Minere, ty hajzlíku, jakto že ve 14letech víš jak se projevuje účinek LSD?! :-DD
Diskuze
No, možná na podzim se na tuhle šílenou hru vrhnu, do té doby mi musí stačit tituly, které mi jdou hrát a nemívám tam problémy. Já fakt nenašel návod, jinak jo vypadá na dobrou šílenost. Celkem mě to i bavilo, ale to hledání čehosik pro Crowlera či kohosik, co jsem nemohl nikde najít, abych měl propustku pro střílení mě donutilo hru odinstalovat :-(
jediná vec čo mňa na chvíľu zabrzdila v hre bolo zbieranie arrows na cobweb duster, ktorý som nemal v mieste, kde už bol treba, ale inak to bola vyslovené šmakujúca laskomina, kde človek prepotí aj myš a klávesnicou, pretože sa od hry nemôže odtrhnúť. (síce to bolo u mňa pri viacerých hrách, až som z bývalej myšky svojim potom "zotrel" skoro všetku farbu :D)
no zatim se u toho dost bavim....baví mě sbírání všemožnoch karet, zavazadel a jinejch chujovin a pořad mě to nutí hledat a hledat, protože za všechno co v tý hře najdu něco dostanu :-) takže něco jako BGaE
Však počkej, bude to lepší a lepší.
Však počkej, přijde studená sprcha.
paráda......zrovna to hraju a hodně mi to sedí a připomíná mi to stylem hraní a grafickým zpracováním Beyond Good & Evil. Navíc další originální hra vydaná k LEVELu :-)
ja si pamätám ako som sa s tou pasážou babral asi 4 hodiny a dokončil to o nejakej piatej ráno, rovno som to dohral, lebo to je už skoro úplny koniec, a vydýchol si :)
Já to vždycky přes den zkusím a jakmile se začnu nervovat , raději toho nechám. Ale jednou.... jednou to zvládnu, pak dám vědět ;-)
meat circus a prehupovanie cez hrazdy a podobné serepetičky je podľa mňa asi najproblematickejší úsek, vyšlo zo mňa vtedy potu ako pri posilovaní :)
Nějak se nemůžu přehoupnout přes konec, respektive Masný cirkus, kde mám ochránit malého generála. (safra, tak nejdřív ho porazím a pak ho ochraňuji? :-))
ad kamera: je psycho, stejně jako celá tato hra - infarktová hratelnost - vyžaduje hbité prsty a trochu mi to připomíná ty časy, kdy jsem se vztekala nad strarší Larou (TR II,III a hlavně IV)
ad kamera: je psycho, stejně jako celá tato hra - infarktová hratelnost - vyžaduje hbité prsty a trochu mi to připomíná ty časy, kdy jsem se vztekala nad strarší Larou (TR II,III a hlavně IV)
No zezačátku jsem problémy neměl s kamerou. Ale tak plošinovky mají většinou problémy s kamerou, když se to provná s FPSkama. Je to více o zvyku a pokud jde s kamerou otáčet, tak většinou to jde špatně, tak si člověk musí zvyknout jak s tou kamerou zacházet ( aby se nesekla o zeď apod )
S tím souhlasím. Já myslel že to bude stejné jako na začátku, a ono ne.
Caelos: ale já přece nemluvím o prostředích, ale o herní náplni. A ta prostě stejná po celou doby hry je, což bych ještě za zápor považovat nemohl (to bych musel odsoudit drtivou většinu ostatních her), že jsou ovšem Psychonauts 247. plošinovka v řadě, co má potíže s ovládáním a kamerou - a ne malé - to už se odsoudit dá.
Stejná ani ne. Ty pozdější světy jsou tak originální a šílené, až mě sraly a ztrácel jsem se. V tom s tím býkem jsem skončil, bolely mne z toho oči.
montana: z hratelnostního hlediska rozhodně. Ta hra je stejná od začátku do konce (a není navíc zrovna pestrá).
No to já nevím, jsem to blbě napsal. Myslel jsem to tak, že jestli tam nějaký bude, tak by mi nevadil, ale moc daleko jsem se nedostal, takže nevím. Jinak je to docela dobrá hra zezačátku, problém je, že já se v ní nějak ztrácím.
yenn: díkes
yenn: díkes
Pry stereotyp u Psychonautu... :)
Mě štve, že není návod, to běhání mě taky štve. Hodnocení jsem dal radši zatím pryč a pak jak to dohraju ohodnotím, ale asi to odinstaluju a budu hrát nějaké ty střílečky a to co mě baví nejvíce.
