ehm :)
Diskuze
Drolin - V tom případě nechápu, jak jsi mohl dát osmičku Bioshocku, který není o nic vyjímečnější... (imho spíš o hodně slabší)...
Half-Life je revoluční v tom, jak dokázal přes své průměrné kvality dosáhnout pověsti jednoho z nejlepších FPS.
Half-life? Vzdyt ve Wolfenstein 3D jsi taky nemel cut-sceny.:D
A čo half-life, kde v podstate vyhodili cut-scény a nechali hráča "hrať" aj intro, prípadne Red Faction a jemná zničiteľnosť prostredia, alebo Far Cry a otvorenosť prostredia a postupu v FPS? :)
Naposledy revolucni byl Terminator Future Shock s mouse lookem.:-) A co se tyce pojeti, tak pro me to konci nekde u Deus Ex. Mozna jeste Battlefield 1942, ale tam jde o vychytany multiplayer.
Jinak docela bych si typl, ze EP3 nikdy nevyjde a treti half tak za pet let nejdriv.:D
Jinak docela bych si typl, ze EP3 nikdy nevyjde a treti half tak za pet let nejdriv.:D
naposled "revolucni" byl MW svym pojetim a BC znicitelnosti prostredi, takze uz je to vpodstate 3 roky co do FPS nikdo nevnesl nejaky novy vitr, SP zacina byt akorat tupejsi a kratsi :( chtelo by to bud EP3 nebo HL3 to by bylo pak halooo :)
Přesně tak celý je to o MP, proč ale člověk co chce pořádný, válečný singel musí v dnešní době trpět? Proč už se nepřichází na nic novýho? Proč neni teda kladenej větší důraz na příběh a klidně i víc scriptů ovšem NEpředvídatelnejch... Už na mě takhle dejchalo CoD MW2, že nemá singel co nabídnout ovšem u medalu je to ještě svázanější ožehavým a aktualním tematem na který jsou američani dost háklivý. Jestli studiím opravdu jde o ten MP tak proč je teda celá reklamní kampaň zaměřena na SP?... fakt se začínam bát, že žánr "válečné FPS" silně upadá...
ja se porad koukal po okoli a kochal se zvukem strileni z AK47, takze sem si to prodlouzil minimalne na tech 5h :D ale multak je super, navic Frontline, takze zabavy hodne...kazdopadne taky nechapu proc se herni doba stale zkracuje, je to des :( este ze takove hry maji MP jinak by se to za ty prachy ani neoplatilo, takove hry jen se SP ktery ma 4-6 hodin nechapu, jak to muzou prodavat za plnou cenu...je to sproste
Komentář si zatim netroufnu ale pár věcí je jasnejch už teď. Cut-sceny jsou naprosto špičkový a dokonale zrenderovaný (až člověka zamrzí, že tak nevypadá i samotnej gameplay:-)), hudby paráda škoda, že CoD a Hanse Zimmera netroufne asi nikdo... bohužel, ale ta délka hry?? :-D Furt jsem čekal, že se něco semele atd a nakonec mam pocit že jsem to dohrál za tři hodiny. Nejhorší na tom je, že je to nejspíš i pravda...
tak sem musel zvednout hodnoceni, jelikoz MP je totalni narez!
Ale konkrétně PG v BC2 je mrtvý. Nevybalancovanost zbraní, nejdou nahrávat dema, admin serveru nemůže 100% zasahovat do chodu serveru, atd... Na public se člověk pobaví, nasbíráš max. rank a můžeš jít o dům dál
njn to je ale tak obecne dycky, lidi jsou nedisciplinovani a nehrajou tymove a povetsinou sou to lamy :) ach ten progaming to je potom krasa! :)
Já sem neřekl, že je to špatný. Jenom, že takový "nacvičený" situace tam asi neuvidíš.
Ja se nahodou u prvniho Bad Company vytecne bavim a MP hraju kazdy den od doby co sem to asi pred 2ma tydnama doparil
Jo, to oni chlapci z DICE umí udělat takový pěkný videa ale gameplay potom vypadá úplně jinak ;-).
