Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@pajmič (07.11.2016 18:13): chjo, já jsem tak nerad negativní..tohle mě nijak nenahypovalo :(
Zase spousta generickejch keců/záběrů/zvuků..kde je nějaká duše ?
Snad bude samotná hra skvělá.
@Vurhor (03.11.2016 20:07): ačkoli se mi konce líbí, je fakt že nejsou tím, co by člověk po třech hrách čekal. Já jsem si zvolil syntezu, prostě se mi ta možnost líbila a přišla mi nejzajímavější. Hlubší otázky, či filozofické úvahy v tom nehledam, protože je tam autoři nevlozili účelně. Prostě to jen vyplynulo ze způsobu, kterým hru zakončili...a že děj a konec párkrát měnili. To je vidět i na faktu, jak rychle dodelavali exten. Cut....proste očekávali, že si všichni z toho audiovizuálního zážitku sednou na prdel a dál se v tom vrtat nebudou. Bohužel, propracovanost sci-fi kterou exceloval Frank Herbert, již dnes nenajdeme....ale v control konci toho božského imperátora úplně vidím
@Gordon (03.11.2016 18:45): Inteligentní jsou, ale zase bych je moc nepřeceňoval. Jak v průběhu trilogie furt Shepardovi v podstatě říkali: ,, Hele nemá cenu ti nic vysvětlovat. Vy jste všichni tak hrozně blbí, že byste to stejně nepochopili." Vždycky mi přišli takoví záporácky pozérští :D Jestli by se vměšovali či nevměšovali do politiky civilizací, to už je momentálně věc názoru, pravděpodobně se to už nikdy nedovíme. Jelikož jsou ale rozumnými obyvateli galaxie, tak si to myslím. Nemám obavu z toho, že by jim někdo otevřeně vyhlásil válku a ohrozil by tak onen mír, mám obavu z toho co by se stalo, kdyby Reapeři s nějakým závažným rozhodnutím galaktických civilizací nesouhlasili. Plus ta homogennost, kterou syntéza vytvoří mě děsí. Fakt že jo.
@Vurhor (03.11.2016 17:16): No oni smrťáci už asi i jsou částečné v syntéze, nezapoměň že jsou tvořeny z části jednou planetární civilizací. Podle mě by se nazapojovali když dobrovolně nechali rozhodnout organika o jejich budoucnosti, a pokud by proti nim vyrazila nějaká civilizace do války je jasný že by se bránily, otázkou je však zdali by nějaká civilizace byla schopná vůbec čelit válce proti takové síle která vyhlazuje galaxii, prodle mě by logicky nikdo na ně neůtočil dokud by nebyl připravený vést vyrovnanou válku, a vzhledem k tomu že každý smrťák je ''národem sám pro sebe'' by se nejspíš chovali jako jedna z civilizací (bohužel by byli dominantní) otázkou je zdali by se drželi toho že jejich ůčel skončil a tak nechali galaxii přírodnímu řádu nové evoluce inteligence nebo by rozhodli jinak. Ale myslím si že ne, protože jejich inteligence je nepředstavitelná. Dokonce je trochu i obdivuji, ostatně jako každé ''vivynuté'' nepřátele.

A pokud by rozhodli jinak, tak by to nebylo ve smyslu války či podmanění.
@Gordon (03.11.2016 16:58): Mně jde právě vo to, že Reapeři sdílí stejné vědomí. Když jdeš proti jednomu, jdeš proti všem. A na rozdíl od Control endingu to nejsou pouhé loutky, jsou to inteligentní bytosti, které díky syntéze získají i určité charakterstiky organických bytostí. Plus to je furt ultimátní ničivá síla, která by ty civilizace bez Sheparda bez mrknutí zničila. Ať si klidně polo-organici válčí mezi sebou, ale když se dostanou do konfliktu s Reapery(jakože se někdo musí dostat, protože jinak by to mozky měli fakt na padrť), je na tuta jasný, že prohrají. Z čehož můžem předpokládat, že Reapeři budou mít finální slovo ve všech věcech týkajících se galaxie a budou jí doslova vládnout. Fakt pochybuju, že by se politice stranili.