Teď jsi na začátku, počkej co bude dál. Já jsem to prostě nemohl dohrát, abych pořád dokola něco opakoval 100x a ani nevěděl kde sem, to fakt ne. Až nebudu mít co hrát, tak to vyzkouším znova, ale momentálně na to vůbec nemám chuť.
No já ji beru tak jak beru. Těch 75% asi. A stereotyp se dá přežít. Nevím co tam bude pak špatného, ale už tak nevím jestli to mám hrát, bo se zasekávám.
Já to vím, ale už si to nepamatuju. V té době je hra ještě hodně zábavná.
V těch snových světech zatím problémy nemám, ale jak mám získat od toho agenta Neina získat střelecké oprávnění opravdu nevím.
Nějak jsem se zasekl v divadle. Které kulisy mám použít abych spustil ten balón?
Jo díky, už jsem to našel. Já vůl jsem to předtím hledal v těch obrazovkách pod Escape. Už jsem našel laboratoř a pokonal tu kostku v jeho hlavě.
Caelos: pokud sis nepřenastavoval klávesy, tak by měl být inventář pod jednou ze závorek
MCZ: Jsem asi debil, inventář jsem nenašel. Musím se líp podívat ;-)
Caelos: knoflík je ve tvém inventáři, tak ho prostě otevři a vyber (tj. vezmi do ruky). Doporučuji si nějak šikovně namapovat tyhle obrazovky na klávesy; mně se osvědčilo Y/Z a C pro schopnosti/inventář a X pro zpět (je to dost pohodlné, navíc ty klávesy slouží i k příp. posouvání inventáře o další obrazovku).
Tak se mi dostali Psychonauti na harddisk z aktuálního Levelu a musím říct, že je to skvělé. I když jak píše MCZ, kamera je fakt dosti debilní. JENŽE! Sasha Nein mi dal knoflík. Ten by nejspíš pasoval do jedné z těch kopulí v lese obehnaných plotem. Při průchodu do další lokace ale knoflík zmizí. Prozatím sbírám aspoň karty a hroty a umím to s tím ohněm. Ale nějak nevím jak dál, nemůžu prostě najít tu jeho tajnou laboratoř. Poraďte prosím, nebo vložte odkaz na nějaký návod. Za každou pomoc předem děkuji.
Ja väčšinou podobné hopsačky vôbec nemusím, ale do psychonauts som šiel kvôli nápaditosti a humoru a bolo to super, aj keď pre mňa ako nehopsáka v určitých pasážach trochu dosť ťažké. :)
montana: Jj, s tím souhlasím.
Mně pro změnu rukopis autorů (nebo co to je) nevyhovuje - kombinace špatného ovládání (tím nemyslím obtížného na zvládnutí, ale prostě takového "masového", kde moc nezáleží na přesnosti), visuálního pojetí, ke kterému cítím silný odpor, a stylizace, která je mi taky proti srsti... Nebo asi mám něco proti Francouzům a Američanům :-)
Mně pro změnu rukopis autorů (nebo co to je) nevyhovuje - kombinace špatného ovládání (tím nemyslím obtížného na zvládnutí, ale prostě takového "masového", kde moc nezáleží na přesnosti), visuálního pojetí, ke kterému cítím silný odpor, a stylizace, která je mi taky proti srsti... Nebo asi mám něco proti Francouzům a Američanům :-)
Hmm, tak se zdá, že se Psychonauts pomalu rozjíždí; včera jsem navštívil "organized mind" (kostka) a opravdu se mi to líbilo. Pokud se hra bude nést v podobném duchu, tak překousnu i to ovládání (které mě tedy štve opravdu velmi hodně a teď se k tomu přidalo ještě míření...).
Vsak Psychonauts jsou prakticky skakacka, stejne tak jako valna vetsina "akcnich adventur". Nikdo nic jinyho nikdy netvrdil, tak nevim cos cekal :)
7creature: Ano, to plati i u me :) A jde hlavne o to, ze obe hry se neboji byt originalni a vidis na nich rukopis jejich autora, ktery nemusel nic skrtat kvuli pozadavkum trhu :)
7creature: Ano, to plati i u me :) A jde hlavne o to, ze obe hry se neboji byt originalni a vidis na nich rukopis jejich autora, ktery nemusel nic skrtat kvuli pozadavkum trhu :)
sevencreature: Herní náplní se přeci jen BG&E a Psychonauts liší - Psychonauts jsou mnohem více založeni na skákání.