V tom případě todle je teda z MP??? http://www.youtube.com/watch?v=w5rr2xwaHq4&feature=player_embedded :( Jinak jak se liší Tier 1 edice od klasické? Já si ničeho nevšiml, akorát tam je mód Tier, ale v manuálu je cosi o tom, že je to pouze mód pro dosažení nejrychlejšiho času....
todle video je tak epické a ono to v SP prostě není :((
aha tak u toho videa je psanu ze je to z MP :D jsou tam lepsi zvuky a vybuchy jak SP
todle video je tak epické a ono to v SP prostě není :((
aha tak u toho videa je psanu ze je to z MP :D jsou tam lepsi zvuky a vybuchy jak SP
Dobře si taky dává Halo Rýč :-) http://konzole.hrej.cz/clanky/halo-ryc-3299/
Je moc hardcore, ale když to tak člověk bere, tak se pobaví a poznámka o autohealu je výborná.
Netušim, narazil jsem na to při nudě ve škoe :)
Netušim, narazil jsem na to při nudě ve škoe :)
Walome: Super článek. Možná až moc hardcore, ale sedí. Kdo je to vlastně ten Zlověd?
http://www.youtube.com/watch?v=STi79QpD7mI&feature=player_embedded Launch trailer....na tiscali 7/10
Vzdyt vetsina dnesnich fps jsou arkady jako prase. Zrovna v MW2 nemam vubec pocit, ze bych v pazourach drzel nejakou skutecnou zbran. Ani BC2 za tu dobu co jsem to hral ve me takovy pocit nevyvolal. Brink si nemyslim, ze by byl co se chovani zbrani tyce v nicem o mnoho arkadovitejsi. (Ono to totiz uz o moc vic arkadovite nejde.)
Vodny: Na mě to zas spíš působí jako mix TF2 a MW2. Borderlands v tom zas až tak nevidím...
Na Brink se také moc těším, ale bude to arkáda jak prase. Spíš kvůli tomu pohybu rychlému a plynulému pohybu prostředím nebo inovativnímu multiplayeru. Působí to na mě jako mix TF2,Mirror's Edge a Borderlands.
Vodny: To cos napsal mi celkem připomíná Brink (mnou nejvíce očekávaný titul... hned po Diablu 3 :-), i když ten pocit ze zbraní tam bude určitě dost arkádový...
Nevím, jestli je tak těžké udělat semi-realistickou válečnou FPS s dobrým mulťákem, když některé už nakročily správným směrem a teď by stačilo to jenom šikovně nakombinovat. Z BC2 bych povinně do každé akce vrazil zničitelné prostředí, z America's Army bych vzal pokročilý systém hraní za medika a celkovou týmovou hratelnost, z Red Orchestry perfektní pocit ze zbraní, jejich reálného chování, zvukové efekty, z TF2 bych vzal některé třídy a customizaci postav. Jak by se to prodávalo, je samozřejmě otázka, ale to mě nezajímá. Chce to trošku experimentovat a nebát se.
To bylo (přátelské) pomrknutí! :-)
Já měl na mysli promod, takže platí to, co jsem napsal, směj se dál
Perky, cypoviny, vylepšováky, samotná hratelnost je pryč. Pro fandy moderních válek je ideální CoD4. Hra obsahuje vše, co je pro správnou hru potřeba. Perky, cypoviny, vylepšováky. ;-)
Z mého pohledu tyhle hry jsou už o hovně. Perky, cypoviny, vylepšováky, samotná hratelnost je pryč. A MW2? To je totální epic fail.
HoH bych koupil, ale recoil zbraní tu hru doslova zabil. Pro fandy moderních válek je ideální CoD4. Hra obsahuje vše, co je pro správnou hru potřeba
HoH bych koupil, ale recoil zbraní tu hru doslova zabil. Pro fandy moderních válek je ideální CoD4. Hra obsahuje vše, co je pro správnou hru potřeba
MOH miri presne mezi no a tak by to taky meli hrat lidi, kterym nesedi ani MW2 ani BC2. Az na par veci se mi MOH nelibi takrka vubec. Tech par veci jsou napriklad support akce, ktere jsou udelane lepe nez v MW2 a hardcore mod je v MOH taky lepsi. Ja dam rozhodne prednost Black Ops, ktere sice bude hodne podobne MW2, ale nektere zmeny, ktere Treyarch zavadi se mi skutecne libi (no stopping power, brokovnice jako primarni zbrane, no nuke!).
