Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

MCZ - Remake na 5 let starou hru by bylo trochu moc ne? A pokud by udělali, tak maximálně HD remake pro konzole...
Ne, ne, ať udělají dvojku. Shafer už se párkrát vyjádřil, že ji má připravenou...
U Psychonauts bych možná ocenil spíše remake s předělaným ovládáním.
V BGE je pokračování příběhově nutné, v Psychonautech není třeba, ale stejně ho chci...:)
Výborně. Narozdíl od BGE bych rád viděl pokračování. I když není vůbec nutné, že ano. Vše bylo řečeno a vyřešeno.
No, já už nějakou tu hopsací arkádu za sebou mám, takže i v tom mám výhodu. Ale zažil jsem i těžší skákačky. Jediné, co mě na konci trochu naštvalo, že jsem se i vztekl, když jsem si hru někde navrchu toho cirkusu uložil a pak nahrál, tak mě to hodilo zpátky na začátek s odečtenými životy. Trochu cheatování od té hry. Ale jinak fakt stačilo mačkat správné klávesy ve správnou dobu a ještě tam byla dost velká tolerance, což u některých jiných her nebývá, takže jsem podle postů v diskuzi čekal, že to bude o dost těžší a ono nakonec nic. Ale nevadí, nejsem typ člověka, co by potřeboval pořádnou výzvu a rozmlátil klávesnici.
Ak myslíš meatcircus, tak to nebolo easy pre každého, ja som sa pri tom potil hodinu a pol, ale na druhej strane ja vôbec nehrávam hopsacie arkády.
Spíš to první, ale v prvé řadě hlavně ten údiv, protože to vážně nebylo nic těžkého a já se zbytečně obával, že se u toho ještě navztekám. No říkám, stačily jakés takés reflexy a nějaký ten odhad.
To měl vážně nějaký neschopný ňouma problémy s koncem této hry? :-)
Ten konec byl stupidně lehký, stačilo umět mačkat pár kláves ve správnou dobu a mít trochu odhad.
K tomu, abych v "Milkman conspiracy" získal "plumber gear," potřebuju "web buster"?
Pivo, tak tuhle hru jsem vydržela sledovat 5 minut a i tak jsem měla pocit naprosto proplýtvaného času (nepočítám líbivé úvodní animace).
Suzana: Jo to záleží na člověku, já když u hry Hellgate strávil 30 nebo 40 hodin, tak jsem se u konce nervoval, vůbec mě hra posledních 10 hodin nebavila, ale já ji prostě musel dohrát :-)
Pivo, ani ne. Občas mě baví se jen tak dívat na druhého, jak hraje - kibicovat a radit v pravý okamžik :-D to je moje parketa.
Některé hry ani nehraji bez řádného osvětlení - a hororové adventury NIKDY sama.
Občas je lepší tu energii věnovat něčemu jinému ;-), než poražení závěrečného bosse. Ale je mi jasné, že většina to vidí trochu jinak.
Suzana: Se divím, že ti to není líto. Já bych radši přišel kolikrát o nervy, ale nedohrát hru, když jsem na konci? To bych si nikdy neodpustil :-)
Tak ja sa vždy snažím dohrať hru keď už som ďaleko, či už z tvrdohlavosti alebo zvedavosti a napr. ten meat circus, to si dokonca pamätám, že o nejakej šiestej ráno som pokoril konečne, neuveriteľný pocit úlavy a prepotená myš a klávesnica :D
:-D Ha, sama jsem konec této hry stejně nezvládla, na některé věci prostě nemám nervy. Občas je fajn se koukat jak to druhému hezky jde a nekazit si zážitek (konce her - nesnáším konečné bose, nebaví mě opakovat dokola jako jelito jednu věc - takže :-), závěrečné bose přenechám na jiných - a vůbec mi nevadí, že jsem je "nedala".
Hra potěšila svou originalitou, nápadem, ráda si to zopakuju (třeba mi konec půjde líp ;-)
Pivo: lenže nemôžeš porovnávať začiatok a koniec hry, presnosť a časovanie skokov pri konci bolo o niečom inom, aj preto, že si mal viacej schopností, ktoré treba používať

Suzana: nuž nečakal som, že hra bude odo mňa vyžadovať zručnosti prevyšujúce hru na hudobnom nástroji :)
Ale vždyť se šlo nastavit i tak, aby vyhovovalo každému. No kamera myslím dost štvala, ale celkově se mi to zdálo lehké.
Suzana: teda, ne že bych byl nějak zvlášť manuálně zručný, ale ovládání bylo opravdu příšerné (a představovalo tak 80% obtížnosti hry). Hlavně ten cirkus byl v tomto šílený... Pro mě každopádně dost pádný důvod, proč jsem šel s hodnocením dolů.
Já se dostal sice jen na začátek a ovládání mi přišlo hodně v klidu a neměl jsem vůbec problémy. Těžko říct, jaké to je potom, ale já si myslel, že je to dětská hra a obtížnost tomu přizpůsobena :-)
No, mluvím o té umělecké stránce hry a nápadu vůbec...ne o nešikovných rukách :-D
Mě jako masochismus přišlo hledání povolení ke střelbě či čemu. Nikdo mi neporadil a návod nenašel :-)
Mne pasáž v cirkuse prišla ako odkaz na maso-chizmus :D toľko frustrácie, nadávania, adrenalínu a opakovaných pokusov som asi odvtedy pri žiadnej hre nestrávil. :))
Pivčák: Pokud mají ty "vitamíny" na sobě napsaný LSD, tak v tom případě je to v pořádku :-))
pivo: nekecej..ty musíč bejt pořad pod vlivem :-D a když si zahraješ Psychonauts tak tuplem :-)
Můj nevinný příspěvěk vyvolal tolik reakcí!? Všude samý feťáci :-D
Caelos: Pouze z doslechu, každopádně ta úrověň s tím býkem byla opravdu divná jen ne normální.