@
valcik (15.09.2012 13:19): Buď v klidu, taky cením hlavně jedičku a dvojka mě příliš nenadchla.
@
pipboy (15.09.2012 13:15): Já bych si popravdě dal dobře provedené klasické fantasy RPG. Opravdu. Žádné kraviny, skopičiny s orchestrem a umírajícími králíčky, které i lidi vzdálené dvě časová pásma od mého počítače upozorní, že teď jde o rozhodnutí ovlivňující celou hru (což znamená epilog; možná finální souboj).
Chci se prostě v klidu toulat přírodou se svým barbarem, na nízkých levelech plnit tomu odpovídající questy - tuhle vypálit chrám temného boha (a přisvojit si jeho bohatsví), onde zachránit panu v nesnázích (případně si říct o tučné výkupné za její život) a později se dozvědět o nějakém pořádném spiknutí, kterému bych chtěl z nějakého důvodu přijít na kloub.
A to všechno v jednak exotických lokacích, které by občas mohly připomínat blízký východ, fantasy derivát raně středověké Evropy, občas nějakou tu sympatickou poušť, jindy zasněžené vršky...
S klasickým barbarem včetně bederní roušky (jsem ochoten snížit své nároky až ke koženým slipům) a sympatického meče bastardu, po boku chci mít sličnou a sexy čarodějku, slizkého a ošklivého lapku-hláškaře, záda aby mi kryl otravný a fotříkující paladin, který si neustále stěžuje na přítomnost posledního člena družiny - kněze temného boha, který se mi zapřisáhl sloužit, když jsem v chrámu jeho boha ušetřil jeho život (a jako poslední věřící onoho boha má jeho plnou pozornost a také neustále kuje pikle, jak mě podrazit).
Je to halda klišé, ale popravdě jsem neviděl, že by to někdo udělal skutečně dobře.
Hlavně žádné anime vlivy, míchání tří setingů do sebe (z čehož by vylezl 'unikátní' výsledek/mix) v sice isometrické grafice, která je ale spíš podobná Warcraftu III a možností plynule otáčet a přibližovat. To je moje nejhorší noční můra.