Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Už si to presne nepamätám, ale viem že som tam ešte v rámci obrany/security najímal tých nejakých Mercenary NPC z nejakého zoznamu. Tých som vbždy držal na maximálnom počte a nikdy som s útokmi problém nemal, všetky do jedného som auto-resolvoval. Medium obtiažnosť.
Stávalo sa, že mi zničili nejakú budovu ale iba veľmi zriedka viac ako 1.
Nevím nevím, já s bandity nikdy problémy neměl (a hrál jsem na normal)... :O

Mě hrozně naštvalo, že i když jsem měl maximálně vylepšenou pevnost a dal jsem při útoků banditů auto-resolve, stejně mi zničili dvě-tři budovy. Takže ve výsledku mi přišlo, že je úplně zbytečný investovat do obranných zařízení...
Ach jo, co je to s těma útokama na pevnost? Jsem na lvl 5, přišel první útok banditů, hodil jsem manual resolve a oni mě rozmetou za pár sekund. Je jich šest, já mám v partě 4 lidi. Aloth je většinou mrtvej sekundu po odpauzování, pokud přežije, tak ne nadlouho. I když se mi podaří zabít jednoho či dva bandity, zbytek se mnou vždycky udělá krátkej proces. A to hraju na easy:/.

edit: tak asi na pátej pokus se mi to povedlo s pomocí nějakýho šťastnýho RNG, ale i tak to bylo poněkud podivné.
@Tulareanus (29.08.2015 01:08): Vďaka za info. Keďže ma súboje chvíľami hrozne nebavili už v pôvodnej hre, bude pre mňa lepšie sa tomu aspoň nateraz vyhnúť.

Inak už tu máte profil DLC, do ktorého môžete presunúť diskusiu :)
@Tulareanus (29.08.2015 12:08): Jo, tu luku som presiel bez problemov (teda technickych). Co sa tyka loadingu, tak je cca rovnako dlhy ako som ho mal na starom pocitaci. Tazko povedat ci dlhsi. Vzdy mi pribadal dlhy :) Mozno som mal zatial len stastie. Bugy sa prejavia skor alebo neskor. Vies ako to chodi s PC - co blbne na jednom pocitaci, nemusi hned na druhom :)
@Tulareanus (29.08.2015 01:08): Hmm, technicke problemy som zatial s datacom (DLC ci ako sa to dnes vola :)) nemal. Co sa tyka subojov to uz je ine kafe a... moc sa mi to nepaci. Bud Obsidian pocuva dementov na RPG Codex alebo neviem. Imho to so zlozitostou subojov na niektorych miestach prehnali. Az do miery, kedy to uz prestava byt zabavne. Jedna vec je vyzva, ktora je zabavna a druha vec je aby boli suboje tazke, petoze autor prekroci isy balans. Not fun. :(
Chápu to správně, že můžu klidně dát mágovi těžkou zbroj a nebude z ní mít žádné postihy? :)
Ok, tak prvé dojmy z White March sú také, že Obsidian sa nezapreli a zas čosi dodrbali na technickej stránke a to hlavne zasekávanie postáv. Normálne som nasraný, keď sa mi počas boja alebo počas vykonávania nejakej akcie nejaká postava zasekne a ja ju nielen nemôžem babysittovať každú sekundu, ale zároveň to znamená, že ak chcem zoslať viacero aoe kúziel na jedno miesto, tak nejaká postava to dodrbe tým, že neodíde, lebo sa zasekne o inú postavu na otvorenom priestranstve, hoci ju môže obísť, alebo sa nevie dostať k cieľu, pretože miesto aby dve spolubojujúce postavy obišla, chce ísť stredom, kadiaľ sa samozrejme nemôže nikam dostať...

Súboje sú poznateľne ťažšie než v pôvodnej hre a o to viac naserie, keď človek musí zrušiť vybranú akciu, dať postave pohyb niekam do prdele, čo má častokrát za následok disengage z boja a potom znova nakliknutie cieľa a prvej ability a keď sa to zopakuje niekoľkokrát v jednom veľkom boji, tak už je človek fakt nasratý. Preto idem radšej spať a vyskúšam to ešte zajtra...
Datadisk se přidá až vyjdou obě části, nebo můžu přidat již ten první s celým názvem (tedy Part I)?
There are no chicks with dicks, only dudes with boobs!!

