@Red (24.06.2021 22:49): Hele Secret Files je prostě jinej druh vyprávění - oddechové dobrodružství. Ano jde to postupně dolů a trojka už je vysloveně debilní, ale mě to prostě bavilo. Co se týče hratelnosti či grafiky, nemám jedinou výtku. A Texe sem projel a to je také nesrovnatelný - ač starší hry, tak tam byly graficky zajímavější lokace, lepší příběhy, žádných otravných prvků v hratelnosti jsem si nevšiml. Post Mortem mě prostě nechytl, paradoxně až na ten celkem slušný příběh.
Diskuze
Han22 (komentář): Možná jsi měl jako trénink eště pořádně projet všechny díly Texe. Jinak právě ta nelinearita se mi ve hře (vedle atmosféry) líbila. Myslím, že jsem to dohrál bez návodu, žádný death end ve hře nebyl. Ten příběh byl trochu slabší, ale to by někomu, kdo hodnotí Secret Files zeleně, nemělo vadit:))
@miCHALupka (14.01.2019 09:10): dekuji, opraveno
@Fingon (komentář): Máš tam špatně uvedený rok výzvy ;)
https://www.gog.com/game/post_mortem
Imho za ten dolar to stojí. Zase tak moc hodnocení tu Post Mortem nemá. Rozhodně je na tom hra poměrně zle stran ovládání. Ale příběh a celkově atmosféra jsou super. Zkuste to koupit a vyzkoušet, pokud jste nehráli.
Imho za ten dolar to stojí. Zase tak moc hodnocení tu Post Mortem nemá. Rozhodně je na tom hra poměrně zle stran ovládání. Ale příběh a celkově atmosféra jsou super. Zkuste to koupit a vyzkoušet, pokud jste nehráli.
[přesunuto z komentářů]
Pohodová adventura.Moc se mi líbila a musím říct že to mělo super děj ;)
Pro: Příběh,atmosféra
Proti: hádanky
Pohodová adventura.Moc se mi líbila a musím říct že to mělo super děj ;)
Pro: Příběh,atmosféra
Proti: hádanky
@musa (11.07.2013 11:57): 40% je ještě krásný hodnocení ;)
@musa (11.07.2013 11:57): Zajímavá možná, ale absolutně se mi nelíbila třeba práce s inventářem, kdy některé předměty bylo potřeba přetáhnout na postavu/předmět, aby se aktivovaly, nebo byly předány, jindy to ale takto nefungovalo a došlo se k tomu skrze rozhovor. Tuto nekonzistentnost ve hrách opravdu nemám rád. Celkově logické hádanky se mi vůbec ale vůbec nelíbily, počínaje otevíráním dveří pomocí sady planžet tak, že tam narve do klíčové dírky 5 zároveň a všelijak s nimi kroutí, něco tak blbého jsem snad ještě v žádné hře neviděl. Autoři by se měli podívat, jak takové věci skutečně fungují. Závěr ovlivňuje prakticky jen konec hry, nějaké větvení dialogů zde bylo též jen na oko. Systém krokování z vlastního pohledu se mi též nelíbil a zvlášť jeho zpracování v některých lokacích. No opravdu tak nějak nemám co bych na této hře pochválil.
Chtěl jsem si hned rozehrát Still Life, který mě ujišťovala osoba, co mi doporučovala Post Mortem, že je lepší, kdyby se mi Post Mortem nelíbil. Ale vzhledem k tomu, že i Syberia mě v jedné kapitole natolik prošpikované schody, pomalými nemotornými animacemi a potřebě po nich běhat neustále tam a zpět natolik znechutila, že jsem ji dál ještě nehrál, tak si místo Still Life dám radši Back to the Future.
Chtěl jsem si hned rozehrát Still Life, který mě ujišťovala osoba, co mi doporučovala Post Mortem, že je lepší, kdyby se mi Post Mortem nelíbil. Ale vzhledem k tomu, že i Syberia mě v jedné kapitole natolik prošpikované schody, pomalými nemotornými animacemi a potřebě po nich běhat neustále tam a zpět natolik znechutila, že jsem ji dál ještě nehrál, tak si místo Still Life dám radši Back to the Future.
kroman: 40% ? tak to jsi nějak netrefil, tohle je celkově velmi zajímavá adventura.
@leebigh (10.07.2013 22:40): Super, mrknu na to, díky. Tu skříňku jsem také ještě řešil, všechno jsem procházel, ale klíček nenašel, tak snad ho s tímto najdu.
Výborně, tak jsem se zasekl, koukám do návodů, vše jsem udělal správně, ale v tom bistru toho maníka prostě nenapadne hledat ty skryté znaky s pomocí svíčku na obraze.
Tudíž oba díly Still Life mám koupené také zbytečně, když ani toto dohrát už nejde.
Tudíž oba díly Still Life mám koupené také zbytečně, když ani toto dohrát už nejde.
Prodám za 100,- plus poštovné.