Já jako hráč převážně MW2 (BC2 hraju podstatně méně) taky ani jeden.
Tak zpátky ke hře. Viz. moje otázka do pranice: "Betu hrál asi každý, já teda tu první a pak v Praze při předváděčce a mám z toho pocit, že se to snaží zacílit někam mezi hráče BC2 a MW2. Ptám se, kdo a proč z těchto dvou skupin hráčů by měl přecházet k MoH? Máte někdo nějaké důvody, protože já jako hráč BC2 nemám ani jeden."
ac nemam eurogamer moc v lasce, ve zdejsi recenzi jsem se aspon konecne dozvedel, co muzu delat ve hre, nejaky ten konkretni pohled, necetl jsem celou recenzi, protoze se chci nechat prekvapit, kazdopadne sem si tam nasel to, co potrebuji a mou objednavku za polovicni cenu jiz nemuze nic ohrozit:) u nas to vychazi uz 13teho??
" pocity ze hry, atmosféra, kvalita příběhu " toto sa hlavne týka tej pocitovej časti recenzie, aspoň podľa mňa, resp. na tieto aspekty tá pocitová časť najviac upozorňuje. Áno príprava je náročná, ale nabifliť sa látku a vedieť ju logicky bez biflenia je rozdiel, nie? Myslím, že podobne je to aj s tou zložkou pocitová/faktická. Pri pocitovej ti ani príprava nepomôže. Na druhej strane pri faktickej stačí byť dôkladný a nebyť jelito. :D
Pocitové veci rozhodne nechrlím, a ani tí autori (Väčšinou), aj tá pocitová zložka predsa musí mať hlavu a pätu a svoju vnútornú logiku, inak by nemala zmysel pre čitateľa.
". Já vidím v recenzi jednoduše test produktu " v podstate áno, aj ja to tak vidím, skôr ide teda o to, ako človek ten test podá. :)
S tým obľúbeným autorom súhlasím, treba nájsť človeka, ktorého vkus mi sedí a ktorého výpoveď a názor sú jasne a dobre odargumentované. + ešte by som dodal, že je dobré vždy posudzovať aspoň dve rôzne recenzie na jeden titul, ale to sa týka asi všetkého. Nedá sa spoliehať len na jeden zdroj ohľadom informácii, môže to byť skreslené a ani sám autor si toho nemusí byť vedomý.
Pocitové veci rozhodne nechrlím, a ani tí autori (Väčšinou), aj tá pocitová zložka predsa musí mať hlavu a pätu a svoju vnútornú logiku, inak by nemala zmysel pre čitateľa.
". Já vidím v recenzi jednoduše test produktu " v podstate áno, aj ja to tak vidím, skôr ide teda o to, ako človek ten test podá. :)
S tým obľúbeným autorom súhlasím, treba nájsť človeka, ktorého vkus mi sedí a ktorého výpoveď a názor sú jasne a dobre odargumentované. + ešte by som dodal, že je dobré vždy posudzovať aspoň dve rôzne recenzie na jeden titul, ale to sa týka asi všetkého. Nedá sa spoliehať len na jeden zdroj ohľadom informácii, môže to byť skreslené a ani sám autor si toho nemusí byť vedomý.