Naštěstí Vávra ani CDProjekt si z těhle brečících odpadů společnosti nic nedělají...aspoň tedy doufám.
@Marcusss (17.06.2015 08:12): NIekto to v diskusií pod videm už načal, že zrejme to bude z toho dôvodu, že prvý datadisk sľúbili free pre určitých KS backerov.

Rozdelením na časti tú druhú môžu spoplatniť pre všetkých.
Mne to podla mailu malo prist tento tyzden, ak to dnes nepride, tak pojdem niekoho prizabit... na poste :) A to je otazka ci to pride postou alebo kurierom. Ak je to standard international mail, tak by to malo prist postou, ale uz sa v tom prestavam orientovat. Pretoze ak to pride kurierom, tak mi zas nedaju vediet, ze to prislo :(
@MickTheMage (01.06.2015 10:17): Vrátit duše do těl, pro které byly určené, mi přijde jako celkem kruté řešení. Vem si, že se takhle vrátí lidské duše do wichtů, kteří jsou tělesně nemrtvé monstra. Udělá to z nich zase normální děti? Dokážou žít s vinou toho, co napáchaly, když z nich byli wichti? Co s dětma, které už vyrostly? Budou mentálně na úrovni nemluvněte? I když se to na první pohled zdá jako "hodné" řešení, podle mě vyvolává spoustu otázek a sporů.
@Tulareanus (31.05.2015 23:32): Mno, tak tu sa teraz prejavi moja povestna skleroza, pretoze ja uz si, ehm, fakt moc nepamatam co som to vlastne na kocni spravil, ale myslim, ze som ju znicil(?), viem urcite, ze vsetky ostatne duse sa vratili tam kam patrili, pretoze rodicia co svoje deti neodstranili sa tesili a ti co to spravili... bola to doba radosti, ale i doba smutku.

A to druhe. Pravdepodobne. Pretoze ja si akurat pamatam, ze Aloth sa postavil do vedenia noveho Leaden Key, a do Heritage Hill sa vratili pomaly ludia (stroj som znicil).
No a ešte otázočka ku koncu hry:
Čo ste urobili s Thaosovou dušou? Ja som ju zničil s tým, že nech odpočíva v pokoji.

EDIT: A otázka k absolútnemu koncu:
V tom resumé, že čo sa stalo po hre, mi vyšlo, že leaden key obnovil aktivitu na heritage hill a potom boli síce porazení, ale ten district už nikto nikdy neosídlil. Bolo to preto, lebo som ten stroj vo veži vypol, miesto toho, aby som ho nechal zničiť aj s tými dušami, čo boli v ňom?

@MickTheMage (31.05.2015 17:43): Ja som ju práve zabil, hoci to mám savnuté predtým. Na jednej strane by som toho draka nechal žiť, no na druhej strane, ak hrám z RP hľadiska dobrú postavu a je to drak, ktorý po stáročia cucal duše a tých na povrchu tlačil do záhuby, nehovoriac o tom, že ovplyvňovala ešte myslenie Od Nuu.. tak takémutu stvoreniu mám dopriať telo nejakej nevinnej osoby?
Otázka, na tých, čo prešli Endless Paths:
Ako ste vyriešili "Mastera" zabitím alebo ste splnili ten quest? Ak quest, bolo to dobré alebo zlé riešenie?
tam jsem se ještě nedostal, resp. jsem tam jen nakoukl a zpátky do def.b
@MiDlo (30.05.2015 21:45): A máš v družine Grieving Mother? Pri nej je asi najzaujímavejšia angličtina (ak sa to tak dá povedať), vzhľadom na to, že je to postava, pri ktorej je aj veľa opisného mimodialógového textu v rozhovoroch. Pre mňa jedna z najzaujímavejšie napísaných postáv, asi spolu s Durancom. Skrátka Chris Avellone, obe postavy majú Planescapeovský feeling.
trochu jsem si zas zahrál - stále v defiance bay - Durance už vyklopil v čem měl prsty, Sanitarium a Lady Webb do příběhu vnesly Thaose... v Leaden Key netuší že nejsem jeden z nich... cítím sympatie k Eathasovi a na Animancy se dívám jako na slepou uličku jak napravit důsledky Saint's War, ale nebudu kopat ani za Animancy ani proti nim. Trošku jsem nakrklej na Durance :-) no uznejte sami ty důsledky... angličtina jako jo, je hustá, asi vytáhnu laptop a začnu překládat, ne všechno chytám

:-) +10 max endurance +2 dexterity for 300 sec consumable recept