A já si vždycky myslel, že komu se líbí BGE, tomu se líbí Psychonauts a obráceně. Na mě to tedy zaručeně funguje - nelíbí se mi ani jedna z nich :-D
MCZ: Raději bych snad doporučil netěšit se na nic. Očekávání je matkou zklamání a vzhledem k odlišnostem v našich hodnocení by to tady mohlo platit několikanásobně. :-)
Špatně, obě jsem je četl, ale utvěly mi v paměti hlavně ty ódy ohledně návštěvy podvědomí apod. Nu což, budu muset zatnout zuby a těšit se tedy na ně.
MCZ: Nezmění. A je vidět, žes nečetl ani mou recenzi, ani část o Psychonauts v "A teď něco trochu jiného"; fakt, že jde o v jádru klasickou plošinovku, tam i tam zdůrazňuji několikrát.
Takže, první dojmy...
Design je pěkně ulítlý, ještě jsem mu popravdě nepřišel zcela na chuť, ale ta osobitost se mi líbí.
Ovládání je ve spojení s kamerou PŘÍŠERNÉ. Ale fakt, už jsem hrál všelicos a marně si vzpomínám, kdy jsem trpěl tak hroznou kameru. Zvlášť lezení v korunách stromů je peklo a souboj s úhly představuje zatím tak 70% obtížnosti, což není pěkné. Neuškodilo by na těch choulostivých místech umístit kameru napevno (třeba jako v BG&E, kde dle mého byla - až na pár výjimek - v pohodě).
Příběh je fajn, a líbí se mi ta rozsáhlost tábora. Psycho-pasáže jsem zatím prošel jen dvě a byly tedy zajímavé, jen mě popravdě trochu zklamává skutečnost, že ať už v těchle nebo v tom skutečném světě je herní náplň v podstatě stejná - skákání, lezení apod. Prostě jsem nečekal, že to bude v jádru víceméně klasická plošinovka, jakou se Psychonauts zatím jeví být; nu, snad se to změní, protože na tohle já až tak nejsem.
Design je pěkně ulítlý, ještě jsem mu popravdě nepřišel zcela na chuť, ale ta osobitost se mi líbí.
Ovládání je ve spojení s kamerou PŘÍŠERNÉ. Ale fakt, už jsem hrál všelicos a marně si vzpomínám, kdy jsem trpěl tak hroznou kameru. Zvlášť lezení v korunách stromů je peklo a souboj s úhly představuje zatím tak 70% obtížnosti, což není pěkné. Neuškodilo by na těch choulostivých místech umístit kameru napevno (třeba jako v BG&E, kde dle mého byla - až na pár výjimek - v pohodě).
Příběh je fajn, a líbí se mi ta rozsáhlost tábora. Psycho-pasáže jsem zatím prošel jen dvě a byly tedy zajímavé, jen mě popravdě trochu zklamává skutečnost, že ať už v těchle nebo v tom skutečném světě je herní náplň v podstatě stejná - skákání, lezení apod. Prostě jsem nečekal, že to bude v jádru víceméně klasická plošinovka, jakou se Psychonauts zatím jeví být; nu, snad se to změní, protože na tohle já až tak nejsem.
montana: http://www.youtube.com/watch?v=i9mVJikuK9Q - Scéna s veverkami začíná ve 4:08.
Sakra ja si je fakt nepamatuju, si to snad nainstaluju :D
yenn: ok, díky.
Ajantis: :-)))
Ajantis: :-)))
MCZ: Nemluvil to spíš tvůj vnitřní hlas?
MCZ: Mrkl jsem se i do návodů a zmínku o tomhle „úkolu“ jsem nenašel.
yenn: To ano, ale já mám pořád pocit, jako by mi hra říkala, že jsem selhal a že musím objevit vlastní řešení; je to divné, ale vážně jsem takový dojem měl. Pokud ale, jak říkáš, je tohle jediné možné řešení, klidně se pohnu dál.
MCZ: Pokud se nepletu, tento problém si hoch vyřeší sám;-)
montana: Jsou hned na začátku, na samém začátku, shromážděny kolem toho jednoho chlapce, který o nich tvrdí, že všechny lžou.
Trosku rozepis, tri veverky si nejak nepamatuju :)
Tak bych konečně rád tuhle hříčku rozehrál, ale mám pocit, že jsem zakysl u samého začátku - u tři veverek. Má za to, že když odejdu, tak problém nevyřeším; tedy že má nějaké řešení, ale já ani za nic nedokážu pochopit, jaké; žádná mi nic neřekne. Jsem absolutně bezradný, vůbec nevím, co dělat, tak poraďte někdo, prosím...