"je to ako písať kvalitnú beletriu a encyklopédiu, na beletriu musíš mať talent". Ale člověk který má talent, nemá s psaním beletrie problém, kdežto naopak encyklopedii by nedal. "kdežto pri encyklopédii ti stačí vedieť fakty a nebyť zbrklý pri ich usporiadaní." - vědět fakta a umět je uspořádat mi přijde hodně náročné a to z jednoho prostého důvodu - příprava. Pocitově si nepřipravuješ nic, prostě to vychrlíš jak komentář k filmu na CSFD a doufáš, že korektor najde všechny gramatické chyby. U faktické recenze se můžeš pěkně spálit. Ale už bych to neřešil, stejně to neplatí obecně a liší se to člověk od člověka. Já vidím v recenzi jednoduše test produktu, který mě říká to a to je tam dobré, to a to je tam špatné. Další věci jako pocity ze hry, atmosféra, kvalita příběhu atd. tak nějak podvědomě porovnávám vlastní zkušeností s autorovými předchozími recenzemi a vlastním názorem. Je dobré mít oblíbeného autora, kterému je možné "věřit" to, co píše. Konečný verdikt je pak kompromisem mezi chybami a klady hry. No a číselný verdikt už je pak jen optický klam, taková iluze recenze :-)
P.S. Pokud je pocitová recenze doplněna o fakta, pak je to samozřejmě ideální kombinace.
P.S. Pokud je pocitová recenze doplněna o fakta, pak je to samozřejmě ideální kombinace.
Diskutujeme, move along citizen.
co to zas resite za hovna
Absolútne nesúhlasím "Pokud chceš mít nějakou jasnou strukturu, která popisuje herní mechanismy, náplň úkolů nebo příběh, dá to mnohdy víc práce než pocitové psaní." je to ako písať kvalitnú beletriu a encyklopédiu, na beletriu musíš mať talent, kdežto pri encyklopédii ti stačí vedieť fakty a nebyť zbrklý pri ich usporiadaní. S recenziou je to tak isto. Dobrý a zlý deň, tomu sa nadáva inšpirácia a jej absencia.
"Ono je docela možné, že pro lidi, co se o hry zajímají trochu víc než jen jejich hraním" Hmm cca 5 rokov praxe vo webových a printových médiách ako autor je dostatočná kvalifikácia, aby som bol, človek čo sa o hry zaujíma trochu viac? :D
Aj chyby a obmedzenia sú subjektívne, niekomu vadí, že je to málo reálne, inému vadí, že je to málo arkádové. Niekomu vadí, že je hra priveľmi lineárna, inému, že sa v tej nelinearite stráca. Niekomu vadí, že hra má priveľa skillov a možností a on sa v nej stráca, inému, že má málo povolaní. Niekomu vadí, že hra ťažká/ľahká atď atď atď. K chybám sa dá všeobecne pristupovať len v rámci bugov a technológii, ktoré majú spolu fungovať, ale aj na tom sa podiela subjektivita, či niekomu UI príde adekvátne, alebo nie.
A mimochodom "pocitová" recenzia nebýva pozbavená faktov.
"Ono je docela možné, že pro lidi, co se o hry zajímají trochu víc než jen jejich hraním" Hmm cca 5 rokov praxe vo webových a printových médiách ako autor je dostatočná kvalifikácia, aby som bol, človek čo sa o hry zaujíma trochu viac? :D
Aj chyby a obmedzenia sú subjektívne, niekomu vadí, že je to málo reálne, inému vadí, že je to málo arkádové. Niekomu vadí, že je hra priveľmi lineárna, inému, že sa v tej nelinearite stráca. Niekomu vadí, že hra má priveľa skillov a možností a on sa v nej stráca, inému, že má málo povolaní. Niekomu vadí, že hra ťažká/ľahká atď atď atď. K chybám sa dá všeobecne pristupovať len v rámci bugov a technológii, ktoré majú spolu fungovať, ale aj na tom sa podiela subjektivita, či niekomu UI príde adekvátne, alebo nie.
A mimochodom "pocitová" recenzia nebýva pozbavená faktov.
Ono je docela možné, že pro lidi, co se o hry zajímají trochu víc než jen jejich hraním je taková "popisná" recenze dostačující z toho důvodu, že o hře víme spoustu věcí už dopředu. Mě de facto stačí, když recenzent jasně ukáže na pozitiva a negativa hry, ostatní už si dokážu domyslet na základě materiálů, které jsou dostupné. Opět, neplatí to vždy. Třeba před přečtením recenze F1 2010 na Doupěti jsem byl přesvědčený, že si tu hru koupím, protože dle dostupných materiálů to jinak než dobře dopadnout nemohlo. Jenže, pak v recenzi čtu, že tam chybí safety-car, že tam nejsou náhodné kolize, že nelze detailně nastavovat auto atd. a tím ta hra pro mě končí. Takové věci jsou pro mě v recenzi důležité. Ne jak se hra hraje (to je subjektivní), ale jaké má chyby, omezení atd.
