čistě hlavní náplň.
@JohnCZ (14.02.2017 21:39): jj obloha je bizarní a celkově je to plný podivností, ale zároveň to občas vypadá fakt atmosféricky a ta stylizace mi docela sedne. A Mafia ve stylu jedničky a dvojky to gameplayem není vůbec, skoro mi to spíš připomíná FarCry 3/Homefront akorát v third person, samý zabírání "základen". Ale pořád ještě baví, protože ta střelba/stealth/ježdění jsou zvládnutý dobře a napsaný to taky není úplně marně.
@JohnCZ (14.02.2017 21:39): už ses díval do zrcadla? :)
Ta obloha má bejt hnusná nebo to mám nějaké buglé? Mraky se tak podivně neplynule mění a mizí. Ovšem nepoblikávají, tak to jako bug úplně nevypadá. Navíc při otáčení kamerou vidím jakoby mizící obrysy, což už bug asi bude. Teda ale místy ta hra vypadá fakt hnusně, místy naopak dost atmosféricky. Uvidíme, začátek je celkem fajn, ale pocitově to Mafia není ani omylem.
@Paul (13.02.2017 20:15): V první Mafii ano. A i dvojka mě hodně bavila, i když už byla jiná. Tady se mi ta mise v tom parku líbila asi ze všech nejvíc. Plus i ten začátek byl podle mě dobře udělaný.
Ale jako celkově ty mise, kdy jdeš po hlavním bossovi, nejsou špatně udělané a jsou to nejlepší ve hře. Škoda je to, že se jedna asi tak o pár procent herní náplně, která vesměs spočívá v tom, že děláš škody, abys vylákal minibosse, než na sebe upoutáš tolik pozornosti, aby si tě všiml hlavní boss. A to páchání škod je strašně stereotypní a největší problém celé hry a důvod její kritiky.
Třeba tě to ale ve výsledku bude bavit a nechci tě tedy strašit. Konec konců já tu hru i přesto žral a hrál to hlavně kvůli příběhu, která je sice jednoduchý, ale i tak jsem chtěl vědět, co bude dál a jak to bude probíhat. To mě táhlo dopředu. A pak ty už zmíněné přestřelky, které mě bavily a jízdní model, který nebyl špatný. To mě u hraní drželo. Ale prostě ten stereotyp většinu lidí od té hry odradil a je to největší škoda, že to zprasili tímhle.
Zajímavý nápad, ale nešťastně vyřešený.
Ale jako celkově ty mise, kdy jdeš po hlavním bossovi, nejsou špatně udělané a jsou to nejlepší ve hře. Škoda je to, že se jedna asi tak o pár procent herní náplně, která vesměs spočívá v tom, že děláš škody, abys vylákal minibosse, než na sebe upoutáš tolik pozornosti, aby si tě všiml hlavní boss. A to páchání škod je strašně stereotypní a největší problém celé hry a důvod její kritiky.
Třeba tě to ale ve výsledku bude bavit a nechci tě tedy strašit. Konec konců já tu hru i přesto žral a hrál to hlavně kvůli příběhu, která je sice jednoduchý, ale i tak jsem chtěl vědět, co bude dál a jak to bude probíhat. To mě táhlo dopředu. A pak ty už zmíněné přestřelky, které mě bavily a jízdní model, který nebyl špatný. To mě u hraní drželo. Ale prostě ten stereotyp většinu lidí od té hry odradil a je to největší škoda, že to zprasili tímhle.
Zajímavý nápad, ale nešťastně vyřešený.
@CrocoRay (13.02.2017 20:14): hmm to je škoda no. V první Mafii byla na podobný úrovni každá mise :)
@Paul (13.02.2017 20:07): To byla asi jedna z nejlepších misí celé hry. Pak už to začne být trochu více stereotypní, tak asi budeš nadávat. Ale mě to třeba díky přestřelkám a jízdnímu modelu celkem bavilo. Viz. mé hodnocení a pak jsem to i kdysi více rozebíral v diskuzi.
No ale musím uznat že ta mise dostat Ritchieho v tom opuštěném amusement parku byla parádní. Skvělá atmosféra a mix stealth a akce. A bonus body za to, že mi to připomnělo dokonalý seriál Quarry. Enjoymentu samozřejmě pomáhá taky fakt že mimo auto hra jede na 60fps :)
To je fakt neuvěřitelný jak je tahle hra po technický stránce zprasená :D
Když jí nechám tak, jak hraju všechny ostatní hry, s vsyncem zaplém ve hře, tak se při jízdě autem trhá neskutečně, dvouvteřinový záseky a k tomu kolísající framerate...když ve hře vsync vypnu a vynutím ho v ovladačích, tak najednou záseky fuč a už "jenom" kolísá framerate (což je furt hnus, ale aspoň se to dá hrát). A k tomu na nějakých místech mám brutální artefakty, jakoby mi odcházela grafika...pak přejdu do jiný místnosti a všechno ok. Prostě neuvěřitelný že nejsou schopní opravit ani základní funkčnost. A asi nikdy mě nepřestane fascinovat jak hnusně ta hra umí vypadat...občas, když time of day a počasí dá, tak vypadá i vcelku pěkně, ale jindy je to prostě zahovněnej humus pripomínající mi Godfathera od EA.
Z hlediska příběhu to prvních pár hodin jde, sice basic revenge story, ale aspoň slušně podanej, uvidím jak to bude bavit.
Když jí nechám tak, jak hraju všechny ostatní hry, s vsyncem zaplém ve hře, tak se při jízdě autem trhá neskutečně, dvouvteřinový záseky a k tomu kolísající framerate...když ve hře vsync vypnu a vynutím ho v ovladačích, tak najednou záseky fuč a už "jenom" kolísá framerate (což je furt hnus, ale aspoň se to dá hrát). A k tomu na nějakých místech mám brutální artefakty, jakoby mi odcházela grafika...pak přejdu do jiný místnosti a všechno ok. Prostě neuvěřitelný že nejsou schopní opravit ani základní funkčnost. A asi nikdy mě nepřestane fascinovat jak hnusně ta hra umí vypadat...občas, když time of day a počasí dá, tak vypadá i vcelku pěkně, ale jindy je to prostě zahovněnej humus pripomínající mi Godfathera od EA.
Z hlediska příběhu to prvních pár hodin jde, sice basic revenge story, ale aspoň slušně podanej, uvidím jak to bude bavit.
@Paul (25.01.2017 00:06): To souhlasím. Ta hra by vzhledem k tomu, jak vypadá měla mít mnohem nižší nároky. Já se nad tím i trochu pousmál a dal tam smaila, když si vezmu, že samotná grafická karta stojí 20 000 a ten procesor 10 000 a na tomhle jede prakticky jakákoliv hra dobře a měla by i ve 4k rozlišení.
Ale jinak jde vidět, že ten procesor utáhne i takhle špatně optimalizovanou hru.
Ale jinak jde vidět, že ten procesor utáhne i takhle špatně optimalizovanou hru.
@CrocoRay (25.01.2017 00:01): jak se to vezme, na to jak hnusně to vypadá je těch 80fps při jízdě po městě dost málo, vzhledem k tomu overkill hardwaru. Na i5 je 60 stable furt nemožnost.
@Zbyisek (21.12.2016 15:55): Na to jsem se ještě nezaměřoval.
@Blackhand47 (21.12.2016 13:32): A co zrcadla, už jsou tam i zrcadla?