To je asi buřt.
@Vurhor (03.11.2016 16:50): války by byli pořád, ale ne v takové míře že by stroje stáli i za vymícením mikrobů každé planety v galaxii. A války jako takové by nikdy neohrozily existenci základních typů života. Nýbrž stroj a humanoid by byli natolik podobní díky syntéze že by se řadili mezi sebou jako stejný druh, něco jako houby a rostliny, hybridem je lišejník.

Píšu to blbě? Filozofie nebo filosofie?
@Gordon (03.11.2016 16:30): Jak jsem psal v komentu... Příčina další potenciální války by nebyla pouhá existence vyspělého druhu, ale klasický konflikt, kterých už byl plno i v reálném světě. Neshoda v politických/ sociálních atd. názorech, ta různorodost povah a přesvědčení jednotlivých organických tvorů je zásadní. A pokud namítneš, že takové konflikty se už stát nemohou, protože díky společné DNA si už organici s Reapery rozumí, v podstatě se tím potvrzuje ta věc o vymývání mozků. A pochybuju, že by Reapeři jen tak odešli, konec v extended cutu to moc nenaznačuje.

Jojo, sofisté by si na Mass Efectu zařádili. :D
@Vurhor (03.11.2016 16:14): Ale eticky ne, syntéza způsobuje že humanoidi budou mít v genech části strojů a naopak, to znamená že se navzájem budou chápat = žádné války za ůčelem zníčení formy druhu života, navíc smrťáci již nebudou ani zapotřebí protože již nebude to kvůli čemu byly (ochrana obou forem života). Nevzpomínám že byly vysílače zníčeny ale pokud ano, pak je mohli smrťáci lehce opravit do několika měsíců. A nevěřit té smrťácké inteligenci je nesmysl, klidně mohla sheep zníčit paprskem jednoho smrťáka, ale vědělo že cyklus je v ohrožení, jinak by ani neprozrazovala možnost zníčení sebe sama.

Jinak je ůžasný jak se dá filosoficky polemizovat o těch koncích... :)
@Gordon (03.11.2016 15:50): Mám dojem, že extended cut to upravil, aby ty vysílače byly jen částečně zničený. Navíc takový osud je ale čeká ve všech koncích, ne? Sjednocená a funkční ano, ale na jak dlouho a za jakou cenu? Beru fakt, že se civilizace a Reapeři budou navzájem chápat, ale už se mi moc nechce věřit, že mezi sebou nebudou mít absolutně žádný konflikty. Pokud teda synthesis nepřepsal mozek všem obyvatelům galaxie, aby všichni byli hodňoučcí a věčně mírumilovní tvorové, v tom případě synthesis totálně ničí taky lidskou přirozenost, v takovém případě je to z morálního hlediska opravdu konec hrůzostrašný.
@Jab (03.11.2016 15:20): Souhlas zníčení je na jednu stranu to o co sheepy jde celou trilogii, na druhou stranu zníčí gethy a možnost galaktického cestování takže všechny civilizace musí vynaložit několik stovek let na nové vysílače, navíc je tu stále hrozba válek mezi stroji a humanoidy, syntéza naproti tomu je podle mě nejlepší volba pro budoucnost kde je galaxie sjednocena a funkční, ovládnutí je nejhorší protože nic nezaručuje, potom je tu ale ještě čtvrtá volba která je možná lepší než zníčení a to pokračovat v cyklech, na druhou stranu zde je riziko že cykly se stejně dřív nebo později přeruší...
@Jab (03.11.2016 15:20): Bylo mi to trochu pitomý, to je fakt, to jsem mohl rovnou na Rannochu poštěstit jenom Quarijanům, ale v tý době jsem samozřejmě ještě nevěděl, co na mě ten ending vyplivne. Ale ta pointa i tak zůstává stejná, navíc Gethové jakožto syntetici nebyli ti, kteří se obrátili proti svým pánům, ale přesně naopak. Catalyst mi přijde jako takovej uraženej teenager, který je přesvědčený, že když mu pár holek dalo po měsíci kopačky, bude to tak s úplně každou.