Jestli se pocitová recenze píše obtížněji než ta faktická, to bych tak úplně netvrdil, záleží na autorovi a na tom, jaký má zrovna den. Někdy je možné recenzi napsat jak pohádku prakticky jedním dechem bez nutnosti se vracet a něco opravovat, jde to samo. Pokud chceš mít nějakou jasnou strukturu, která popisuje herní mechanismy, náplň úkolů nebo příběh, dá to mnohdy víc práce než pocitové psaní. Ale to je hodně individuální. Už toho nechám a mohli bychom vrátit ke hře samotné.
Betu hrál asi každý, já teda tu první a pak v Praze při předváděčce a mám z toho pocit, že se to snaží zacílit někam mezi hráče BC2 a MW2. Ptám se, kdo a proč z těchto dvou skupin hráčů by měl přecházet k MoH? Máte někdo nějaké důvody, protože já jako hráč BC2 nemám ani jeden.
Jestli se pocitová recenze píše obtížněji než ta faktická, to bych tak úplně netvrdil, záleží na autorovi a na tom, jaký má zrovna den. Někdy je možné recenzi napsat jak pohádku prakticky jedním dechem bez nutnosti se vracet a něco opravovat, jde to samo. Pokud chceš mít nějakou jasnou strukturu, která popisuje herní mechanismy, náplň úkolů nebo příběh, dá to mnohdy víc práce než pocitové psaní. Ale to je hodně individuální. Už toho nechám a mohli bychom vrátit ke hře samotné.
Betu hrál asi každý, já teda tu první a pak v Praze při předváděčce a mám z toho pocit, že se to snaží zacílit někam mezi hráče BC2 a MW2. Ptám se, kdo a proč z těchto dvou skupin hráčů by měl přecházet k MoH? Máte někdo nějaké důvody, protože já jako hráč BC2 nemám ani jeden.
Vodny: Ale mne nejde o to, či ten multiplayer to hodnotenie zlepší či zhorší, ja som sa k hodnoteniu hry nevyjadroval. Len mi príde ako dosť patologická degradácia účelu recenzie ten fakt, že sa delí na rôzne časti, len aby mohla byť jedna časť uverejnená skôr. Je to podobné ako to, že niekedy autori hodnotia inú verziu hry, než tá čo sa dostane do obchodov, to ma tiež štve. Akú logiku má predsa kritika niečoho, čo bude hypoteticky v predajnej verzii odlišné? Toto ma nakrklo, keď som dostal od distribútora pred rokmi jednu hru na recenziu, akože v rámci exkluzivity, šlo o RPG a mal som naň presne tri dni, pričom sa neskôr ukázalo, že hra je (v zlom slova zmysle) dosť odlišná od verzie, ktorú som si neskôr kúpil v obchode.
Čo sa týka pocitovosti, problém je, že faktická recenzia sa píše jednoduchšie než tá "pocitová", ktorá býva až citovo zafarbená a má žánrový presah (beletrické prvky napr.) a na to treba mať talent, aby boli recenzentove dojmy a argumenty touto formou uveriteľné. Autor, ktorý podľa mňa zvláda takto písať veľmi slušne je Lukáš Grygar. To, že nejaký 18-19 ročný pepan bez skúseností a nejakého zázemia príde "žjóva" štýlom popisovať "epické" zážitky (Ty vole!), to už je iná vec. Celkovo mi príde, že tí mladší autori píšu horšie ako tí starší, lebo im tam chýba nejaká tá ukáznenosť, ako keby vlastne ani nevedeli, čo za žurnalistický žáner to vlastne píšu a ak vedia, tak je to nečtivé a nudné.
"Mne tenhle styl maximalne vyhovuje" - opäť je to názor a opäť je to aj otázka konkrétneho autora, nakoľko dokáže ten svoj štýl nielen spraviť osobitý, ale aj atraktívny pre čitateľa. Byť vecný je niekedy fajn, problém je, že recenzia by nemala vyzerať ako zhrnutie manuálu hry.
Čo sa týka pocitovosti, problém je, že faktická recenzia sa píše jednoduchšie než tá "pocitová", ktorá býva až citovo zafarbená a má žánrový presah (beletrické prvky napr.) a na to treba mať talent, aby boli recenzentove dojmy a argumenty touto formou uveriteľné. Autor, ktorý podľa mňa zvláda takto písať veľmi slušne je Lukáš Grygar. To, že nejaký 18-19 ročný pepan bez skúseností a nejakého zázemia príde "žjóva" štýlom popisovať "epické" zážitky (Ty vole!), to už je iná vec. Celkovo mi príde, že tí mladší autori píšu horšie ako tí starší, lebo im tam chýba nejaká tá ukáznenosť, ako keby vlastne ani nevedeli, čo za žurnalistický žáner to vlastne píšu a ak vedia, tak je to nečtivé a nudné.
"Mne tenhle styl maximalne vyhovuje" - opäť je to názor a opäť je to aj otázka konkrétneho autora, nakoľko dokáže ten svoj štýl nielen spraviť osobitý, ale aj atraktívny pre čitateľa. Byť vecný je niekedy fajn, problém je, že recenzia by nemala vyzerať ako zhrnutie manuálu hry.
Tulareanus: Eurogamer.cz prisel ve stejny den s recenzi MoH a take bez multiplayeru. Pokud je v textu uvedeno, ze bude recenzovany zvlast, pak nevim v cem je problem. Navic K. Kališ z multaku 2x nadseny nebyl (viz. jeho dojmy), takze si nedokazu predstavit, ze by multiplayer hodnoceni zachranoval, spis naopak. Take jsem zastancem toho, aby se hry hodnotily jako celek se vsim vsudy, ale zrovna u MoH podle me ten multak dopadne podobne jako singl (na Doupeti mysleno), takze hodnoceni zustane stejne. Jestli fanaticky branim Doupe jako celek, mozna jo, preci jenom mam k nemu osobni vztah, ale pokud nekdo z vas sledujete Doupe delsi dobu, pak jste si urcite mohli vsimnout, ze jejich recenze jsou konzervativni, primocare a velmi konkretni = jednim slovem, jsou takove popisnejsi, nez zazitkove. Neplati to vzdy, ale vetsinou tak pisou. Mne tenhle styl maximalne vyhovuje, protoze se diky tomuto faktickemu stylu psani podle me dozvim jaka ta hra opravdu je mnohem vic, nez kdyz mi tam nekdo bude popisovat jednu misi za druhou a to jeste zpusobem, jako kdyby mel nejaky vlhky sen. Nemam rad, kdyz mi nekdo cpe sve pocity, kdyz ja muzu na danou situaci reagovat uplne jinak. Pak se spousta lidi divi, ze ta atmosfera a zazitek ve hre neni v realu takova, jak o tom recenzent basnil.
Fg: To, ze nekdo bere 7 jako totalni propadak je bohuzel vysledek nekolikaleteho nadhodnocovani prumernych her a ted nehodlam jmenovat konkretni herni weby, protoze vzdycky se najde nekdo, kdo se chte nechte necha strhnout prvni dojmem nebo marketingovou masazi a to plati snad u plne pro vsechny stranky bez vyjimky. Pro me je 7 dobre hodnoceni s tim, ze dana hra je remeslne dobre zvladnuta, je urcite i zabavna, ale neni to nic noveho pod sluncem a to je podle me priklad MoH. Plus vidim v jinem prostredi hry a v jinem pribehu, ale jinak uz jsme tohle nekolikrat videli co se hratelnosti tyce. Pak uz jen zalezi na chuti kazdeho znas. Nekoho bavi hrat stale stejne hry jen v jinem zpracovani a nekdo chce spise nove napady atd. MoH si koupim tak jako tak, o tom zadna, protoze v singlu stale vidim dobrou zabavu na jedno odpoledne. Tomu podle me sedi ta sedmicka.