Na papíře ten Synthesis asi může vypadat celkem pěkně a zajímavě, ale když se nad tím pokaždé zamyslím, přijde mi to fakt hrozivý.
@Vurhor (komentář): Hele tos Catalystovi úplně neprokázal tu možnost míru robotů s organiky na těch Gethech, když si vzápětí poslal celý jejich "druh" do věčných lovišť. :)

Jinak imho ta Syntéza je taková příjemně evoluční. Mně se z konců líbila nejvíce. Control i při Paragon Shepardovi znamená prostě božského tyrana, který se jím stane chtě nechtě - nakonec se proti němu někdo postaví. U Destroy souhlasím, že problém vlastně neřeší. A škoda Gethů, EDI i všech dalších androidů.
@tsal (komentář): Kombinace TPS a RPG ... nejblíže k tomu, jak to má vyvážena série Mass Effect, je asi Alpha Protocol. Je výborný, ale není pro každého (a je třeba překousnou určité "kompromisy" technického rázu).

Dál mě nic moc nenapadá, existují příběhové/openworld/city střílečky s vývojem postavy nebo vylepšováním arzenálu, ale určitě bych je neoznačil za vyváženou kombinaci TPS/RPG (věci typu Just Cause / Sleeping Dogs / GTA / Prototype).

V TP režimu jde hrát třeba Fallout 3/NV, ale není na to IMHO primárně stavěný a lépe se hraje ve FP. Stejně tak jde do TP přepnout třeba Bombshell, ale to je opět primárně primárně střílečka, RPG prvků je v ní minimum. A v nových Tomb Raiderech člověk sbírá zkušenosti, ale zase bych je neoznačil za poloviční RPG.

Ještě mě napadá The Division, ale nehrál jsem, tak nevím, jak moc se jedná o RPG (tipuji opět spíše akce).

A ani z konzolových věcí mě nic moc nenapadá, všechny možné BG/CoN, Onimusha, DMC a další jsou pořád moc daleko půl napůl kombinaci TPS/RPG.
@Gordon (30.09.2016 14:34): V kodexu jsou přímo zmíněny infrasonický a ultrasonický zvuk a ještě něco nespecifického. Každopádně to video bylo zaměřeno právě na zvukové vlny, které nás mohou ve skutečnosti ovlivnovat. Jak pravil onen vlasatý týpek, Mass Effect technologie je dost uvěřitelná, jelikož myslí na zákony fyziky při jejich vymýšlení, ikdyž si BW občas tvoří "scifi" odbočky v úmyslu dosáhnout funkčnosti jejich technologie.
@Cobot (17.09.2016 18:35): Sleva je asi ok. Jen novější verze aplikace i webu má chybu. Starší verzi jsem nemohl nalézt. Při instalaci se to stejnak asi updatuje z internetu. Zkusím se domluvit na kompenzaci.
@oleav (17.09.2016 11:44): Jo dokoupil jsem co jsem neměl . Najedeš na ME v knihovně, překlikneš na extra content a pak u konkrétního DLC klikneš na "Buy xxx Bioware points". Pak ti to dá na výběr kolik bodů chceš koupit. To vybereš,, zadáš ten kód ORIGIN50, > submit, tím se ti odečte těch 50%. Pak potvrdíš platbu. Následně potvrdíš to DLC.

Některá DLC se mi zativovala až po restartu originu. Měl jsme tam furt buy i když už byly koupený.

EDIT: Pokud ti to nejde v aplikaci mělo by to jít po přihlášení koupit stejně i na webu Originu.
velice pěkné video...zase se těším o trochu víc...doufám, že tam vloží opravdu netradiční světy a civilizace...něco jako rasy ve Warbreeds,,,
@Gordon (08.09.2016 15:43): Na Alphu bych to neházel. V dnešní době pre-alphy, alphy vypadají stejně, ne-li líp, než výsledný produkt. Experti z Ubi by mohli přednášet. Já se ale opravdu domnívám, že ony animace at už pohybu či mimiky jsou víc než OK. Pokud si tu mimiku porovnám s nedávnými RPG, konkrétně Fallout 4, DE:Mankind Divided, tak to tady vypadá jako nebe a dudy, navíc ty xychty konečně vypadaji normálně, nelesknou se jako psí kulky a vypadají realisticky.
@Walome (08.09.2016 14:16): Nemyslel jsem to nějak dramaticky. Ovšem s těma animacema, nic špatnýho mé oči na tom nevidí, rozhodně je to posun oprati ME3 a Dragon Age, vím to, jelikož na to těd, jako právě TĚD zírám a vídím a porovnávám!! huhuha