RedDwarf_Cz: Presne, me multak bavil, ale jak dlouho? Nebo spis proc hrat zabavnou (ale obycejnou akci), kdyz muzu hrat Bad Company 2, ktere je o dost lepsi. Jsou zabavne hry a pak jsou zabavne hry s pridanou hodnotou. A ja mam radeji ty s pridanou hodnotou, pokud mam tedy na vyber.
Fg: To, ze nekdo bere 7 jako totalni propadak je bohuzel vysledek nekolikaleteho nadhodnocovani prumernych her a ted nehodlam jmenovat konkretni herni weby, protoze vzdycky se najde nekdo, kdo se chte nechte necha strhnout prvni dojmem nebo marketingovou masazi a to plati snad u plne pro vsechny stranky bez vyjimky. Pro me je 7 dobre hodnoceni s tim, ze dana hra je remeslne dobre zvladnuta, je urcite i zabavna, ale neni to nic noveho pod sluncem a to je podle me priklad MoH. Plus vidim v jinem prostredi hry a v jinem pribehu, ale jinak uz jsme tohle nekolikrat videli co se hratelnosti tyce. Pak uz jen zalezi na chuti kazdeho znas. Nekoho bavi hrat stale stejne hry jen v jinem zpracovani a nekdo chce spise nove napady atd. MoH si koupim tak jako tak, o tom zadna, protoze v singlu stale vidim dobrou zabavu na jedno odpoledne. Tomu podle me sedi ta sedmicka.
RedDwarf_Cz: Presne, me multak bavil, ale jak dlouho? Nebo spis proc hrat zabavnou (ale obycejnou akci), kdyz muzu hrat Bad Company 2, ktere je o dost lepsi. Jsou zabavne hry a pak jsou zabavne hry s pridanou hodnotou. A ja mam radeji ty s pridanou hodnotou, pokud mam tedy na vyber.
LJ: +1... ja chci pluska v diskusi :(
NateLogan- myslíš hod granátem ani ne 10m?Recoil téměř nulový, s útočnou zbraní jde zabíjet téměř přes celou mapu.
Ta hra může v MP zabavit, ale jen na chvilku
Ta hra může v MP zabavit, ale jen na chvilku
Nuž to je pravda, že kritika bez argumentov nemá nejak zmysel, otázkou ostáva, čo človek berie ako argument a čo nie. Ale napr. Fg tu argumentoval tým, že v danej recenzii sú použité len fakty a spol. tak, ako keby nebolo ani nutné tú vec hrať a stačilo si prečítať rôzne preview, pozrieť teasery a videá a niečo z toho zosmoliť. :D
Ad argumenty ešte, píšeš "Hráli jste snad singleplayer? Ne." Vzhľadom na absenciu tvojho hodnotenia je teda logické si myslieť, že si ani ty nehral tú hru, takže tiež nemôžeš vedieť nakoľko to (hypoteticky) dotyčný hral. :) Robiť recenziu hry kde je multiplayer silnou zložkou bez jeho vyskúšania s tým, že "však sa to zrecenzuje neskôr" je už pomerne patologické hnanie sa za exkluzivitou, ale beriem, že to nie je snaha autora, ale vedenia webu. Tiscali robilo podobné veci už v minulosti viackrát, či už ide recenziu prvého WoW datadisku na pokračovanie (v podstate tam recenzent popísal len prvých 10 levelov hrania za novú postavu), alebo 2-3 recenzie jedného autora v Leveli, ktoré boli iba evidentným prepisom/poupravením recenzii konzolových verzii hier, ktoré vyšli skôr. Takže takéto veci sa dejú stále. :)
Trochu je úsmevné fanaticky brániť Doupě ako celok (predsalen dnes platí, že žiaden autorský kolektív nielen, že nie je bezchybný, ale vždy sa tam nájdu aj horší aj lepší autori) a "weby, ktere do recenzi cpou fantasmagoroidni omacku pro pubertaky" - hmmm hovorí ti niečo recenzia alebo kritika ako žurnalistický žáner, že síce to nie je o tom, aby tam boli od veci "vtípky" ako od niektorých autorov napr. v Score, ale autorova úloha nespočíva len v tom, že spraví výčet toho o čom tá hra je, ale nejako (pokiaľ možno čo najviac uveriteľne a vierohodne) zaobalí aj ten svoj názor a dojmy v čtivej forme (tzn. čo najmenej "suché").
Ani ja som nehral nový MoH, ale viem, že "Tak co sakra chcete dávat za hodnocení takto "vyumělkované akci"?" - aj takáto záležitosť je vec vkusu, niekto má rád otvorený priestor, niekto hutné skripty, čo už.
Ad argumenty ešte, píšeš "Hráli jste snad singleplayer? Ne." Vzhľadom na absenciu tvojho hodnotenia je teda logické si myslieť, že si ani ty nehral tú hru, takže tiež nemôžeš vedieť nakoľko to (hypoteticky) dotyčný hral. :) Robiť recenziu hry kde je multiplayer silnou zložkou bez jeho vyskúšania s tým, že "však sa to zrecenzuje neskôr" je už pomerne patologické hnanie sa za exkluzivitou, ale beriem, že to nie je snaha autora, ale vedenia webu. Tiscali robilo podobné veci už v minulosti viackrát, či už ide recenziu prvého WoW datadisku na pokračovanie (v podstate tam recenzent popísal len prvých 10 levelov hrania za novú postavu), alebo 2-3 recenzie jedného autora v Leveli, ktoré boli iba evidentným prepisom/poupravením recenzii konzolových verzii hier, ktoré vyšli skôr. Takže takéto veci sa dejú stále. :)
Trochu je úsmevné fanaticky brániť Doupě ako celok (predsalen dnes platí, že žiaden autorský kolektív nielen, že nie je bezchybný, ale vždy sa tam nájdu aj horší aj lepší autori) a "weby, ktere do recenzi cpou fantasmagoroidni omacku pro pubertaky" - hmmm hovorí ti niečo recenzia alebo kritika ako žurnalistický žáner, že síce to nie je o tom, aby tam boli od veci "vtípky" ako od niektorých autorov napr. v Score, ale autorova úloha nespočíva len v tom, že spraví výčet toho o čom tá hra je, ale nejako (pokiaľ možno čo najviac uveriteľne a vierohodne) zaobalí aj ten svoj názor a dojmy v čtivej forme (tzn. čo najmenej "suché").
Ani ja som nehral nový MoH, ale viem, že "Tak co sakra chcete dávat za hodnocení takto "vyumělkované akci"?" - aj takáto záležitosť je vec vkusu, niekto má rád otvorený priestor, niekto hutné skripty, čo už.
tady se nam nekdo cervena :) hele vklidu, ja to nijak neprozivam, je mi jedno recenze, kazdemu se muze libit/nelibit stejne dnesni 7micky znamenaji totalni propadak...a z jedne recenze usuzovat nelze
Co se mě týká, tak já recenzi nekritizuji (mno dobrá, trochu, trochu víc, to tak vyznělo). Ostatně u mě recenze už dávno mnoho neznamenají, spíš slouží jen k ucelení představy o hře jako takové. V tomhle jsou mnohem lepší kratší komentáře lidí s podobným vkusem jako je můj :).
A MoH MP beta mě docela bavila, vlastně mě bavila hodně - klasický gameplay s bezchybným provedením.
A MoH MP beta mě docela bavila, vlastně mě bavila hodně - klasický gameplay s bezchybným provedením.
Tulareanus: Tys nam tu chybel pane "tahac za slovo". Kritika bez argumentu neni kritika, ale blabol.
A ty cekas ze ta hra bude v necem jina nez jak nam ji doposud prezentovali? Ze ve finale to bude fantasy MMORPG s mesicnimi poplatky a moznosti hrat za Obamu? To si jako predstavujes, ze recenzent kvuli tomu, aby vypadal zajimave, si bude vymyslet? Kdepak, Doupe nikdy nepatrilo mezi weby, ktere do recenzi cpou fantasmagoroidni omacku pro pubertaky. Proste se tam pise, tak jak to je a jestli s tim mas problem, muzes si pockat na recenzi na nejakem tvem oblibenem webu, ktery urcite vytahne oslavne choraly a korunuje to vymazlenou devítkou.